Προτεινόμενα θέματα εξετάσεων 2006

Ξεκίνησε από ptsiotakis, 30 Απρ 2006, 08:20:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

babisg

Συγκεκριμένα 150 ευρώ. Αυτό λοιπόν αποτελεί και το μοναδικό έσοδο για την ΟΕΦΕ.
Γιαννακίδης Χαράλαμπος
Μαθηματικός-Φροντιστής

http://www.e-kimolia.gr/
http://www.neodynamiko.gr/

EleniK

Το ποσό αυτό είναι ανά μάθημα ή γενικά για όλα τα μαθήματα ανά φροντιστήριο?
Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω πως γίνεται η οργάνωση και η πρόταση των θεμάτων των εξετάσεων προσομοίωσης.

Ευχαριστώ
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

babisg

150 ευρώ για όλη την διαδικασία. Όσο για το 2ο ...στέλνεις θέματα και ...γίνεται επιλογή. Για την επιλογή των θεμάτων...δεν γνωρίζω.
Γιαννακίδης Χαράλαμπος
Μαθηματικός-Φροντιστής

http://www.e-kimolia.gr/
http://www.neodynamiko.gr/

episkeptis

Γιατί ρε παιδιά ταξιδεύουν στο χωροχρόνο;

Εμένα μου φάνηκαν αρκετά καλά για εξετάσεις.

Αλήθεια τώρα, τι προβλήματα εντοπίζετε σε αυτά τα θέματα;

chris1


episkeptis

 ;D

τίποτα πιό συγκεκριμένο; και μη βιαστείς να συμπληρώσεις ... και του μπογιατζή ο κόπανος γιατί δεν ... απαντά στην ερώτηση !

Δηλαδή τι δε σου άρεσε στα θέματα;  Τι θεωρείς υπερβολικό για εξετάσεις ή εκτός του πνεύματος του μαθήματος;  Αναφέρομαι βέβαια στα θέματα 1, 3 και 4 γιατί το 2 μου  φαίνεται εμένα λίγο ... εκτός

Αν και ως εκτέλεση αλγόριθμου θα μπορούσε να μπει οτιδήποτε (ήδη "μπήκαν" αριθμοί ΜΕΡΣΕΝ, γιατί όχι και μαγικά τετράγωνα !!  Δε ζητάει εξάλλου να φτιάξουν τον αλγόριθμο για τα μαγικά τετράγωνα... να τον εκτελέσουν ζητάει.  Ξέρω αρκετούς φροντιστές που τον ... διδάσκουν κιόλας και μετά απορούν γιατί οι μαθητές πανικοβάλονται, παρατάνε τα φροντιστήρια και ξεκινάνε ιδιαίτερα.

Τέλος πάντων, στο θέμα μας πάλι.

Συγκεκριμένα, τι θεωρείτε υπερβολικό στα θέματα 1, 3 και 4;

paladin

Θα ήταν εύκολο να μου έστελνε κάποιος τα θέματα στο greek_paladin@yahoo.gr  

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 8)

episkeptis

Άντε πάλι τα ίδια !!!

Διαβάστε ρε παιδιά λίγο πριν ρωτήσετε... 8 άτομα έχουν κάνει την ίδια ερώτηση, στο ίδιο θέμακαι άλλες τόσες φορές έχεις απαντήσει ο babis...:


ela_nte

Εγω θα ηθελα να ρωτήσω αν αυτα τα θεματα του ΟΕΦΕ μπορεσε και τα απαντησε καποιος μαθητης των φροντηστηριων του ομιλου μεσα σε τρεις ωρες.Εχω δε την εντυπωση οτι τα περισσοτερα φροντηστηρια δεν εχουν διδαξει παρομοια!!

kouzoukas

Θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει και εμένα τα θέματα προσομοίωσης Ευχαριστώ kouzoukas@yahoo.com

episkeptis

Παράθεση από: episkeptis στις 16 Μαΐου 2006, 10:04:00 ΠΜ
Άντε πάλι τα ίδια !!!

Διαβάστε ρε παιδιά λίγο πριν ρωτήσετε... 8 άτομα έχουν κάνει την ίδια ερώτηση, στο ίδιο θέμακαι άλλες τόσες φορές έχεις απαντήσει ο babis...:


episkeptis

τελικά τεκμηριωμένη απάντηση ΓΙΑΤΙ τα θέματα προσομοίωσης του ΟΕΦΕ ... δεν κάνουν δεν έδωσε κανείς.

Ο ptsiotakis λέει ότι είναι "εκτός τόπου και χρόνου", ο filippos ότι "δε βρίσκει παιδαγωγική αξία σε αυτά τα θέματα ή έστω αντιστοιχία με τους στόχους του μαθήματος" όμως δε βλέπω το λόγο.

Δηλαδή ΤΙ είναι εκτός ύφους ή / και επιπέδου εξετάσεων;

Ας με πείσει κάποιος γιατί εγώ τα βλέπω ... ρεαλιστικά.  Αρκετοί μαθητές μου τα έλυσαν.  Κάποιοι με δυσκολία αλλά τα έλυσαν.  Με το θέμα 2 βέβαια δε συμφωνώ αλλά το θέμα δεν είναι αν συμφωνώ εγώ αλλά εάν η εμπειρία μας υπαγορεύει ότι είναι πραγματικά "εκτός τόπου και χρόνου"

Γιατί ρε παιδιά;

Γνώμες;

babisg

Μη ψάχνεις για γνώμες. Μάθαμε να κρίνουμε δίχως επιχειρήματα. Ίσως υπάρχει μια σχετική προκατάληψη προς τα φροντιστήρια, από μερικούς θαμώνες της ιστοσελίδας. Από όσα άκουσα από τους μαθητές μου και τον υπεύθυνο καθηγητή του φροντιστηρίου μου (δεν διδάσκω εγώ το μάθημα) μόνο στο 2ο θέμα υπήρχε κάποιο πρόβλημα.
Γιαννακίδης Χαράλαμπος
Μαθηματικός-Φροντιστής

http://www.e-kimolia.gr/
http://www.neodynamiko.gr/

P.Tsiotakis


Στο αρχικό/εναρκτήριο μήνυμα ανέφερα: "Τα θέματα προσομείωσης του ΟΕΦΕ (κάποιων φροντιστών) και των ηλεκτρονικών και όχι περιοδικών/εφημερίδων εκτιμώ σε γενικές γραμμές οτι ταξιδεύουν στον χωροχρόνο (είναι εκτός τόπου και χρόνου)
Τι ρόλο εξυπηρετεί η προβολή τέτοιων θεμάτων;"

Προτείνω να διαβάζουμε δεύτερη φορά, τα γραφόμενα, πριν απαντήσουμε

Για την προκατάληψη, πάλι ανέφερα σε άλλο θέμα, οτι δεν αναφέρομαι σε όλους τους συναδέλφους, αλλά σε συγκεκριμένες καταστάσεις.

Ρωτάω λοιπόν: τι σημαίνει προσομοίωση; Κάνουμε εξετάσεις αλα πανελλαδικές; Ορισμός ημερομηνίας εξέτασης, αποστολή θεμάτων (χρησιμοποιείται και εκεί το VBI;, κρυπτογραφημένα ελπίζω), δυνατή αποχώρηση δεν είδα στις εκφωνήσεις (δεν υπάρχει φόβος για διαρροή των θεμάτων; ). Τι σημαίνει προσομοίωση;

Ποιος προτείνει τα θέματα; Ποιοι βάζουν τα θέματα; Υπάρχει η ΚΕΕΦ; (Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων Φροντιστηρίων; )

Μιλάς για προκατάληψη σε κάποιον που εδώ και 2.5 χρόνια διαθέτει υλικό στο δίκτυο σε μορφή html και όχι σε κλειδωμένα pdf και δε ζητάει 50 € για κάθε άσκηση. Ούτε δικαιώματα για τα φυλλάδια που κυκλοφορούν με ασκήσεις του σε κάποια φροντιστήρια και στα θέματα των εφημερίδων. Ειδικά σε αυτόν τον τομέα, μαθήματα δεν δέχομαι

Εγώ είμαι αυτός επίσης, που άνοιξα θέμα για τις αυθεντίες (σε δημόσια σχολεία και μη), με συγκεκριμένα παραδείγματα και σε πληροφορώ οτι κάποιος καθηγητής που σχολίασα (σε εντελώς άλλη περιοχή της Ελλάδας) αναδιπλώθηκε

Για τα θέματα της...προσομοίωσης των φροντιστών η γνώμη μου είναι οτι είχαν και καλά θέματα. Ωστόσο, το 2ο θέμα ήταν...αλλού.
Αλλά και στο 3ο θέμα, ο ένας έλεγχος δεδομένων ήταν παράλογος. Στο 4ο θέμα, η εκφώνηση στα ερωτήματα γ και δ ήταν περίεργη και ένας κοινός νους (ο μέσος όρος δηλαδή) όπως ο δικός μου δεν μπόρεσε να καταλάβει τι κάνει η συνάρτηση ΕΥΡΕΣΗ
Γενικώς, η γλώσσα των εκφωνήσεων ήταν λίγο παράξενη. Κατά τα άλλα ήταν ένα αναμενόμενο διαγώνισμα στο στυλ των εξετάσεων 2005 (ενιαία, εσπερινά και επαναληπτικές)

Και βέβαια, στο ερώτημα 3ε, είναι λάθος η λύση που προτείνει το Νέο δυναμικό γιατί δεν αυξάνεται το i εντός του βρόχου (άπειρες επαναλήψεις). Επίσης, δεν κατάλαβα γιατί στο πρόγραμμα δεν δηλώνονται οι μεταβλητές (επειδή ζητάει τμήμα προγράμματος; Αυτό θα το προσπερνούσε κάποιος βαθμολογητής;). Δεν κατάλαβα γιατί δεν υπάρχει βελάκι στον αλγόριθμο, επίσης δεν κατάλαβα γιατί υπάρχει <-- και όχι <- στη ΓΛΩΣΣΑ (το σχολικό βιβλίο επικαλούμαι). Στη διαδικασία του 4ου ερωτήματος κάνει επίσης ένα λάθος, καθώς διαβάζει για κάθε ξενοδοχείο 12 τιμές και αποδίδει μετά την τιμή 0 στον Αύγουστο, ενώ πρέπει να διαβάζει 11 τιμές (αυτό ναι, ήταν ωραίο ερώτημα στο διαγώνισμα).

Επομένως, αγαπητέ episkeptis (sic) τα παραπάνω σε συνάρτηση με όσα ο ίδιος έχω αναφέρει για τα ιδιαίτερα θα έπρεπε να σε κάνουν πιο προσεκτικό, όταν αναφέρεσε σε μένα. Σου προτείνω να διαβάσεις μερικά ακόμη από τα 365 επώνυμα μηνύματά μου στο στέκι και στη συνέχεια να γράψεις κάτι πιο πετυχημένο από το "...τεκμηριωμένη απάντηση..."

Με εκτίμηση,

episkeptis

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜΠροτείνω να διαβάζουμε δεύτερη φορά, τα γραφόμενα, πριν απαντήσουμε
Οι προτάσεις σου καλά θα κάνουν να περιοριστούν σε θέματα που αφορούν στο μάθημα και όχι σε υπαινιγμούς προσωπικής φύσης και άμεσες ή έμμεσες επιθέσεις σε συναδέλφους.  Δεν είναι η πρώτη φορά που ανεβάζεις τους τόνους σε αυτό το στέκι και πολύ φοβάμαι ότι δε θα είναι και η τελευταία.  Τέτοια σχόλια δεν εξυπηρετούν τίποτα και σίγουρα δε βοηθούν στη συζήτηση.

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜΡωτάω λοιπόν: τι σημαίνει προσομοίωση; Κάνουμε εξετάσεις αλα πανελλαδικές; Ορισμός ημερομηνίας εξέτασης, αποστολή θεμάτων (χρησιμοποιείται και εκεί το VBI;, κρυπτογραφημένα ελπίζω), δυνατή αποχώρηση δεν είδα στις εκφωνήσεις (δεν υπάρχει φόβος για διαρροή των θεμάτων; ). Τι σημαίνει προσομοίωση;

Για ποιο λόγο πρέπει οπωσδήποτε να συζητηθεί ο ορισμός της λέξης προσομοίωση;  Γιατί να χρησιμοποιηθεί το VBI;  Γιατί να είναι κρυπτογραφημένα; Γιατί να υπάρχει δυνατή αποχώρηση;  Γιατί να υπάρχει φόβος για διαρροή;  Γιατί όλες αυτές οι απορίες;  Γιατί δεν αρκεί η ερμηνεία ότι είναι μία προσπάθεια των φροντιστών να βοηθήσουν τους μαθητές τους στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους; 
Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜ
Ποιος προτείνει τα θέματα; Ποιοι βάζουν τα θέματα; Υπάρχει η ΚΕΕΦ; (Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων Φροντιστηρίων; )
δε βλέπω ούτε τη σκοπιμότητα στην απάντηση των συγκεκριμένων ερωτήσεων αλλά ούτε και πώς προάγει η ειρωνεία τη συζήτηση.

Αν και προσωπικά είμαι διορισμένος καθηγητής δευτεροβάθμιας, δε βλέπω γιατί πρέπει να αφορίζουμε τα πάντα.  Ειλικρινά δε βλέπω λόγο να γίνεται επίθεση σε ένα μέτρο που εφαρμόζεται από τους φροντιστές με στόχο την προετοιμασία των μαθητών.  Εφόσον τα θέματα ήταν καλά γιατί να πρέπει να μας απασχολήσουν όλες οι παραπάνω ερωτήσεις;  Υπάρχει κάποια ουσία;

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜΜιλάς για προκατάληψη σε κάποιον που εδώ και 2.5 χρόνια διαθέτει υλικό στο δίκτυο σε μορφή html και όχι σε κλειδωμένα pdf και δε ζητάει 50 € για κάθε άσκηση.
Κανεις δεν έχει αμφισβητήσει την προσφορά σου στην κοινότητα όμως φοβάμαι ότι με τη συμπεριφορά σου συχνά βάζεις τα χέρια σου και βγάζεις μόνος σου τα μάτια σου.  Ο καθένας βρίσκει τους τρόπους του να βγάζει το ψωμί του.  Το ζήτημα είναι αν γίνεται καλή δουλειά και όχι αν αυτή η δουλειά πληρώνεται.

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜΟύτε δικαιώματα για τα φυλλάδια που κυκλοφορούν με ασκήσεις του σε κάποια φροντιστήρια και στα θέματα των εφημερίδων.
Ειδικά γι' αυτό το ζήτημα είχες ανοίξει ολόκληρο θέμα στο Στέκι επομένως νομίζω όλοι έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους για το κατά πόσο ζητάς ή όχι δικαιώματα (και με το δίκιο σου)

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜ
Ειδικά σε αυτόν τον τομέα, μαθήματα δεν δέχομαι

Ο gpapargi νομίζω είναι αυτός με το logo «I’m not young enough to know everyting».  Και ο Σωκράτης εκείνος με το logo “γηράσκω αει διδασκόμενος”.   Όλοι κάτι έχουμε να μάθουμε από τον καθένα.

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜ
Εγώ είμαι αυτός επίσης, που άνοιξα θέμα για τις αυθεντίες (σε δημόσια σχολεία και μη), με συγκεκριμένα παραδείγματα και σε πληροφορώ οτι κάποιος καθηγητής που σχολίασα (σε εντελώς άλλη περιοχή της Ελλάδας) αναδιπλώθηκε.
Λίγη σεμνότητα δε βλάπτει

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜ
Για τα θέματα της...προσομοίωσης των φροντιστών η γνώμη μου είναι οτι είχαν και καλά θέματα. Ωστόσο, το 2ο θέμα ήταν...αλλού.
Αλλά και στο 3ο θέμα, ο ένας έλεγχος δεδομένων ήταν παράλογος. Στο 4ο θέμα, η εκφώνηση στα ερωτήματα γ και δ ήταν περίεργη και ένας κοινός νους (ο μέσος όρος δηλαδή) όπως ο δικός μου δεν μπόρεσε να καταλάβει τι κάνει η συνάρτηση ΕΥΡΕΣΗ
Γενικώς, η γλώσσα των εκφωνήσεων ήταν λίγο παράξενη. Κατά τα άλλα ήταν ένα αναμενόμενο διαγώνισμα στο στυλ των εξετάσεων 2005 (ενιαία, εσπερινά και επαναληπτικές)

Και βέβαια, στο ερώτημα 3ε, είναι λάθος η λύση που προτείνει το Νέο δυναμικό γιατί δεν αυξάνεται το i εντός του βρόχου (άπειρες επαναλήψεις). Επίσης, δεν κατάλαβα γιατί στο πρόγραμμα δεν δηλώνονται οι μεταβλητές (επειδή ζητάει τμήμα προγράμματος; Αυτό θα το προσπερνούσε κάποιος βαθμολογητής;). Δεν κατάλαβα γιατί δεν υπάρχει βελάκι στον αλγόριθμο, επίσης δεν κατάλαβα γιατί υπάρχει <-- και όχι <- στη ΓΛΩΣΣΑ (το σχολικό βιβλίο επικαλούμαι). Στη διαδικασία του 4ου ερωτήματος κάνει επίσης ένα λάθος, καθώς διαβάζει για κάθε ξενοδοχείο 12 τιμές και αποδίδει μετά την τιμή 0 στον Αύγουστο, ενώ πρέπει να διαβάζει 11 τιμές (αυτό ναι, ήταν ωραίο ερώτημα στο διαγώνισμα).

Χωρίς να συμφωνώ με όλα όσο λες (αλλά παρατράβηξε το μήνυμα, η άποψή μου σε επόμενο) αυτή είναι σίγουρα μια τεκμηριωμένη απάντηση που δεν υπήρχε στο αρχικό σου μήνυμα.  Δε βλέπω επομένως σε τι σε ενόχλησε το ειλικρινέστατο και καθόλου ειρωνικό σχόλιό μου περί μη τεκμηριωμένης απάντησης

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜ
Επομένως, αγαπητέ episkeptis (sic) τα παραπάνω σε συνάρτηση με όσα ο ίδιος έχω αναφέρει για τα ιδιαίτερα θα έπρεπε να σε κάνουν πιο προσεκτικό, όταν αναφέρεσε σε μένα. Σου προτείνω να διαβάσεις μερικά ακόμη από τα 365 επώνυμα μηνύματά μου στο στέκι και στη συνέχεια να γράψεις κάτι πιο πετυχημένο από το "...τεκμηριωμένη απάντηση..."

Για το που και τι δικαιούσαι να προτείνεις, δε χρειάζεται να ξαναπώ.  Ασχοληθήκαμε με αυτό στην αρχή του μηνύματος.  Νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν.  Δε θα ακολουθήσω το ύφος των σχολίων σου γιατί δε βοηθάει σε τίποτα αυτού του είδους ο διάλογος

Παράθεση από: ptsiotakis στις 19 Μαΐου 2006, 11:12:29 ΠΜ
Με εκτίμηση,

Την εκτίμηση τη δείχνει κανείς με τα λόγια του και όχι με ένα signature file

Ζητώ συγγνώμη απ'όλους για το μακροσκελές της απάντησης αλλά και για τη μη συνάφεια πολλών από τα γραφόμενα με το θέμα της συζήτησης