Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: gbougioukas στις 21 Σεπ 2018, 10:54:59 ΠΜ

Τίτλος: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 21 Σεπ 2018, 10:54:59 ΠΜ
(https://scontent.fath3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/42474837_591290871287566_5460539674021855232_n.png?_nc_cat=111&_nc_eui2=AeEhW63QIvqwIAT3MQ5UPl5j7ypva52q5IBRoiSkN_ycIxNQ6-giNO3mSBF-y4EmO6p1DbEtXcaBl0TKU6ST_9ttVF2m8vslMEkTJuLs0OcWAg&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&oh=0a33e678dbd3b8cd5d9f5c1eaa0224a6&oe=5C8E0C3C) (https://www.facebook.com/ubicomputing/)

πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing/)

(βλ. Η πρόταση για Χημεία η Πληροφορική στις Πανελλαδικές (https://www.esos.gr/arthra/36957/mono-sto-esos-i-protasi-gia-himeia-i-pliroforiki-stis-panelladikes))
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: dpa2006 στις 22 Σεπ 2018, 03:11:33 ΠΜ
Επιστροφή στο 2013...;
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: itt στις 22 Σεπ 2018, 09:54:38 ΜΜ
Γιατί δεν έχουν ιδέα τι κάνουν, για αυτό.
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: ilias_s στις 23 Σεπ 2018, 08:28:30 ΜΜ
Παράθεση από: itt στις 22 Σεπ 2018, 09:54:38 ΜΜ
Γιατί δεν έχουν ιδέα τι κάνουν, για αυτό.

Μακάρι η στρέβλωση με την πληροφορική και την ΟΠ Θετικών να ήταν αποτέλεσμα άγνοιας...

...σε αυτή την περίπτωση θα υπήρχε μεγαλύτερη πιθανότητα να διορθωθεί αν κάποιος τους έκανε να δουν τι έχουν καταφέρει!!!
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: NiColas1957 στις 24 Σεπ 2018, 12:06:20 ΜΜ
Σωστό!!! 
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: dpa2006 στις 24 Σεπ 2018, 03:53:26 ΜΜ
Παράθεση από: ilias_s στις 23 Σεπ 2018, 08:28:30 ΜΜ
Μακάρι η στρέβλωση με την πληροφορική και την ΟΠ Θετικών να ήταν αποτέλεσμα άγνοιας...

...σε αυτή την περίπτωση θα υπήρχε μεγαλύτερη πιθανότητα να διορθωθεί αν κάποιος τους έκανε να δουν τι έχουν καταφέρει!!!

Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν....!!!
ευνοούν συγκεκριμένες "Συντεχνίες"...
Ας μην έχουμε αυταπάτες.
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: dpa2006 στις 24 Σεπ 2018, 03:54:02 ΜΜ
Παράθεση από: itt στις 22 Σεπ 2018, 09:54:38 ΜΜ
Γιατί δεν έχουν ιδέα τι κάνουν, για αυτό.

Προφανώς και ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν.
Ενεργούν βάση σχεδίου
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: Σάκης Δημόπουλος στις 24 Σεπ 2018, 11:17:25 ΜΜ
https://www.esos.gr/arthra/36957/mono-sto-esos-i-protasi-gia-himeia-i-pliroforiki-stis-panelladikes
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 25 Σεπ 2018, 10:02:54 ΠΜ
(https://scontent.fath3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/42474837_591290871287566_5460539674021855232_n.png?_nc_cat=111&oh=8a08a9f064af7efb88f4ea07ecef16d0&oe=5C17653C) (https://www.facebook.com/ubicomputing/posts/591291044620882)

πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/589744101442243/?type=3&theater)
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: itt στις 27 Σεπ 2018, 01:11:25 ΠΜ
Λαμβανάντας υπόψην την κίνηση με τα Λατινικά, εγώ παραμένω στο ότι είναι εντελώς ηλίθιοι. Η βλακεία είναι ανίκητη, δεν χρειάζεται απαραίτητα lobbying για να επικρατήσει.
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gpapargi στις 27 Σεπ 2018, 10:28:17 ΠΜ
Προφανώς υπάρχουν άσχετοι σε θέσεις λήψεις αποφάσεων αλλιώς δε θα έπρεπε να εξετάζεσαι στη χημεία για να έχεις πρόσβαση σε όλες τις σχολές πληροφορικής. Υπάρχουν όμως και επιτήδειοι που εκμεταλλεύονται την ασχετοσύνη τους για να εκπροσωπήσουν συμφέροντα.
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 28 Σεπ 2018, 10:20:23 ΠΜ
(https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/42607337_592559141160739_691348825368952832_n.png?_nc_cat=102&oh=e27627124f3feaad43c5173eb932085c&oe=5C1DBBFB) (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/592559137827406/?type=3&theater)

πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/589744101442243/?type=3&theater)

(βλ. Η πρόταση για Χημεία η Πληροφορική στις Πανελλαδικές (https://www.esos.gr/arthra/36957/mono-sto-esos-i-protasi-gia-himeia-i-pliroforiki-stis-panelladikes))
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 06 Οκτ 2018, 02:34:45 ΜΜ
(https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/43234219_596264910790162_3845943042322202624_n.png?_nc_cat=102&oh=fc9dd9dd38efbb81ec28897639437dd1&oe=5C4BA176) (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/596264907456829/?type=3&theater)


πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/589744101442243/?type=3&theater)

βλ. Πλήρες μέλος της ευρωπαϊκής βάσης βιοδεδομένων ΕLIXIR η Ελλάδα (https://www.esos.gr/arthra/59261/plires-melos-tis-eyropaikis-vasis-viodedomenon-elixir-i-ellada)
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 08 Οκτ 2018, 12:36:08 ΜΜ
(https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/43487308_597247550691898_1654810736909615104_n.png?_nc_cat=109&oh=49e2b9087ffdb3f58af6f4e60f7c3485&oe=5C4FBA56) (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/597247547358565/?type=3&__xts__%5B0%5D=68.ARCHYnGDf3ouBHmTiM30tuONV2i4zfRNUAIpXPVeboAEqHxfIoA07Q_CGmh7g3KBgqv3IQ4qYkrLQSahwuxRiM-pstYDElm2qEE_jkAh3EN0PlBlBlbpdwZnEZ4Dmfp0NYDrqB-lrpoo9S6WVolA0wwXo9rdLmTdkdF609brV6x295r0eX1e&__tn__=-R)


πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/589744101442243/?type=3&theater)

βλ. Οδηγός Παγκύπριων Εξετάσεων, τόμος Α' (http://www.moec.gov.cy/ypexams/pdf/odigoi_exetaseon/odigos_exetaseon_tomos_a_2018.pdf)
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 12 Οκτ 2018, 02:53:42 ΜΜ
Ίσως γιατί ο κος Γαβρόγλου δεν έχει πάρει υπόψη του ότι με τον Προγραμματισμό μπορούμε να κατασκευάσουμε, για παράδειγμα, ένα "πλήρως διακριτό" μοντέλο DLA (Diffusion-Limited Aggregation) - αφορά φυσικά φαινόμενα όπως η ηλεκτροαπόθεση, η ροή Hele-Shaw, οι ορυκτές αποθέσεις, και η διηλεκτρική κατάρρευση. "Πλήρως διακριτό" σημαίνει ότι κατασκευάζεται χωρίς την χρήση πραγματικών αριθμών, μόνο με την χρήση ακέραιων. Είναι ένας αλγόριθμος που μπορεί να κατανοήσει εύκολα ένας μαθητής της Α' Γυμνασίου και ως προς το υπολογιστικό κομμάτι να υλοποιηθεί στην Γλώσσα της ΑΕΠΠ, χωρίς την χρήση "πραγματικού" τύπου δεδομένων.

(https://media.giphy.com/media/9MIc9CxWlmx8fUs7h3/giphy.gif)

(πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing/posts/598498830566770?__xts__%5B0%5D=68.ARBaDY9BDrq0V2wKqHDKiQxBWePhX6spxudAoraXInv9SOoiTqVk-d38KQo1v2Mf0zhbbkH72KuEqTUQmJxn_XZglvY80GSrsjUlrU8nAaT0keSnctVSfzzS-w1ZFXkwFGwoXnL9Uqn0V3Plj5ZfI2oo9thUQBqbJY5H0RSfo0taxQY5ygnc&__tn__=-R))
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 18 Οκτ 2018, 12:50:32 ΠΜ
(https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/44151692_601034090313244_6713654987458609152_n.png?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent.fath3-4.fna&oh=48b26b490eea658461b41f5d580276fe&oe=5C4FCD06) (https://www.facebook.com/ubicomputing/photos/a.406133623136626/601034086979911/?type=3&theater)

πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing/)

(βλ. MIT reshapes itself to shape the future (http://news.mit.edu/2018/mit-reshapes-itself-stephen-schwarzman-college-of-computing-1015?fbclid=IwAR3AXINMD-_ZS-2K_3OjBlT4iSUeTXoN7jS4Hkqeyw3mz-dsVErjhq5XdtM))
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 11 Μαρ 2019, 12:03:37 ΜΜ
(https://scontent.fath3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/53453778_674509692965683_5761652233347268608_n.png?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&oh=4ab8ea977cd463f4b82abf8cece0b9d2&oe=5D2053F9) (https://www.facebook.com/ubicomputing)
πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (https://www.facebook.com/ubicomputing)
Τίτλος: Απ: Αποκλεισμός της Πληροφορικής από την ΟΠ Θετικών Σπουδών; Γιατί;
Αποστολή από: gbougioukas στις 29 Μαρ 2019, 02:47:02 ΜΜ
(https://gbougioukas.files.wordpress.com/2019/03/comcloud.png) (https://www.facebook.com/ubicomputing/)

Οι επιστημονικές εξελίξεις καθιστούν την Πληροφορική αναπόσπαστο κομμάτι της αιχμής των Θετικών Επιστημών. Η πρόβλεψη των φαινομένων και της συμπεριφοράς των συστημάτων είναι η δύναμη των Θετικών Επιστημών στην υπηρεσία της κοινωνίας! Πρόβλεψη σημαίνει μοντελοποίηση και η μοντελοποίηση ως επί το πλείστον καθιστά αναγκαίο τον υπολογισμό και την επιστήμη του, την Πληροφορική.

Σήμερα, κατασκευάζονται φάρμακα και δίνεται μάχη κατά των ασθενειών μελετώντας τις διάφορες βιολογικές διαδικασίες όχι μόνο "in vivo" (στον ζωντανό οργανισμό) και "in vitro" (στον δοκιμαστικό σωλήνα), αλλά και "in silico" (με προσομοίωση στον υπολογιστή). Πολλοί σύγχρονοι κλάδοι και αντικείμενα μελέτης και έρευνας από όλες τις Θετικές Επιστήμες περιλαμβάνουν την Πληροφορική και τον υπολογισμό στην ονομασία τους: Βιοπληροφορική, Υπολογιστική Μηχανική, Νευροπληροφορική, Γεωπληροφορική, Χημειοπληροφορική, Υπολογιστική Βιολογία, Υπολογιστική Φυσική, Υπολογιστική Ρευστοδυναμική, Υπολογιστική Γεωφυσική, Υπολογιστική Χημεία, Υπολογιστική Γεωμετρία, Υπολογιστική Τοπολογία, Υπολογιστική Θεωρία των Αριθμών, Υπολογιστική Θεωρία Ομάδων κ.α.

