Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

#180
Και κάτι άλλο :

Το εξωδιδακτικής απασχόλησης  και το διδακτικής προετοιμασίας να το πάρει ο συνάδελφος που μάχεται μέσα στην τάξη των 30 και την κατεύθυνση των 25-27 (τμήμα ανομοιογενές = μωσαϊκό. Στο φροντιστήριο 3-5 και ομοιογενές). 
Οι 18.000 αποσπασμένοι (στα διοικητήρια και όχι μόνο) που απλά βγάζουν Φ/Α, και συμπληρώνουν έντυπα ή ηλεκτρονίκές φόρμες ΓΑΤΙ ;  Πόσους παλμούς να ανεβάσεις όταν μπροστά σου έχεις ένα άψυχο ον  (Η/Υ, φωτοτυπικό) ;;;; Έλα μπες μες την τάξη, που σύμφωνα με το νέο ποινολόγιο ... από φάλαγγα και πάνω είναι το παράπτωμα !!!!!
Αλήθεια να ήταν μόνο οι 18000 που τα παίρνουν (τα συγκκεριμένα επιδόματα);
Πόσοι άλλοι σωτήρες της παιδείας (εκτός τάξης ) δεν τα απολαμβάνουν ?????

Απλά μόνο αυτά να σκεφτείς....

Η λύση δεν είναι η έκρηξη  ...


Πριν κάνεις οτιδήποτε , φόρμες , αθλητικά και στο στάδιο για καμιά 20ριά γυράκια.

Έτσι εκλύεται πολληηηηή σερετονίνη !!!!!!

toufeki

Μπράβο Ανδρέα.
Έτσι ακριβώς πρέπει να γίνεται.

Σημ. Δήμητρα την ίδια περίπου απάντηση με του Ανδρέα σου έδωσα και γω σε PM πριν από καιρό.
Μη κοιτάς εμένα που πιάστηκα στα χέρια. Είναι γιατί εκτός από το "γαλάζιο" αίμα που τρέχει στις φλέβες μου, τρέχει και αρκετό "βαθυκόκκινο χωριάτικο" αίμα. >:D

Gnirut

Λοιπόν Δήμητρα, κατ'αρχάς συγγνώμην που πριν σε πέρασα για ...Δήμο

Η περίπτωση σου πρέπει να είναι δύσκολη αλλά πίστεψέ με υπάρχουν και δυσκολότερες. Είχα διευθυντές που σου έκαναν αναφορές και δεν σου έλεγαν τίποτα, το μάθαινες από τον ταχυδρόμο...

Μιά πιθανή αντιμετώπιση (αλλά πρόσεχε εσύ αποφασίζεις τελικά με την εμπειρία σου):

1) Φρόντισε να είσαι συνεπής στις πραγματικές υποχρεώσεις σου (ωράρια, εργαστήρια, διαγωνίσματα κλπ).
2) Δημιούργησε φιλικό κλίμα, δείξε της ότι την "αγαπάς" (τι τις κάναμε τόσες παιδαγωγικές άλλωστε...), κάνε αυτά που σου λέει και διαπραγματεύσου άδειες ή ότι άλλο θέλεις όμορφα, με ευγένεια και ψυχραιμία. Εαν εξακολουθεί να σε περνάει για κορόιδο goto step 3.
3) Πες της ότι δεν μπορείς να δουλεύεις περισσότερο από τους άλλους του συλλόγου και φέρε το θέμα στο σύλλογο για περαιτέρω συζήτηση και επαναδιαπραγμάτευση των εξωδιδακτικών.
4) Final step εαν δεν έχει δουλέψει τίποτα από τα προηγούμενα. Μάθε το background της δηλαδή τι "δόντια" έχει. Γράψου σε κάποιο κόμμα, οποιοδήποτε (εαν είσαι χύμα είσαι πιο εύκολο θύμα). Κλέισε ραντεβού με αυτήν στον προϊστάμενο της διεύθυνσης να συζητήσετε το πρόβλημά σου και το πόσο πιεσμένη κλπ είσαι. Δείξε καταπιεσμένη, προβληματισμένη, αγχωμένη και έτοιμη για όλα. Συνήθως οι προϊστάμενοι εαν ζητάς λογικά πράγματα και με σοβαρό και ευγενικό τρόπο βοηθούν στην λύση τέτοιου είδους προβλημάτων αρκεί βέβαια να είσαι συνεπείς στις υποχρεωτικές σου εργασίες.
5) Before suicide step (για γερά στομάχια). Ψυχολόγησέ την πότε θα σου κάνει αναφορά για να την προλάβεις. Βοηθάει πάντα να κάνεις πρώτος αναφορά...
6) Εκτός εαν έχεις γερό στομάχι ετοιμασε αίτηση μετάθεσης.

