νέο Πρόγραμμα Σπουδών Γυμνασίου

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 02 Αυγ 2013, 09:44:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

odyssevax

Παιδιά, παρακαλώ, Αγγ. Λασ., γιατί μού έβαλε "χέρι" ο δικός μας Αν. Λαδ.!  ;)

Υ.Γ. Σέβομαι το Γ/σιο, αλλά εκτιμώ ότι τουλάχιστον για φέτος θα παραμείνει ως έχει. Για την πιστοποίηση έχω απαντήσει (Κώστας Γάκης) στη λίστα αλληλογραφίας της ΠΕΚΑΠ, αλλά και στην ομάδα στο fb.

Τα θέματα που είναι ανοιχτά ακόμα (μετά και τη σημερινή λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων μετάταξης, το ΣτΕ δεν παύει να είναι πρόταση), είναι το ΓΕΛ ... και το ΕΠΑΛ. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι "σπρώχνουν" το μαθητικό δυναμικό προς τα ΕΠΑΛ. Κατέθεσα πρόταση στη διαβούλευση (είναι κι εδώ αναρτημένη σε άλλο νήμα του Φίλιππου Κουτσάκα), σήμερα διάβασα και την πρόταση Μπελεσιώτη, η ΠΕΚΑΠ έχει βγάλει ΔΤ και μόνο οι Σχ. Σύμβουλοι Κεντρ. Μακεδονίας έχουν τοποθετηθεί συγκεκριμένα επί του θέματος.

Πιστεύω όμως ότι θέλει κι εκεί "πίεση". Αν π.χ. λίγο πολύ τα Δημοτικά και τα Γ/σια έχουν ελπίδες με τα ΕΑΕΠ και τα πιλοτικά αντίστοιχα να γίνουν κάποια στιγμή στο μέλλον αυτό που πρέπει, κι αφού όλοι λέμε ότι θέλουμε να έχουμε ολιστική προσέγγιση στο θέμα Πληροφορική στην Εκπαίδευση (είναι κι η Γ'/θμια σε αυτό το παιχνίδι με το σχέδιο "ΑΘΗΝΑ"), καλό είναι να μην αμελήσουμε και τα ΕΠΑΛ (γιατί κι εκεί κρύβονται "παγίδες" με τα ΙΕΚ και τα Σ.Ε.Κ. και τον ΟΑΕΔ)

Όσο για τα σενάρια συνωμοσίας (επιφυλάσσομαι πάντα) περί συγχωνεύσεων, μου έκανε εντύπωση που ο Βουκέντρας ανέφερε την Ανατ. Αττική στην οποία τυχαίνει να ανήκω, όχι τπτ άλλο γιατί άφησε απέξω το 1ο ΕΠΑΛ Ραφήνας στο οποίο υπηρετώ και δεν θέλω να πιστεύω ότι οφείλεται στο γεγονός ότι το συνεργείο καθαρισμού που συνεργάζεται πολλές φορές με το σχολείο είναι το http://www.technocleanservice.4ty.gr/ συμφερόντων του αδερφού Λασ.!!! (Γνωριζόμαστε παιδιόθεν έχω πει)

Τέλος, θέλω να ελπίζω ότι η επιστημονική όμαδα του κου Τζιμογιάννη θα κάνει παρέμβαση, σε πολλαπλά επίπεδα, μιας και τυγχάνει συνάδελφος στο ίδιο Παν/μιο με τον κολλητό φίλο και κουμπάρο του Αγγ. Λασ. κο Π.Σ. http://pedis.uop.gr/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=484&Itemid=3%20&lang=el

(Και για να προλάβω "σχόλια", κανένα υπονοούμενο για κανέναν, στην παρούσα δημοσίευση. Προτιμώ τα γεγονότα, μέχρι αποδείξεως του εναντίου, σε βάθος χρόνου πάντα, γιατί ξεχνάμε κι εύκολα ως άνθρωποι)

Keep walking!

P.Tsiotakis

ΤΟ ΠΕΔΙΣ ειναι σε "άλλο κτίριο" σε σχέση με το τμ. Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
στο ΠΕΔΙΣ ήταν στη διοικούσα και ο κ. Αρβανιτόπουλος πριν κάποια έτη

Η επιστημονική ομάδα του ΠΣ (έχει και άλλους ακαδημαϊκούς), συμβούλους και καθηγητές δεν υφίσταται πια.

