Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 στις Σήμερα στις 02:40:41 μμ »
Παράθεση
λέει η πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Χημικών Φιλένια Σιδέρη μιλώντας στα «ΝΕΑ». «Είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που μειώνει και σαρδελοποιεί τις φυσικές επιστήμες» αναφέρει χαρακτηριστικά. Και προσθέτει: «Σχολείο χωρίς φυσικές επιστήμες στον 21ο αιώνα είναι μια στρεβλή εικόνα.

Αν αντικαταστήσετε τις διεγραμμένες λέξεις με την Πληροφορική, βρίσκουμε ποια θέση θεωρούσε αποδεκτή η ΕΕΧ το 2013
Μονά-ζυγά δικά μας
Και η πλάκα είναι ότι η τελευταία ανακοίνωση τους κράζει το υποτιθέμενο νέο σύστημα για το ότι βάζει υποψηφίους στις ίδιες σχολές με διαφορετικό δρόμο, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΠΑΛΤΑ (λένε)
Οι σχολές Πληροφορικής δεν υπάρχουν γι'αυτούς μάλλον που είναι ουσιαστικά οι μόνες σχολές πρώτης γραμμής που πλέον μπορείς να μπεις με 2 δρόμους και χωρίς αντίστοιχο εξεταζόμενο μάθημα
ΑΙΔΩΣ
2
Στο pseudogloss.gr δουλεύει:
Δοκίμασε το παρακάτω παράδειγμα αν θες:

Στάθη, αυτούς τους αλγορίθμους που ορίζεις με δεδομένα και αποτελέσματα, πώς τους "καλείς"; Πώς τους χρησιμοποιείς από άλλους αλγορίθμους;
3
Linux / Απ: Επαναφορά πίνακα εφαρμογών
« Τελευταίο μήνυμα από richard στις Σήμερα στις 12:24:55 μμ »
4
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από gpapargi στις Σήμερα στις 12:05:12 μμ »
Η μεγαλύτερη υποβάθμιση για την επιστήμη της Φυσικής, προέρχεται από το γεγονός ότι τοποθετείται δίπλα στη Χημεία και τη Βιολογία και όχι δίπλα στα Μαθηματικά που είναι η "φυσική" της θέση. Δεν γίνεται να κατανοήσεις τους νόμους της φύσης χωρίς τις μαθηματικές τους περιγραφές και τον τρόπο παραγωγής τους. Για αυτό και οι οδηγοί σπουδών των τμημάτων φυσικής, είναι ζήτημα αν έχουν έστω και ένα μάθημα χημείας. Αντίθετα είναι γεμάτοι στα μαθήματα μαθηματικών.

Δε μειώνω τη Χημεία και τη Βιολογία. Απλά η Φυσική είναι πιο κοντά στα Μαθηματικά και οι φυσικοί το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό. Φαίνεται όμως πως στο πλαίσιο της ελληνικής δευτεροβάθμιας θεωρούνται πιο σημαντικές οι αναθέσεις από το αντικείμενο διδασκαλίας.

Οι φυσικοί κάποια στιγμή θα πρέπει να αποφασίσουν για το ποιο θέλουν να είναι το στίγμα τους.
5
Linux / Επαναφορά πίνακα εφαρμογών
« Τελευταίο μήνυμα από elvor στις Σήμερα στις 09:54:07 πμ »
Η εντολή για επαναφορά του πίνακα εφαρμογών στην 16.04 ποια είναι; Η εντολή που υπάρχει στο wiki αν κατάλαβα είναι μόνο για 12.04.
6
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από lxart στις Σήμερα στις 09:46:42 πμ »
Και όμως η πίεση έχει αποτέλεσμα.
http://www.tanea.gr/news/greece/article/5489576/nees-alxhmeies-gabrogloy-sto-eksetastiko/
Οι της Πληροφορικής ασχολούνται με άλλα ("επιστημονικά") θέματα - Ubuntu κλπ
7
Linux / Απ: Πρόβλημα σύνδεσης client
« Τελευταίο μήνυμα από διδάσκων αει διδασκόμενος στις Χθες στις 07:43:31 μμ »
Δηλαδή κατέβασε ενημερώσεις και μετά δημοσίευση; Το ρωτάω αυτό για να δούμε αν έχει κάποια σχέση με κάποιο πρόσφατο update. Σε κάποιες πάλι περιπτώσεις όταν έκανα δημοσίευση με ανοικτό client και λογαριασμό δεν μπορούσα να μπω σε κάποιους λογαριασμούς μετά. Όχι όλους βέβαια. Αυτό παρουσιαζόταν και στο 12.04. Η λύση που σε μένα πάντα λειτουργούσε ήταν να ξανακάνω δημοσίευση με ΣΒΗΣΤΟΥΣ όλους τους clients.
8
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από Λάμπρος Μπουκουβάλας στις Χθες στις 06:27:06 μμ »
Ωραίο πράγμα οι αποφάσεις...
Ας έρθει, έστω και έτσι. Ευχαριστούμε Δήμητρα.
9
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από dimitra στις Χθες στις 06:17:37 μμ »
Και η απόφαση για την επανατύπωση κ διανομή των βιβλίων Προγραμματισμού κ Δικτύων.  :o
10
Linux / Απ: Πιλοτικές εγκαταστάσεις Ubuntu 16.04
« Τελευταίο μήνυμα από laskosd στις Χθες στις 09:20:30 πμ »
Καλημέρα σε όλους. Προσπαθώ να εγκαταστήσω sch-scripts στο εργαστήριο (2η ημέρα σήμερα) αλλά εμφανίζεται συνεχώς το ίδιο μήνυμα:
ERROR in sch-scripts:
Σφάλμα κατά την ενημέρωση των διαθέσιμων πακέτων.
Μόλις χτες εγκατέστησα με επιτυχία τα 16.04 ΜΑΤΕ στον Server και απλά ακολούθησα τις οδηγίες του Οδηγού Εγκατάστασης (http://ts.sch.gr/wiki/Linux/LTSP).
Παρά τις συνεχόμενες προσπάθειες όμως, κανένα αποτέλεσμα.
Σημειώνω ότι πρόκειται για το δεύτερο εργαστήριο του Σχολείου. Στο πρώτο δουλεύουμε ακομη την έκδοση 12.04. Επισυνάπτω και την "απάντηση"...
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10