survey

Ξεκίνησε από Δημήτρης Δαλαγιώργος, 21 Σεπ 2010, 01:40:02 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Ζητάνε απ' το σχολείο κάποια στατιστικά. Μεταξύ άλλων ρωτάνε για τα εργαστήρια πληροφορικής. Εκεί έχει να συμπληρώσουμε πλήθος υπολογιστών με λειτουργικό παλαιότερο των Windows 98, πλήθος υπολογιστών με Windows 98 - 2003, και πλήθος υπολογιστών με Windows Vista.

Ε, λοιπόν εμείς δεν έχουμε! Τι θα συμπληρώσουμε και που; Τα εργαστήρια είναι linux και οι υπόλοιποι υπολογιστές είναι πρόσφατα αγορασμένοι κι έχουν Windows 7...
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Χρειάζομαι κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το πώς συμπληρώνουμε το survey.sch.gr

Σε πολλούς καθηγητές, οι ώρες διδασκαλίας στο σχολείο, έχουν έναν αριθμό ωρών, που δεν ξέρω πώς προκύπτει αφού το μόνο πεδίο που είναι συμπληρωμένο είναι αυτό του υποχρεωτικού ωραρίου. Π.χ. έχω καθηγητή με υποχρεωτικό ωράριο 18 και το (γκρι) πεδίο ώρες διδασκαλίας στο σχολείο δείχνει 14 χωρίς όμως να έχουμε περάσει καμία ώρα στις ώρες α', β' ή γ' ανάθεσης!

Στον πίνακα Γ2, στους εκπαιδευτικούς που απουσιάζουν, για τους εκπαιδευτικούς που είναι διευθυντές σε άλλα σχολεία ποιο λόγο απουσίας δηλώνουμε; Απόσπαση σε σχολείο; Ή απασχόληση σε διοικητικές υπηρεσίες; Αν διαλέξουμε το πρώτο, πότε λήγει η απόσπαση; Αν διαλέξουμε το δεύτερο, ποια υποκατηγορία διοικητικής υπηρεσίας επιλέγουμε; Επίσης, ο επικεφαλής του ΕΚΦΕ, είναι αποσπασμένος ή απασχολούμενος σε διοικητική υπηρεσία;

Στον πίνακα Γ3, καταγραφή κενών/πλεονασμάτων, πώς θα υπολογίσουμε τις ώρες; Θα συμπεριλάβουμε τις ώρες απασχόλησης στη γραμματεία, σε προγράμματα ή μείωση λόγω π.χ. υπεύθυνου εργαστηρίου ή θα μείνουμε μόνο σε υποχρεωτικές/πραγματικές ώρες διδασκαλίας;

Επίσης, στον πίνακα Α2, λειτουργικότητα και οργανική κάλυψη της μονάδας, παίρνουμε υπόψη μόνο τις πραγματικές ώρες διδασκαλίας;

Υπάρχει κάποιο άλλο thread που ν' ασχολείται αποκλειστικά με το survey.sch.gr;
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

mour

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 22 Σεπ 2010, 11:36:41 ΜΜ
Χρειάζομαι κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το πώς συμπληρώνουμε το survey.sch.gr

Σε πολλούς καθηγητές, οι ώρες διδασκαλίας στο σχολείο, έχουν έναν αριθμό ωρών, που δεν ξέρω πώς προκύπτει αφού το μόνο πεδίο που είναι συμπληρωμένο είναι αυτό του υποχρεωτικού ωραρίου. Π.χ. έχω καθηγητή με υποχρεωτικό ωράριο 18 και το (γκρι) πεδίο ώρες διδασκαλίας στο σχολείο δείχνει 14 χωρίς όμως να έχουμε περάσει καμία ώρα στις ώρες α', β' ή γ' ανάθεσης!
Θυμάται τα περυσινά, μόλις μπουν οι ωρες το βγαζει σωστά
Στον πίνακα Γ2, στους εκπαιδευτικούς που απουσιάζουν, για τους εκπαιδευτικούς που είναι διευθυντές σε άλλα σχολεία ποιο λόγο απουσίας δηλώνουμε; Απόσπαση σε σχολείο; Ή απασχόληση σε διοικητικές υπηρεσίες; Αν διαλέξουμε το πρώτο, πότε λήγει η απόσπαση; Αν διαλέξουμε το δεύτερο, ποια υποκατηγορία διοικητικής υπηρεσίας επιλέγουμε; Επίσης, ο επικεφαλής του ΕΚΦΕ, είναι αποσπασμένος ή απασχολούμενος σε διοικητική υπηρεσία;