οι σκέψεις σου καλές, αλλά...

vogiatz

Κώστα όσον αφορά το Γυμνάσιο (οι αναφορές μου γίνονται κυρίως σε αυτό γιατί δουλεύω χρόνια σε γυμνάσιο) η ΠΕΚΑΠ πρέπει να το βλέπει σαν πυλώνα της Πληροφορικής στη Δ/βμια. Ένα 2ωρο καινοτόμο και δημιουργικό μάθημα στο Γυμνάσιο που ελκύει τους μαθητές είναι η μαγιά για μεγαλύτερη και ΜΟΝΙΜΗ παρουσία της πληροφορικής σαν μάθημα γενικής παιδείας και εξεταζόμενο μάθημα σε κάθε μορφή Λυκείου. Καταλαβαίνω ότι η μεγάλη μάχη πρέπει να δοθεί αυτή τη στιγμή στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και στα ΕΠΑΛ, αλλά η επόμενη πρέπει να είναι αυτή στα Γυμνάσια. Και αν απαιτείται αναδίπλωση προς το παρόν για το ωρολόγιο του Γυμνασίου, τουλάχιστον ας εξασφαλιστεί η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος της πληροφορικής και αν είναι δυνατό η επέκταση του σε περισσότερα Γυμνάσια, ώστε στο κοντινό μέλλον να προχωρήσει η πλήρης εφαρμογή του.
Βογιατζής Σωτήρης, ΠΕ 19
2ο Γυμνάσιο Έδεσσας

odyssevax

Βλέπεις λοιπόν Παναγιώτη ότι πάει πίσω η "βαλίτσα"; Τεσπα

Πήραμαν και το http://www.minedu.gov.gr/home/dioikitika-eggrafa-main/59-eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/9987-23-08-13.html

και προχωράμε!

Καλή καρδιά!

elvor

Νομίζω ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στο δημοτικό και στο γυμνάσιο έτσι ώστε να μπει στην συνείδηση των παιδιών και του κόσμου ότι η πληροφορική είναι εξίσου σημαντική με τα άλλα μαθήματα.

P.Tsiotakis

ΠΕΚΑΠ για Γυμνασιο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Υπ. Παιδείας συνεχίζει να υποβαθμίζει την πληροφορική στο δημόσιο σχολείο!
Το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου "Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις", καταργεί ουσιαστικά τα μαθήματα πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, αφαιρώντας όλα τα συναφή με το αντικείμενο μαθήματα από τη Β' και Γ' Λυκείου, συμπεριλαμβανομένου και του επί 15 χρόνια πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον", παρά τις αντιδράσεις της κοινωνίας, πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών κ.ά., οι οποίοι ζητούν για όλες τις τάξεις του Λυκείου μάθημα γενικής παιδείας, και πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης στην Γ' Λυκείου.
Σε συνέχεια της επίθεσης που δέχεται η Πληροφορική στη Δημόσια Εκπαίδευση, με νέα Υπουργική Απόφαση δεν εφαρμόζεται το νέο πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, το οποίο βρίσκεται σε πιλοτική εφαρμογή εδώ και δύο χρόνια, προβλέπει 2ωρο μάθημα πληροφορικής σε κάθε τάξη και αξιολογήθηκε θετικά από το Ι.Ε.Π. (πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο). Το πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο εφαρμόζεται από το 2011 με χρήματα του ελληνικού κράτους και του Ε.Σ.Π.Α., εν μία νυχτί αποφασίστηκε να μην εφαρμοστεί, παρά τη θετική αξιολόγησή του! Δυστυχώς, η μη εφαρμογή του, χωρίς μάλιστα καμία βάσιμη αιτιολογία, θα επιφέρει την ποινή της επιστροφής στην Ε.Ε. των χρημάτων που δαπανήθηκαν, ποσό που πάλι θα κληθεί να πληρώσει ο ελληνικός λαός. Σε πλήρη αντιδιαστολή με τα παραπάνω, το Υπουργείο αναφέρει συνεχώς τη σχεδιάζομενη πιστοποίηση στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, με στόχο ουσιαστικά αυτή να επιτυγχάνεται παράλληλα με την ολοκλήρωση της φοίτησης στο Γυμνάσιο. Η Ένωσή μας καταρχάς χαιρετίζει την πρωτοβουλία δημιουργίας δημόσιου πλαισίου πιστοποίησης δεξιοτήτων, αλλά δυστυχώς η εκπαίδευση των μαθητών αφήνεται βορά στον ιδιωτικό τομέα, αφού σε ένα μονόωρο μάθημα γυμνασίου δεν προλαβαίνει να διδαχθεί ο μαθητής σωστά τα προβλεπόμενα για την βαθμίδα αυτή.
Σε συνέχεια λοιπόν των παρεμβάσεών μας, καλούμε τον Υπουργό και την επιτροπή που επεξεργάζεται το σχεδιασμό να προχωρήσουν:
– στην εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στην Πληροφορική στο σύνολο των γυμνασίων της χώρας, με 2ωρο εργαστηριακό μάθημα σε κάθε τάξη.
– πρόβλεψη για σπάσιμο του τμήματος, είτε με άλλο μάθημα είτε σε δύο
εργαστήρια πληροφορικής, ώστε να έχει αποτέλεσμα η εργαστηριακή εξάσκηση.
– ονομασία μαθήματος Πληροφορική για όλες τις τάξεις του γυμνασίου
– ύπαρξη προαιρετικών ωρών διδασκαλίας για τους μαθητές που ενδιαφέρονται
να πιστοποιηθούν στις Τ.Π.Ε., εκτός των βασικών ωρών διδασκαλίας.
Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία δεν είναι δυνατό η κυβέρνηση να γυρίζει την πλάτη της στις σύγχρονες επιστήμες και να σπρώχνει την ελληνική οικογένεια στην οικονομική αφαίμαξη.
Αθήνα, 24/08/2013
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Javert

Και δίωρο και σπάσιμο και επιπλέον προαιρετικές ώρες για πιστοποίηση!!!!!

