Νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων

Ξεκίνησε από fragile, 01 Οκτ 2007, 09:50:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fragile

Καλή σας μέρα και καλός σας μήνας  ;D

Χθές το βράδυ σχεδόν όλα τα κανάλια (ANT1, Mega τουλάχιστον) έπαιζαν θέμα με νέο τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια το οποίο θα προωθήσει η κυβάρνηση βασιζόμενη σε πόρισμα της επιτροπής σοφών (Βερέμης κλπ).

Έψαξα για πληροφορίες αλλά ... τίποτα  :'(

Μήπως γνωρίζετε τίποτα σχετικό ;

Μήπως πρέπει να αντιδράσουμε για το πιθανό μέλλον που σχεδιάζεται για εμάς χωρίς εμάς  :-[

fragile  >:(   
fragile..........

P.Tsiotakis

Μάλλον, πρόκειται για τις παλιές σκέψεις-προτάσεις της επιτροπής Βερέμη.
και αυτή επιτροπή σοφών δεν είναι; γεμίσαμε σοφούς σε αυτήν την χώρα...

να δούμε τί διάλογος θα είναι, και αν θα παραμείνει ο Βερέμης στη θέση του και που το πάνε

Για τα σενάρια συνομωσίας για το μάθημα έχω εκφραστεί, αλλά δεν πείθω οτι υπάρχει κίνδυνος

Το ξέρετε οτι στις αναθέσεις των ΠΕ04, προηγούνται πλέον οι χημικοί των βιολόγων (για τα μαθήματα φυσικής); Ναι καλά ακούσατε, οι ελάχιστοι αλλά πανίσχυροι (με ολοσέλιδα άρθρα σε κυριακάτικες εφημερίδες) καθηγητές χημείας στην δευτεροβάθμια.

fragile

Καλημέρα και πάλι,

Περισσότερες πληροφορίες για ενημέρωση των συναδέλφων για την ερώτηση που είχα απευθύνει χθές :

Σύμφωνα με άρθρο στο ιντερνετ :

Αναβάλλεται η εφαρμογή πολλών διατάξεων του νέου νόμου-πλαισίου για την παιδεία, ο οποίος αρχίζει να εφαρμόζεται από το 2008, καθώς η κυβέρνηση επιδιώκει να κερδίσει χρόνο για να αποφύγει επί του παρόντος τη σύγκρουση με τους πανεπιστημιακούς, ξεκινώντας παράλληλα νέο κύκλο διαλόγου με στόχο την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεών της.

Όπως αναφέρει Το Βήμα, την Τρίτη, από τις πρώτες συναντήσεις του υπουργού Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, κατέστη σαφές πως οι «δύσκολες» διατάξεις του νέου νόμου-πλαισίου (χρηματοδότηση, συγγράμματα κ.τλ.) θα αρχίσουν να εφαρμόζονται τους πρώτους μήνες του 2008.

Σε βάθος χρόνου μετατίθεται όμως η αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών (ΚΕΣ), που αποτελεί άλλο «καυτό» ζήτημα, καθώς στις 20 Οκτωβρίου λήγει η προθεσμία που έχει θέσει η ΕΕ για την ενσωμάτωση της σχετικής οδηγίας στο εθνικό δίκαιο.

Για το βιβλίο Ιστορίας της Στ' Δημοτικού, ως τις 26 Οκτωβρίου θα έχει αποσταλεί στα σχολεία το σύγγραμμα που διδασκόταν τα προηγούμενα χρόνια (μετά την απόσυρση του νέου βιβλίου), ενώ ο νέος υπουργός υποσχέθηκε ότι τα κενά σε εκπαιδευτικούς θα καλυφθούν άμεσα.

Παράλληλα, η κυβέρνηση ανοίγει το θέμα της αλλαγής του εξεταστικού συστήματος, το οποίο όμως στη νέα μορφή του δεν θα εφαρμοστεί προτού περάσει τετραετία, ενώ ριζικές αλλαγές, «ξήλωμα» προσώπων και αλλαγή διοικητικών δομών προαναγγέλθηκαν στη λειτουργία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

fragile..........

parantop

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 01 Οκτ 2007, 12:37:16 ΜΜ
Το ξέρετε οτι στις αναθέσεις των ΠΕ04, προηγούνται πλέον οι χημικοί των βιολόγων (για τα μαθήματα φυσικής); Ναι καλά ακούσατε, οι ελάχιστοι αλλά πανίσχυροι (με ολοσέλιδα άρθρα σε κυριακάτικες εφημερίδες) καθηγητές χημείας στην δευτεροβάθμια.
Δεν καταλαβαίνω για πιο λόγο αυτό είναι κακό? Σίγουρα οι Χημικοί (όπως και γω) ξέρουν περισσότερη Φυσική από τους Βιολόγους! Που το κακό?

COACH

Μήπως δεν πρέπει να αφήσουμε το θέμα του μαθήματος στην τύχη του?
Μήπως πρέπει να απαιτήσουμε να έχουμε και στην Β Λυκείου ένα μάθημα Λογικής ίσως και Λογικής σχεδίασης και Αλγοριθμικής και στην Γ Λυκείου το γνωστό ΑΕΠΠ ίσως αναβαθμισμένο...
Μήπως πρέπει να ανασυνταχτούμε...
Μήπως πρέπει να το δούμε το θέμα λίγο πιο ζεστά...???
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

andreas_p

Η Τεχν Επικοιν είναι ένα 'μάθημα'  το οποίο βασίζεται σε ένα αμερικάνικο βιβλίο του 1991  με μια αποτυχημένη μετάφραση και με μια  γ' ανάθεση στους ΠΕ19. 

