Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από gpapargi στις Χθες στις 03:54:26 μμ »
Επιστολή των επιστημονικών ενώσεων των φυσικών επιστημών.
2
Linux / Απ: Τέλος υποστήριξης Ubuntu/LTSP/Epoptes/sch-scripts
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις Χθες στις 03:50:44 μμ »
Πάλι καλά που έκανε το ΙΤΥΕ μία πρόταση και πάλι καλά που το υπουργείο την έχει ζητήσει 2-3 φορές και δεν την πέταξε στο καλάθι με τη μία.

Όμως το γεγονός ότι, για να καλυφθούν τα τεράστια κενά σε εκπ/κό προσωπικό, βρίσκουν την "φόρμουλα" να περάσουν τις προσλήψεις αναπληρωτών στο ΕΣΠΑ και το ΠΔΕ (τα οποία απ' όσο γνωρίζω κανονικά απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται για την πρόσληψη/μισθοδοσία προσωπικού που καλύπτει πάγιες ανάγκες ενός κράτους μέλους) αλλά δεν μπορούν να βρουν τον τρόπο να συνεχοιστεί το έργο της ΤΣ είναι πραγματικά άξιο απορίας...

Με λίγα λόγια, αυτό που τους καίει (δηλ. τα κενά προσωπικού στα σχολεία) βρίσκουν τον τρόπο να το καλύψουν. Αυτό που δε βλέπει ο πολύς κόσμος το αφήνουμε στην τύχη του άσχετα αν στην τελική θα μας κοστίσει το 10πλάσιο!
3
Linux / Απ: Τέλος υποστήριξης Ubuntu/LTSP/Epoptes/sch-scripts
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 10:51:52 πμ »
Το ΙΤΥΕ έχει καταθέσει νέα πρόταση από το 2015, και την κατάθεσε εκ νέου 2-3 φορές ακόμα όταν το Υπουργείο την ξαναζήτησε.
Το πρόβλημα είναι γνωστό στα αρμόδια γραφεία του Υπουργείου και προσπαθούν να πιέσουν τα ...ανώτερα πολιτικά γραφεία. Υπάρχει λένε η βούληση αλλά έχουν θέματα με τα διαδικασιακά τους.
Btw, μετά από διάφορες προσπάθειες βρήκα ότι το αρμόδιο τμήμα είναι το "Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης Νέων Τεχνολογιών και Καινοτομίας", για το οποίο μπορείτε να βρείτε email και τηλέφωνο στον τηλεφωνικό κατάλογο του Υπουργείου, αλλά το καλύτερο είναι να στέλνετε έγγραφα μέσω του Σχολείου ή της Διεύθυνσης, όχι απλά email που γειώνονται χωρίς να υπάρχει υποχρέωση ανάγνωσης ή απάντησης.

Σίγουρα η πίεση προς το Υπουργείο, και υπηρεσιακά αλλά και πολιτικά είναι ο "σωστός" τρόπος να λυθεί. Να την συνεχίσουμε.
Δεν ξέρω όμως αν θα υπάρξει αποτέλεσμα σύντομα, αργά ή ποτέ. Εξαρτάται από το πόσα έγγραφα θα στείλουν τα σχολεία και κυρίως από το πόσα θα αντιληφθούν οι σύμβουλοι του Υπουργού.
Η άλλη λύση, το να πληρώνουν άμεσα τα Σχολεία, δίνει τη δυνατότητα να αποφασίσουν τα ίδια τα Σχολεία για το τι θέλουν, χωρίς να εξαρτώνται από το αν θα μπορέσουν ή όχι να πείσουν τους συμβούλους του Υπουργού. Μπορεί να μην είναι ο "σωστός" τρόπος αλλά μπορεί και να είναι ο μόνος που θα δουλέψει στην Ελλάδα μας. :(
4
Linux / Απ: Τέλος υποστήριξης Ubuntu/LTSP/Epoptes/sch-scripts
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις Χθες στις 09:24:59 πμ »
Ναι, θα μπορούσε να γίνει αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ ιδιαίτερα αξιόπιστη λύση. Κάποιοι (πολλοί ίσως) θα δεχτούν, κάποιοι άλλοι όχι κτλ.

Φυσικά, απ' το "καθόλου" καλύτερα ένα τέτοιο μοντέλο! Αλλά πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο να γίνουν κινήσεις για να περάσει το "μήνυμα" κεντρικά.

Προσωπικά, ακόμα έχω την αίσθηση πως το υπουργείο βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση και αποσυντονισμό. Πως αλλιώς εξηγείται το γεγονός να θέλουν τις ανοιχτές τεχνολογίες αλλά να μη θέλουν να επενδύσουν (και μάλιστα με χρήματα Ευρωπαϊκά) το παραμικρό σε αυτές;

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως απλά έληξε η χρηματοδότηση της ΤΣ από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα (ΕΣΠΑ?) που την χρηματοδοτούσε και τώρα, στο νέο πρόγραμμα, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ασχολήθηκε με το να δημιουργηθεί μία νέα* πρόταση που να δικαιολογεί νέο κονδύλι που ουσιαστικά θα συνεχίζει τη λειτουργία της ΤΣ.

* Είναι γεγονός πως αν ένα πρόγραμμα (Χ) χρηματοδοτηθεί από ένα Ευρωπαϊκό πακέτο, το ίδιο πρόγραμμα δεν μπορεί να ενταχθεί σε κανένα επόμενο Ευρωπαϊκό πακέτο. Οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να "ντυθεί" αλλιώς, σε μία νέα πρόταση, με η άλλη μορφή (Υ) να ενταχθεί στο νέο πακέτο αυτό!

(Αυτό τουλάχιστον μας είχαν εξηγήσει άνθρωποι σχετικοί όταν τους θέσαμε το ερώτημα "Γιατί μας δίνεται Διαδραστικούς Πίνακες τη στιγμή που ουσιαστικά χρειαζόμαστε καινούρια εργαστήρια;;;")

Οπότε μάλλον κανένας από τους "επάνω" δεν κατάφερε, και δεν ξέρω αν προσπάθησε καν, να περάσει την ΤΣ στο νέο πακέτο. Έστω και αν έγινε κάτι η νέα πρόταση είναι ελλιπής. Έχω την εντύπωση πως και το ΠΣΔ είχε κάποιο θέμα με τη χρηματοδότηση αλλά λύθηκε. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Θεωρείς πως δεν αξίζει τον κόπο να προσπαθούμε πλέον να ακουστούμε στα "ανώτερα κλιμάκια" του υπουργείου;
5
Γενικά / Απ: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ PC (TRIUMPH OF THE NERDS)
« Τελευταίο μήνυμα από ozorgnax στις Χθες στις 08:19:04 πμ »
Η αλήθεια είναι ότι ξανάπιασα τους υπότιτλους γιατί έχω βρει το βίντεο με πολύ καλύτερη ποιότητα εικόνας και θέλω να τους έχω σε ξεχωριστό srt αρχειο.. Όμως με βοηθάει πολύ το δικό σου στον υποτιτλισμό. Πιστεύω σε καμιά δεκαριά μέρες να έχω τελειώσει το πρώτο μέρος
6
Το 3ο και το 4ο διαγώνισμα από την χρονιά 2016 - 2017
 :P
Ορισμένα θέματα ήταν από το στέκι και από πανελλήνιες εξετάσεις παλιοτέρων ετών.
7
Το πρώτο διαγώνισμα για φέτος.

Δομές Επιλογής και Επανάληψης - Κεφάλαια 2,7 και 8.

Θέμα Α.
Α1. Σωστό / Λάθος
Α2. Μαθηματικές Παραστάσεις σε ΓΛΩΣΣΑ από Κυπριακές Εξετάσεις 2017
Α3. Τί θα εμφανιστεί στην οθόνη....(Δομές Για...από...μέχρι)
Α4. Θεωρία
Α5. Θέμα Α4 (συμπλήρωσης κενού) από το Διαγώνισμα του Στεκιού 2017
Α6. Προαιρετικό θέμα συμπλήρωσης κενου από ενα παλιότερο ερώτημα άσκησης πανελληνίων εξετάσεων.

Θέμα Β.
Β1. Διάγραμμα Ροής από πανελλήνιες παλιοτέρων ετών
Β2. Πίνακας Τιμών από πανελλήνιες παλιοτέρων ετών
Β3. Μετατροπή από πανελλήνιες παλιοτέρων ετών

Θέμα Γ.
Κυπριακές Εξετάσεις 2017 (επιμελλημένο)

Θέμα Δ.
Κυπριακές Εξετάσεις 2017 (επιμελλημένο)

Το επίπεδο φέτος (στο δικό μου δείγμα μαθητών) είναι πιο χαμηλό από άλλες χρονιές. Χαλαρά!!

Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.
Καλό κουράγιο.

Υ.γ. Αν υπάρχουν παρατηρήσεις, βελτιώσεις, διορθώσεις ας παρατεθούν. :-[
8
Γενικά / Απ: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ PC (TRIUMPH OF THE NERDS)
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις 19 Νοέ 2017, 02:08:09 μμ »
Είδα ότι το βλέπουν αρκετοί ... οπότε θα το αφήσω αρκετό καιρό ακόμα :)

Ευχαριστώ για την απάντηση... Αν κάποια στιγμή το ανεβάσεις, ενδιαφέρομαι πολύ γιατί το θεωρώ εξαιρετικό... Ξεκίνησα να βάζω εγώ ελληνικούς υπότιτλους από μόνος μου αλλά κάπου στο 25ο λεπτό κλάταρα  ;D Πολύ βρώμικη δουλειά ο υποτιτλισμός!

Μιας και καταπιάνεσαι ... μπορείς να κάνεις τους υπότιτλους στο τελευταίο 5-λεπτο (περίπου);
Είναι ένωση από άλλο βίντεο (από το youtube) μιας και δεν το είχα γράψει τότε στη βιντεοκασέτα (η ΕΡΤ είχε αλλάξει την ώρα προβολής του)

Αν το κάνεις ανέβασε το .srt εδώ .... Ας το κάνουμε καλύτερο :)
9
Γενικά / Απ: Κρυπτογραφια?
« Τελευταίο μήνυμα από pgrontas στις 18 Νοέ 2017, 10:04:45 πμ »
Πληροφορική.

Πρώτα από όλα η κρυπτογραφία και η ασφάλεια (όχι μόνο δικτύων) είναι δύο διακριτά αντικείμενα και στα περισσότερα τμήματα αποτελούν ξεχωριστά μαθήματα.
Η ασφάλεια είναι καθαρά θέμα πληροφορικής γιατί συνδυάζει γλώσσες προγραμματισμού, λειτουργικά συστήματα, αρχιτεκτονική υπολογιστών και δικτύων.

Αν και η κρυπτογραφία σε θεωρητικό επίπεδο βασίζεται σε μαθηματικά (θεωρία ομάδων, αριθμών και πιθανοτήτων) πρόκειται για θέματα τα οποία διδάσκονται σε όλα τα τμήματα πληροφορικής. Πέρα από αυτά έχει πιο πολλά κοινά με τη θεωρητική πληροφορική (δυσεπίλυτα προβλήματα, αναγωγές). Οπότε και εδώ ένα τμήμα πληροφορικής με κατεύθυνση θεωρητικής πληροφορικής είναι πιο καταλληλο. Φυσικά και σε επίπεδο υλοποίησης και εφαρμογών της κρυπτογραφίας η πληροφορική θα σου παρέχει πιο πολλά εφόδια.
10
Γενικά / Κρυπτογραφια?
« Τελευταίο μήνυμα από Νικος-13 στις 17 Νοέ 2017, 08:38:56 μμ »
Καλησπερα. Για κρυπτογραφια και ασφαλεια δικτυων ειναι καλυτερο να παω μαθηματικο ή σχολη πληροφορικης?
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10