Ελπίζω τα extreme steps 4, 5 και 6 να μην σου χρειαστούν, τα αναφέρω ως reference. Συνήθως εαν το χειριστείς καλά το ζήτημα λύνεις τα προβλήματά σου με τα 2 πρώτα βήματα στο 95% των περιπτώσεων. Απλώς τα άλλα στα λέω γιατί είχα την ατυχία να πέσω σε ένα απύθμενο στραβάδι για κάποιο διάστημα.

Antigonh

Παράθεση από: dim στις 12 Φεβ 2010, 06:40:46 ΜΜ
Μπορώ να δώ και άλλες απόψεις πάνω σε αυτό σας παρακαλώ πάρα πολύ?
Ευχαριστώ.

Δήμητρα, συμβουλές δεν μπορώ να σου δώσω γιατί και γω νέα συνάδελφος είμαι. Μπορώ να σου πω τι διακανονισμό έκανα εγώ τελικά μετά από πολλές διαπραγματεύσεις. Βοήθεια ηθική ή πραγματική δεν είχα από κανέναν γιατί απ΄ότι κατάλαβα οι περισσότεροι σκέφτονται τον εαυτό τους και σε αντιμετωπίζουν σαν ενόχληση ή απλά υποτιμητικά. Αυτό ισχύει και για όσους Πληροφορικούς έχω γνωρίσει μέχρι τώρα.  Θα σου πω λοιπόν τη λύση που βρήκα και που ταιριάζει σε μένα ώστε και με το διευθυντή να είμαι καλά και με το σύλλογο και με τους κανόνες και κανονισμούς και εγκυκλίους και δεν ξέρω γω τι άλλο. Από τις 21 ώρες κάνω τις 20, από κει και πέρα και μιας και αυτό που κατάλαβα είναι ότι ΟΛΟΙ θέλουν "να βγαίνει η δουλειά και η ύλη" και αυτά περί καινοτόμων δράσεων και εναλλακτικού μαθήματος είναι φουμαρα, συμφώνησα με το διευθυντή τα εξής:
Κάθομαι ΚΑΘΕ μέρα 2η-7η ώρα, έχω δεν έχω μάθημα και κάνω εφημερίες, γραμματειακή υποστήριξη, κλπ κλπ. Πριν αρχίσουν διάφοροι να λένε ότι είμαι κορόιδο και ότι την έχω πατήσει και χαλάω την πιάτσα θα σου πω Δήμητρα τι κέρδισα με αυτό. Κατ' αρχήν την ησυχία  μου. Ο διευθυντής ο σύλλογος και ο συνάδελφος Πληροφορικός με έχουν για "χωμένη" και μάλλον για κορόιδο. Από την άλλη δεν έχω μάθημα 1η ώρα ποτέ, πράγμα που το ήθελα και τις δουλειές τις τελειώνω συνήθως από τηνΤρίτη. δεν το λέω όμως κάνω ότι δεν προλαβαίνω και τέτοια. Κάθομαι στο καμαράκι της μηχανογράφησης και βγάζω θέματα, διορθώνω γραπτά και προετοιμάζομαι για την άλλη μέρα.
Δουλεύω 9 - 2 και 20 και μετά πάω σπίτι και έχω τελειώσει τα πάντα! Κάτι δραστηριότητες και καινοτόμες δράσεις τις παράτησα τελικά γιατί το κλίμα δεν τα σηκώνει αυτά άσε που νομίζουν και οι άλλοι εκλεκτοί συνάδελφοι ότι το παίζεις έξυπνη και είχα και τους γονείς να μου λένε ότι απασχολώ τα παιδιά με πράγματα εκτός ύλης!
Μια χαρά είμαι και το μόνο που με ενοχλεί ακόμα είναι ότι πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι πιο καλή δασκάλα αλλά δε βγαίνει, τι να κάνουμε τώρα; Το δοκίμασα και δεν μπορούσε να γίνει με αυτές τις συνθήκες. Το μόνο κακό με αυτό το διακανονισμό είναι ότι η δουλειά είναι βαρετή αλλά υπάρχουν και χειρότερα, άσε που τώρα έχω και χρόνο να σχοληθώ και με άλλα πράγματα. Είπαμε 2 και 20 έχω ξεμπλέξει απ' όλα.
Δεν ξέρω αν η προσωπική μου εμπειρία σε βοήθησε καθόλου. Αν κρατήσεις κάτι από όσα έγραψα, κράτα αυτό: Τη λύση να τη βρεις μόνη σου, μην ακους τι σου λένε οι άλλοι, ο καθένας μας είναι ξεχωριστή προσωπικότητα. Όσες φορες γύρεψα κατανόηση στον επαγγελματικό / εργασιακό χώρο δεν τη βρήκα, μόνο διάφορους που το έπαιζαν αυθεντίες με φοβερή αλαζονία. Στηρίξου στους νόμους και στην προσωπικότητά σου, στους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπάνε, όλα τα άλλα είναι ψεύτικα και άχρηστα.