Στον πίνακα Γ3, καταγραφή κενών/πλεονασμάτων, πώς θα υπολογίσουμε τις ώρες; Θα συμπεριλάβουμε τις ώρες απασχόλησης στη γραμματεία, σε προγράμματα ή μείωση λόγω π.χ. υπεύθυνου εργαστηρίου ή θα μείνουμε μόνο σε υποχρεωτικές/πραγματικές ώρες διδασκαλίας;
Τα προγράμματα και τους υπευθυνους εργαστηρίων τους έχει ως ξεχωριστά πεδία. Εμεις τουλάχιστον τα μετράμε κανονικά ως ώρες
Επίσης, στον πίνακα Α2, λειτουργικότητα και οργανική κάλυψη της μονάδας, παίρνουμε υπόψη μόνο τις πραγματικές ώρες διδασκαλίας;

Υπάρχει κάποιο άλλο thread που ν' ασχολείται αποκλειστικά με το survey.sch.gr;

Circle

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 22 Σεπ 2010, 11:36:41 ΜΜ
Χρειάζομαι κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το πώς συμπληρώνουμε το survey.sch.gr

Σε πολλούς καθηγητές, οι ώρες διδασκαλίας στο σχολείο, έχουν έναν αριθμό ωρών, που δεν ξέρω πώς προκύπτει αφού το μόνο πεδίο που είναι συμπληρωμένο είναι αυτό του υποχρεωτικού ωραρίου. Π.χ. έχω καθηγητή με υποχρεωτικό ωράριο 18 και το (γκρι) πεδίο ώρες διδασκαλίας στο σχολείο δείχνει 14 χωρίς όμως να έχουμε περάσει καμία ώρα στις ώρες α', β' ή γ' ανάθεσης!

....

  Οι ώρες που εμφανίζονται είναι από προηγούμενη χρονιά. Τώρα θα δηλώσεις τις ώρες α ανάθεσης, β ανάθεσης (αν υπάρχουν) κτλ, θα διορθώσεις και όποια άλλα στοιχεία πρέπει και θα κάνεις αποστολή.
Τότε θα πάρει όλες τις αλλαγές και θα δεις σε γκρι τις νέες ώρες.
Σημείωση: Να συμπληρώσεις πρώτα τη σχέση με τη μονάδα.


Δημήτρης Δαλαγιώργος

@mour και @Circle: Ευχαριστώ πολύ!

Θέτω εκ νέου το ερώτημα για τους συναδέλφους που ανήκαν οργανικά στο σχολείο, αλλά τώρα είναι διευθυντές σε άλλα σχολεία. Αυτούς πώς τους δηλώνω στον πίνακα Γ2; Στην κατηγορία 'απασχόληση σε διοικητικές υπηρεσίες' δεν έχει επιλογή 'διευθυντής σχολείου'.

Και κάτι ακόμα: Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) είναι σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή κάτι άλλο; Γιατί έχουμε συναδέλφους και ως διευθυντή σε ΣΔΕ και αποσπασμένο σε ΣΔΕ...

Στον πίνακα Α2 υποθέτω ότι οι λειτουργικές ανάγκες ανά ειδικότητα συμπεριλαμβάνουν και τις ώρες για υπεύθυνους εργαστηρίων. Δεν ξέρω όμως, οι αναγκαίες ώρες για γραμματειακή υποστήριξη, που στο σχολείο μας είναι κατανεμημένες σε συναδέλφους πολλών ειδικοτήτων, αν θα δηλωθούν στις λειτουργικές ανάγκες του σχολείου.

Παρομοίως, στον πίνακα Γ3, για να υπολογίσουμε τη διαφορά στις ώρες, εμείς προσμετρήσαμε και τις ώρες μείωσης του εκάστοτε συναδέλφου.

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 22 Σεπ 2010, 11:36:41 ΜΜ
Χρειάζομαι κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το πώς συμπληρώνουμε το survey.sch.gr

Στον πίνακα Γ2, στους εκπαιδευτικούς που απουσιάζουν, για τους εκπαιδευτικούς που είναι διευθυντές σε άλλα σχολεία ποιο λόγο απουσίας δηλώνουμε; Απόσπαση σε σχολείο; Ή απασχόληση σε διοικητικές υπηρεσίες; Αν διαλέξουμε το πρώτο, πότε λήγει η απόσπαση; Αν διαλέξουμε το δεύτερο, ποια υποκατηγορία διοικητικής υπηρεσίας επιλέγουμε; Επίσης, ο επικεφαλής του ΕΚΦΕ, είναι αποσπασμένος ή απασχολούμενος σε διοικητική υπηρεσία;

Στον πίνακα Γ3, καταγραφή κενών/πλεονασμάτων, πώς θα υπολογίσουμε τις ώρες; Θα συμπεριλάβουμε τις ώρες απασχόλησης στη γραμματεία, σε προγράμματα ή μείωση λόγω π.χ. υπεύθυνου εργαστηρίου ή θα μείνουμε μόνο σε υποχρεωτικές/πραγματικές ώρες διδασκαλίας;

Επίσης, στον πίνακα Α2, λειτουργικότητα και οργανική κάλυψη της μονάδας, παίρνουμε υπόψη μόνο τις πραγματικές ώρες διδασκαλίας;
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Gnirut

Πολύ το "ψάχνεις" συνάδελφε. Πολύ το "ψάχνεις"...

Ρώτα τον διευθυντή σου, εαν δεν ξέρει ούτε αυτός βάλε απόσπαση σε άλλο σχολείο, τον χρόνο που επιστρέφει (6/2011) και πήγαινε στο παιδάκια που σε περιμένουν για μάθημα...

Circle

#6
Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 22 Σεπ 2010, 11:36:41 ΜΜ
...
Στον πίνακα Γ3, καταγραφή κενών/πλεονασμάτων, πώς θα υπολογίσουμε τις ώρες; Θα συμπεριλάβουμε τις ώρες απασχόλησης στη γραμματεία, σε προγράμματα ή μείωση λόγω π.χ. υπεύθυνου εργαστηρίου ή θα μείνουμε μόνο σε υποχρεωτικές/πραγματικές ώρες διδασκαλίας;
...

Συνάδελφε, αυτό που είναι σημαντικό να συμπληρώσεις (διότι - σύμφωνα με πληροφορίες - αυτό κοιτάνε στο υπουργείο), είναι ο πίνακας Δ3 καταγραφή πλεονασμάτων / κενών.

Σαν "πλεόνασμα" μετράμε τις ώρες που περισσεύουν σε κάθε ειδικότητα μετά την κατανομή με μαθήματα α' ανάθεσης, β' ανάθεσης κτλ. πχ εμείς έχουμε πλεόνασμα 12 ώρες στην αισθητική αγωγή καθώς η συνάδελφος διδάσκει μόνο 9 ώρες και δεν έχει τοποθετηθεί ως τώρα σε άλλο σχολείο. Αν είχε τοποθετηθεί και σε άλλο σχολείο και πάλι της περίσσευαν ώρες, θα τις δήλωνα, εφόσον ανήκει οργανικά σε εμάς.

Λάβαμε υπόψη μόνο τις ώρες για υπεύθυνους εργαστηριών και δηλώθηκαν στις καρτέλες τους.

Σαν "κενά" μετράμε τις ώρες σε κάθε ειδικότητα που μετά την κατανομή μαθημάτων με α' κ β΄αναθέσεις, όλοι έχουν συμπληρώσει ωράριο και αυτές οι ώρες δεν έχουν καλυφθεί από κάποιο συνάδελφο. Άρα υπάρχει το κενό αυτών των ωρών κ πρέπει να έρθει κάποιος για να τις αναλάβει.


Για τα λειτουργικότητα της σχολικής μονάδας, δεν έχουμε συμπληρώσει κάτι ακόμη. :)

Δημήτρης Δαλαγιώργος

#7
Έφτιαξα ένα απλό αρχείο (το ανεβάζω σε Excel '07 και OpenCalc) για να υπολογίσω τις ανάγκες του σχολείου μου σε διδακτικές ώρες, όπως αυτές προκύπτουν απ' την κατανομή των μαθητών σε τμήματα Γενικής Παιδείας (ΓΠ), Κατεύθυνσης (Κ), μαθημάτων Επιλογής (ΕΠ) και Ξένης Γλώσσας (ΞΓ). Τα ονόματα των τμημάτων ΕΠ και ΞΓ δείχνουν τις συγχωνεύσεις των τμημάτων ΓΠ που γίνονται προκειμένου να προκύψει το αντίστοιχο τμήμα ΕΠ ή ΞΓ.

Στις ώρες των μαθημάτων ΕΠ Πληροφορικής, όπου η δύναμη του τμήματος είναι άνω των 22, λογαριάζω διπλές τις ώρες, αφού χρειάζονται 2 καθηγητές.

Επίσης, στον πίνακα με τα αθροίσματα ανά ειδικότητα, +3 τις ώρες των Φυσικών και των Χημικών, αφού έχουμε 1 εργαστήριο Φυσικής κι 1 εργαστήριο Χημείας και +6 τις ώρες των Πληροφορικών, αφού έχουμε 2 εργαστήρια Πληροφορικής.

Το μάθημα της Τεχνολογίας (ΓΠ) της Α' και το μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών (Κ) της Β' το 'δίνω' στην ειδικότητα ΠΕ12 Μηχανικοί.

Την Ψυχολογία (ΕΠ) της Α' τη 'δίνω' στους Φιλολόγους και τη Λογική (ΕΠ) στους Μαθηματικούς.

Το μάθημα Αισθητική Αγωγή (ΕΠ) της Α' και Σχέδιο Ελεύθερο (ΕΠ) της Β' το 'δίνω' στην ειδικότητα ΠΕ08 Καλλιτεχνικών.

Ελπίζω να φανεί χρήσιμο - αν και απ' ότι καταλαβαίνω με το e-school όλα αυτά είναι περιττά και θα μπορούν να υπολογιστούν εύκολα.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Ευχαριστώ για τις συμβουλές και τη βοήθεια!

Παράθεση από: Circle στις 24 Σεπ 2010, 11:17:48 ΠΜ
Λάβαμε υπόψη μόνο τις ώρες για υπεύθυνους εργαστηριών και δηλώθηκαν στις καρτέλες τους.

Τι γίνεται με τις άλλες μειώσεις; Έχουμε πολλούς συναδέλφους που στην ατομική τους καρτέλα τους έχουμε περάσει μείωση είτε για γραμματεία, είτε για 'άλλους λόγους' (υπάρχει τέτοια επιλογή), είτε έχουν συμπλήρωση λόγω περιβαλλοντικής εκπαίδευσης κλπ.

Αυτές οι ώρες μείωσης δε θα έπρεπε να αφαιρεθούν από την αντίστοιχη ειδικότητα πριν υπολογίσουμε το συνολικό αριθμό ωρών που προσφέρει αυτή η ειδικότητα;
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Circle

Πιστεύω πως ναι και αυτά θα υπολογιστούν και να περισσεύουν ώρες από το ωράριο και δεν  διδάσκει κάποιος ώστε να χαρακτηριστούν σαν "πλεόνασμα" ή να λείπουν ώρες, να μην υπάρχει συνάδελφος που να τις διδάσκει ώστε να χαρακτηριστούν σαν "κενά". Εμείς δεν έχουμε  τέτοιες αναθέσεις. Όμως συνάδελφε, αυτούς τους υπολογισμούς θα πρέπει να πάρει την ευθύνη και να τους κάνει ο διευθυντής. Πιστεύω δεν χρειάζεται να τους κάνει αυτός που περνά τα στοιχεία του survey.

Σε εμάς ήρθε και κάποιο έγγραφο που ζητούσε να ενημερώσουμε την δευτεροβάθμια για το ποιος είναι υπεύθυνος για το survey, ποιος είναι αναπληρωτής καθώς και τηλέφωνα e-mail. Σαν υπέθυνος ορίστηκε ο διευθυντής με τη τηλέφωνο κ το e-mail του σχολείου. Εγώ έδωσα το όνομά μου σαν αναπληρώτρια - αντικαταστάτρια πάλι με το τηλέφωνο και το e-mail του σχολείου. Δεν μπορώ να πάρω την ευθύνη των υπολογισμών για θέματα λειτουργίας του σχολείου και ούτε θέλω να σπαταλώ χρόνο. Περνώ ότι μου δίνουν, εξάλλου η συμπλήρωση γίνεται κάθε φορά που υπάρχουν αλλαγές.

Loukritia

#10
Συνάδελφοι, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει εκτός από τη καταχώρηση όλων των στατιστικών, να κάνουμε και την αναζήτηση των πληροφοριών!!! Όταν καταχωρούσα το survey, καθόμασταν μαζί με το δ/ντη και μου έλεγε τι πρέπει να γράψω! Η άντληση στατιστικών και στοιχείων θεωρώ πως ΔΕΝ πρέπει να γίνεται (και αυτή) από εμάς, αλλά από ομάδα συναδέλφων ή τον δ/ντή. Ας μας τα δίνουν λοιπόν γραμμένα και ας τα καταχωρούμε στον υπολογιστή!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: Circle στις 24 Σεπ 2010, 08:21:07 ΜΜ
Όμως συνάδελφε, αυτούς τους υπολογισμούς θα πρέπει να πάρει την ευθύνη και να τους κάνει ο διευθυντής. Πιστεύω δεν χρειάζεται να τους κάνει αυτός που περνά τα στοιχεία του survey.

Παράθεση από: Loukritia στις 24 Σεπ 2010, 08:25:31 ΜΜ
Συνάδελφοι, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει εκτός από τη καταχώρηση όλων των στατιστικών, να κάνουμε και την αναζήτηση των πληροφοριών!!! Όταν καταχωρούσα το survey, καθόμασταν μαζί με το δ/ντη και μου έλεγε τι πρέπει να γράψω! Η άντληση , στατιστικών και στοιχείων θεωρώ πως ΔΕΝ πρέπει να γίνεται (και αυτή) από εμάς, αλλά από ομάδα συναδέλφων ή τον δ/ντή. Ας μας τα δίνουν λοιπόν γραμμένα και ας τα καταχωρούμε στον υπολογιστή!

Παιδιά, την ευθύνη των δεδομένων εννοείται ότι την έχουν οι Υποδιευθυντές και ο Διευθυντής.

Το θέμα είναι, ότι κανένας στο σχολείο δεν είναι σίγουρος για το πώς πρέπει να δηλωθούν κάποια δεδομένα. Δεν είναι προφανές! Και οι οδηγίες είναι ελλιπείς: εξηγούν τα εντελώς βασικά. Και σε επικοινωνία με άλλα σχολεία για να λύσουμε conflict για αποσπασμένους συναδέλφους, κι από κει ρωτούσαν πώς δηλώνουμε αυτό και πώς δηλώνουμε το άλλο.

Έχω την εντύπωση, ότι απ' τη στιγμή που το e-school έχει τη δυνατότητα να κρατάει το φάκελλο του καθηγητή ηλεκτρονικά και καταγράφονται ήδη τα δημογραφικά δεδομένα για πλήθος τμημάτων, μαθημάτων, μαθητών, αγοριών, κοριτσιών κλπ, το survey.sch.gr σε λίγο θα είναι περιττό - ή τουλάχιστον το data mining θα γίνεται απ' ευθείας απ' το e-school.

Από κει και πέρα, όλα αυτά που ρωτάω, έχουν να κάνουν (α) με την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας και (β) με το να προστατευθούν συνάδελφοι -όπως εμείς της Πληροφορικής- απ' το να φανούν ελλείψεις ή πλεονάσματα εκεί που δεν υπάρχουν επειδή ο Διευθυντής, ο Υποδιευθυντής ή αυτός που περνάει τα δεδομένα δεν ξέρει πώς ακριβώς τα χρειάζονται για να τα δηλώσει σωστά!

Απευθύνθηκα στο forum με την ελπίδα ότι κάποιος είτε λόγω θέσης, είτε λόγω εμπειρίας είτε επειδή μπορεί να έχει εμπλακεί άμεσα στην ανάπτυξη του survey.sch.gr ξέρει να δώσει τις διευκρινήσεις που θα έπρεπε να υπάρχουν στις οδηγίες της εφαρμογής!

Δεν πιστεύω ότι είναι δική μου δουλειά (είναι των υποδιευθυντών) ούτε δική μου ευθύνη. Να βοηθήσω θέλω, but your mileage may vary, of course!
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Keep Growing

#12
Συνάδελφοι, καλησπέρα.  :)

Τα παρακάτω που γράφω είναι καθαρά προσωπική άποψη - συνειδητοποίηση και προς θεού δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να παρεξηγηθώ.

Για μένα πάνω από 'λα είναι το εκπαιδευτικό μου καθήκον.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, ότι δεν βοηθάω στην διοίκηση του σχολείου. Κάθε άλλο θα έλεγα.
Βοηθάω όμως στα πλαίσια της δικαιοσύνης - ισοκατανομής και με την συναίσθηση του ρόλου και των αρμοδιοτήτων που πρέπει να έχω ως ένας εκπαιδευτικός του σχολείου.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. 
...
Η αλήθεια είναι, ότι τα πρώτα χρόνια στα σχολεία, αναλάμβανα υποχρεώσεις πολύ περισσότερες από αυτές που έπρεπε, όχι μόνο γιατί με πίεζαν ιδιαίτερα να το κάνω, αλλά διότι πίστευα επίσης ότι εγώ μόνο κατέχω την γνώση και είμαι αυτός που θα κάνω τις ενέργειες που πρέπει με τον απόλυτα ιδανικό τρόπο.
Εν ολίγοις, είχα την εντύπωση ότι αν δεν ήμουν εγώ αυτός που θα έκανε τις συγκεκριμένες εργασίες(οι περισσότερες έξω από τον ρόλο μου), το σχολείο θα διαλυόταν.
Βεβαίως είχα άδικο. Η παραπάνω συμπεριφορά, λειτουργούσε απορυθμιστικά   για τον σύλλογο των καθηγητών (πχ επειδή μπαινόβγαινα διαρκώς στο γραφείο του διευθυντή, πολλοί συνάδελφοι με χαρακτήριζαν ακόμη και σπιούνο, το οποίο βεβαίως δεν το αντιλαμβανόμουν, διότι ήμουν διαρκώς επιφορτισμένος με διάφορες εργασίες)  , αλλά και για την διδασκαλία της πληροφορικής στους μαθητές (πχ χαμένες ώρες διδασκαλίας, μισοτελειωμένες ώρες διδασκαλίας, λόγω απουσίας μου σωματικής ή πνευματικής από το εκπαιδευτικό μου καθήκον).
...
Έπρεπε να περάσουν μερικά χρόνια, και με την βοήθεια μιας συναδέλφου, να συνειδητοποιήσω από την αρχή, πρώτα την αξία και την ποιότητα του ρόλου μου στο σχολείο και πόσο η μη συνέπειά μου μ' αυτόν τον ρόλο κοστίζει στο σχολείο μου, και ύστερα την πολύ απλή διαπίστωση ότι κανείς δεν είναι ούτε τελείως απαραίτητος, αλλά ούτε και αναντικατάστατος.


Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Καρκαμάνης Γεώργιος

Μάλλον τα παραπάνω είναι μια άποψη που αντιπροσωπεύουν πολλούς συναδέρφους και ιδίως τα πρώτα χρόνια  του διορισμού :'( :'( :'(

dim

Σωστός Παναγιώτη.
Να συμπληρώσω κάτι ακόμη..... πως τελικά όλα θέλουν το χρόνο τους για να "ωριμάσουν".
Ακόμη και οι άσχημες καταστάσεις - πιέσεις - λανθασμένες εκτιμήσεις....... πρέπει να περάσουμε και από αυτές και έπειτα όλοι μας βγαίνουμε πιο σοφοί, πιο συνετοί, πιο ολοκληρωμένοι.

Gnirut

"Δεν πιστεύω ότι είναι δική μου δουλειά (είναι των υποδιευθυντών) ούτε δική μου ευθύνη."

Δηλαδή εαν ήταν δική σου ευθύνη τι άλλο παραπάνω θα έκανες από αυτά που ήδη έχεις κάνει;

Gnirut

"Ας μας τα δίνουν λοιπόν γραμμένα και ας τα καταχωρούμε στον υπολογιστή!"

Και γιατί πρέπει να τα καταχωρούμε εμείς στον υπολογιστή; Ούτε data entry δεν μπορουν να κάνουν οι άλλες ειδικότητες; Ευχαριστώ δεν θα πάρω άλλα "Εσείς οι πληροφορικοί είστε η ψυχή του σχολείου", "Μπράβο πως τα καταφέρνεις" και τα παρόμοια.

Φέτος θα μας τρελάνουν στα στατιστικά. Κάθε βδομάδα μας στέλνουν να συμπληρώσουμε excelόχαρτα, survey σε λίγο e-school και το κακό τους συναπάντημα. Αυτό το ρημάδι το survey δεν τους έφτανε; Ό,τι χρειάζονται μέσα είναι.

Και συν όλη τη τρεχάλα μας μας φόρτωσαν και το e-school. Φήμες λένε (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι δεν έχουν αποπληρώσει αυτούς που το έκαναν και γι'αυτό έχει το μάυρο του το χάλι. Θέλουν να βάλουν ERP στα σχολεία, το θέλουν και τσάμπα, όπως το καινούργιο site του ΥΠΕΠΘ (να δούμε για πόσο καιρό θα στέκεται τσάμπα). Θέλει λεφτά η μηχανοργανωση κύριοι. Ας πλήρωναν μια εταιρεία να τους στήσει μια σοβαρή εφαρμογή π.χ. βασισμένη σε SAP και ας προσλάμβαναν κόσμο να την υποστηρίξει σε γραμματειακό επίπεδο.

andreas_p

Παράθεση από: Gnirut στις 25 Σεπ 2010, 02:55:07 ΠΜ
"Φήμες λένε (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι δεν έχουν αποπληρώσει αυτούς που το έκαναν και γι'αυτό έχει το μάυρο του το χάλι.

Δεν είναι φήμες.  Ούτε έτσι είναι ...

Είναι μια "δουλειά", στα πλαίσια του  "τά' χεις πάρει από το ΝΕΣΤΩΡ".

Άρα αυτό κάντο (ή καλύτερα το απαιτώ)  ΧΩΡΙΣ αμοιβή !!!!
Γι αυτό και το ποιοτικό "μεγαλείο".  Άμα "πληρώνεσαι",  'καταθέτεις' ...  Τι όμως ;;;


mour

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 24 Σεπ 2010, 07:53:27 ΜΜ
Έφτιαξα ένα απλό αρχείο (το ανεβάζω σε Excel '07 και OpenCalc) για να υπολογίσω τις ανάγκες του σχολείου μου σε διδακτικές ώρες, όπως αυτές προκύπτουν απ' την κατανομή των μαθητών σε τμήματα Γενικής Παιδείας (ΓΠ), Κατεύθυνσης (Κ), μαθημάτων Επιλογής (ΕΠ) και Ξένης Γλώσσας (ΞΓ).

Στις ώρες των μαθημάτων ΕΠ Πληροφορικής, όπου η δύναμη του τμήματος είναι άνω των 22, λογαριάζω διπλές τις ώρες, αφού χρειάζονται 2 καθηγητές.

Επίσης, στον πίνακα με τα αθροίσματα ανά ειδικότητα, +3 τις ώρες των Φυσικών και των Χημικών, αφού έχουμε 1 εργαστήριο Φυσικής κι 1 εργαστήριο Χημείας και +6 τις ώρες των Πληροφορικών, αφού έχουμε 2 εργαστήρια Πληροφορικής.

Το μάθημα της Τεχνολογίας (ΓΠ) της Α' και το μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών (Κ) της Β' το 'δίνω' στην ειδικότητα ΠΕ12 Μηχανικοί.

Την Ψυχολογία (ΕΠ) της Α' τη 'δίνω' στους Φιλολόγους.

Το μάθημα Αισθητική Αγωγή (ΕΠ) της Α' και Σχέδιο Ελεύθερο (ΕΠ) της Β' το 'δίνω' στην ειδικότητα ΠΕ08 Καλλιτεχνικών.

Ελπίζω να φανεί χρήσιμο - αν και απ' ότι καταλαβαίνω με το e-school όλα αυτά είναι περιττά και θα μπορούν να υπολογιστούν εύκολα.

Έχεις πολύ οργάνωση πάντως στη δουλειά σου.
Μια παρατήρηση μόνο η Αισθητική Αγωγή Α' Λυκείου θέλει 3 Καθηγητές, Μουσικό, Θεατρολόγο και Καλλιτεχνικών ζωγραφικής. Ο Μουσικός και ο Θεατρολόγος μπαίνουν 1 ώρα ανά 15 ημέρες. Το λέω γιατί την "πατήσαμε" στο σχολείο μας 

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Έκανα κάποιες διορθώσεις στα αρχεία που είχα ανεβάσει, όποιος τα είχε κατεβάσει και τα θέλει, ας τα ξανακατεβάσει.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller