νέο Πρόγραμμα Σπουδών Γυμνασίου

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 02 Αυγ 2013, 09:44:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Αν θεωρήσουμε ότι το επί δυο έτη πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών που για 2 έτη εφαρμόστηκε σε κάποια γυμνάσια είναι αυτό που θα υιοθετηθεί στο 2ωρο που από το Σεπτέμβρη θα έχουμε στο Γυμνάσιο, τότε:

Στην πύλη του ψηφιακού σχολείου υπάρχουν τα (πιλοτικά επί 2 έτη και μάλλον νέα) Π.Σ. του Γυμνασίου και του Δημοτικού, με την Υπουργική απόφαση
Οδηγοί Εκπαιδευτικού Γυμνασίου αλλά και Προσχολικής-Δημοτικού
και το εκπαιδευτικό υλικό από την επιμόρφωση των πιλοτικών (όσοι πήγαν)

βιντεο με παρουσίαση από τον συντονιστή της ομάδας που το εκπόνησε κ. Τζιμογιάννη


P.Tsiotakis

Το ΠΣ παρουσίασε και στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Δ.Ε. = ΠΕΚΑΠ [Ιωάννινα, 1 - 3 Απριλίου 2011]

Πρόγραμμα

P.Tsiotakis

Με το νέο ΠΣ και δη του Γυμνασίου, ασχολήθηκαν (κυρίως) και οι δυο Ηλεκτρονικές Κοινότητες Εκπαιδευτικών Πληροφορικής ΗΚΕΠ
που υποστήριξε η Ερευνητική Ομάδα Ηλεκτρονικής Μάθησης του Παν. Πελοπ., μέλη της οποίας συμμετείχαν και στην εκπόνηση του ΠΣ και του Οδηγού ΕΚπαιδευτικού

Υλικό από την εφαρμογή του ΠΣ σε πιλοτικά σχολεία παρουσιάστηκε και στην ημερίδα της ΗΚΕΠ:
Ημερίδα «Η διδασκαλία της Πληροφορικής στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση», μπορείτε να δείτε και βίντεο στη σελίδα αυτή

P.Tsiotakis

Κείμενο του κ, Τζιμογιάννη στην ΗΚΕΠ

ΠαράθεσηΗ βασική παραδοχή που αποτελεί και την αφετηρία της δημιουργίας της Κοινότητας Εκπαιδευτικών Πληροφορικής είναι ότι γνωσιοκεντρική-βιβλιοκεντρική αντίληψη για το μάθημα της Πληροφορικής είναι, από τα πράγματα, ξεπερασμένη. Ο στόχος και η κεντρική ιδέα του προβληματισμού μας είναι η διαμόρφωση ενός σύγχρονου και ελκυστικού μαθήματος για τα παιδιά, το οποίο θα απαντά στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής.

Γενικά για το Πρόγραμμα Σπουδών
Σε πρώτο επίπεδο αυτό απαιτεί ένα κατάλληλο Πρόγραμμα Σπουδών, το οποίο να περιγράφει με σαφήνεια τους μαθησιακούς στόχους του μαθήματος. Σημειώστε ότι στην Ελλάδα η εκπαιδευτική παράδοση (σε όλα τα μαθήματα) αναγκάζει τον εκπαιδευτικό να εστιάζει στο περιεχόμενο διδασκαλίας (κάλυψη της ύλης) και όχι σε συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και στο πώς αυτοί θα επιτευχθούν. 
Τι όμως περιλαμβάνει το Πρόγραμμα Σπουδών;
1. Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Τι πρέπει να μπορούν να κάνουν οι μαθητές
2. Τα βασικά περιεχόμενα διδασκαλίας-μάθησης
3. Δραστηριότητες μάθησης (το πώς): Περιλαμβάνει ενδεικτικές μαθησιακές δραστηριότητες, καθώς και την παιδαγωγική τους φιλοσοφία ώστε να επιτευχθούν τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
4. Το εκπαιδευτικό υλικό: Το εκπαιδευτικό υλικό που θα χρησιμοποιηθεί είναι πολλαπλό και περιλαμβάνει εγχειρίδια, ψηφιακό περιεχόμενο, πηγές στο Διαδίκτυο, λογισμικά, εργαλεία Web 2.0 κ.λπ.
Η διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής έχει εργαστηριακό προσανατολισμό και βασίζεται στην ενεργό συμμετοχή κάθε μαθητή. Η έμφαση πρέπει να δίνεται σε μαθησιακούς στόχους (τι πρέπει να μάθουν ή να μπορούν να υλοποιήσουν οι μαθητές) και όχι στην εκμάθηση συγκεκριμένων λογισμικών ή ειδικών αντικειμένων-εννοιών της Πληροφορικής (συχνά αυτό είναι αναποτελεσματικό).
Τα σύγχρονα υπολογιστικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα πρέπει να αξιοποιούνται παιδαγωγικά ως χώροι έρευνας, μελέτης, επικοινωνίας και συνεργασίας των μαθητών. Κεντρικός στόχος είναι να ενθαρρύνονται οι διερευνητικές και εποικοδομητικές προσεγγίσεις, η αλληλεπιδραστική και συνεργατική μάθηση, η αυτενέργεια και η δημιουργικότητα των μαθητών.
Από την άλλη μεριά, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση στην τάξη καλών μαθησιακών δραστηριοτήτων απαιτεί ειδικές γνώσεις, ιδιαίτερη προετοιμασία και προσπάθεια από τη μεριά του εκπαιδευτικού της Πληροφορικής. Προφανώς η προετοιμασία και η υποστήριξη των εκπαιδευτικών της πράξης αποτελεί ευθύνη της Πολιτείας. Όμως, είναι έντονη η πεποίθησή μου ότι αυτό μπορεί να γίνει πολύ καλύτερα μέσα από αυτόνομες πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών της πράξης που θα αξιοποιούν, επίσης, την υπάρχουσα παιδαγωγική γνώση στο χώρο της Πληροφορικής και των ΤΠΕ. Σημειώστε ότι στην Ελλάδα έχουμε μια δυναμική Κοινότητα Διδακτικής της Πληροφορικής και πολλούς ενεργούς εκπαιδευτικούς που κάνουν καταπληκτικά πράγματα με τους μαθητές τους. Ο συνδυασμός αυτός θα μπορούσε να συμβάλει στη διάχυση της παιδαγωγικής γνώσης, στη διαμοίραση υλικού και πηγών, στην αλληλεπίδραση και ανταλλαγή ιδεών, στη δημιουργία δικτύων, στην επαγγελματική ανάπτυξη και ενίσχυση του καθηγητή Πληροφορικής.

Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών Γυμνασίου
Το ενδιαφέρον για μας είναι ότι υπάρχει ένα νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο για το μάθημα, το οποίο δημιουργεί προσδοκίες ότι δύσκολα θα γυρίσουμε πίσω... Ενδεικτικά αναφέρω στη συνέχεια κάποια από τα νέα στοιχεία που εισάγει-τονίζει το νέο Πρόγραμμα Σπουδών Γυμνασίου.  Πιστεύω ότι τα περισσότερα από αυτά μπορούν να εφαρμοστούν τόσο στο Λύκειο όσο και στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Σίγουρα όμως μπορούν να τροφοδοτήσουν την Κοινότητα με ιδέες, διδακτικές προτάσεις, πρωτοβουλίες και ομάδες εργασίας, συνεργατικές δραστηριότητες μέσα στην Κοινότητα κ.α.
1.   Το νέο Π.Σ. Πληροφορικής χαρακτηρίζεται από  ανοιχτή φιλοσοφία. Η προτεινόμενη διάρθρωση και ο χρονοπρογραμματισμός του περιεχομένου, καθώς και τα τεχνολογικά-εκπαιδευτικά περιβάλλοντα είναι ενδεικτικά. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό της Πληροφορικής να κάνει τον χρονοπρογραμματισμό και το σχεδιασμό της διάρθρωσης της ύλης, να πάρει πρωτοβουλίες και να έχει ελευθερία επιλογής και καθορισμού των εκπαιδευτικών τροχιών που θα ακολουθήσει, με βάση τα ιδιαίτερα μαθησιακά χαρακτηριστικά, τις εμπειρίες, τις ψηφιακές ικανότητες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών της τάξης του.
2.   Προωθείται η ενεργός συμμετοχή, η συνεργασία και η αυτόνομη ανάπτυξη όλων των μαθητών στις ΤΠΕ. Οι μαθητές εργάζονται και μαθαίνουν στο εργαστήριο υπολογιστών, χρησιμοποιούν ποικίλα εργαλεία ΤΠΕ και υλοποιούν ασκήσεις, δραστηριότητες, ολοκληρωμένες εργασίες και σχέδια έρευνας (τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι).
3.   Κάθε διδακτική ενότητα έχει σχεδιαστεί, ώστε να ολοκληρώνεται σε δύο διδακτικές ώρες, οι οποίες θα πρέπει να είναι συνεχόμενες στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Έτσι επιμηκύνεται ο μαθησιακός χρόνος ώστε οι μαθητές, μέσα από κατάλληλες μαθησιακές δραστηριότητες, να διερευνήσουν, να πειραματιστούν, να συνεργαστούν, να επιλύσουν προβλήματα, να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν ολοκληρωμένα ψηφιακά έργα.
4.   Εντάσσεται στη σχολική πρακτική του μαθήματος, με συστηματικό τρόπο, μια νέα, ιδιαίτερα σημαντική ενότητα, όπου οι μαθητές υλοποιούν μαθησιακά σχέδια εργασίας-έρευνας (projects) μικρής και μεγάλης διάρκειας, χρησιμοποιώντας ποικίλα εργαλεία των ΤΠΕ. Ενδεικτικά αναφέρονται λογισμικά γενικής χρήσης, επεξεργασίας και ανάπτυξης πολυμέσων, εκπαιδευτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού και ρομποτικής, εκπαιδευτικά λογισμικά (εννοιολογική χαρτογράφηση, προσομοιώσεις κ.λπ.), ιστοεξερευνήσεις, εφαρμογές Web 2.0 (wikis, blogs, ηλεκτρονικές συζητήσεις, εργαλεία διαμοίρασης) κ.λπ. Αυτά σχεδιάζονται από τον εκπαιδευτικό με βάση τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, καθώς και τη σύνδεση με την τοπική κοινωνία, τη σχολική και κοινωνική ζωή.
5.   Οι θεματικές ενότητες του Π.Σ. έχουν σχεδιαστεί σε τρόπο ώστε οι μαθησιακοί στόχοι να ανταποκρίνονται στο βαθμό ετοιμότητας και ανάπτυξης των μαθητών. Για το λόγο αυτό προτείνεται η σπειροειδής προσέγγιση, ώστε ο εκπαιδευτικός να επανέρχεται, με κάθε ευκαιρία και ειδικά στα πλαίσια της υλοποίησης των σχεδίων έρευνας, σε βασικές ενότητες και σε δραστηριότητες που βασίζονται στη χρήση πολλαπλών εργαλείων λογισμικού.
6.   Τα έργα κάθε μαθητή (ατομικά και ομαδικά) αποθηκεύονται και διατηρούνται σε ηλεκτρονικό φάκελο (e-portfolio), ο οποίος τηρείται τοπικά ή στην ψηφιακή πλατφόρμα της τάξης και αξιοποιείται για τη διαμορφωτική και την τελική αξιολόγηση των μαθητών.
7.   Η αξιολόγηση των μαθητών δεν μπορεί να είναι αποτελεσματική με συμβατικά τεστ ή διαγωνίσματα στο χαρτί. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να αξιοποιεί πληροφορίες από ποικίλες εργασίες (ασκήσεις, δραστηριότητες, σχέδια έρευνας κ.λπ.), οι οποίες αντανακλούν το βαθμό που κάθε μαθητής επιτυγχάνει τους μαθησιακούς στόχους του Π.Σ., τόσο για τη διαμορφωτική  όσο και για τη  συνολική-τελική αξιολόγηση κάθε μαθητή στο μάθημα.

Θα κλείσω το σημείωμα αυτό,  τονίζοντας ότι ο σχεδιασμός του μαθήματος της Πληροφορικής πρέπει να είναι ξεκάθαρα αντίθετος σε μονοδιάστατες, μηχανιστικές ή τεχνοκεντρικές αντιλήψεις. Τα σύγχρονα εργαλεία των ΤΠΕ (ιστολόγια, wiki, προγραμματιστικά περιβάλλοντα, ρομποτική κ.λπ.) είναι πολύ περισσότερα πράγματα από μια ακόμη ενότητα στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Όμως, μπορεί να παραμείνουν αντικείμενα χωρίς καμία ευρύτερη παιδαγωγική και μαθησιακή αξία, αν χρησιμοποιηθούν με βάση τα παραδοσιακά μοντέλα διδασκαλίας.
Το εγχείρημα μας δεν είναι εύκολο. Αποτελεί μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί σχέδιο, συνεχή προσπάθεια, γνώση και, προπαντός, όραμα. Πιστεύω ότι η δράση της ΗΚΕΠ θα δώσει την ευκαιρία να διαπραγματευτούμε πτυχές που θα είναι ενδιαφέρουσες και χρήσιμες για όλους μας.

P.Tsiotakis

#4
Και ναι, ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΣ:
- το τμήμα δε σπάει, το τμήμα μένει ολόκληρο για να συνεργάζονται όλοι οι μαθητές μεταξύ τους σε ομάδες που συνεχώς αλλάζουν
- μπαίνει δεύτερος καθηγητής στον 22ο (>21) μαθητή για να συντονίζονται καλύτερα οι ομάδες. Δεν προτείνεται ΚΑΘΟΛΟΥ διδασκαλία, μόνο ομαδοσυνεργατική μάθηση (δες και Β επίπεδο επιμόρφωσης)
- δεν προτείνεται βιβλίο, ούτε εξετάσεις Ιουνίου, αξιολόγηση απο ηλεκτρονικό φάκελο
- έχει προγραμματισμό σε όλες τις τάξεις
- το μάθημα λέγεται Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών και έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να μπορούν να το διδάξουν μόνο Πληροφορικοί
- ........


διόρθωση το bold (όπως στο λύκειο)

pthomop

Eπιτέλους και ενα ευχάριστο νέο Παναγιώτη. :)

Ειδα την απαντηση σου στον βιολογο της πλακας. Αψογος!!!!!!!!! >:D

aprekates

#6
Πέρα από μια κοντόφθαλμη κλαδική οπτική , όταν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι στον κλάδο ΠΕ19-20 υπάρχουν ένω σωρό ειδικότητες,  που μπορεί να δει κάτι θετικό στο νέο πρόγραμμα προσωπικά βλέπω ότι οι αποφάσεις δεν προμυνήουν καμιά θετική εξέλιξη και  δεν παίρνονται με ΚΑΜΙΑ παιδαγωγική αιτιολογία (την είδατε πουθενά;) αλλά στο πλαίσιο 1) τον δανειακών όρων των ντόπιων και ξένων τοκογλύφων  που βλέπουν 'λιπος' παντού εκτός από τον εγκέφαλό τους  που συμπεριλαμβάνουν απολύσεις  2)  στο πλαίσιο ενός παζαρίου που γίνεται με όρους μικροπολιτικής όπου ο ποιό εδραιωμένος κλάδος με τις καλύτερες διασυνδέσεις 'τρώει' τον μικρότερο και ποιό ανίσχυρο 3) στο πλαίσιο των προβλημάτων που έχουν δημιουργήσει υπεράριθμες ειδότητες οι οποίες γιγαντώθηκαν πάλι χωρίς σοβαρό παιδαγωγικό σκεπτικό .

Στο σκηνικό αυτό όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ μπορεί να δωθεί λογική ερμηνεία σε πολλά .
Πχ γίατι οι καλλιτεχνικοί , τεχνολόγοι και μουσικοί διώχνονται από τη δευτεροβάθμια ;
γιατί δινεται η δυνατότητα μετατάξεων σε μερικούς μόνο κλάδους στην πρωτοβάθμια ;
γιατί αναβαθμίζεται η "πληροφορική" ;
γιατί μπήκε στο στοχαστρο η τεχνολογική εκπαίδευση ;
κτλ...

Η απάντηση και άποψη ότι υπάρχει σοβαρή παιδαγωγική ερευνα που να καθοδηγεί τα παραπάνω σε μια κυβέρνηση σαν τι δική μας στο οικονομικό πλαισιο που ξέρουμε δεν
αντέχει σοβαρής κριτικής.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Η αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών (που πιστεύω να εφαρμοστεί από τον Σεπτέμβριο) είναι το μόνο που διασώζει την Πληροφορική από τον κατήφορο που έχει περιέλθει.

Το αρνητικό του νέου προγράμματος είναι το μη σπάσιμο του τμήματος. 27 μαθητές σε ένα εργαστήριο, μάλιστα νεαρής και μη ώριμης ηλικίας,  έστω και με δύο καθηγητές, δεν είναι το καλύτερο για τη διδασκαλία.


hope

Πολλά σχολεία δεν έχουν καν 10 και 12 υπολογιστές.
Στο σχολείο που ήμουν -.. ίσως είμαι... έχει 7. 
Δεν θα μπορεί να γίνει διδασκαλία με μαθητές εν έτη 2013. Ούτε με δυο καθηγητές στο εργστήριο, ούτε με 3 καθηγητές.
Ομαδοσυνεργατικό φιάσκο θα είναι αυτό.
Γνώμη εκφράζω. Τίποτα δεν κρίνεται από τις απόψεις μου. Την υπογραφή μου δεν την βάζω στα νομοσχέδια.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Βέβαια, γνωρίζω πιλοτικά Γυμνάσια που το τμήμα το σπάνε, οπότε η διδασκαλία εφαρμόζεται  καλύτερα.

dim

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 12 Αυγ 2013, 11:16:33 ΜΜ
Βέβαια, γνωρίζω πιλοτικά Γυμνάσια που το τμήμα το σπάνε, οπότε η διδασκαλία εφαρμόζεται  καλύτερα.

Πολλά έκαναν ακόμα και στο πολύ κοντινό παρελθόν.
Φέτος όμως;
Στο survey δίνει την δυνατότητα δήλωσης 2ου τμήματος όταν δηλώνω στο τμήμα 22 μαθητές.
Στους 21 δεν την δίνει την δυνατότητα.

P.Tsiotakis

μπορούσε να σπάει όταν στη σχολική μονάδα υπάρχει διαθέσιμο δεύτερο εργαστήριο υπολογιστών

όπου υπάρχει εργαστήριο με 7 υπολογιστές, πρέπει να μεγαλώσει

aspd

Όπως λέει ο Παναγιώτης, με δεύτερο εργαστήριο υπολογιστών μπορεί να σπάει το τμήμα. Και για να μπορέσει να φτιαχτεί δεύτερο εργαστήριο είναι πραγματικά λύση τα Ubuntu-Ltsp.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το πλήθος των σχολείων με 7 υπολογιστές στο ένα και μοναδικό τους εργαστήριο είναι μεγάλο.
Αυτό δε σημαίνει ότι και οι 7 είναι ακόμη εν ζωή... Σε σχολεία που υπήρχαν χρήματα και δντές που έδειξαν σχετικό ενδιαφέρον, ίσως έχουν επισκευαστεί, αγοραστεί νέοι ή και αυγατίσει...
Οι υπόλοιποι;;; Γνωρίζετε ότι ακόμη υπάρχουν εργαστήρια με pentium2 & 3, που επί χρόνια αρνείται ο δντής να τα αντικαταστήσει;;; (σε γυμνάσια εννοώ). Εγώ γνωρίζω!
Είναι κι αυτή μια σημαντική παράμετρος. Σε τέτοια εργαστήρια, έχει νόημα να συνεργάζονται 21 παιδιά, για να ξεσκονίζουν τα σαράβαλα εναλλάξ κι να λερώνονται λιγότερο...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

gfoustan

Δημοσιεύτηκε η Υπουργική απόφαση για το ωρολόγιο στο Γυμνάσιο....χάνουμε την ώρα πάλι...... :(
Γιώργος Φουστανάκης

pthomop

Οι άνθρωποι δεν παίζονται >:(. Δεν πιστευω ουτε τον Κεδικογλου για το Λύκειο. Θελουν να μας φάνε σαν ειδικοτητα στην νεα φαση της κινητικοτητας

dpapani

Αν καταλαβαινω καλα οχι απλα το μαθημα δεν εγινε 2ωρο αλλα δεν θα σπαει και με την τεχνολογια.
Πιθανων να μπαινει δευτερος σε τμηματα με  πανω απο 21 μαθητες. Ουσιαστικα δηλαδη χανουμε ωρες αφου σε πολλα γυμνασια δεν υπαρχουν μεγαλα τμηματα......

elvor

Οι ώρες της τεχνολογίας αυξήθηκαν σημαντικά και αν σπάνε τα τμήματα ακόμα περισσότερο. Δυστυχώς χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία σαν κλάδος με την ματαίωση του δίωρου.

Keep Growing

Η αξιοπιστία του κ. Κεδίκογλου, έγινε σε λιγότερο από 3 ώρες κουρελόχαρτο.
Άκου "ενισχύουμε την Πληροφορική στο γυμνάσιο"!!!
...
Εκτός και αν γίνει και άλλη ανατροπή στα πέναλτι αυτή τη φορά, αλλά και πάλι εμείς χαμένοι θα είμαστε.

Ποιος μπορεί πλέον να εμπιστευτεί την κυβερνητική πολιτική;
Μας έχουνε ταράξει στη καρπαζιά και εμείς εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι υπάρχει ελπίδα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Elenigrigoriou

Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Αυγ 2013, 11:05:33 ΜΜ
Η αξιοπιστία του κ. Κεδίκογλου, έγινε σε λιγότερο από 3 ώρες κουρελόχαρτο.
Άκου "ενισχύουμε την Πληροφορική στο γυμνάσιο"!!!
...
Εκτός και αν γίνει και άλλη ανατροπή στα πέναλτι αυτή τη φορά, αλλά και πάλι εμείς χαμένοι θα είμαστε.

Ποιος μπορεί πλέον να εμπιστευτεί την κυβερνητική πολιτική;
Μας έχουνε ταράξει στη καρπαζιά και εμείς εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι υπάρχει ελπίδα.
Συνάδελφε έχεις δίκαιο. Και εμείς τι κάνουμε; Περιμένουμε;

Keep Growing

Παράθεση από: Elenigrigoriou στις 22 Αυγ 2013, 11:07:14 ΜΜ
Συνάδελφε έχεις δίκαιο. Και εμείς τι κάνουμε; Περιμένουμε;

Εγώ προσωπικά δεν περιμένω πολλά από αυτούς γιατί έχουν την πολιτική τους Ευαγγέλιο και είναι και απίστευτα θρήσκοι.
Παρόλα αυτά, βλέπεις και μόνη σου ότι δεν περιμένουμε. Όλοι κάτι προσπαθούμε να κάνουμε.
Ακόμα είμαστε ασυντόνιστοι και λίγο ζαλισμένοι, λογικό δεν είναι; Κάνει και ζέστη και τέτοια επικοινωνιακή σύνθεση μέσα στον Αύγουστο δεν είναι εύκολο να τη διαχειριστείς, αλλά που θα πάει θα αναγκαστούμε να συντονιστούμε και μετά η κλοτσιά θα πέσει σύννεφο.
Προς το παρόν μας έχουν στριμωγμένους και μας ταράζουν στις σφαλιάρες, αλλά που θα πάει, έχει ο καιρός γυρίσματα, αρκεί να είμαστε σοβαροί και να μη κοιτάμε μόνο το "δέντρο".
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δυστυχώς αγαπητοί συνάδελφοι, είχαμε όλοι στραμμένα τα βλέμματα στο Γενικό Λύκειο και να το αποτέλεσμα.
Η απώλεια της μιας επιπλέον ώρας στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου ήταν τα μεγαλύτερο κακό, ακόμα και από την απουσία ενός εξεταζόμενου πανελλαδικός μάθημα.

Αλλά πάλι δεν τα καταφέραμε...........

Keep Growing

Παρακαλώ, όλους τους συναδέλφους, να έχουμε το νου μας για το τι πρέπει να κάνουμε και για το Γυμνάσιο.
Εχθές με πήρε στο τηλέφωνο ο κουμπάρος μου (πληροφορικός) σε κατάσταση πανικού ...
Για μένα είναι οι χειρότεροι εγκληματίες. Θυμηθείτε το αρχικό mail που στάλθηκε στα σχολεία με την πληροφορική στις 2 ώρες για να το λάβουν υπόψη οι διευθυντές και να υπολογίσουν τις ώρες μας στο survey.
Εκεί που αρκετοί από εμάς με το 2ωρο πήραμε μια ανάσα, ξαφνικά είμαστε πάλι ξεκρέμαστοι.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.
Πρέπει να αντιδράσουμε και να αντιδράσουμε δυναμικά με το που θα ανοίξουν τα σχολεία και να είμαστε ενωμένοι σαν γροθιά. Μας τη φέρανε καλά, γιατί τώρα δε θα έχουμε συμμάχους από τις άλλες ειδικότητες γιατί ικανοποιήθηκαν από τις αλλαγές.  Δύσκολα τα πράγματα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Περιμένουμε μέσα σε όλα:
Αναθέσεις
Αν θα σπάει το τμήμα
Αν θα υπαρχει 3ωρο
Αν σπάει και αν υπάρχει τρίωρο παλεύεται. 8 τμήματα=19 ώρες
Αν δεν σπάει και χωρίς 3ωρο =8 ώρες.
Αν δεν σπάει και υπάρχει 3ωρο =11 ώρες. Ούτε καν 12 δεν βγαίνει.
Της υπεραριθμίας.
Αυτά για ωράριο.
Τώρα για μάθηση αν δεν σπάει το τμήμα θα είναι "δύσκολη" ... η "διδακτική" ώρα  για καθηγητή και μαθητή. Και άξιο διιερεύνησης τα μαθησιακά αποτελέσματα.

P.Tsiotakis

Στείλτε το στον υπουργό στο http://arvanitopoulos.gr/index.php/contact.html


Αξιότιμε Κε Υπουργέ

Το 2011 εκπονήθηκαν νέα Προγράμματα Σπουδών για το Γυμνάσιο και το Δημοτικό (συνολικά) και Οδηγοί Εκπαιδευτικού. Με βάση αυτά το μάθημα της Πληροφορικής σχεδιάστηκε να διδάσκεται 2 ώρες και να οδηγεί σε Πιστοποίηση στις βασικές δεξιότητες χρήσης Η/Υ (και όχι πιστοποίηση Πληροφορικής).

Τα παραπάνω χρηματοδοτήθηκαν από το ΕΣΠΑ και τώρα φαίνεται να πάνε στο καλάθι των αχρήστων, χωρίς αξιολόγηση. Το ενδεχόμενο πρόστιμο από την ΕΕ για αυτό το θέμα ποιος θα το πληρώσει; Μπορείτε να προλάβετε το ζήτημα αυτό τις επόμενες μέρες.

Ονοματεπώνυμο και ιδιότητα

Keep Growing

Ευχαριστούμε για την πρόταση.  :)


Το έστειλα και αυτό.
Άντε να δούμε τι θα γίνει.
Με τέτοια νεύρα που έχω, ελπίζω να μη ξεσπάω από Σεπτέμβρη σε άσχετα άτομα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Το μάθημα της πληροφορικής γυμνασίου να το αφήσει εκεί που είναι και μόνο να το αναβαθμίσει ίσως με άλλο βιβλίο και με  δύωρο.
Δεν έχει για εμένα η έκφραση: "το μαθημα πληρφορικής σχεδιάστηκε......"καμία  σχέση.
Αν θέλει πιστοποίηση και ΤΠΕ το υπουργείο η ερώτηση είναι:
Κύριε υπουργέ από ποιον, πότε και που θα διδάσκεται η πιστοποίηση.

vogiatz

Έφυγε και από μένα στον υπουργό αντίστοιχο μήνυμα.
Παναγιώτη αφού ασχολήθηκες ενεργά στην παραγωγή των προγραμμάτων σπουδών στείλε και ένα αντίστοιχο μήνυμα στον Α.Λ (που έχει και εμπειρία σε ευρωπαϊκά προγράμματα ;-) )
Βογιατζής Σωτήρης, ΠΕ 19
2ο Γυμνάσιο Έδεσσας

P.Tsiotakis

χαχαχα, προτιμω να στελνουμε μηνυματα στους ανωτέρους του, μηπως του γίνει σωστός σχεδιασμός
εχει τόσα πολλά στο μυαλό του που είναι λογικό να κάνει λάθη, όπως όλοι μας

NiColas1957


odyssevax

Παιδιά, παρακαλώ, Αγγ. Λασ., γιατί μού έβαλε "χέρι" ο δικός μας Αν. Λαδ.!  ;)

Υ.Γ. Σέβομαι το Γ/σιο, αλλά εκτιμώ ότι τουλάχιστον για φέτος θα παραμείνει ως έχει. Για την πιστοποίηση έχω απαντήσει (Κώστας Γάκης) στη λίστα αλληλογραφίας της ΠΕΚΑΠ, αλλά και στην ομάδα στο fb.

Τα θέματα που είναι ανοιχτά ακόμα (μετά και τη σημερινή λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων μετάταξης, το ΣτΕ δεν παύει να είναι πρόταση), είναι το ΓΕΛ ... και το ΕΠΑΛ. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι "σπρώχνουν" το μαθητικό δυναμικό προς τα ΕΠΑΛ. Κατέθεσα πρόταση στη διαβούλευση (είναι κι εδώ αναρτημένη σε άλλο νήμα του Φίλιππου Κουτσάκα), σήμερα διάβασα και την πρόταση Μπελεσιώτη, η ΠΕΚΑΠ έχει βγάλει ΔΤ και μόνο οι Σχ. Σύμβουλοι Κεντρ. Μακεδονίας έχουν τοποθετηθεί συγκεκριμένα επί του θέματος.

Πιστεύω όμως ότι θέλει κι εκεί "πίεση". Αν π.χ. λίγο πολύ τα Δημοτικά και τα Γ/σια έχουν ελπίδες με τα ΕΑΕΠ και τα πιλοτικά αντίστοιχα να γίνουν κάποια στιγμή στο μέλλον αυτό που πρέπει, κι αφού όλοι λέμε ότι θέλουμε να έχουμε ολιστική προσέγγιση στο θέμα Πληροφορική στην Εκπαίδευση (είναι κι η Γ'/θμια σε αυτό το παιχνίδι με το σχέδιο "ΑΘΗΝΑ"), καλό είναι να μην αμελήσουμε και τα ΕΠΑΛ (γιατί κι εκεί κρύβονται "παγίδες" με τα ΙΕΚ και τα Σ.Ε.Κ. και τον ΟΑΕΔ)

Όσο για τα σενάρια συνωμοσίας (επιφυλάσσομαι πάντα) περί συγχωνεύσεων, μου έκανε εντύπωση που ο Βουκέντρας ανέφερε την Ανατ. Αττική στην οποία τυχαίνει να ανήκω, όχι τπτ άλλο γιατί άφησε απέξω το 1ο ΕΠΑΛ Ραφήνας στο οποίο υπηρετώ και δεν θέλω να πιστεύω ότι οφείλεται στο γεγονός ότι το συνεργείο καθαρισμού που συνεργάζεται πολλές φορές με το σχολείο είναι το http://www.technocleanservice.4ty.gr/ συμφερόντων του αδερφού Λασ.!!! (Γνωριζόμαστε παιδιόθεν έχω πει)

Τέλος, θέλω να ελπίζω ότι η επιστημονική όμαδα του κου Τζιμογιάννη θα κάνει παρέμβαση, σε πολλαπλά επίπεδα, μιας και τυγχάνει συνάδελφος στο ίδιο Παν/μιο με τον κολλητό φίλο και κουμπάρο του Αγγ. Λασ. κο Π.Σ. http://pedis.uop.gr/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=484&Itemid=3%20&lang=el

(Και για να προλάβω "σχόλια", κανένα υπονοούμενο για κανέναν, στην παρούσα δημοσίευση. Προτιμώ τα γεγονότα, μέχρι αποδείξεως του εναντίου, σε βάθος χρόνου πάντα, γιατί ξεχνάμε κι εύκολα ως άνθρωποι)

Keep walking!

P.Tsiotakis

ΤΟ ΠΕΔΙΣ ειναι σε "άλλο κτίριο" σε σχέση με το τμ. Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
στο ΠΕΔΙΣ ήταν στη διοικούσα και ο κ. Αρβανιτόπουλος πριν κάποια έτη

Η επιστημονική ομάδα του ΠΣ (έχει και άλλους ακαδημαϊκούς), συμβούλους και καθηγητές δεν υφίσταται πια.

οι σκέψεις σου καλές, αλλά...

vogiatz

Κώστα όσον αφορά το Γυμνάσιο (οι αναφορές μου γίνονται κυρίως σε αυτό γιατί δουλεύω χρόνια σε γυμνάσιο) η ΠΕΚΑΠ πρέπει να το βλέπει σαν πυλώνα της Πληροφορικής στη Δ/βμια. Ένα 2ωρο καινοτόμο και δημιουργικό μάθημα στο Γυμνάσιο που ελκύει τους μαθητές είναι η μαγιά για μεγαλύτερη και ΜΟΝΙΜΗ παρουσία της πληροφορικής σαν μάθημα γενικής παιδείας και εξεταζόμενο μάθημα σε κάθε μορφή Λυκείου. Καταλαβαίνω ότι η μεγάλη μάχη πρέπει να δοθεί αυτή τη στιγμή στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και στα ΕΠΑΛ, αλλά η επόμενη πρέπει να είναι αυτή στα Γυμνάσια. Και αν απαιτείται αναδίπλωση προς το παρόν για το ωρολόγιο του Γυμνασίου, τουλάχιστον ας εξασφαλιστεί η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος της πληροφορικής και αν είναι δυνατό η επέκταση του σε περισσότερα Γυμνάσια, ώστε στο κοντινό μέλλον να προχωρήσει η πλήρης εφαρμογή του.
Βογιατζής Σωτήρης, ΠΕ 19
2ο Γυμνάσιο Έδεσσας

odyssevax

Βλέπεις λοιπόν Παναγιώτη ότι πάει πίσω η "βαλίτσα"; Τεσπα

Πήραμαν και το http://www.minedu.gov.gr/home/dioikitika-eggrafa-main/59-eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/9987-23-08-13.html

και προχωράμε!

Καλή καρδιά!

elvor

Νομίζω ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στο δημοτικό και στο γυμνάσιο έτσι ώστε να μπει στην συνείδηση των παιδιών και του κόσμου ότι η πληροφορική είναι εξίσου σημαντική με τα άλλα μαθήματα.

P.Tsiotakis

ΠΕΚΑΠ για Γυμνασιο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Υπ. Παιδείας συνεχίζει να υποβαθμίζει την πληροφορική στο δημόσιο σχολείο!
Το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου "Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις", καταργεί ουσιαστικά τα μαθήματα πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, αφαιρώντας όλα τα συναφή με το αντικείμενο μαθήματα από τη Β' και Γ' Λυκείου, συμπεριλαμβανομένου και του επί 15 χρόνια πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον", παρά τις αντιδράσεις της κοινωνίας, πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών κ.ά., οι οποίοι ζητούν για όλες τις τάξεις του Λυκείου μάθημα γενικής παιδείας, και πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης στην Γ' Λυκείου.
Σε συνέχεια της επίθεσης που δέχεται η Πληροφορική στη Δημόσια Εκπαίδευση, με νέα Υπουργική Απόφαση δεν εφαρμόζεται το νέο πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, το οποίο βρίσκεται σε πιλοτική εφαρμογή εδώ και δύο χρόνια, προβλέπει 2ωρο μάθημα πληροφορικής σε κάθε τάξη και αξιολογήθηκε θετικά από το Ι.Ε.Π. (πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο). Το πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο εφαρμόζεται από το 2011 με χρήματα του ελληνικού κράτους και του Ε.Σ.Π.Α., εν μία νυχτί αποφασίστηκε να μην εφαρμοστεί, παρά τη θετική αξιολόγησή του! Δυστυχώς, η μη εφαρμογή του, χωρίς μάλιστα καμία βάσιμη αιτιολογία, θα επιφέρει την ποινή της επιστροφής στην Ε.Ε. των χρημάτων που δαπανήθηκαν, ποσό που πάλι θα κληθεί να πληρώσει ο ελληνικός λαός. Σε πλήρη αντιδιαστολή με τα παραπάνω, το Υπουργείο αναφέρει συνεχώς τη σχεδιάζομενη πιστοποίηση στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, με στόχο ουσιαστικά αυτή να επιτυγχάνεται παράλληλα με την ολοκλήρωση της φοίτησης στο Γυμνάσιο. Η Ένωσή μας καταρχάς χαιρετίζει την πρωτοβουλία δημιουργίας δημόσιου πλαισίου πιστοποίησης δεξιοτήτων, αλλά δυστυχώς η εκπαίδευση των μαθητών αφήνεται βορά στον ιδιωτικό τομέα, αφού σε ένα μονόωρο μάθημα γυμνασίου δεν προλαβαίνει να διδαχθεί ο μαθητής σωστά τα προβλεπόμενα για την βαθμίδα αυτή.
Σε συνέχεια λοιπόν των παρεμβάσεών μας, καλούμε τον Υπουργό και την επιτροπή που επεξεργάζεται το σχεδιασμό να προχωρήσουν:
– στην εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στην Πληροφορική στο σύνολο των γυμνασίων της χώρας, με 2ωρο εργαστηριακό μάθημα σε κάθε τάξη.
– πρόβλεψη για σπάσιμο του τμήματος, είτε με άλλο μάθημα είτε σε δύο
εργαστήρια πληροφορικής, ώστε να έχει αποτέλεσμα η εργαστηριακή εξάσκηση.
– ονομασία μαθήματος Πληροφορική για όλες τις τάξεις του γυμνασίου
– ύπαρξη προαιρετικών ωρών διδασκαλίας για τους μαθητές που ενδιαφέρονται
να πιστοποιηθούν στις Τ.Π.Ε., εκτός των βασικών ωρών διδασκαλίας.
Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία δεν είναι δυνατό η κυβέρνηση να γυρίζει την πλάτη της στις σύγχρονες επιστήμες και να σπρώχνει την ελληνική οικογένεια στην οικονομική αφαίμαξη.
Αθήνα, 24/08/2013
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Javert

Και δίωρο και σπάσιμο και επιπλέον προαιρετικές ώρες για πιστοποίηση!!!!!

Νομίζω καλύτερα να κατοχυρώσουμε το δίωρο για αρχή και ας είναι όλο το τμήμα. Θα φανεί στην πορεία ότι δεν βγαίνει, οπότε την επόμενη χρονιά ζητάμε να σπάσει. Σταδιακά όμως και όχι με το καλημέρα.

Την πιστοποίηση να την κυνηγήσουμε μαζί με τους ξενόγλωσσους ώστε να έχουμε μεγαλύτερη δύναμη.

Το προαιρετικές ώρες για πιστοποίηση. Αν μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει. Γιατί είναι σουρεαλιστικό έστω και σαν σκέψη. Και γιατί όποιος ζητάει τα πολλά στο τέλος χάνει και τα λίγα.

Και τι θα πει προαιρετικές ώρες; Από πού; Και θα μπορεί κάποιος να τελειώσει το γυμνάσιο χωρίς πιστοποίηση; Και πως θα δικαιολογείται το δίωρο τότε;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δεν είναι καθόλου ουτοπικό αυτό που ζητά η πεκάπ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δυστυχώς αφήσαμε το Γυμνάσιο στο έρμαιο των άλλων ειδικοτήτων και δεν ασχοληθήκαμε σοβαρά με αυτό. Οι περισσότεροι δεν είχατε καταλάβει τι σήμαινε η δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο.


Αυτό που έγραψε η ΠΕΚΑΠ, έπρεπε να το είχε κάνει προ πολλού όταν ακόμα είχε διαρρεύσει το σχέδιο για το Γυμνάσιο.

Ενώ εμείς μιλάμε ανοιχτά στο διαδίκτυο για τις προθέσεις μας, κάποιοι άλλοι(σε ειδικότητες αναφέρομαι)  μιλάνε μυστικά και καταφέρνουνε περισσότερα όπως αποδείχθηκε.

Δεν γίνεται μέχρι το μεσημέρι να εξαγγέλλεται η αύξηση των ωρών στο Γυμνάσιο και το απόγευμα να αφαιρείται η δεύτερη ώρα.

Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είχαμε καθόλου επαφή με την πραγματικότητα, δεν είχαμε άκρες μέσα στα πράγματα.Δυστυχώς πιαστήκαμε στον ύπνο.






Γιώργος Παπαδόπουλος

Το νέο πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλες τις τάξεις άμεσα από τη νέα χρονιά ή θα εφαρμοστεί μόνο στην Α τάξη;

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

με μονόωρο μαθημα δεν ξερω αν υφίσταται νέο ΠΣ
αυτο θελει διερεύνηση

Keep Growing

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 27 Αυγ 2013, 11:06:19 ΠΜ
με μονόωρο μαθημα δεν ξερω αν υφίσταται νέο ΠΣ
αυτο θελει διερεύνηση

οι άνθρωποι είναι μάγοι. Κάποιο τρικ θα σκεφτούν και γιαυτό.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιώργος Παπαδόπουλος

Ετσι όπως είναι διατυπωμένη η απόφαση, νομίζει κάποιος πως θα εφαρμοστεί εξ' ολοκλήρου σε όλο το Γυμνάσιο


Επίσης εντάσσονται και τα project

dim

Παράθεση από: Γιώργος Παπαδόπουλος στις 27 Αυγ 2013, 10:58:06 ΠΜ
Το νέο πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλες τις τάξεις άμεσα από τη νέα χρονιά ή θα εφαρμοστεί μόνο στην Α τάξη;
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από  το  σχολικό  έτος  2013-2014 για την Α΄ τάξη Γυμνασίου, από το σχολικό έτος 2014-2015 για την Β΄ τάξη Γυμνασίου και από  το  σχολικό  έτος  2015-2016 για την Γ΄ τάξη Γυμνασίου.
Παράθεση από: Γιώργος Παπαδόπουλος στις 27 Αυγ 2013, 11:20:51 ΠΜ
Ετσι όπως είναι διατυπωμένη η απόφαση, νομίζει κάποιος πως θα εφαρμοστεί εξ' ολοκλήρου σε όλο το Γυμνάσιο

Τι ασάφεια έχει;


dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dim

Παράθεση από: dpa2006 στις 28 Αυγ 2013, 02:12:22 ΜΜ
Ακριβώς όπως τα λες!!!  :(
Ακριβώς. Και έρχονται κ άλλα ευχάριστα.  ;D

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Keep Growing

Πόσοι συνάδελφοι έχουν ως 10 ώρες στα σχολεία τους και χρειάζεται να συμπληρώνουν (εφόσον είναι δυνατόν) σε περισσότερα από 2 σχολεία (ενώ την προηγούμενη χρονιά κάλυπταν κανονικά το ωράριό τους, με το εργαστήριο και ένα πρόγραμμα);
Να σηκώσουν το χέρι.

Πόσα γυμνάσια θα ξεβολευτούν;

Πόσα λύκεια θα μείνουν χωρίς πληροφορικό για τη "λάντσα", μια και τα δεύτερα τρίτα σχολεία συμπλήρωσης είναι τα γειτονικά λύκεια; - Για την επαρχεία αυτά.

Φέτος η χρονιά θα είναι "διασκεδαστική" για όλους.

Δε χρειάζεται καν να κάνουμε απεργίες. Όλα θα γίνουν από μόνα τους.

Βρε μπας και βαρέθηκαν να μας "κυβερνούν"; Αλλά και τους άλλους δε τους βλέπω ζωηρούς για να πιάσουν τιμόνι... Οπότε, αφήστε τις βλακείες και κοιτάξτε να δούμε τι θα κάνουμε μετά .....

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Νίκος Αδαμόπουλος