Αν θέλουμε να αναβαθμίσουμε την ΑΕΠΠ  επιβάλλεται στη Β' να υπάρχει  η
ΑΕΠΠ  επίπεδο  1  (2 ώρες)  και στη  Γ΄η  ΑΕΠΠ   επίπεδο 2 (3 ώρες)  και μάλιστα να χαρακτηριστεί ως εργαστηριακό μάθημα.

Δεν είναι δυνατόν σε 2  40λεπτα ( που κάποιες φορές ΔΕΝ είναι 40 λεπτά)  την εβδομάδα  - από αυτά το 30% τουλάχιστον χάνεται -  να απαιτούμε αναβάθμιση του μαθήματος, να φύγουμε από την παπαγαλία και τους τυφλοσούρτες.  Πώς ο μαθητής με 50-60 ώρες ετησίως να αποκτήσει αλγοριθμική κριτική σκέψη ;

Το 'βιβλίο' της ΤΕ  είναι για το τζάκι.


Ανδρέας

P.Tsiotakis

Κανένα βιβλίο δεν πρέπει να καίγεται, κυρίως ένα έγχρωμο βιβλίο με χαρτί α ποιότητας (  ;) ).

Πάντως, τώρα που ξεκίνησε διευρυμένο πρόγραμμα ανακύκλωσης στην Κόρινθο, ξέρω τι θα κάνω το δικό μου  ;D

COACH

Ανδρέα συμφωνώ μαζί σου απόλυτα σε ότι αφορά την εισαγωγή στην Β λυκείου της ΑΕΠΠ...

Πάντως ακόμα και με αυτές τις ώρες η αρρώστια της παπαγαλίας πρέπει να αποφεύγεται όσο είναι δυνατόν...

Πρέπει πάντως να το πολεμήσουμε το θέμα....
Πρέπει να μαζευτούμε, να δούμε πόσοι είμαστε και αν το πλήθος μας είναι ικανό στην συνέχεια να ζητήσουμε αυτό που θέλουμε...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

EleniK

Θεωρώ ότι η όποια αναβάθμιση στην ποιότητα του μαθήματος προϋποθέτει την εισαγωγή της ΑΕΠΠ και στη Β' Λυκείου. Δεν μπορεί μέσα σε 2ώρες/wk να εντρυφίσουμε πολύ στην ποιότητα.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

gpapargi

Το πρόβλημα με την τεχνολογία τηλεπικοινωνιών είναι ότι δεν διδάσκει τρόπο σκέψης. Είναι σε τελείως διαφορετική κατεύθυνση από αυτή της ΑΕΠΠ. Είναι άστοχο και ανεπίτρεπτο το να προϊδεάζει η τεχνολογία τηλεπικοινωνιών τους μαθητές για την τεχνολογική κατεύθυνση και για το τι θα συναντήσουν στη Γ.

Θα έλεγα πως η θέση του (ακόμα και με το καλύτερο δυνατό βιβλίο) είναι στα τεχνικά. Ακόμα κι αν θέλουμε να μιλήσουμε για τηλεπικοινωνίες θα πρέπει να κατευθυνθούμε για αρχή προς τη θεωρία πληροφορίας. Η τεχνολογία είναι άλλο πράγμα.

Η καλύτερη κίνηση για μένα θα ήταν να βάζαμε ΑΕΠΠ στη Β λυκείου έτσι ώστε ο μαθητής να γνωρίσει τους αλγορίθμους (και να επιλέξει συνειδητά κατεύθυνση), αλλά και να περάσει το σοκ της γνωριμίας με το νέο μάθημα. Η δυσκολία που συναντούν οι μαθητές πηγάζει κυρίως από το ότι είναι η πρώτη επαφή με αυτόν τον τρόπο σκέψης. Με τα άλλα μαθήματα θετικών επιστημών (μαθηματικά και φυσική) έρχονται σε επαφή πολύ νωρίτερα.

pgrontas

Σίγουρα η εισαγωγή της ΑΕΠΠ θα έπρεπε να γίνεται στην Β' Λυκείου, ώστε να ξέρουν τα παιδιά τι θα αντιμετωπίσουν στην Γ.

Αλλά υπάρχει χώρος και για ένα μάθημα τύπου Τεχνολογίας Επικοινωνιών, με ασφαλώς καλύτερο βιβλίο.
Δεν γίνεται να αποφοιτούν τα παιδιά (όλα για μένα, αλλά έστω της Τεχνολογικής) από το Λύκειο, θεωρώντας για παράδειγμα ότι το τηλέφωνο πχ. είναι μια μαγική συσκευή, μην έχοντας γνωρίσει πώς λειτουργεί δηλαδή και σε ποιες αρχές βασίζεται η λειτουργία του.




Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

alexis_zoure

Στην δευτερα Λυκειου ουδεποτε ασχοληθηκα με την Τεχνολογια Επικοινωνιων σοβαρα...Πραγματι ειναι μια κακη μεταφραση ξενου βιβλιου και δεν ειναι τιποτα αλλο απο ωρες που συμπληρωνουν το προγραμμα...Προτεινω να την αντικαταστησει η ΑΕΠΠ ωστε να κανουμε απο την δευτερα...και να γινουν τεσσερις οι ωρες στην τριτη Λυκειου!!! ;D
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου