Θέματα 2007 ??

Ξεκίνησε από lsourtzo, 12 Απρ 2007, 11:43:03 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kLee

Dem, ένας όποιοσδήποτε καθηγητής όταν βαθμολογεί ένα γραπτό, έχει αμέσως μια γενική εικόνα του μαθητή και σε ποιο επίπεδο κυμαίνεται ο βαθμός του με το που θα δει το γραπτό...
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

dozb

Ελεος πια με το τσιτάτο "Εχω ακούσει πολλά για τους καθηγητες δημοσίου"...

Συμφωνοι, δεν εχω μεγαλη εμπειρια στην εκπαίδευση...τριτη χρονια μου ειναι, αλλά αν εξαιρεσω κάτι γυμναστες που βαριουνται που ζουν (και με το δικιο τους οι ανθρωποι εφοσον οι μαθητες αντιμετωπίζουν το μαθημα σαν παιδικη χαρα και με ατακες του στυλ "φερτε μας κυριε μια μπάλα να παίξουμε") δεν εχω συναντησει ανευθυνους ή αμορφωτους καθηγητες. Αντιθετα, πέφτω πάνω σε ανθρωπους με αγχος για το μάθημά τους, γεματους με αποριες γιατί δεν μπορούν να τραβηξουν το ενδιαφερον ακομα και των μέτριων  και ανησυχιες για το πως θα πάνε τα παιδιά....

Δηλαδή υπάρχει περιπτωση να διαγραφει μια λύση επειδή ξεφευγει από την πεπατημένη;; Τι απόψεις ειναι αυτες και ποιος τους τα λέει;;
Οι εποχές που διδασκαν το μαθημα Θεολόγοι έχουν περάσει  βρε παιδιά! Για τα καλά.

fragile

Εγώ πάντως θα έβλεπα θέμα με ΔΙΟΦΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Στην ερώτηση τι είναι τούτο ωρέ fragile, που το ξέθαψες, πόσο πυροβολημένος μπορεί να είσαι κλπ....

Απαντάω :
1. σελ. 21 ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
2. στην "κόντρα" - συγνώμη για τον όρο - με τον gpapargi για τα παπαγαλάκια και τους έξυπνους μαθητές.
3. Στην φαντασία μου που οργιάζει


Φιλικά FRAGILE  :P
fragile..........

fragile

Επίσης ρε παιδιά μην τρώγεστε με το δίλημμα καθηγητής Δημοσίου ή Ιδιωτικού και ποιός κάνει καλύτερα την δουλειά του και άλλες αηδίες.

Όλοι μας ακόμα και οι δεινόσυαροι του Forum (οι οποίοι έχουν ξεστραβώσει αρκετούς από εμάς τους νέους και τους ευχαριστώ γι' αυτό) πρέπει να προασπίσουμε το ΜΑΘΗΜΑ και όχι την θέση μας.

Το ΜΑΘΗΜΑ είναι αυτό που μας ΕΝΩΝΕΙ και πολλά αυτά που μας χωρίζουν. Αν μείνουμε σε αυτά που μας χωρίζουν και μαλλώνουμε σαν κοκκόρια τότε θα κερδίσουν οι κάθε λογής ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ που θέλουν να "σβήσουν" την ΑΕΠΠ και γενικότερο την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Λοιπόν ή τους κάνουμε την χάρη (όχι πάντως εγώ) και συνεχίζουμε να μαλλώνουμε ή ΒΟΗΘΑΜΕ ΟΛΟΙ το μάθημα της ΑΕΠΠ να γίνει ελκυστικότερο μέσω ημών και της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ μας.

Ένας εραστής της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

FRAGILE

PS. ΠΑΛΙ ΜΕΛΛΟΔΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΠΟΛΑΡΟΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΕΓΙΝΑ. ΟΥΠΣ SORRY   
fragile..........

clevercitizen

Εγώ πάντως διατηρώ τις ίδιες επιφυλάξεις με τον Dem. Συν του ότι δεν κάνω και καλλιγραφικά, το φοβάμαι πολύ αυτό το Χ...
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

gpapargi

Δε χρειάζεται φαντασία που οργιάζει για να σκεφτεί κανείς τη διοφαντική ανάλυση. Αρκεί να ανοίξει το τετράδιο μαθητή στη σελίδα 21 όπως σωστά είπες fragile. Έχω κάνει τέτοιες ασκήσεις στην τάξη.