Εύλογα, η διαπίστωση του καθηγητή Ingalls σχετικά με την Βιολογία μπορεί να γενικευτεί, αν όχι για κάθε Θετική Επιστήμη, για ένα ολοένα αυξανόμενο πλήθος αντικειμένων μελέτης και έρευνας κάθε Θετικής Επιστήμης:

"Ένα βασικό χαρακτηριστικό των σημερινών βιολογικών μελετών είναι η εξάρτηση από τον υπολογισμό" - Brian Ingalls, Mathematical Modeling in Systems Biology: An Introduction

Ο υπολογισμός δεν είναι εύκολος, γεγονός που επιβεβαιώνει το "θεώρημα του τερματισμού" (A. Turing), αλλά και οι επιδόσεις των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα της ΑΕΠΠ. Είναι προς όφελος των προγραμμάτων σπουδών των τμημάτων των Σχολών Θετικών Επιστημών καθώς και των Πολυτεχνικών Σχολών οι νέοι φοιτητές να εισάγονται καλά προετοιμασμένοι στον Προγραμματισμό.


πηγή: Διάχυτος Υπολογισμός (//http:///%3E%3Cbr%20/%3E%CE%A3%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1,%20%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9%20%CF%86%CE%AC%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B1%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B4%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%20%CE%BC%CE%AC%CF%87%CE%B7%20%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%B1%CF%83%CE%B8%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD%20%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82%20%CF%84%CE%B9%CF%82%20%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82%20%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82%20%CF%8C%CF%87%CE%B9%20%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF%20%22in%20vivo%22%20(%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%B6%CF%89%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%8C%20%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C)%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%22in%20vitro%22%20(%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CF%83%CF%89%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B1),%20%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%22in%20silico"%20(%CE%BC%CE%B5%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7%20%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE).%20%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%AF%20%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B9%20%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CE%B9%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1%20%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%82%20%CE%B1%CF%80%CF%8C%20%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%82%20%CF%84%CE%B9%CF%82%20%CE%98%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%82%20%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD%20%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82:%20%CE%92%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%9C%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%9D%CE%B5%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%93%CE%B5%CF%89%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%A7%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%92%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%A1%CE%B5%CF%85%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%93%CE%B5%CF%89%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%A7%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%B1,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%93%CE%B5%CF%89%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%B1,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%A4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%98%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%91%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%8E%CE%BD,%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%98%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%9F%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD%20%CE%BA.%CE%B1.%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3E%CE%95%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1,%20%CE%B7%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AE%20Ingalls%20%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20%CE%BC%CE%B5%20%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%92%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%20%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%20%CE%BD%CE%B1%20%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CE%AF,%20%CE%B1%CE%BD%20%CF%8C%CF%87%CE%B9%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5%20%CE%98%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B7,%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%AD%CE%BD%CE%B1%20%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%AD%CE%BD%CE%B1%20%CE%B1%CF%85%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%20%CF%80%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%BF%CF%82%20%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD%20%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%82%20%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5%20%CE%98%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82%20%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CF%82:%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3E%22%CE%88%CE%BD%CE%B1%20%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CE%BD%20%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD%20%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9%20%CE%B7%20%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%B1%CF%80%CF%8C%20%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%22%20-%20Brian%20Ingalls,%20Mathematical%20Modeling%20in%20Systems%20Biology:%20An%20Introduction%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3E%CE%9F%20%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%20%CE%B4%CE%B5%CE%BD%20%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9%20%CE%B5%CF%8D%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%82,%20%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%82%20%CF%80%CE%BF%CF%85%20%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9%20%CF%84%CE%BF%20%22%CE%B8%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D%22%20(A.%20Turing),%20%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%BF%CE%B9%20%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B4%CF%8C%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%AF%CF%89%CE%BD%20%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82%20%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%BF%20%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%91%CE%95%CE%A0%CE%A0.%20%CE%95%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82%20%CF%8C%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CF%8E%CE%BD%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CF%84%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CF%8E%CE%BD%20%CE%98%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CF%8E%CE%BD%20%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CF%82%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CF%8E%CE%BD%20%CE%BF%CE%B9%20%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CE%B9%20%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82%20%CE%BD%CE%B1%20%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%AC%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9%20%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AC%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9%20%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C.)