Είμαστε 2, είμαστε 3 ?

Ξεκίνησε από Τσιωτάκης Παναγιώτης, 15 Φεβ 2004, 07:51:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Τσιωτάκης Παναγιώτης

Μήπως είμαστε 2, μήπως είμαστε 3 ? Τελικά ξεπερνάμε τους 13?

Πόσοι είναι οι καθηγητές Πληροφορικής (δημόσιοι και ιδιωτικοί) που ασχολούνται με τα κοινά του διαδικτύου?

Από την ανάγνωση των θεμάτων φαίνεται πως πάνω από 99 άτομα δεν επισκέπτονται αυτό το forum, δε νομίζω οτι υπάρχει άλλη εικόνα σε άλλα forums, μιλάμε για τα ίδια 99 άτομα. Τελικά ζούμε στην κοινωνία της πληροφορίας και της συμμετοχικής δημοκρατίας και σίγουρα είμαστε ο κλάδος του μέλλοντος?

Εκτός κι αν τελικά ο καθένας αναζητά υλικό και σχόλια - διορθώσεις που έχουν κάνει άλλοι και δεν αφιερώνει 2 λεπτά να πει τη γνώμη του

Καληνύχτα σας και χαιρετίσματα στο Σέργιο

Με εκτίμηση,  :juggle:

http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis


P.Tsiotakis


Boudouris

Νίκος Μπουντούρης. Διδάσκω σε φροντιστήρια

pfan

Αγαπητέ Παναγιώτη,
Συγχαρητήρια για την πολύ αξιόλογη προσπάθεια σου. Είδα λίγο το site σου και με χαροποίησε που ένας ακόμη συνάδελφος ενάντια στο ρεύμα του «δε βαριέσαι…» του «ωχ αδελφέ ας τα κάνουν οι άλλοι…» κάνει μια προσπάθεια να ανεβάσει το επίπεδο της εκπαίδευσης. Βέβαια σε λίγο καιρό δεν ξέρω αν θα απογοητευτείς από την ανταπόκριση, δεν ξέρω αν θα σου περάσει η ιδέα από το μυαλό ότι καλό θα ήταν να γράψεις και ένα βοήθημα, δεν ξέρω αν θα θέλεις να συνεχίσεις στην δευτεροβάθμια ή απλώς θα την χρησιμοποιείς ως «πάτημα» για παραπέρα εξέλιξη. Ότι και αν διαλέξεις θα πρέπει να θυμάσαι ότι οι περισσότεροι δεν έχουν τον χρόνο να αφιερώσουν ούτε ένα δευτερόλεπτο παραπάνω για κάτι που δεν τους αποδίδει «κέρδος» και το κέρδος αυτό δεν είναι πάντα απαραίτητα οικονομικό.

Με εκτίμηση,

ΥΓ: στις ασκήσεις με την GOTO στην άσκηση 4 ξέχασες να εμφανίσεις το άθροισμα στο δομημένο αλγόριθμο.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

P.Tsiotakis

#4
Αγαπητή Φανή,

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και θέλω να σου πω τα εξής (χωρίς προσπάθεια να μονοπωλήσω το forum):
1. Είμαι ήδη απογοητευμένος από την ανταπόκριση στο site. Αλλά όχι μόνο από αυτό. Είμαι απογοητευμένος από τη συμμετοχή σε όλα τα forums των καθηγητών πληροφορικής. Τι συμβαίνει ? Δεν έχουν υπολογιστή ? Δεν έχουν πρόσβαση στο Internet ? Μπορεί και όλα αυτά. Υπάρχουν και άλλες εξηγήσεις που μπορώ να δώσω

2. Δεν έχω αντιληφθεί γιατί είναι κακό η συγγραφή βοηθήματος. Αποτελεί την προσωπική κατάθεση αυτού που το δημιούργησε. Κατάλαβα πάντως τι θέλεις να πείς. Η απάντηση δίνεται από το ότι στο site έχω αναρτήσει pdf cracker και λογισμικό για καταβίβαση δικτυακών κόμβων ?? Είδες το σύμβολο του copyright στο site μου?

3. Υπάρχουν πολλοί, περισσότερο αξιόλογοι από μένα που υπηρετούν την εκπαίδευση, δεν θεωρώ οτι είμαι κάτι σπουδαίο. Έχω αποφασίσει να την υπηρετήσω. Ο λόγος που αποφάσισα να δημιουργήσω έναν τέτοιον κόμβο καταγράφεται στην ιστοσελίδα http://www-old.sch.gr/forums/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=995&forum=21&start=120 του πάλαι ποτέ δοξασμένο forum  :). Τώρα πια έχω καταθέσει την προσωπική μου άποψη και συνεχίζω

Φανή, περιμένω με χαρά τυχόν υλικό που έχεις δημιουργήσει για τα σχετικά μαθήματα να το αναρτήσουμε με το όνομά σου
 
Με εκτίμηση,  

ΜΠΕΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι...
Μετά από πολλές (κατά τη γνώμη μου πάντα) αναφορές στον αριθμό αναγνώσεων κάθε post και στην έλλειψη ικανού πλήθους απαντήσεων θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις:
α) Υποθέτω ότι η μη απάντηση σε ένα post σημαίνει απλά συμφωνία με τους συμμετέχοντες. Τι θα έπρεπε να κάνουμε δηλαδή; Να απαντούμε όλοι και να λέμε ναι συμφωνούμε;
β) Ορισμένα από τα θέματα επαναλαμβάνονται συνεχώς. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, γιατί πάντα υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν συμμετάσχει σε παλαιότερες συζητήσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει αδιαφορία από τους υπόλοιπους.
γ) Το μάθημα θεωρώ ότι σε μεγάλο βαθμό έχει οριμάσει με την έννοια ότι τα βασικά προβλήματα έχουν λυθεί και οι διαφωνίες πια είναι περισσότερο σε σημεία εξεζητημένα. Σε αυτό το σημείο όσο αφορά εμένα τουλάχιστον δηλώνω ευγνωμοσύνη σε αυτό το forum όπως επίσης και στο forum του sch και στις εργασίες των Δουκάκη και Βερνάρδου.
Από ένα σημείο και πέρα λοιπόν τελικά καταλήγουμε να αναπαράγουμε τα ίδια με διαφορετικές μορφές και μάλλον συμβάλλουμε οι ίδιοι στην πιθανή αύξηση της δυσκολίας του μαθήματος. (Π.χ. αντί να σκεφτόμαστε αν μπορούν να "πέσουν" ασκήσεις στα υποπρογράμματα γιατί δεν προσπαθούμε όλοι να υποστηρίξουμε ότι δεν μπαίνουν ασκήσεις στα υποπρογράμματα με το αιτιολογικό ότι δεν είναι μέσα στην ύλη όλα τα στοιχεία που απαιτούνται; Δεν νομίζω ότι αυτοί που βάζουν τα θέματα δεν διαβάζουν τα forum. Απόδειξη τα περσινά θέματα του νυχτερινού λυκείου που είχαν διατύπωση αντίστοιχη με αυτή που είχε αναφέρει νωρίτερα ο συνάδελφος Δουκάκης).
δ) Θεωρώ απαράδεκτη τη τακτική του sch. Το forum του μας έχει βοηθήσει ιδιαίτερα και ξαφνικά είναι μόνο για καθηγητές διορισμένους. Δηλαδή εγώ που είμαι φροντιστής δεν μπορώ να έχω άποψη ή να διαβάζω των άλλων; Θα ήμουν υποχρεωμένος αν κάποιος αναλάμβανε να μεταβιβάζει εδώ όλα τα μυνήματα που αναφέρονται εκεί.
ε) Τέλος το site του συναδέλφου Τσιοτάκη είναι πολύ χρήσιμο πραγματικά και σημαίνει ότι υπάρχουν καθηγητές που ενδιαφέρονται πραγματικά γι' αυτό που κάνουν. Μπράβο!!!! Γιατί όμως αισθάνομαι μια ηθική πίεση για να πω αυτό το μπράβο; Το πρόβλημα δεν είμαστε εμείς που έχουμε δει τα διάφορα site και forums αλλά αυτοί που απέχουν. Όλοι αυτοί δεν είναι εδώ άρα κακώς αναφέρουμε τέτοιες παρατηρήσεις εδώ. Καταναλώνουμε χρόνο για πράγματα που δεν οφείλονται σε εμάς αλλά σε όλους τους άλλους. Αισθάνομαι λίγο σαν μαθητής που με μαλώνουν επειδή δεν διάβασα...  :-[


Αν μπορώ να καταθέσω τελικά μια πρόταση είναι να ασχοληθούμε περισσότερο με εκπαιδευτικά θέματα παρά με νέες ασκήσεις. Με τη δουλειά των συναδέλφων που βρίσκονται σε αυτό το forum επαναλαμβάνω τα πράγματα έχουν ωριμάσει. Πώς όμως διδάσκεις στον μαθητή την έννοια της μεταβλητής; Ποιά διαδασκαλία είναι προτιμότερη (σπειροειδής ή μη); Πώς να παρουσιάσουμε την έννοια της επανάληψης; Δεν είναι τυχαίο ότι στα περσινά θέματα (και εγώ δήλωσα πέρισυ ότι ήταν εύκολα) το 35% ήταν κάτω από τη βάση! Δεν είναι τυχαίο ότι ο κ. Τσιοτάκης δηλώσε πρόσφατα ότι είναι στο κεφάλαιο 6 αλλά έχει πολλούς αδιάφορους μαθητές. Πως μπορούμε να τους κάνουμε να ενδιαφερθούν;
Συγνώμη για τη φλυαρία μου .....
Με εκτίμηση.
Βαγγέλης Μπέκος.

Laertis

Η αλήθεια είναι ότι το στέκι ατόνισε αρκετά και οι περισσότεροι χρησιμοποιούσαν το forum του sch με την παλιά μορφή, έστω απλα για ανάγνωση χωρίς να κάνουν αισθητή την παρουσία τους ( όπως εγώ π.χ.). Βλέπω όμως με χαρά ότι η καινούρια δομή του sch έχει επαναφέρει αρκετούς.
Εσύ που ήσουν φίλε Παναγιώτη απο το στέκι πριν 5-6 μήνες ; Μην παραπονιέσαι για τον αριθμό ή για τη συμμετοχή. Όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν είμαι σίγουρος ότι το κάνουν. Τώρα άν  είναι 2-3 ή 13 οι καθηγητές Πληροφορικής ........ μάλλον τόσοι είναι προς το παρόν.
Εγώ πάντως επέστρεψα φίλε Παναγιώτη  :)
( αν και δεν ένιωσα ποτέ ότι έλειψα)
Καλή δύναμη σε όλους
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis

#7
Αγαπητοί φίλοι,

Χτες το βράδυ απέσυρα τους βασικούς καταλόγους από τον δικτυακό μου κόμβο αλλά με έκπληξη πρόσεξα σήμερα οτι ο μετρητής της αρχικής σελίδας αυξήθηκε κατά 90

Συγγνώμη για το δασκαλίστικο ύφος, μπράβο μου που το απέκτησα σε 1,5 χρόνο διαδασκαλίας. Συγγνώμη και για την πίεση που άσκησα για να εισπράξω τα συγχαρητήρια αλλά γι' αυτόν ακριβώς το λόγο το έφτιαξα

Πάντως, σε μια συζήτηση με δυο απόψεις, δεν μπορούμε να συμφωνούμε με όλους

Το Τσιοτάκης γράφεται με ωμέγα, δηλαδή Τσιωτάκης

Αγαπητέ genic, ήθελα να περάσω έναν χρόνο στην εκπαίδευση και να έχω άποψη πριν αρχίσω να την εκφράζω. Χαίρομαι που επέστρεψες

Άλκη παρακαλώ ξανακάνε με νέο χρήστη

Εγώ προς το παρόν θα ασχοληθώ με το ποδήλατο και τα βαράκια μου

Γεια σας,


Ζαλαβρά Έλενα

Με περισσότερη ενημέρωση θα μπορούσαμε να αυξηθούμε.
Προσωπικά έμαθα για το forum πριν λίγους μήνες από την pfan.
Γιατί να μην σταλεί ένα ομαδικό email στα σχολεία προς ενημέρωση του καθηγητή Πληροφορικής?
Εδώ λαμβάνουμε ομαδικά email για εισιτήρια θεάτρου, διαφήμιση βιβλίων κτλ, γιατί να μην χρησιμοποιηθεί το sch?