Όταν η παρέα από το στέκι έφτιαξε το διαγώνισμα, προτάθηκαν αρκετές ασκήσεις που πηγάζουν μέσα από το τετράδιο μαθητή. Χαρακτηριστικό είναι το θέμα 3 του επαναληπτικού διαγωνίσματος. Είναι η ΔΣ5 από το κεφάλαιο 8 του τετραδίου μαθητή, η οποία έχει αναλυθεί σε υποπρογράμματα έτσι ώστε να δείχνει  πως ένα πρόβλημα μπορεί να απλοποιηθεί με τη βοήθεια του τμηματικού προγραμματισμού (ανάλυση προβλήματος). Χωρίς τη συνάρτηση παραγοντικού η άσκηση είναι δύσκολη. Χάρη στη συνάρτηση κυριολεκτικά κόβεται στη μέση και αντί να λύσεις ένα δύσκολο πρόβλημα λύνεις 2 απλά.

Προτάθηκαν και άλλα θέματα μέσα από το τετράδιο (διοφαντική ανάλυση, αραιοί πίνακες). Γενικά ήταν γνώμη αρκετών μελών ότι το τετράδιο έχει θυσιαστεί στο βωμό των ΣΟΣ και αυτό πρέπει να αλλάξει. Μπορεί κανείς να δει τη φιλοσοφία με την οποία φτιάχτηκαν τα θέματα στο συνοδευτικό έγγραφο.

Τώρα… στο θέμα του τι θα μπορούσε να πέσει στις εξετάσεις.

Κάθε χρόνο λίγο πριν τις εξετάσεις ανοίγει μια τέτοια συζήτηση. Προσωπικά τη θεωρώ τελείως ανούσια. Τι πάει να πει «τι θα μπορούσε να πέσει;» Τα πάντα θα μπορούσαν να πέσουν. Όλα όσα αναφέρθηκαν θα μπορούσαν να πέσουν, όπως επίσης και ακόμα περισσότερα που δεν αναφέρθηκαν. Αν έφτιαχνα μια πλήρη λίστα του τι θα μπορούσε να πέσει θα ήταν ουσιαστικά μια αντιγραφή των σχολικών εγχειριδίων.  Ας πέσει οτιδήποτε αρκεί να απαξιώνει την παπαγαλία και τους έτοιμους τυφλοσουρτιακούς κώδικες που κυκλοφορούν και να είναι για σκεπτόμενους μαθητές, χωρίς να είναι δύσκολα. Όπως πχ το επαναληπτικό διαγώνισμα που φτιάχτηκε από το στέκι. Το τετράδιο έχει πολλά ωραία θέματα.

Τώρα… στις ανησυχίες των 2 παιδιών (Dem και Clevercitizen).

Τα παιδιά δε βλέπουν φαντάσματα. Κάτι έχουν δει και τα λένε αυτά τα πράγματα. Δυστυχώς ήμουν μάρτυρας μιας τέτοιας κουβέντας πρόσφατα.

Μια κοπέλα μου είπε πρόσφατα ότι ο καθηγητής στο σχολείο της τους έβαλε σαν άσκηση να βρεθεί το άθροισμα της τρίτης στήλης ενός πίνακα α[5,6].
Η μαθήτρια έγραψε:
S<-0
Για ι από 1 μέχρι 5
  S<-S+α[ι,3]
Τέλος_επανάληψης

Ο καθηγητής της είπε ότι είναι λάθος λέγοντας ότι το σωστό είναι:

S<-0
Για ι από 1 μέχρι 5
  Για j από 1 μέχρι 6
    Αν j=3 τότε
       S<-S+α[ι,j]
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Μάλιστα τους είπε ότι έτσι το έχει το σχολικό βιβλίο και έτσι πρέπει να το κάνουμε και όχι του κεφαλιού μας. Τους είπε επίσης ότι είναι βαθμολογητής και ότι στις εξετάσεις κόβεται. Επίσης τους είπε ότι τα γραπτά τους θα πάνε στην επαρχία όπου εκεί οι βαθμολογητές βαθμολογούν πιο αυστηρά.

Εγώ δεν την πίστεψα αρχικά. Επέμεινα με ερωτήσεις διευκρινιστικές. Αλλά τα ίδια επαναλήφθηκαν και μετά από επίμονη κουβέντα της με τον καθηγητή.

Είναι φανερό ότι ο καθηγητής είναι άσχετος. Καθόλου περίεργο αφού μερικοί ασόβαροι σε υψηλές θέσεις κάποτε προτίμησαν να αναθέσουν την διδασκαλία της πληροφορικής σε ανθρώπους που έμαθαν πληροφορική από σεμινάρια (με το φαιδρό επιχείρημα ότι οι σπουδασμένοι πληροφορικοί δεν έχουν παιδαγωγικά μαθήματα στις σπουδές τους).

Ο συγκεκριμένος επειδή δεν καταλαβαίνει από αλγορίθμους θέλει να προστατέψει τους μαθητές του και κινδυνολογεί. Δεν πιστεύω ποτέ ότι θα βρεθεί κανείς να κόψει βαθμούς στην παραπάνω περίπτωση.

Επίσης έχω δει ανθρώπους που κόβουν πόντους αν σε μια εντολή πολλαπλής επιλογής κλείσεις με «τέλος_αν» και όχι με «τέλος» γιατί όπως λένε «κάνεις περιττούς ελέγχους». Οι ίδιοι άνθρωποι βρίσκουν το δεύτερο στοιχείο πίνακα με πλήρη ταξινόμηση αγνοώντας πως εκτός από τις 2 πρώτες εξωτερικές επαναλήψεις οι υπόλοιπες είναι περιττές.

Τέτοιου είδους κρούσματα υπάρχουν και αναγκάζουν καθηγητές και μαθητές να φοβούνται τον ίσκιο τους. Αυτό φαίνεται χαρακτηριστικά από τη φράση «Δεν ξέρεις σε ποιον βαθμολογητή θα πέσεις». Η ζημιά όμως είναι ότι με αυτή τη νοοτροπία ο μαθητής πλέον δεν σκέφτεται ελεύθερα και άρα μειώνεται η ικανότητά του…
Έτσι πιστεύω ότι κάποιος που σκέφτεται και λειτουργεί με τον τρόπο αυτό, έχει πιο πολλά να χάσει από ότι να κερδίσει.

Δε νομίζω ότι οδηγεί πουθενά αυτή η νοοτροπία. Εγώ λέω στους μαθητές μου να σκέφτονται απλά και να λύνουν σωστά το πρόβλημα. Ο βαθμολογητής είναι υποχρεωμένος να το καταλάβει. Αν δεν το καταλάβει υπάρχει και ο δεύτερος ο οποίο θα εκθέσει τον πρώτο αν κόβει πόντους άδικα. Επειδή οι βαθμολογητές είναι 2 και δεν ξέρουν ο ένας τον άλλο, ακόμα και αυτός που δεν ξέρει, φοβάται μην εκτεθεί και ψάχνει καλά πριν κόψει.

Ηρεμία λοιπόν παιδιά. Γράψτε αυτό που σκεφτήκατε χωρίς φόβο. Οι κινδυνολογίες που κυκλοφορούν λέγονται σε στενό κύκλο. Είδατε ποτέ στο στέκι να τολμά να τα πει κανείς δημόσια; Θα τον δείρουν.

kLee

Παράθεση από: gpapargi στις 21 Μαΐου 2007, 10:50:36 ΠΜ
Οι ίδιοι άνθρωποι βρίσκουν το δεύτερο στοιχείο πίνακα με πλήρη ταξινόμηση αγνοώντας πως εκτός από τις 2 πρώτες εξωτερικές επαναλήψεις οι υπόλοιπες είναι περιττές.

Αχά! Γιώργο έγραψες πάλι, μου έδωσες ωραία ιδέα για θέμα!  :D
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

petrosp13

Παράθεση από: gpapargi στις 21 Μαΐου 2007, 10:50:36 ΠΜ


Μια κοπέλα μου είπε πρόσφατα ότι ο καθηγητής στο σχολείο της τους έβαλε σαν άσκηση να βρεθεί το άθροισμα της τρίτης στήλης ενός πίνακα α[5,6].
Η μαθήτρια έγραψε:
S<-0
Για ι από 1 μέχρι 5
  S<-S+α[ι,3]
Τέλος_επανάληψης

Ο καθηγητής της είπε ότι είναι λάθος λέγοντας ότι το σωστό είναι:

S<-0
Για ι από 1 μέχρι 5
  Για j από 1 μέχρι 6
    Αν j=3 τότε
       S<-S+α[ι,j]
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Μάλιστα τους είπε ότι έτσι το έχει το σχολικό βιβλίο και έτσι πρέπει να το κάνουμε και όχι του κεφαλιού μας. Τους είπε επίσης ότι είναι βαθμολογητής και ότι στις εξετάσεις κόβεται. Επίσης τους είπε ότι τα γραπτά τους θα πάνε στην επαρχία όπου εκεί οι βαθμολογητές βαθμολογούν πιο αυστηρά.

Εγώ δεν την πίστεψα αρχικά. Επέμεινα με ερωτήσεις διευκρινιστικές. Αλλά τα ίδια επαναλήφθηκαν και μετά από επίμονη κουβέντα της με τον καθηγητή.

Είναι φανερό ότι ο καθηγητής είναι άσχετος. Καθόλου περίεργο αφού μερικοί ασόβαροι σε υψηλές θέσεις κάποτε προτίμησαν να αναθέσουν την διδασκαλία της πληροφορικής σε ανθρώπους που έμαθαν πληροφορική από σεμινάρια (με το φαιδρό επιχείρημα ότι οι σπουδασμένοι πληροφορικοί δεν έχουν παιδαγωγικά μαθήματα στις σπουδές τους).