Νομίζω καλύτερα να κατοχυρώσουμε το δίωρο για αρχή και ας είναι όλο το τμήμα. Θα φανεί στην πορεία ότι δεν βγαίνει, οπότε την επόμενη χρονιά ζητάμε να σπάσει. Σταδιακά όμως και όχι με το καλημέρα.

Την πιστοποίηση να την κυνηγήσουμε μαζί με τους ξενόγλωσσους ώστε να έχουμε μεγαλύτερη δύναμη.

Το προαιρετικές ώρες για πιστοποίηση. Αν μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει. Γιατί είναι σουρεαλιστικό έστω και σαν σκέψη. Και γιατί όποιος ζητάει τα πολλά στο τέλος χάνει και τα λίγα.

Και τι θα πει προαιρετικές ώρες; Από πού; Και θα μπορεί κάποιος να τελειώσει το γυμνάσιο χωρίς πιστοποίηση; Και πως θα δικαιολογείται το δίωρο τότε;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δεν είναι καθόλου ουτοπικό αυτό που ζητά η πεκάπ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δυστυχώς αφήσαμε το Γυμνάσιο στο έρμαιο των άλλων ειδικοτήτων και δεν ασχοληθήκαμε σοβαρά με αυτό. Οι περισσότεροι δεν είχατε καταλάβει τι σήμαινε η δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο.


Αυτό που έγραψε η ΠΕΚΑΠ, έπρεπε να το είχε κάνει προ πολλού όταν ακόμα είχε διαρρεύσει το σχέδιο για το Γυμνάσιο.

Ενώ εμείς μιλάμε ανοιχτά στο διαδίκτυο για τις προθέσεις μας, κάποιοι άλλοι(σε ειδικότητες αναφέρομαι)  μιλάνε μυστικά και καταφέρνουνε περισσότερα όπως αποδείχθηκε.

Δεν γίνεται μέχρι το μεσημέρι να εξαγγέλλεται η αύξηση των ωρών στο Γυμνάσιο και το απόγευμα να αφαιρείται η δεύτερη ώρα.

Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είχαμε καθόλου επαφή με την πραγματικότητα, δεν είχαμε άκρες μέσα στα πράγματα.Δυστυχώς πιαστήκαμε στον ύπνο.






Γιώργος Παπαδόπουλος

Το νέο πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλες τις τάξεις άμεσα από τη νέα χρονιά ή θα εφαρμοστεί μόνο στην Α τάξη;

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

με μονόωρο μαθημα δεν ξερω αν υφίσταται νέο ΠΣ
αυτο θελει διερεύνηση

Keep Growing

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 27 Αυγ 2013, 11:06:19 ΠΜ
με μονόωρο μαθημα δεν ξερω αν υφίσταται νέο ΠΣ
αυτο θελει διερεύνηση

οι άνθρωποι είναι μάγοι. Κάποιο τρικ θα σκεφτούν και γιαυτό.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιώργος Παπαδόπουλος

Ετσι όπως είναι διατυπωμένη η απόφαση, νομίζει κάποιος πως θα εφαρμοστεί εξ' ολοκλήρου σε όλο το Γυμνάσιο


Επίσης εντάσσονται και τα project

dim

Παράθεση από: Γιώργος Παπαδόπουλος στις 27 Αυγ 2013, 10:58:06 ΠΜ
Το νέο πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλες τις τάξεις άμεσα από τη νέα χρονιά ή θα εφαρμοστεί μόνο στην Α τάξη;
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από  το  σχολικό  έτος  2013-2014 για την Α΄ τάξη Γυμνασίου, από το σχολικό έτος 2014-2015 για την Β΄ τάξη Γυμνασίου και από  το  σχολικό  έτος  2015-2016 για την Γ΄ τάξη Γυμνασίου.
Παράθεση από: Γιώργος Παπαδόπουλος στις 27 Αυγ 2013, 11:20:51 ΠΜ
Ετσι όπως είναι διατυπωμένη η απόφαση, νομίζει κάποιος πως θα εφαρμοστεί εξ' ολοκλήρου σε όλο το Γυμνάσιο

Τι ασάφεια έχει;