Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι

Ξεκίνησε από Laertis, 14 Απρ 2011, 12:22:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: papaluk στις 19 Μαΐου 2011, 08:53:23 ΜΜ
ΠΛ[Στοά] <-- Α_Μ( Μήκος / 10)

την ίδια λύση θα πρότεινα κι εγώ και με πρόλαβε ο papaluk
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

karinakis

για άλλη μία φορά αποδείχτηκε ότι το διαγώνισμα το τελικό από το Στέκι δεν είχε καμία μα καμία σχέση με τα θέματα των Πανελλαδικών. Δυστυχώς ίσως κάποιοι απογοητεύτηκαν γιατί έχουν την αίσθηση ότι με δύσκολα θέματα αδικούνται οι μαθητές.... ( η αλήθεια είναι ότι αδικούνται οι ίδιοι από τα φροντιστήρια που κάνουν!!!!)

Άντε και του χρόνου συνάδελφοι!!!!

Stefevan

Ποιο το νόημα να έχουν σχέση τα θέματα?  Σημασία έχει η προετοιμασία.. και το διαγώνισμα ήταν καλό, με διαφορετικές από τις συνηθισμένες ασκήσεις

Stefevan


Λάμπρος Μπουκουβάλας

προσωπικά, δε βλέπω ποτέ κανένα λόγο το διαγώνισμα στο στέκι να θυμίζει των πανελλαδικών. αν τύχει να είναι παρόμοιας δυσκολίας, τότε τόσο το καλύτερο. όμως μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ για την προετοιμασία των μαθητών. πάντα τα θέματα των διαγωνισμάτων είναι πολύ ωραία. είναι ο κόπος μερικών συναδέλφων μας, που πρέπει να σεβαστούμε και που πρέπει πάντα να επικροτούμε. κι αν πιστεύουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα του χρόνου, ας κάνουμε αίτηση συμμετοχής στην ομάδα διαγωνισμάτων 2012!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Laertis

Παράθεση από: karinakis στις 23 Μαΐου 2011, 04:25:12 ΜΜ
για άλλη μία φορά αποδείχτηκε ότι το διαγώνισμα το τελικό από το Στέκι δεν είχε καμία μα καμία σχέση με τα θέματα των Πανελλαδικών. Δυστυχώς ίσως κάποιοι απογοητεύτηκαν γιατί έχουν την αίσθηση ότι με δύσκολα θέματα αδικούνται οι μαθητές.... ( η αλήθεια είναι ότι αδικούνται οι ίδιοι από τα φροντιστήρια που κάνουν!!!!)

Άντε και του χρόνου συνάδελφοι!!!!

Για άλλη μια φορά είμαι έτοιμος να δεχτώ ως συντονιστής και μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων για 5 χρόνια οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική.  Αυτό που θέλω όμως να γνωρίζουν όλοι είναι ότι τα διαγωνίσματα του στεκιού δεν είχαν και δεν έχουν σκοπό να αποτελέσουν προσομοίωση εξετάσεων τύπου ΟΕΦΕ αλλά ένα εργαλείο - χρήσιμο ή άχρηστο- στα χέρια των συναδέλφων.
Λυπάμαι που ο συνάδελφος karinakis δε βρήκε εδώ την πηγή των θεμάτων των εξετάσεων που αναζητεί με τόση θέρμη. Ίσως του χρόνου συμμετέχει στην ομάδα και μας καθοδηγήσει με φωτεινά παραδείγματα θεμάτων για να λάμψει το επίπεδο των θεμάτων που αξιώνει να βάζουν οι άλλοι και να χρησιμοποιεί αυτός.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Ganian88

Καταρχήν, συγχαρητήρια για την καλή δουλειά που κάνετε στο Στέκι τόσα χρόνια.

Το φετινό διαγώνισμα, όπως και των προηγούμενων χρόνων, πιστεύω ότι ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο με πολλά ενδιαφέροντα σημεία, για όποιον ήθελε να το χρησιμοποιήσει με τη μορφή ασκήσεων στην τάξη και όχι κατ' ανάγκη με τη μορφή "διαγωνίσματος".