Και τα παραδείγματα συνεχώς αυξάνονται με αποτέλεσμα οι εν λόγω "συνάδελφοι" να έρχονται σε σύγκρουση μαζί μας που διδάσκουμε "επαναστατικές" (!) μεθόδους στα παιδιά.
Όταν έρχεται ένα παιδί και μου λέει ότι στο σχολείο μας το έκανε έτσι και ο συγκεκριμένος είναι και βαθμολογητής στις πανελλαδικές, πόσα λογικά επιχειρήματα μπορούν να το πείσουν;
Η απάντηση που τους δίνω εγώ πάντα είναι να μην εμπιστεύονται κανέναν. Ούτε εμένα, ούτε εκείνον. Μόνο την κρίση και την λογική τους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

fragile

Συνεχίζοντας την ανάλαφρη κουβέντα μας περί εξετάσεων, αναγκαία για να χαλαρώσουμε και εμέις λίγο ώστε να μην μεταδίδουμε άγχος (έστω και υποσεινήδητα) στα παιδιά - έχουν αρκετά άλλωστε - θα σας πω και εγώ την εμπειρία μου.

Μια μαθήτρια μου ζήτησε να της δώσω παλαιότερα θέματα εξετάσεων ώστε να δει το ύφος τους. Της έδωσα τα θέματα του 2005 Γ.Λ. Κανονικής Περιόδου, αλλά πείτε ο δαίμων του τυπογραφείου ή η "κακιά η ώρα" δεν τυπώθηκε η πρώτη σελίδα με τον τίτλο "ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ .....". Έπεσαν στα χέρια λοιπόν του καθηγητή στο σχολείο της, ο οποίος την έλουσε κανονικά γιατί έφερνε "εξωσχολικά" συγράμματα στο σχολείο, της είπε με στόμφο ότι τέτοια θέματα δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπουν στις εξετάσεις. Όταν βέβαια του παρουσίασε την άλλη μέρα και την πρώτη σελίδα γέλασε και το παρδαλό κατσίκι στην τάξη...

Μην βιάζεστε όμως να βγάλετε συμπεράσματα ......

Ο καθηγητής αυτός της ζήτησε τον λόγο, εμμέσως και σε εμένα, όπου του ζήτησα συγνώμη για την παρέμβαση μου αυτή στο μάθημα του. Έκτοτε το πήρε πατριωτικά και είναι από τους καλύτερους καθηγητές σχολείου που έχω συναντήσει, αλλά εγώ συνεχίζω να είμαι το πειραχτήρι του.....

Έτσι για να ευθυμήσουμε λίγο

Φιλικά Fragile
fragile..........

Dem

μια παρενθεση.......()
περασε η πρωτη μερα των πανελληνιων και ολοι(μα ολοι ομως!!)βγηκαν εξω καταχαρουμενοι λεγοντας ατακες του τυπου ''καλα εγραψα τελεια!!!'' ''πανευκολα!!!'' ''πανω απο 17'' κτλ κτλ.....
προβλεψη1:θα κλαψουνε πολλες μανες τον ιουλιο.........
προβλεψη2:θα κλαψουνε και τα παιδια τους!!!!!
συμπερασμα:ποσο μας λειπουνε οι πανελληνιες της β
συμβουλη:προσγειωθειτε............................

fragile

Dem,

Μην μασάς,

Κράτα γερά, οι Πανελλήνιες δεν είναι τίποτα άλλο από 10 ημέρες από την ζωή σας. Μην μασάς και πάλι. Μετά αρχίζει το παραμύθι το οποίο λέγεται ζωή. Καλό ταξίδι λοιπόν σ' αυτό το όμορφο, γλυκό, πικρό, στενάχωρο, bitατο ταξίδι που λέγεται ζωή....... τα όμορφα έρχονται μετά.

καλή σου επιτυχία

Fragile
fragile..........

Dem

δεν μασαω εγω!!!!!το ξερω!!!!!..........ενταξει δεν μπορω να πω εχω λιγο αγχος αλλα νομιζω ειναι το ελαχιστο που μπορει να εχει καποιος....
περιμενω το καλοκαιρι που θα ειναι επος και θα διαρκεσει μια αιωνιοτητα!!!!
δεν θα ξερω τι να πρωτοκανω!!!μου λεει ενας καθηγητης μου να μου κανει δωρο μια τσουγκρανα για να ξυνομαι!!!!!
τεσπα.................

P.Tsiotakis


Στις 12/2/2006 είχα ξεκινήσει θέμα με τίτλο "Αυθεντίες και άλλα..."

Δείτε και:    https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=274.0

που περιέχει και άλλα ανέκδοτα όπως αυτά που περιγράφονται σε αυτό το θέμα, και δέχτηκα κριτική γι αυτό

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης

akis_taz


AEPP to lene kai ta paidakia klaine...
:'( :'( :'(
:'( :'( :'(

kali epityxia...