toufeki

#184
Αντιγόνη δεν είναι ΟΛΟΙ αναίσθητοι.
.....
Η δική μου εμπειρία, έχει ως αποτέλεσμα τους παρακάτω  κανόνες.
Καλό είναι να τους λάβετε υπόψη σας σοβαρά.
Αξίωμα 1: Το σχολείο δεν είναι ούτε επιχείρηση ούτε δικό μου.
Αξίωνα 2: Μέσα σε μια δημοκρατική χώρα όλοι έχουν δικαιώματα και πρέπει να τα διεκδικούν.
Πρακτικός κανόνας(ΠΚ) 1: Δε μπορεί να αφήνουμε τον άλλον(όποιος και να είναι  αυτός) να μας σακατεύει ψυχολογικά και σωματικά και μεις απλά  να υπομένουμε.
Είναι άδικο για τον ίδιο μας τον εαυτό.

ΠΚ2: Φροντίζω κάθε χρονιά να καλύπτω το εκπαιδευτικό μου ωράριο.
ΠΚ3: Φροντίζω στην αρχή του έτους(σχολικής) χρονιάς να ξεκαθαρίσω το τοπίο.
ΠΚ31: Κάνω λοιπόν μια κωδικοποίηση όλων των εργασιών που γίνονται ή προβλέπεται να γίνουν.(κάποιος συνάδελφος μέσα εδώ έχει κάνει μια πολύ καλή κωδικοποίηση την οποία πήρα, εμπλούτισα και χρησιμοποίησα στον σύλλογό μου: δείτε συνημμένο)
ΠΚ32: Μέσα σ'αυτή την κωδικοποίηση μπαίνει και το συμβουλευτικό κομμάτι της ιστορίας.
Αποτέλεσμα 1: Έτσι καταλαβαίνουν όλοι ότι η ιστορία Η/Υ στη διοίκηση του σχολείου δεν είναι αστεία πράγματα και οι εργασίες μοιράζονται σε όλους τους συναδέλφους ισότιμα. (δε νοείται σήμερα καθηγητής να μη γνωρίζει τα στοιχειώδη στην χρήση Η/Υ.)
ΠΚ4: Ποτέ δε λέω: "εγώ δεν κάνω τίποτα". Λέω : ...εγώ θα σου δείξω για να το κάνεις εσύ.
ΠΚ5: Αν δω ότι καμιά φορά με ζορίζουν τότε απλά δηλώνω ανικανότητα και αναγκαστικά αρχίζουν κάποιοι άλλοι να γίνονται "ικανοί".
ΠΚ6: Προσπαθώ να αποφεύγω με εύσχημο τρόπο τις συγκρούσεις με τους συναδέλφους και την διεύθυνση, χωρίς όμως να μειώνω την αξιοπρέπειά μου και να υποτιμώ τον εαυτό μου.
ΠΚ7: Είμαι τυπικός με τα εκπαιδευτικά μου καθήκοντα και τις εξωδιδακτικές εργασίες που ανέλαβα τον Σεπτέμβριο στον Σύλλογο(2ο, 3ο).
Αποτέλεσμα 2: Εγώ έχω την κατάσταση στα χέρια μου. Αρκεί να το συνειδητοποιήσω.

