Πληροφοριακά Συστήματα

Ξεκίνησε από seibei, 20 Οκτ 2016, 01:13:56 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Τί γνώμη έχετε για το μάθημα και το βιβλίο;
Εγώ καθόλου καλή. Μου φαίνεται αφαιρετικό και δύσκολο. Ακατάλληλο για το ΕΠΑΛ.

Καμιά ιδέα για το εργαστήριο;

Δυστυχώς βλέπω πως κάποια από τα νέα βιβλία και μαθήματα δεν είναι αυτά που πρέπει.
Πιο πολύ μας δυσκολεύουν παρά βοηθούν. Είναι στρυφνά, με πολλή θεωρία, χωρίς ιδιαίτερο πρακτικό μαθησιακό περιεχόμενο.

Πληροφοριακά Συστήματα, Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων, Βασικά Θέματα, θα μπορούσαν να συμπτυχθούν σε ώρες και να απλοποιηθούν,
κάνοντας χώρο για πιο ελκυστικά μαθήματα.






Νικόλας Μαυρογενειάδης


aprekates

#2
Υπάρχει το θέμα της 'επανάληψης','πλεονασμού' που για το υλικό έχει παραγίνει και μάλιστα εις βαρος των Βάσεων Δεδομένων .

Υπάρχει και το θέμα της προχειρότητας .

και υπάρχει και το θέμα του πως κατανέμεις την ύλη σε βιβλία και σε μαθήματα.

Η απούσια σαφών διαχωριστικών γραμμών με την οποία ανακατεύονται τα τελευταία χρόνια τα βιβλία
αλλά και οι τομείς εκπέμπει μια αταξία από την άλλη ίσως κρύβει μια δυναμική και υπο'διαμόρφωση  κατάσταση στην οποία έχει μέρος να 'αξιολογηθεί' :-) μεταξύ άλλων και το μοντέλο δημιουργίας των βιβλιών (με χρήση καινοτόμων συνεργατικών πλατφόρμων με ισχυρούς βρόχους ανατροφοδότησης και ποιό δίκαιη ισοκατανομή αντιθασμιστικών ) αλλά και ο πυρήνας του τομέα. (τι προσφέρει και τί εργαστήρια πρέπει να έχει τουλάχιστον ανα'μάθημα -λογισμικό-υλικό).

Πχ ποιός και με τί κριτήρια πέταξε τις Βάσεις και το αξιόλογο βιβλίο τους ; Τι συμβαίνει στo vocational μέρος της εκπαίδευσης στην υπόλοιπη ευρωπη. Μπορούμε να συντάξουμε ένα πινακάκι με τι μαθήματα προσφέρουν. 

Πχ στην κύπρο έχουν ακολουθήσει ποιό ανοιχτό βιβλίο με συνεισφορά δραστηριοτήτων από αρκετούς καθηγητές.
Τα τεχνικά θέματα (υλικό και λογισμικό από την οπτική γωνία ενός πωλητή)  και το βιβλίο Τεχνική Υποστήριξης Υπολογιστικών συστημάτων και το Υλικό και δίκτυα κατά τη γνώμη μου πρέπει να σπάσουν σε Υλικό και συντήρηση και σε Δίκτυα .

Για τα ´βασικά θέματα' ίσως το κομμάτι που αφορά το υλικό θα μπορούσε να μεταφερθεί σε βιβλίο για το υλικό.

 

iordanissav

Τί να λέμε. Πρέπει να υπάρχει χοντρή πίεση για να μπαίνει συνεχώς το μάθημα Π.Σ. στα ΕΠΑΛ. Επίσης, το ΤΘΠ&ΠΥΛ στη Β' ΕΠΑΛ, τί σόι μάθημα είναι; Γιατί επαναλαμβάνεται στο Υλικό και Δίκτυα Επικοινωνιών της ίδιας τάξης;
Ίσως μια λύση για να διορθωθούν όλα αυτά, είναι να ενοχλούμε συνεχώς τους συμβούλους για το τί τραβάμε. Συνεχώς.
Ή να κάνει ο καθένας του κεφαλιού του για το κάθε μάθημα, προσπαθώντας να κρατήσει τα μάτια των μαθητών του ανοικτά.

aprekates

θα ήταν πολύ χρήσιμο να βρούμε υλικό από άλλες χώρες με παράδοση στην τεχνική εκπαίδευση. Τι τομείς/ειδικότητες έχουν τι μαθήματα, και τι βιβλία .
Είμαι περίεργος να δω ιστοτόπους απο αντίστοιχα ΕΠΑΛ του εξωτερικού με τομείς Πληροφορικης

Έχουν σχολικά δίκτυα πχ και  ψηφιοποιημένο υλικό άλλες χώρες

dpa2006

Παράθεση από: aprekates στις 11 Μαρ 2017, 01:10:54 ΜΜ
θα ήταν πολύ χρήσιμο να βρούμε υλικό από άλλες χώρες με παράδοση στην τεχνική εκπαίδευση. Τι τομείς/ειδικότητες έχουν τι μαθήματα, και τι βιβλία .
Είμαι περίεργος να δω ιστοτόπους απο αντίστοιχα ΕΠΑΛ του εξωτερικού με τομείς Πληροφορικης

Έχουν σχολικά δίκτυα πχ και  ψηφιοποιημένο υλικό άλλες χώρες

Δες παρακάτω:
http://www.computerscienceonline.org/cs-programs-before-college/

https://code.org/educate

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science