Αλλαγές στα Επιστημονικά Πεδία για την εισαγωγή των υποψηφίων σε ΑΕΙ

Ξεκίνησε από gbougioukas, 02 Ιουλ 2017, 02:09:44 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gbougioukas

Ενδιαφέρον. Καλό θα ήταν, επιπλέον, να ανοίξουν  τα τμήματα Μαθηματικών από την ομάδα προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής, δεδομένου ότι οι υποψήφιοι εξετάζονται στα ίδια Μαθηματικά (Ανάλυση) με αυτά του 2ου πεδίου και επιπλέον στην ΑΕΠΠ, η οποία κάποια ιδιαίτερη σχέση με την επιστήμη των Μαθηματικών την έχει, δεν μπορείς να πεις. Με αυστηρά επιστημονικούς (και όχι ονοματολογικούς) όρους οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής εξετάζονται σε δύο μαθηματικά αντικείμενα, όχι σε ένα.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

dski

Αυτή η δυνατότητα, να επιλέξει κανείς σχολές του 3ου ΕΠ (Επιστήμες Υγείας κτλ) με συνδυασμό Μαθηματικά, ΑΕΠΠ, Βιολογία και Νέα Ελληνικά, δεν υπήρχε και μέχρι τώρα; Νομίζω ναι αλλά τα μαθήματα Βιολογία και Νεοελληνική Γλώσσα σε αυτή την περίπτωση είχαν μικρότερους συντελεστές (0,9 και 0,4 αντίστοιχα) οπότε ήταν(είναι;) αρκετά δυσκολότερο. Αλλάζει αυτό με την τροπολογία;

gbougioukas

Βασικά, σύμφωνα με το δημοσίευμα καταργείται το πεδίο επιστημών εκπαίδευσης και είναι προσβάσιμο από όλα τα υπόλοιπα. Κατά τ' άλλα δεν βλέπω αλλαγές, αλλά ας μην προτρέχουμε πριν βγει επίσημα και ψηφιστεί...
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

evry

Η σημαντική αλλαγή της τροπολογίας είναι ότι για να γίνεις δάσκαλος δεν χρειάζεται να δώσεις μαθηματικά. Μάλλον πιστεύουν ότι οι δάσκαλοι δεν χρειάζεται να ξέρουν μαθηματικά!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 02 Ιουλ 2017, 05:10:47 ΜΜ
Η σημαντική αλλαγή της τροπολογίας είναι ότι για να γίνεις δάσκαλος δεν χρειάζεται να δώσεις μαθηματικά. Μάλλον πιστεύουν ότι οι δάσκαλοι δεν χρειάζεται να ξέρουν μαθηματικά!

Δεν νομίζω ότι έχει καμία σχέση η διδακτική των μαθηματικών στο δημοτικό με τα μαθηματικά γενικής παιδείας στα οποία εξεταζόντουσαν...

evry

Μα το ίδιο ισχύει και για τα αρχαία, την ιστορία και όλα τα άλλα μαθήματα.
Δεν είναι θέμα γνώσεων αλλά στάσης και φιλοσοφίας απέναντι στο μάθημα.
Όταν κάποιος αποφεύγει τα μαθηματικά ή τα φοβάται πως μετά θα τα διδάξει στα παιδιά και θα τα κάνει να τα αγαπήσουν?

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 02 Ιουλ 2017, 05:59:56 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι έχει καμία σχέση η διδακτική των μαθηματικών στο δημοτικό με τα μαθηματικά γενικής παιδείας στα οποία εξεταζόντουσαν...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dimitrios67

Παράθεση από: evry στις 02 Ιουλ 2017, 07:00:59 ΜΜ
Δεν είναι θέμα γνώσεων αλλά στάσης και φιλοσοφίας απέναντι στο μάθημα.
Όταν κάποιος αποφεύγει τα μαθηματικά ή τα φοβάται πως μετά θα τα διδάξει στα παιδιά και θα τα κάνει να τα αγαπήσουν?
Ευρυπίδη, τα είπες όλα!
Και χωρις να θελω να γινω "ρατσιστης" υπερ των "Μαθηματικόφιλων" γενικα,
πιστευω (και πιθανως να αποδεικνύεται) οτι ο Δασκαλος πρεπει να εχει καλή σχεση με τα Μαθηματικά.
Διοτι στο Δημοτικο (πιστευω), δυο ειναι τα κύρια γνωστικά αντικειμενα:
Γλώσσα και Μαθηματικά.
Τη Γλώσσα "κουτσα-στραβα" ολοι θα τη διδαξουν σωστα, για επιπεδο Δημοτικού.
Τα Μαθηματικά όμως; Εχω γινει μαρτυρας "Βατερλώ" δασκαλων τα περασμενα χρόνια (ισως και τωρα) στα Μαθηματικά της Ε' Δημοτικού.
By the way, ο τροπος συγγραφης των βιβλίων των Μαθηματικών, και η μεθοδοι που διδασκονται στα διαφορα topics στο Δημοτικό,
με βρισκουν αντιθετο σε αρκετες περιπτώσεις..
Αλλα, ναι, ο σωστος Δασκαλος πρεπει να ξερει (καλα) Μαθηματικά, και μετα όλα τα άλλα.
Δημήτρης