Σημ. Αλλά και εσείς οι νέοι συνάδελφοι θα πρέπει να "πολεμάτε" κάθε τι παράλογο και υπερβολικό.

toufeki

Αναδίπλωση ύστερα από διαμαρτυρία της ΟΛΜΕ.

Ας αναγνωρίζουμε τα θετικά της ΟΛΜΕ.

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank12_2_10_0919.php



astef

#186
Παράθεση από: andreas_p στις 12 Φεβ 2010, 07:36:47 ΜΜ
Και κάτι άλλο :
Το εξωδιδακτικής απασχόλησης  και το διδακτικής προετοιμασίας να το πάρει ο συνάδελφος που μάχεται μέσα στην τάξη των 30 και την κατεύθυνση των 25-27 (τμήμα ανομοιογενές = μωσαϊκό. Στο φροντιστήριο 3-5 και ομοιογενές). 
Οι 18.000 αποσπασμένοι (στα διοικητήρια και όχι μόνο) που απλά βγάζουν Φ/Α, και συμπληρώνουν έντυπα ή ηλεκτρονίκές φόρμες ΓΑΤΙ ;  Πόσους παλμούς να ανεβάσεις όταν μπροστά σου έχεις ένα άψυχο ον  (Η/Υ, φωτοτυπικό) ;;;; Έλα μπες μες την τάξη, που σύμφωνα με το νέο ποινολόγιο ... από φάλαγγα και πάνω είναι το παράπτωμα !!!!!
Αλήθεια να ήταν μόνο οι 18000 που τα παίρνουν (τα συγκκεριμένα επιδόματα);
Πόσοι άλλοι σωτήρες της παιδείας (εκτός τάξης ) δεν τα απολαμβάνουν ?????
Αυτές οι απόψεις συνάδελφοι, οι οποίες έχουν ξανακουστεί, οδηγούν σε εσωτερικό διχασμό.
Ο εσωτερικός διχασμός, είναι η αρχή του οριστικού μας τέλους ... και όσον αφορά τον κλάδο μας είναι πιθανό να υπάρξει - ίσως σύντομα - για ευνόητους λόγους ...
Με την ίδια λογική θα μπορούσα να αναφέρω και άλλες περιπτώσεις διακρίσεων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν τεκμηριωμένα σε διαφοροποίηση αποδοχών ...
Στην εκπάιδευση, πολλά πράγματα έχουν μπει αδίκως στο ίδιο τσουβάλι!
Καλύτερα να μην ανοίξουμε τέτοια κουβέντα, διότι μπορεί να ακούγεται δίκαιος ο "διαχωρισμός", αλλά οδηγεί αλλού ...
Ας σκεφτόμαστε καλά, προτού εκτοξεύσουμε δηλητήριο ζήλειας και φανατισμού ...
Ας κοιτάξουμε να δώσουμε στη δική μας "κατσίκα", αυτό που της λείπει και ας αφήσουμε την "κατσίκα" του "συγκάτοικου" μας στην ησυχία της... Δε μας φταίει αυτή!
Σας μιλάει ένας από τους "ριγμένους" της υπόθεσης ... λόγω ληστρικών ασφαλιστικών εισφορών ... και όχι μόνο ... με "κουτσή κατσίκα" που προσπαθεί ματαίως να τη "γιατρέψει" ... αντί να πετροβολάει τις "κατσίκες" των αλλονών ...
Έλεος!!!!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

