ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ-ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΒΛΙΟ?

Ξεκίνησε από iliasthes, 25 Μαρ 2009, 10:45:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

iliasthes

Καλησπέρα,
όλοι θυμόμαστε στην αρχή της χρονιάς την έκπληξη που νιώσαμε όταν μάθαμε πως στο μάθημα του δομημένου προγραμματισμού θα χρησιμοποιηθεί το βιβλίο της Β τάξης ΤΕΕ του μαθήματος Προγραμματισμός Η/Υ.  Όλες οι πληροφορίες έλεγαν πως θα υπάρχει καινούριο εγχειρίδιο και η γλώσσα που θα διδασκόταν θα ήταν η C.

Έχει ακούσει κάποιος τι θα γίνει του χρόνου; Θα παραμείνει το ίδιο βιβλίο? Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σε Pascal?
Όποιος γνωρίζει κάτι ας κάνει τον κόπο να μας ενημερώσει, θα με γλιτώσει από πιθανό άδικο κόπο.

Ευχαριστώ.

GeLk

#1
Σε μια από τις ανακοινώσεις στη σελίδα του Π.Ι. (δεν υπάρχει πια ή ... εγώ δεν τη βρίσκω) καταγράφονταν οι δράσεις για τις οποίες υπήρχε ο σχεδιασμός να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ 2007 - 2013. Μέσα στις δράσεις ήταν και η δημιουργία νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών για τα ΕΠΑ.Λ, (το οποίο συνεπάγεται και τη συγγραφή νέων βιβλίων). Μέχρι να γίνει αυτό  ;D, (πιστεύω ότι) οι οπαδοί της Pascal ... μπορούν να είναι ήσυχοι.

iliasthes


xryka

Σε μια συζήτηση με τον σύμβουλο άφησε να εννοηθεί ότι το βιβλίο θα παραμείνει και οτι αν αλλάξει κάποια στιγμή θα προταθεί αυτό του ΑΕΠΠ.

stratosg

Στη διημερίδα της Αλεξανδρούπολης κάτι αναφέρθηκε για κάτι αλλαγές στα βιβλία, αλλά ήταν πολύ γενικό και θολό, οπότε μη το λάβετε υπόψιν.

Τώρα αγαπητέ L_george, νομίζω πως η Pascal είναι μια χαρά για να μάθεις τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και πιο εύκολή απο τις C και Java αφού ακόμα και οι λογικοί τελεστές AND και OR είναι πιο κοντά στα παιδιά από τα && και ||. Εξ' άλλου δεν μαθαίνεις το εργαλείο, αλλά το πως να χειρίζεσαι το εργαλείο. Πρέπει τα παιδιά να μάθουν να δημιουργούν αλγορίθμους και εργαλείο δημιουργίας τους είναι και  η Pascal, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που δημιουργήθηκε η γλώσσα.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη καλή είναι η Pascal, αλλά θα την προτιμούσα στη Β' τάξη και τότε ναι C θα ήταν καλά στη Γ' τάξη και πάλι υπο προϋποθέσεις.
Ο λόγος που τα παιδιά δεν αποδίδουν στο μάθημα, πάντα κατ' εμέ, είναι ότι ενώ δεν έχουν καμία προηγούμενη επαφή με προγραμματισμό, καλούνται στη Γ' τάξη να μάθουν ψευδοκώδικα, μεταβλητές, σταθερές, τελεστές, δομές, Pascal, Visual Basic και για κερασάκι στην τούρτα SQL στο μάθημα των βάσεων δεδομένων. Αν δεν είναι αυτό μπάχαλο στο μυαλό τί είναι; Άρα δεν φταίει η Pascal τα μυαλά που αποφασίζουν φταίνε.

Με το ίδιο σκεπτικό γιατί στη B' τάξη στο μάθημα Προγραμμαστικά εργαλεία για το διαδίκτυο διδάσκουμε την HTML και όχι XML ή CSS ή Javascript ή VBscript ή συγκεκριμένα πακέτα ανάπτυξης ιστοσελίδων, αλλά απλά γίνεται μια μικρή αναφορά σ' αυτά, με βάση πάντα το βιβλίο.

Και αν τα κάναμε όλα αυτά τότε τι μένει για την τριτοβάθμια εκπαίδευση; Δε νομίζω πως πρέπει να τα τρελάνουμε τα παιδιά, πρέπει να τους ανοίξουμε τα μάτια και κυρίως τα μυαλά.

Σας ευχαριστώ και σας ζητώ συγγνωμη για το μεγάλο και ίσως εκτός θέματος post.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.