Συνάδελφοι αύριο θα διδάξω την ταξινόμηση φυσσαλίδας και σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω το παιχνίδι ρόλων που περιγράφεται εδώ:
http://www.etpe.gr/files/proceedings/21/1223369516_DIDINFO08_191_200.pdf (http://www.etpe.gr/files/proceedings/21/1223369516_DIDINFO08_191_200.pdf)
Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς στην τάξη;
Δύο πράγματα θέλω να ρωτήσω,
α) Πιστεύετε ότι τα παιδιά θα ανταποκριθούν θετικά ή θα βρούν ευκαιρία για χαβαλέ;
β) Αρκεί το παιχνίδι ρόλων από μόνο του ή για να είναι πιο αποτελεσματικό χρειάζεται και φύλλο εργασίας με ερωτήσεις αξιολόγησης; Τι θα ρωτούσατε τα παιδιά μετά από την παρουσίαση του αλγορίθμου;
Ευχαριστώ.
Το χρησιμοποιώ κάθε χρόνο με πολύ καλά αποτελέσματα.
Διάθεση για χαβαλέ υπάρχει αλλά αυτό δεν είναι πάντα κακό >:D
Εκτός από την διαδικασία φαίνονται και οι αδυναμίες του αλγορίθμου. Επίσης καταλαβαίνουν ευκολότερα ότι ο ψηλότερος θα πάει στην 1η θέση μετά από μία επανάληψη κοκ.
Τα φύλλα εργασίας πάντα βοηθάνε.
Την ιδέα την είχα δει εδώ http://www.youtube.com/watch?v=t_xkgcakREw
Ταξινόμηση Φυσαλίδας Με Ουγγρικούς παραδοσιακούς χορούς.
http://www.youtube.com/watch?v=lyZQPjUT5B4
Στα σχετικά βίντεο υπάρχει και η ταξινόμηση επιλογής, εισαγωγής κτλ.
Τρελό!!! :D Είχα πάει Βουδαπέστη το καλοκαίρι και παρακολούθησα τέτοιο χορό αλλά δεν είχα φανταστεί τη χρησιμότητά του!!!
Καταπληκτικό !!!!