Γνωρίζω ότι ίσως είναι κατόπιν εορτής, αλλά επειδή το διαγώνισμα θα μείνει και για τα επόμενα χρόνια, θα ήθελα να επισημάνω ένα σημείο. Στο Α2.4 νομίζω ότι η απάντηση θα έπρεπε να είναι αρνητική, καθώς ναι μεν πρέπει να κρατηθούν τα ονόματα και οι βαθμοί, αλλά αυτό μπορεί να γίνει και με 320 μεταβλητές. Ο μέσος όρος θα υπολογιστεί με μία (μεγαλούτσικη...) εντολή εκχώρησης και μετά χρειάζονται 160 απλές επιλογές του τύπου:

Αν β1>μο τότε
     Εμφάνισε ον1
Τέλος_αν   

Συγχαρητήρια και πάλι για την προσπάθειά σας.
 

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Ganian88 στις 24 Μαΐου 2011, 12:46:35 ΜΜ
Στο Α2.4 νομίζω ότι η απάντηση θα έπρεπε να είναι αρνητική, καθώς ναι μεν πρέπει να κρατηθούν τα ονόματα και οι βαθμοί, αλλά αυτό μπορεί να γίνει και με 320 μεταβλητές. Ο μέσος όρος θα υπολογιστεί με μία (μεγαλούτσικη...) εντολή εκχώρησης και μετά χρειάζονται 160 απλές επιλογές του τύπου:

Αν β1>μο τότε
     Εμφάνισε ον1
Τέλος_αν   

???

Stefevan

Παράθεση από: Ganian88 στις 24 Μαΐου 2011, 12:46:35 ΜΜ
Στο Α2.4 νομίζω ότι η απάντηση θα έπρεπε να είναι αρνητική, καθώς ναι μεν πρέπει να κρατηθούν τα ονόματα και οι βαθμοί, αλλά αυτό μπορεί να γίνει και με 320 μεταβλητές. Ο μέσος όρος θα υπολογιστεί με μία (μεγαλούτσικη...) εντολή εκχώρησης και μετά χρειάζονται 160 απλές επιλογές του τύπου:

Αν β1>μο τότε
     Εμφάνισε ον1
Τέλος_αν   


:P Αν οι μαθητές ήταν 1600?


Ganian88

Παράθεση από: Stefevan στις 24 Μαΐου 2011, 01:19:13 ΜΜ
:P Αν οι μαθητές ήταν 1600?

Ό,τι δουλειά θα έκανε ένας πίνακας 1600 θέσεων, θα γινότανε με 1600 μεταβλητές.
Στην σελίδα 185 του σχολικού αναφέρει σχετικό παράδειγμα με θερμοκρασίες, όπου αναφέρει ότι η λύση με μεταβλητές είναι (προφανώς) σωστή, αλλά όχι προτιμητέα σε σχέση με τη χρήση πίνακα (επίσης προφανές).
Το ερώτημα, όμως, εδώ ήταν αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα και όχι αν θα ήταν προτιμότερη.

Stefevan

Ναι συμφωνώ αλλά που είναι ο δομημένος προγραμματισμός με τη δομή επανάληψης κτλ? Το σίγουρο είναι πως αν πας σε μια δουλειά και τους δείξεις πρόγραμμα με τόσες μεταβλητές (λέμε τώρα) ενώ μπορεί να γίνει με πίνακα θα το ξανασκεφτούν...  >:D Υπάρχουν περιπτώσεις που κάτι είναι απαραίτητο. Εδώ είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα πρώτα πρώτα λόγω θέματος χρόνου και γραμμών κώδικα

Sergio

Παράθεση από: Ganian88 στις 24 Μαΐου 2011, 02:25:31 ΜΜ
Ό,τι δουλειά θα έκανε ένας πίνακας 1600 θέσεων, θα γινότανε με 1600 μεταβλητές.
Στην σελίδα 185 του σχολικού αναφέρει σχετικό παράδειγμα με θερμοκρασίες, όπου αναφέρει ότι η λύση με μεταβλητές είναι (προφανώς) σωστή, αλλά όχι προτιμητέα σε σχέση με τη χρήση πίνακα (επίσης προφανές).
Το ερώτημα, όμως, εδώ ήταν αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα και όχι αν θα ήταν προτιμότερη.


Απόλυτα σωστό.. μπορείς όμως να σκεφτείς κάποιο παράδειγμα στο οποίο (με βάση την προηγούμενη πρόταση) είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis

το περσινό (και όχι μόνο) θέμα Γ Sergio  :D

Συγγνώμη για το spam

Sergio

Παράθεση από: ptsiotakis στις 25 Μαΐου 2011, 12:55:05 ΜΜ
το περσινό (και όχι μόνο) θέμα Γ Sergio  :D

Συγνώμη για το spam

καλά .. μπάνια Παναγιώτη :P

Συγγνώμη για το .. άσχετο
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)