Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
2
η λυση του 3ου και 4ου θεματος
3
Στην εκφώνηση της άσκησης λέει ότι το πρόγραμμα διαβάζει θετικούς αριθμούς. Στην γραμμή 8 δεν εξασφαλίζεται ότι θα πληκτρολογηθούν από τον χρήστη μόνο θετικοί.

Το ότι θα διαβάζει μόνο θετικούς είναι για να μπορεί να οριστεί πράξη mod και όχι για να κάνουμε έλεγχο
Εδώ δεν υπάρχει λογικό λάθος για μένα
Δεν ζητάει να προσθέσουμε γραμμές, ζητάει να διορθώσουμε τις υπάρχουσες γραμμές
Και ένα ακόμα στοιχείο είναι ότι οι μονάδες είναι 10 και υπάρχουν ήδη 5 προφανή λάθη..
4
Εαν δίνονταν οι παρακάτω προτάσεις ως Σωστό-Λάθος, τι θα απαντούσατε?
1. Σε μια Συνάρτηση μπορούμε να μην έχουμε παραμέτρους.
2. Τα υποπρογράμματα μπορούν να μην έχουν καμία παράμετρο.

η παραμετρος ειναι η εισοδος που χρειαζεται ενα υποπρογραμμα για να λειτουργησει.καποιες φορες ομως δεν χρειαζομαστε καμια εισοδο πχ συναρτηση που επιστρεφει την πραξη 1+1 χωρις να της δωσουμε κατι ή μια διαδικασια που θα εκτυπωνει την προταση "γεια σου"
5
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: Υλη νυχτερινου
« Τελευταίο μήνυμα από Obelix στις Χθες στις 09:53:54 μμ »
Δισδιάστατος δεν μπήκε το 2016 και το 2017. Σε παλιότερα έτη υπάρχει (π.χ. 2013). Νομίζω όμως οι οδηγίες  είναι σαφείς...
6
Εαν δίνονταν οι παρακάτω προτάσεις ως Σωστό-Λάθος, τι θα απαντούσατε?
1. Σε μια Συνάρτηση μπορούμε να μην έχουμε παραμέτρους.
2. Τα υποπρογράμματα μπορούν να μην έχουν καμία παράμετρο.
7
αν θες να εξηγησεις στους μαθητες σου γιατι το παραδειγμα αυτο ειναι συντακτικο λαθος απλα θα τους πεις οτι η αν δεν συντασεται ετσι καθως απαιτει συνθηκη(εκτος αν με το <> εννοεις συνθηκη και οχι διαφορο οποτε δεν υπαρχει λαθος) και οτι η εσωτερικη δομη κλεινει παντα πριν την εξωτερικη  γιατι ετσι εχει οριστει στο συντακτικο των προγραμματιστικων γλωσσων
8
για μενα το μεγιστο κριτηριο οπως ειπα ειναι αν για κατι σε βοηθαει ο υπολογιστης η οχι.επειδη ομως παιζει ρολο η εμπειρια οταν πας με αυτο το κριτηριο και οι μαθητες δεν εχουν καθολου εμπειρια οι περισσοτεροι ισως το βιβλιο για να μην τους ταλαιπωρησει τους λεει απλα οτι αν υπαρχει καθαρα συντακτικο λαθος ειναι συντακτικο και οποιαδηποτε αλλη περιπτωση(παραβιαση κριτηριου,παραξενα αποτελεσματα η διακοπη αλγοριθμου) θεωρειται λογικο λαθος.ειναι ενας απλοικος ορισμος που ειναι για μενα λαθος στην ουσια του αλλα εχει φτιαχτει ακριβως εξαιτιας της απειριας των μαθητων.οποτε συμφωνα με το βιβλιο λαθη οπως διαιρεση με το μηδεν ατερμονες βροχοι κτλ κτλ θεωρουνται λογικα λαθη
Θα συμφωνήσω. Πολλές φορές είναι και πως δωθεί η άσκηση. Πολλοί μαθητές καταλαβαίνουν τα συντακτικά λάθοι ότι είναι λάθοι που γράφουμε πχ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1ΑΣΚ--> Συντακτικό λάθος.
Συντακτικό λάθος όμως μπορεί να θεωρηθεί και η λάθος σειρά που βάζουμε εντολές.
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
   ΑΝ <> ΤΟΤΕ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

9
Σίγουρα υπάρχουν πολλών ειδών λάθοι όπως και σφάλματα στον προγραμματισμό. Αλλά δυστυχώς έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στα Συντακτικά και στα Λογικά στο συγκεκριμένο μάθημα. Όσα βλέπω και από το περσυνό θέμα Β2 (στην αρχή το είχα βγάλει όλο συντακτικό γιατι οι χαρακτήρες ήταν πεζοί), όσα έχω συζητήσει με συναδέλφουν το μόνο που μπορώ να συμβουλεύσω έναν μαθητή είναι ότι δεν βγάζει νόημα για τον ίδιο είναι λογικό λάθος (διαίρεση με μηδέν), ότι δεν βγάζει νόημα για τον μεταγλωτηστή είναι συντακτικό. Και πάλι αν μπεί παρόμοιο θέμα πάλι λάθος θα το λύσω.

για μενα το μεγιστο κριτηριο οπως ειπα ειναι αν για κατι σε βοηθαει ο υπολογιστης η οχι.επειδη ομως παιζει ρολο η εμπειρια οταν πας με αυτο το κριτηριο και οι μαθητες δεν εχουν καθολου εμπειρια οι περισσοτεροι ισως το βιβλιο για να μην τους ταλαιπωρησει τους λεει απλα οτι αν υπαρχει καθαρα συντακτικο λαθος ειναι συντακτικο και οποιαδηποτε αλλη περιπτωση(παραβιαση κριτηριου,παραξενα αποτελεσματα η διακοπη αλγοριθμου) θεωρειται λογικο λαθος.ειναι ενας απλοικος ορισμος που ειναι για μενα λαθος στην ουσια του αλλα εχει φτιαχτει ακριβως εξαιτιας της απειριας των μαθητων.οποτε συμφωνα με το βιβλιο λαθη οπως διαιρεση με το μηδεν ατερμονες βροχοι κτλ κτλ θεωρουνται λογικα λαθη
10
για μενα παιζει ρολο η εμπειρια και η εξελιξη της τεχνολογιας.κανονικα ειναι λαθος χρονου εκτελεσης και αν πεσει πανελληνιες ειναι λαθος να δωσουν μονο συντακτικο και λογικο λαθος σαν επιλογη.απλα εδω κανουμε μια περισσοτερο φιλοσοφικη συζητηση θα μπορουσαμε να πουμε χαχ.εγω οτι μπορει να βρει ο υπολογιστης μου δεν το θεωρω λογικο λαθος γιατι λογικα λαθη μπορουν να επιλυουν μονο οι ανθρωποι.

Σίγουρα υπάρχουν πολλών ειδών λάθοι όπως και σφάλματα στον προγραμματισμό. Αλλά δυστυχώς έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στα Συντακτικά και στα Λογικά στο συγκεκριμένο μάθημα. Όσα βλέπω και από το περσυνό θέμα Β2 (στην αρχή το είχα βγάλει όλο συντακτικό γιατι οι χαρακτήρες ήταν πεζοί), όσα έχω συζητήσει με συναδέλφουν το μόνο που μπορώ να συμβουλεύσω έναν μαθητή είναι ότι δεν βγάζει νόημα για τον ίδιο είναι λογικό λάθος (διαίρεση με μηδέν), ότι δεν βγάζει νόημα για τον μεταγλωτιστή είναι συντακτικό. Και πάλι αν μπεί παρόμοιο θέμα πάλι λάθος θα το λύσω.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10