andreas_p

Κι όμως , είναι αλήθειες !!!!!!!!!!!!!

astef

Παράθεση από: andreas_p στις 15 Φεβ 2010, 10:26:55 ΠΜ
Κι όμως , είναι αλήθειες !!!!!!!!!!!!!
Ανδρέα, ναι, είναι αλήθειες, αλλά θα σε παρακαλέσω να σκεφτείς αυτά που έγραψα μόλις πιο πάνω ...
Από τέτοιες αλήθειες, έχω να σου πω και άλλες, πολλές, αλλά δε θα ρίξω νερό στο μύλο ...
Το θεωρώ εντελώς λάθος!
Πρέπει να σκεφτόμαστε και να διεκδικούμε για το δικό μας συμφέρον, τα υπόλοιπα, εμπίπτουν στη σφαίρα της "κατινιάς" και οδηγούν αλλού ...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

andreas_p

Και τα διάβασα (για την ακρίβεια τα μελέτησα) και τα σκέφτηκα !!!

Φυσικά και έχεις δίκιο !!!

Αυτό δε σημαίνει ότι , όταν προκαλούμαστε, ΔΕ θα τα 'χώνουμε' ....

toufeki

Να και ένα ακόμα δημοσίευμα ενός εργάτη δημοσιογράφου που χτίζει τα εκπαιδευτικά μας θεμέλια.

Αφιερωμένο στον ρομαντικό συνάδελφο.

"Και όμως, υπάρχει μια χώρα στην οποία τα σχολεία δουλεύουν ακατάπαυστα. Οι μαθητές δεν σταματούν ούτε στιγμή, οι εκπαιδευτικοί ασχολούνται συνεχώς μαζί τους, είτε διδάσκοντας, είτε απασχολούμενοι στα γραφεία των σχολείων. "

Ιδού κύριοι και κυρίες, τι θα πεί πραγματικά ειρωνικό κείμενο.

http://www.alfavita.gr/typos/t14_2_10_900.php

dora

Παράθεση από: dim στις 12 Φεβ 2010, 06:40:46 ΜΜ
Μπορώ να δώ και άλλες απόψεις πάνω σε αυτό σας παρακαλώ πάρα πολύ?
Ευχαριστώ.


Μπορεί η ΠΕΚΑΠ να υποστηρίξει τον/την DIM σε περίπτωση που του/της γίνει αναφορά γι΄ αυτό το λόγο;;;;;;;;;;;;;;;;; :( :(

toufeki

Όχι συνδικαλιστικά.
Συνδικαλιστικά μπορεί μόνο η ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ.
Μπορεί όμως να τοποθετηθεί εάν υπάρξει επώνυμη καταγγελία.


poursali

Παράθεση από: toufeki στις 15 Φεβ 2010, 08:02:54 ΜΜ
Όχι συνδικαλιστικά.
Συνδικαλιστικά μπορεί μόνο η ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ.
Μπορεί όμως να τοποθετηθεί εάν υπάρξει επώνυμη καταγγελία.

περιεργο μου ακουγεται σε τετοια ζητηματα να μην εχει ουσιαστικο λογο η ΠΕΚαΠ... αλλωστε θυμαμαι μια ανακοινωση της ΠΕΚαΠ για το eschool που καλουσε τους συναδελφους που πιεζονταν για εγκατασταση να την ενημερωσουν... παρομοιο θεμα δεν ειναι και αυτο?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki