Δομή αν που κλείνει χωρίς αλλιώς

Ξεκίνησε από Γιάννης Σ., 13 Μαρ 2010, 11:20:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Σ.

Υπάρχει περίπτωση μια δομή Αν.. Τότε... Αλλιώς_Αν.. να κλείσει χωρίς Αλλιώς στην τελευταία περίπτωση αλλά με Αλλιώς_Αν;
;D

Laertis

Ναι, υπάρχει όταν δεν θέλεις να εκτελείται τίποτα στις υπόλοιπες περιπτώσεις που δεν εξετάζονται με τις συνθήκες.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

olga_ath

Doubt everyone and first of all yourself

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ναι μπορεί.
Υπάρχει, αν θυμάμε καλα διότι δεν έχω το διδακτικό πακέτο μπροστά μου και ένα παράδειγμα στο τετράδιο μαθητή

Νίκος Αδαμόπουλος


Γιάννης Σ.

#5
Σε μια γνωστή άσκηση πανελλαδικών (Ημερ. 2005, 4ο θέμα) μπήκε το εξής:
........................
Αν κάθε Σ βαθμολογείται με 2 μονάδες, κάθε Λ με -1 μονάδα και κάθε Ξ με 0 μονάδες τότε
1. Να δημιουργεί ένα μονοδιάστατο πίνακα ΒΑΘ[100], κάθε στοιχείο του οποίου θα περιέχει αντίστοιχα τη συνολική βαθμολογία ενός υποψηφίου.
.........................


Εκεί θα μπορούσε να κλείσει με Αλλιώς_Αν ή με το περιττό Β[ i]<-- Β[ i];
;)

petrosp13

Όπως το Αν δεν έχει υποχρεωτικά Αλλιώς, έτσι και η πολλαπλή επιλογή δεν έχει υποχρεωτικά Αλλιώς
Φαντάσου το στο αντίστοιχο διάγραμμα ροής
Όταν έχεις Αν χωρίς Αλλιώς, η πλευρά του Όχι (ή Ψευδής) υπάρχει αλλά είναι κενή, δηλαδή οδηγούμαστε κατευθείαν παρακάτω
Το ίδιο ισχύει και στην πολλαπλή επιλογή. Από το Όχι της τελευταίας συνθήκης Αλλιώς_αν δεν προκύπτει εντολή και οδηγούμαστε κατευθείαν παρακάτω. Λογικό και σωστό

Δυστυχώς, έχω συναντήσει πολλές περιπτώσεις από καθηγητές που έλεγαν στα παιδιά ότι το Αλλιώς είναι υποχρεωτικό και μάλιστα τους φοβέριζαν ότι θα τους κοπούν μονάδες στις εξετάσεις. Άσχετοι και επικίνδυνοι
Υπάρχουν χιλιάδες προβλήματα στα οποία δεν υπάρχει περίπτωση Αλλιώς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Greendaz στις 10 Απρ 2010, 04:19:55 ΜΜ
Σε μια γνωστή άσκηση πανελλαδικών (Ημερ. 2005, 4ο θέμα) μπήκε το εξής:
........................
Αν κάθε Σ βαθμολογείται με 2 μονάδες, κάθε Λ με -1 μονάδα και κάθε Ξ με 0 μονάδες τότε
1. Να δημιουργεί ένα μονοδιάστατο πίνακα ΒΑΘ[100], κάθε στοιχείο του οποίου θα περιέχει αντίστοιχα τη συνολική βαθμολογία ενός υποψηφίου.
.........................


Εκεί θα μπορούσε να κλείσει με Αλλιώς_Αν ή με το περιττό Β[ i]<-- Β[ i];
;)

Μπορεί να κλείσει με Αλλιώς_αν χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Ο petrosp_13  καλά τα είπε και συμφωνώ μαζί του.

papachris

Πίστευα ότι μετά από τόσα χρόνια συζητήσεις σαν και αυτή: για το αν το αλλιώς στην πολλαπλή επιλογή είναι υποχρεωτικό θα είχαν εκλείψει. Προς μεγάλη μου απογοήτευση την περασμένη εβδομάδα δέχθηκα σφοδρή επίθεση μέσω των μαθητών μου από συνάδελφο σε φροντιστήριο της περιοχής γιατί ΤΌΛΜΗΣΑ  να αναφέρω οτι το αλλιώς στην πολλαπλή επιλογή είναι προαιρετικό. Δεν έχω ξανα δημοσιεύσει
σχόλιο και συνήθως είμαι μόνο αναγνώστης αλλά επιτέλους βρε συνάδελφοι είναι αυτό η ουσία του μαθήματος ΑΕΠΠ. Μετά από τέτοια ταλαιπωρία του κλάδου το περασμένο Καλοκαίρι και ακόμα εκεί.... Δεν περιμένω κάτι από το forum απλά για μια φορά είπα να αναστενάξω και εγώ δημόσια.  :-[

Νίκος Αδαμόπουλος


P.Tsiotakis

Παράθεση από: papachris στις 19 Ιαν 2014, 05:35:41 ΜΜ
Πίστευα ότι μετά από τόσα χρόνια συζητήσεις σαν και αυτή: για το αν το αλλιώς στην πολλαπλή επιλογή είναι υποχρεωτικό θα είχαν εκλείψει. Προς μεγάλη μου απογοήτευση την περασμένη εβδομάδα δέχθηκα σφοδρή επίθεση μέσω των μαθητών μου από συνάδελφο σε φροντιστήριο της περιοχής γιατί ΤΌΛΜΗΣΑ  να αναφέρω οτι το αλλιώς στην πολλαπλή επιλογή είναι προαιρετικό. Δεν έχω ξανα δημοσιεύσει
σχόλιο και συνήθως είμαι μόνο αναγνώστης αλλά επιτέλους βρε συνάδελφοι είναι αυτό η ουσία του μαθήματος ΑΕΠΠ. Μετά από τέτοια ταλαιπωρία του κλάδου το περασμένο Καλοκαίρι και ακόμα εκεί.... Δεν περιμένω κάτι από το forum απλά για μια φορά είπα να αναστενάξω και εγώ δημόσια.  :-[

Παλέψαμε πολλά χρόνια για  την ομογενοποίηση του μαθήματος. μάταια για τη διδασκαλία του μαθήματος (αλλά και για το ίδιο)
δείξε στους μαθητές σου το στέκι ώστε να διαβάσουν αλλά και να παραπέμψουν τους καθηγητές που εμπιστεύτηκαν την προετοιμασία τους.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 24 Ιαν 2014, 05:20:05 ΜΜ
Παλέψαμε πολλά χρόνια για  την ομογενοποίηση του μαθήματος. μάταια για τη διδασκαλία του μαθήματος (αλλά και για το ίδιο)
δείξε στους μαθητές σου το στέκι ώστε να διαβάσουν αλλά και να παραπέμψουν τους καθηγητές που εμπιστεύτηκαν την προετοιμασία τους.

Προσωπικά θαυμάζω τους συναδέλφους που έχουν το σθένος να παράγουν νέο υλικό....Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να ασχοληθώ....

Καταλαβαίνω ότι πιθανόν έχετε βεβαρυμένο πρόγραμμα, αλλά ας βάλουμε όλοι τα δυνατά μας μήπως μπορέσουμε και πετύχουμε κάτι

Για τους συναδέλφους των φροντιστηρίων..

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5492.0
https://docs.google.com/forms/d/1Tmb4WzpXGjXQ8AJf-lUzaG6WYXK-ZztJA2EFyyhyKQU/viewform

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δυστυχώς κάποιοι συνάδελφοι δεν ενημερώνονται ( ή δεν θέλουν να ενημερωθούν)  και μένουν στα τετριμμένα του μαθήματος

kar

Δυστυχώς έχω γίνει και εγώ δέκτης τέτοιων πραγματικά απαράδεκτων απόψεων και από καθηγητές σε δημόσια σχολέια και από εκείνους σε ιδιωτικά σχολεία - φροντιστήρια. Η αν λέει ο άλλος δεν μπορεί να κλείσει με αλλιώς_αν παρα μόνο με αλλιώς, ο άλλος ότι απαγορεύεται στην ψευδογλώσσα ο τελεστής >= και επιτρέπεται μόνο αυτός που χρησιμοποιείται στα μαθηματικά, (δεν υπάρχει και πλήκτρο για να το αποδώσω παρα μόνο αν εγκαταστήσω mathtype), o αλλος ότι στους δεκαδικούς αριθμούς η υποδιαστολή πρέπει οπωσδήποτε να αποτυπώνεται με . και όχι με κόμμα γιατί αλλιώς θα κοπούν μονάδες.

Φτάνει πια,
Κάθε χρόνο που βαθμολογώ από το 2006 ανελλιπώς δεν υπήρξε καθηγητής στο βαθμολογικό κέντρο Δ. Θεσσαλονίκης που να ασχολήθηκε με αυτές τις τρίχες, ή τουλάχιστο με αυτούς που μιλάω και είναι καμμιά 30-40 ανθρωποι κάθε χρόνο δεν έχει αναφερθεί τίποτα. Πραγματικά λυπάμαι για συναδέλφους μου (δημόσιους, ιδιώτες) που αναλώνονται σε τέτοιες τρίχες και δεν κοιτούν την ουσία του προγραμματισμού. Αν κάποιος βαθμολογητής κόψει έστω και μισή μονάδα για τέτοιες περιπτώσεις πραγματικά δεν θα έχω λόγια να τον χαρακτηρίσω.

Ασχοληθείτε με την ουσία του προγραμματισμού γιατί πραγματικά αυτό βαθμολογούμε. Απλά βαρέθηκα να ακούω περιττά πράγματα. Ευχαριστώ




Καρκαμάνης Γεώργιος

Συμφωνώ με την άποψη του kar.
Υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα στην ΑΕΠΠ να ασχοληθούμε αλλά και να τα βαθμολογήσουμε.

Terius

Παράθεση από: kar στις 08 Φεβ 2014, 02:24:13 ΜΜ
Δυστυχώς έχω γίνει και εγώ δέκτης τέτοιων πραγματικά απαράδεκτων απόψεων και από καθηγητές σε δημόσια σχολέια και από εκείνους σε ιδιωτικά σχολεία - φροντιστήρια. Η αν λέει ο άλλος δεν μπορεί να κλείσει με αλλιώς_αν παρα μόνο με αλλιώς, ο άλλος ότι απαγορεύεται στην ψευδογλώσσα ο τελεστής >= και επιτρέπεται μόνο αυτός που χρησιμοποιείται στα μαθηματικά, (δεν υπάρχει και πλήκτρο για να το αποδώσω παρα μόνο αν εγκαταστήσω mathtype), o αλλος ότι στους δεκαδικούς αριθμούς η υποδιαστολή πρέπει οπωσδήποτε να αποτυπώνεται με . και όχι με κόμμα γιατί αλλιώς θα κοπούν μονάδες.

Φτάνει πια,
Κάθε χρόνο που βαθμολογώ από το 2006 ανελλιπώς δεν υπήρξε καθηγητής στο βαθμολογικό κέντρο Δ. Θεσσαλονίκης που να ασχολήθηκε με αυτές τις τρίχες, ή τουλάχιστο με αυτούς που μιλάω και είναι καμμιά 30-40 ανθρωποι κάθε χρόνο δεν έχει αναφερθεί τίποτα. Πραγματικά λυπάμαι για συναδέλφους μου (δημόσιους, ιδιώτες) που αναλώνονται σε τέτοιες τρίχες και δεν κοιτούν την ουσία του προγραμματισμού. Αν κάποιος βαθμολογητής κόψει έστω και μισή μονάδα για τέτοιες περιπτώσεις πραγματικά δεν θα έχω λόγια να τον χαρακτηρίσω.

Ασχοληθείτε με την ουσία του προγραμματισμού γιατί πραγματικά αυτό βαθμολογούμε. Απλά βαρέθηκα να ακούω περιττά πράγματα. Ευχαριστώ




Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου, πλην όμως θα ήθελα μια απάντηση τι στα κομμάτια απαντάς αν σε ερώτηση τύπου σωστό λάθος ζητηθεί απο την επιτροπή αν το σύμβολο <> είναι αυτό με το οποίο ορίζουμε το διάφορο στην ψευδογλώσσα. Σύμφωνα με το βιβλίο (σελι. 46) η ερώτηση αυτή πρέπει να απαντηθεί ώς λάθος. όχι; και αν όχι τότε πως δεχόμαστε ως αυθεντία το βιβλίο σε όλα τα υπολοιπα θέματα.

evry

τους απαντάς ότι στα θέματα του 2010 χρησιμοποιούν το σύμβολο # για το διάφορο στο θέμα Α3

Παράθεση από: Terius στις 04 Μαρ 2014, 12:56:19 ΜΜ
τι στα κομμάτια απαντάς αν σε ερώτηση τύπου σωστό λάθος ζητηθεί απο την επιτροπή αν το σύμβολο <> είναι αυτό με το οποίο ορίζουμε το διάφορο στην ψευδογλώσσα. Σύμφωνα με το βιβλίο (σελι. 46) η ερώτηση αυτή πρέπει να απαντηθεί ώς λάθος. όχι; και αν όχι τότε πως δεχόμαστε ως αυθεντία το βιβλίο σε όλα τα υπολοιπα θέματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr