Ψηφοφορία

Είναι θετική εξέλιξη η Β ανάθεση στα μαθηματικά;

ναι
21 (70%)
όχι
8 (26.7%)
άλλο
1 (3.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 29

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικά σε ΠΕ19/20. Μεγάλη παγίδα; Κίνδυνος υποχρεωτικών αποσπάσεων;  (Αναγνώστηκε 9247 φορές)

gfoustan

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 14
Το πρόβλημα με τα κενά ΠΕ03-04 λύνεται εύκολα αν δοθεί πρώτη ανάθεση τα μαθηματικά,φυσική ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στους ΠΕ19/20 οι οποίοι έχουν βασικό πτυχίο μαθηματικών και φυσικής και από ότι ξέρω είναι αρκετοί οι οποίοι δεν θα έλεγαν όχι σε μια τέτοια εξέλιξη. Με τον τρόπο αυτό λύνεται εν μέρη και το πρόβλημα με τα πλεονάσματα των καθηγητών ΠΕ19/20....το θέμα βέβαια λύνεται και με την επαναφορά του 2ου καθηγητή στα μαθήματα Λυκείου....αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.....!!. Δεν έχουμε δυστυχώς δυνατή Ένωση αφού δεν συμμετέχουμε και στις εκλογές.....
Τώρα όσο αφορά τη θέμα διδασκαλία των μαθηματικών:
1. το υπουργείο γνωρίζει ότι κάποιος που έχει τελειώσει το π.χ τμήμα επιστήμης Η/Υ αν δώσει κατατακτήριες στο μαθηματικό αρκεί να παρακολουθήσει 10 μαθήματα και παίρνει και το πτυχίο του μαθηματικού.....
2.υπάρχει ο κλάδος ΠΕ04-5 όπου ως γνωστό ένας Φυσικός ΠΕ04.01 διδάσκει και βιολογία ακόμη και στο Λύκειο.....χωρίς να έχει ουδεμία σχέση με την Βιολογία σε προπτυχιακό επίπεδο!!!! Δεν λέω ότι είναι σωστό αλλά γίνεται χρόνια.....
 
Γιώργος Φουστανάκης

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2917
  • to Iterate is human to Recurse divine
Δεν ισχύει αυτό που λες. Συνιστά παραπληροφόρηση

1. το υπουργείο γνωρίζει ότι κάποιος που έχει τελειώσει το π.χ τμήμα επιστήμης Η/Υ αν δώσει κατατακτήριες στο μαθηματικό αρκεί να παρακολουθήσει 10 μαθήματα και παίρνει και το πτυχίο του μαθηματικού.....

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gfoustan

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 14
γιατί δεν ισχύει ? δες τον οδηγό σπουδών του μαθηματικού και τηλ. στο μαθηματικό κρήτης ρωτώντας
πόσα μαθήματα αναγνωρίζονται από το τμήμα επιστήμης Η/Υ...είναι 10-12....
 :D....οκ λάθος δεν ξέρω για τα άλλα τμήματα πληροφορικής.
Γιώργος Φουστανάκης

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2917
  • to Iterate is human to Recurse divine
πριν είπες οτι σου μένουν 10 μαθήματα και αρκεί να δώσεις μόνο αυτά για να πάρεις το πτυχίο του μαθηματικού.
Τώρα λες ότι σου αναγνωρίζονται 10-12. Άρα σου μένουν? 22-24 ?
Τελικά τι από τα δυο ισχύει? Γιατί άλλο 10 και άλλο 25 μαθήματα έτσι?

γιατί δεν ισχύει ? δες τον οδηγό σπουδών του μαθηματικού και τηλ. στο μαθηματικό κρήτης ρωτώντας
πόσα μαθήματα αναγνωρίζονται από το τμήμα επιστήμης Η/Υ...είναι 10-12....
 :D

Η εμπειρία που έχω εγώ πάντως από 2 διαφορετικά μαθηματικά τμήματα είναι ότι σου αναγνωρίζουν 10 μαθήματα στην καλύτερη περίπτωση, συνήθως είναι 6-8

ΥΓ. Δεν αρκεί να έχουν το ίδιο όνομα στον οδηγό σπουδών. Πρέπει να είναι ακριβώς το ίδιο μάθημα, αλλιώς δεν θα στο αναγνωρίσουν. Δηλαδή να έχουν κοινό μάθημα.
Πόσα μαθήματα παρακολουθούν μαζί Επιστήμης Υπολογιστών και Μαθηματικών? Αυτά θα σου αναγνωρίσουν σίγουρα. Τα υπόλοιπα παίζουν
« Τελευταία τροποποίηση: 06 Σεπ 2014, 04:07:07 μμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gfoustan

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 14
Φίλε Ευριπίδη επειδή πρόσφατα πήρε φίλος μου πτυχίο μαθηματικού ενώ διέθετε πτυχίο Επιστήμης Η/Υ,
παρακολούθησε 12 μαθήματα του μαθηματικού τμήματος για να πάρει το πτυχίο του. Αυτό εννοώ....
Γιώργος Φουστανάκης

Gnirut

  • Επισκέπτης
Α. Η β' ανάθεση λύνει πολλά προβλήματα στελέχωσης ενός σχολείου που σε ορισμένες ειδικότητες χρειάζεται λίγες ώρες για να συμπληρώθουν τα ωράρια. Είναι λογικό αυτό και γίνεται τουλάχιστον σε ΗΠΑ και Γερμανία που έχω κάτι γνωστούς. Μειώνεται έτσι το κόστος λειτουργίας του σχολείου.

Β. Βέβαια αυτό δεν συμφέρει από την μεριά των εκπαιδευτικών γιατί έτσι μειώνονται οι προσλήψεις νέων αναπληρωτών και υποβαλλόμαστε στην διαδικασία να προετοιμάσουμε εξ αρχής ένα νέο για εμάς αντικείμενο μαθήματος.

Γ. Από τη μεριά μας δεν υπάρχει πρόβλημα ακόμα και αν πάρουν σαν β' ανάθεση άλλοι κλάδοι την πληροφορική. Έχουμε πάρα πολλούς υπεράριθμους ΠΕ19-20 και στα περισσότερα σχολεία οι ώρες που συμπληρώνουμε είναι λιγότερες του ωραρίου μας ενώ π.χ. των ΠΕ03 συνήθως είναι περισσότερες. Οπότε εαν μοιραστούν σωστά οι ώρες μια πιθανή β' ανάθεση της πληροφορικής στους ΠΕ03 δεν θα έχει ουσιαστικά επιπτώσεις σε εμάς. Βέβαια σίγουρα ο όρος "μοιραστούν σωστά οι ώρες" σηκώνει κουβέντα οπότε μπορεί να υπάρξουν και κίνδυνοι όπως ανάφερε προηγούμενα άλλος συνάδερφος.

Δ. Όσον αφορά την ποιότητα της διδασκαλίας μας. Αυτό προς το παρόν εναπόκειται στην συνείδηση του καθενός από εμας. Εαν κάποιος σεν πιστεύει στον εαυτό του ότι μπορεί να διδάξει μαθηματικά Α' γυμνασίου ας μην τα αναλάβει. Είναι πάντως βέβαιο ότι εαν παραμείνει ως έχει τώρα το μέτρο σίγουρα στο μέλλον θα πρέπει να περάσουμε κάποιου είδους επιμόρφωση πάνω στην β' ανάθεσή μας. Εαν κρατήσει βέβαια και του χρόνου...

Ε. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχει η ΕΜΕ ...Ημαθίας με την δική μας β' ανάθεση των μαθηματικών και όχι με την β' ανάθεση των μαθηματικών στους ΠΕ04 που υπάρχει καιρό τώρα.
« Τελευταία τροποποίηση: 06 Σεπ 2014, 04:26:47 μμ από Gnirut »

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2917
  • to Iterate is human to Recurse divine
Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω αλλά και πάλι μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο, γιατί από όσο ξέρω από συναδέλφους που έχουν κάνει το ίδιο σε 3 άλλα μαθηματικά τμήματα δύσκολα μπόρεσαν να αναγνωρίσουν πάνω από 10 μαθήματα. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και θέμα καθηγητή αν θα το δεχτεί ή όχι.
Επίσης έχω την εντύπωση ότι υπάρχει νόμος (επί Διαμαντοπούλου) που βάζει όριο στην αναγνώριση μαθημάτων από το τμήμα υποδοχής.
Ο νόμος αυτός δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.

όπως και έχει όμως, για να το κάνει αυτό σημαίνει ότι
1) εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ειδικα στην Κρήτη τα 2 αυτά τμήματα έχουν κάποια κοινά μαθήματα (ή είχαν)
2) στο μαθηματικό πήρε την κατεύθυνση που είναι σχετική με την πληροφορική οπότε του αναγνώρισαν πολλά μαθήματα από εκεί.

Άρα αυτό που λες με τα 10-12 μαθήματα ισχύει μόνο για την Κρήτη και όχι για τα άλλα μαθηματικά, και ίσως μόνο για τον φίλο σου  ;). Δεν μπορεί λοιπόν να γενικευτεί.
Θα έλεγα ότι είναι μια ακραία εξαίρεση αν είναι όντως έτσι και όχι ο κανόνας.

Ερώτηση: Αν ένας μαθηματικός μπει σε τμήμα πληροφορικής πόσα μαθήματα λέτε να του αναγνωριστούν?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gfoustan

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 14
Οκ για να μην τρωγόμαστε.... αυτό ισχύει μεταξύ Τμήματος επιστήμης Η/Υ και Μαθηματικού Κρήτης στα σίγουρα!
Γιώργος Φουστανάκης

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 582
Είναι εξαίρεση το εν λόγω τμήμα μαθηματικών,
η κατάταξη στα υπόλοιπα τμήματα πραγματοποιείται στο 3ο εξάμηνο και ακολουθεί αίτηση αντιστοίχησης μαθημάτων.
π.χ.Μαθηματικό ΕΚΠΑ (εδώ)
Θεωρώ ότι μπαλώνει παρά λύνει προβλήματα το μέτρο... :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dimitrios67

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 71
Φίλε Ευριπίδη επειδή πρόσφατα πήρε φίλος μου πτυχίο μαθηματικού ενώ διέθετε πτυχίο Επιστήμης Η/Υ,
παρακολούθησε 12 μαθήματα του μαθηματικού τμήματος για να πάρει το πτυχίο του. Αυτό εννοώ....
Ποιό ειναι αυτο το τμημα συναδελφε? Γιατι εχω "αποπειραθηκα" να δωσω κατατακτηριες σε Πατρα και Ιωαννινα και ΔΕΝ "καταλαβα" οτι αναγνωριζονταν καποια μαθήματά μου.....(τελικα δεν εδωσα....αλλα η Αναλυση1 που περασα εγω ως Πληροφορικός ΔΕΝ ειναι η Πραγματική Αναλυση1 του Μαθηματικού Πατρας π.χ....)
Πολύ θα εκτιμούσα την καταθεση της άποψή σας....

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 412
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Ερώτηση: Αν ένας μαθηματικός μπει σε τμήμα πληροφορικής πόσα μαθήματα λέτε να του αναγνωριστούν?

Προσωπικά θα περίμενα να του αναγνωριστούν τα περισσότερα (ὀλα;)  μαθηματικά που είναι μαθήματα κορμού. Ίσως και κάποια μαθήματα του στυλ Θεωρία Υπολογισμού, Αλγόριθμοι etc, εαν είχε κάνει το ανάλογο μάθημα στο μαθηματικό που σπούδασε.

gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 122
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Δεν ξέρω από που να αρχίσω συνάδελφοι. Θα προσπαθήσω να βάλω την σκέψη μου σε μια σειρά γιατί είμαι οργισμένος από κάποιους συνάδελφους, αλλά και απόλυτα ικανοποιημένος από κάποιους άλλους.

1) Ναι, βασική μας προτεραιότητα είναι να αυξηθούν οι ώρες της Πληροφορικής ως επιστήμης σε Γυμνάσιο (1-->2), αλλά
και σε Λύκειο (ώρες Β Τάξη, Μάθημα εξεταζόμενο πανελλαδικά). Ποιος δεν το θέλει αυτό, και διάφοροι το παλεύουμε όσο
μπορούμε από εκεί που μπορούμε. Άλλωστε τα μηνύματα που δεχόμαστε και από την κατεύθυνση αυτή ειδικά για το
Λύκειο είναι ότι κάτι μπορεί να γίνει...

2) Μια ζωή όλες οι άλλες ειδικότητες έχουν ένα κάρο Β' αναθέσεις, άσχετες τις περισσότερες φορές με το πρόγραμμα σπουδών
τους, και εμείς λέγαμε ότι έχουμε μόνο την Τεχν. Επικ. η οποία καταργήθηκε και έτσι δεν έχουμε καμία Β' ανάθεση πια πουθενά
και για τίποτα. Και διαμαρτυρόμασταν για αυτό γιατί δεν μας έδινε ίδιες ευκαιρίες συμπλήρωσης του ωραρίου μας και τρέχαμε
συνέχεια σε 2-3 και πια σε 5 σχολεία.

3) Σε σχέση με την Φυσική ή την Γεωγραφία που έχει διδαχτεί στο ΑΕΙ, ο μαθηματικός, ένας Πληροφορικός κάνει πολύ
περισσότερα Μαθηματικά. Το ίδιο και σε σχέση με τα Μαθηματικά που κάνει ο ΠΕ04 και τα έχει Β' ανάθεση.

4) Κοίταξα την Αναλυτική Βαθμολογία μου. Δηλαδή με 10-12 μαθήματα μαθηματικών σε επίπεδο ΑΕΙ, ίδια με αυτά που
κάνει ο μαθηματικός, δεν μπορώ να διδάξω μαθηματικά στο γυμνάσιο; Ανάλυση Ι και ΙΙ, Άλγεβρα Ι και ΙΙ, Στατιστική Ι και ΙΙ, Πιθανότητες, Διακριτά Μαθηματικά, Μαθηματικο Προγραμματισμό, Αριθμιτική Ανάλυση, Θεωρία Γραφημάτων, και άλλα
δεν μπορώ να διδάξω στο γυμνάσιο;

5) Μην ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ τελείως εδώ μέσα. Αυτοί που διδάσκουν Πληροφορική έκαναν σεμινάρια σε Πληροφορική επιπέδου ΤΠΕ,
και όχι Πανεπιστημιακού, και εμείς που έχουμε γνώσεις μαθηματικών Πανεπιστημιακού επιπέδου θα φοθηθούμε να κάνουμε
μαθηματικά στο γυμνάσιο;; Ε, όχι δεν θα φοβηθούμε.

6) Επίσης σκεφτείτε στα γυμνάσια πόσοι Μαθηματικοί ΠΕ19 υπάρχουν, αυτοί έκαναν ήδη και μαθηματικά, οι απόφοιτοι ΑΕΙ όπως
ανέφερα παραπάνω δεν έχουν πρόβλημα, ε, αν υπάρχουν κάποιοι που δεν θέλουν τι να κάνουμε ας μην κάνουν, ας δηλώσουν
αδυναμία γιατί βαριούνται να διαβάσουν.

7) Τώρα όσοι έχουν μπει στην εκπαίδευση της Πληροφορικής, από σχολές που όχι μαθήματα μαθηματικών δεν έκαναν, αλλά
και τα Πληροφορικής ήταν μετρημένα, ε, δεν φταίμε οι υπόλοιποι ρε παιδιά, να κάτσουν επιτέλους να διαβάσουν λίγο
πιο σοβαρά στην ζωή τους και να ανταπεξέλθουν.

Τέλος, ναι και στα δικά μου παιδιά, αν με ρωτούσατε ποιος να κάνει μαθηματικά, ξέρω δεκάδες παλτά ΠΕ03 στα γυμνάσια, που
παραδέχονται και οι ίδιοι πως έχουν την πιο ξεκούραστη και λούφα ειδικότητα, που δεν θα ήθελα να κάνουν στα παιδιά μου,
και καταπληκτικούς αποφοίτους ΑΕΙ Πληροφορικής με φοβερές γνώσεις μαθηματικών που είναι πολύ καλύτεροι.

Άλλωστε στις καθηγητικές ηλικίες 32-40 σχεδόν όλοι οι πληροφορικής ΑΕΙ καθηγητές έγραψαν τότε στις πανελλήνιες 14-20
μαθηματικά, ενώ οι αντίστοιχοι μαθηματικών 7 και πάνω. Ξέρουμε πολλά παραδείγματα. Και όταν εμείς περνάγαμε όλα αυτά
τα μαθήματα που σας έγραψα στην αρχή, που μας τα έκανα καθηγητές ΑΕΙ μαθηματικοί με PHD Πληροφορικοί με ευκολία,
αυτοί ματώνανε στο Μαθηματικό στα ίδια μαθήματα πολλαπλές φορές γιατί πολύ απλά δεν ήταν το ίδιο καλοί!!

Όλα είναι σχετικά λοιπόν, και σιγά μην φοβηθούμε να κάνουμε μαθηματικά. Θα τα κάνουμε και καλύτερα!!
Πάντα φυσικά θέλουμε ισχυροποίηση μαθημάτων επιστήμης των υπολογιστών, αλλά δεν λέμε όχι και σε Β αναθέσεις
που έχουν όλοι οι άλλοι!!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 122
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Για να μην παρεξηγηθώ και από κάποιους συναδέλφους σε ανομοιογενείς περιοχές της χώρας, που έχουν την αγωνία της
υποχρεωτικής απόσπασης σε όμωρα ή/και όχι ΠΥΣΔΕ, ναι έχουν δίκιο.

Αλλά αυτό συμβαίνει σε πάρα πολλές ειδικότητες όπως Νομικοί, Οικονομολόγοι, Κοινωνιολόγοι, Ξενόγλωσσοι και άλλοι
που΄έχουν ένα κάρο Β αναθέσεις. Βάση της λογικής αυτής, παρότι δεν έχω ώρες να μην με στείλουν αλλού να κάνω
άλλες Β ανάθεσης, ας δώσουμε και Β ανάθεση Πληροφορική σε άλλες ειδικότητες, να τρίβουν τα χέρια τους, ώστε
να μην μετακινούμαστε και μεταξύ άλλων σχολείων για συμπλήρωση ωραρίου στην Πληροφορική. Το ότι θα είμαστε
τότε υπεράριθμοι, χωρίς συμπλήρωση και πρώτοι υποψήφιοι για κατάργηση, δεν πειράζει πιστεύω.

Υ.Γ. δεν παίζω με τα νεύρα κανενός συναδέλφου, ας πούμε της Μαγνησίας, που θα τον στείλουν Σποράδες για Β ανάθεση
μαθηματικά. Είναι άσχημο αλλά το τραβάει η μισή εκπαιδευτική κοινότητα, της οποίας είμαστε μέρος. Σε γενικές γραμμές
περισσότερα προβλήματα λύνει η Β ανάθεση, παρά δημιουργεί, πάντα θα υπάρχουν όμως εξαιρέσεις που δυστυχώς
θα αδικηθούν!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313

Τέλος, ναι και στα δικά μου παιδιά, αν με ρωτούσατε ποιος να κάνει μαθηματικά, ξέρω δεκάδες παλτά ΠΕ03 στα γυμνάσια, που
παραδέχονται και οι ίδιοι πως έχουν την πιο ξεκούραστη και λούφα ειδικότητα, που δεν θα ήθελα να κάνουν στα παιδιά μου,
και καταπληκτικούς αποφοίτους ΑΕΙ Πληροφορικής με φοβερές γνώσεις μαθηματικών που είναι πολύ καλύτεροι.

Γιώργο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ΣΕ ΟΛΑ. Στα γυμνάσια της περιοχής μας ξέρεις πολύ καλά πόσα  ΄παλτά ΄ μαθηματικοί υπάρχουν με γονείς και παιδιά αγανακτισμένους. Καιρός είναι και ο κλάδος μας να έχει τη δική του β ανάθεση. Από την μεριά μου δεν φοβάμαι να διδάξω μαθηματικά και μακάρι φέτος να μου δοθεί η ευκαιρία . Πολύ πιθανό φέτος μιας και δεν βρίσκω σχολεία να συμπληρώσω ωράριο.

stpdt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 267
.. δεν παίζω με τα νεύρα κανενός συναδέλφου, ας πούμε της Μαγνησίας, που θα τον στείλουν Σποράδες για Β ανάθεση
μαθηματικά. Είναι άσχημο αλλά το τραβάει η μισή εκπαιδευτική κοινότητα, της οποίας είμαστε μέρος. Σε γενικές γραμμές
περισσότερα προβλήματα λύνει η Β ανάθεση, παρά δημιουργεί, πάντα θα υπάρχουν όμως εξαιρέσεις που δυστυχώς
θα αδικηθούν!!

Και επειδή το τραβάει η μισή εκπαιδευτική κοινότητα, καιρός να το τραβήξουμε και εμείς ;;;

Ποιά προβλήματα λύνει η Β ανάθεση συνάδελφε;
Κανένα πρόβλημα δεν λύνει, παρά μόνο το πρόβλημα της διαθεσιμότητας!
Το οποίο όμως πρακτικά είχε εκλείψει με τις ώρες στα δημοτικά.

Το έχετε πάρει στραβά συνάδελφοι, και νομίζετε η Β ανάθεση μας συμφέρει εργασιακά.
Θετικό μπορεί να είναι το μέτρο για την ίδια υπηρεσία (καλύπτει κενά), ή ακόμα και για τους μαθητές ίσως (αν είναι να μην κάνουν καθόλου μαθηματικά λόγω κενών, καλύτερα ας κάνουν και με μας).

Για μας όμως τους ΠΕ19/20 καθόλου θετικό δεν είναι το μέτρο, δεδομένου του μνημονιακού νόμου των υποχρεωτικών μετακινήσεων.
Και αυτό θα αποδειχθεί και στο μέλλον.

Ας έρθει ένας από αυτούς τους 14 που θεωρούν ότι είναι θετικό, και ας μου εξηγήσει και μένα, γιατί πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω τον τρόπο που σκέφτεστε. Μου θυμίζετε παιδάκια που επειδή κόλησε το ένα ιλαρά, θέλουν να κολήσουν και τα άλλα! Επειδή όλοι οι κλάδοι είχαν Β ανάθεση και εμείς όχι, γιαυτό πρέπει να χαιρόμαστε τώρα; Το θετικό κλίμα υπέρ της Β ανάθεσης υπάρχει από κεκτημένη ταχύτητα, ως αποτέλεσμα μιας παλιάς κατάστασης, όπου οι μετακινήσεις δεν ήταν υποχρεωτικές. Κάποιοι δεν έχουν ακόμα κατανοήσει την "νέα τάξη πραγμάτων" στην εκπαίδευση, και νομίζουν ότι τα πράγματα με τις Β αναθέσεις είναι όπως παλιά. Θα το καταλάβουν όμως the hard way, τι εστί Β ανάθεση (οχι η παλαιού τύπου, αλλά η νέα μνημονιακή version 2)

Μόνο αν καταργηθεί ο νόμος των υποχρεωτικών μετακινήσεων, τότε μόνο βλέπω κάτι θετικό στην Β ανάθεση.

« Τελευταία τροποποίηση: 07 Σεπ 2014, 04:02:04 μμ από stpdt »