Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2012-2013 από το Στέκι

Ξεκίνησε από odysseas, 19 Απρ 2013, 02:36:54 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lp

#30
Πάρα πολύ καλά θέματα. Εξυπνα και ειδικά τα Γ, Δ τέλεια.

Μια ερώτηση: Στο θέμα Β πως μπορείτε να βαθμολογήσετε αφού κάθε ερώτημα βασίζεται σε προηγούμενο;


Το θέμα Δ αν δει κανένας γραμμένη τη λύση στο χαρτί φαίνεται λίγο "μικρή" σε μέγεθος για τα δεδομένα των Πανελλαδικών.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

odysseas

Παράθεση από: ggfiogos στις 22 Απρ 2013, 11:30:31 ΜΜ
Μια ερώτηση: Στο θέμα Β πως μπορείτε να βαθμολογήσετε αφού κάθε ερώτημα βασίζεται σε προηγούμενο;

Μα μόνο το Β2 εξαρτάται από το Β1. Το Β3 είναι εντελώς ανεξάρτητη εκτέλεση και το Β4 δε σχετίζεται καθόλου με το περιεχόμενο των πινάκων Α και Β.

Παράθεση από: ggfiogos στις 22 Απρ 2013, 11:30:31 ΜΜ
Το θέμα Δ αν δει κανένας γραμμένη τη λύση στο χαρτί φαίνεται λίγο "μικρή" σε μέγεθος για τα δεδομένα των Πανελλαδικών.

Μικρή είναι, αλλά γιατί τα δεδομένα των Πανελλαδικών να αποτελούν το μοναδικό μέτρο σύγκρισης;

odysseas

Παράθεση από: panastros στις 22 Απρ 2013, 12:01:31 ΜΜ
Αλλά υπάρχει κάποιο θέμα με το server και δεν κατεβαίνει κανένα version  του διαγ/τος... Σίγουρα θα λυθεί, απλά το αναφέρω...

Έχει διαπιστώσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; panastros, το έλεγξα και μου δουλεύει κανονικά.

panastros

είχα δοκιμάσει σε τρεις διαφορετικούς υπολογιστές, 2 στο σχολείο και στο σπίτι, με Firefox,Chrome, IE... Τελικά μόλις απενεργοποίησα το Eset Nod32 v6... κατέβηκε απροβλημάτιστα... Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση...

vkstefanidis

Μια ερώτηση συνάδελφοι (η οποία μπορεί να έχει απαντηθεί κάπου - δεν παρακολουθώ στενά το forum). Στο βαθμολογικό κάθε χρόνο γίνεται συζήτηση για το αν πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες σε αλγόριθμο και πολλές φορές προτείνεται να κόβονται μονάδες σε τέτοιες περιπτώσεις. Ορμώμενος από την προτροπή (...να αναπτύξετε αλγόριθμο...)  στα θέματα του διαγωνίσματος, ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας.

odysseas

Παράθεση από: vkstefanidis στις 23 Απρ 2013, 10:53:17 ΠΜ
Μια ερώτηση συνάδελφοι (η οποία μπορεί να έχει απαντηθεί κάπου - δεν παρακολουθώ στενά το forum). Στο βαθμολογικό κάθε χρόνο γίνεται συζήτηση για το αν πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες σε αλγόριθμο και πολλές φορές προτείνεται να κόβονται μονάδες σε τέτοιες περιπτώσεις. Ορμώμενος από την προτροπή (...να αναπτύξετε αλγόριθμο...)  στα θέματα του διαγωνίσματος, ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας.

Σαφέστατα και επιτρέπεται η χρήση πινάκων σε αλγορίθμους. Απλά θα πρέπει να είναι γνωστό το μέγεθός τους εκ των προτέρων. Εικάζω οτι στο βαθμολογικό (αλλά και γενικότερα) ο προβληματισμός δεν αφορά τη χρήση πινάκων σε αλγορίθμους, αλλά τη χρήση πινάκων όταν αυτό δεν είναι απαραίτητο. Αυτό βέβαια δεν είναι ένα θέμα που αφορά στενά το διαγώνισμα του Στεκιού, αλλά μπορείς με μια αναζήτηση να βρεις αρκετά σχετικά threads.

karinakis

Συγχαρητήρια για το υψηλό βαθμό δυσκολίας των θεμάτων...!!! Για άλλη μια χρονιά όμως είναι εκτός πραγματικότητας....για άλλη μια χρονιά αποδείξαμε ότι δεν είμαστε κοντά στους μαθητές και στον αγώνα τους.... το μόνο που μας απασχολεί είναι να δείξουμε πόσο δύσκολο μπορούμε να κάνουμε το μάθημα.....

odysseas

Παράθεση από: karinakis στις 23 Απρ 2013, 05:39:45 ΜΜ
Συγχαρητήρια για το υψηλό βαθμό δυσκολίας των θεμάτων...!!! Για άλλη μια χρονιά όμως είναι εκτός πραγματικότητας....για άλλη μια χρονιά αποδείξαμε ότι δεν είμαστε κοντά στους μαθητές και στον αγώνα τους.... το μόνο που μας απασχολεί είναι να δείξουμε πόσο δύσκολο μπορούμε να κάνουμε το μάθημα.....

Ευχαριστούμε για την ειρωνεία. Όμως δεν υπάρχει λόγος να εξάπτεσαι, η χρήση του διαγωνίσματος δεν είναι υποχρεωτική και είμαι βέβαιος οτι σε άλλες πηγές θα βρεις διαγωνίσματα που να ταιριάζουν περισσότερο στις απαιτήσεις σου.

karinakis

η ειρωνεία σας είναι μεγαλύτερη ως προς τους μαθητές..... σε σχέση με αυτά που διδάσκουμε στο σχολείο και σε αυτά που βγάζετε εδώ...

pgrontas

Παράθεση από: karinakis στις 24 Απρ 2013, 07:35:40 ΜΜ
η ειρωνεία σας είναι μεγαλύτερη ως προς τους μαθητές..... σε σχέση με αυτά που διδάσκουμε στο σχολείο και σε αυτά που βγάζετε εδώ...
Γιατί είναι κάτι που μπήκε στο διαγώνισμα εκτός ύλης;

Συγχαρητήρια στην ομάδα και ελπίζω του χρόνου να μπορέσω να συμμετάσχω και εγώ ουσιαστικά!
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

vtsakan

Παράθεση από: karinakis στις 24 Απρ 2013, 07:35:40 ΜΜ
η ειρωνεία σας είναι μεγαλύτερη ως προς τους μαθητές..... σε σχέση με αυτά που διδάσκουμε στο σχολείο και σε αυτά που βγάζετε εδώ...

1. Τι εννοείς διδάσκουμε στο σχολείο; Η γενίκευση παραπέμπει σε λαικισμό.
2. Πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω γιατί είσαι τόσο επιθετικός για ένα θέμα που δεν σε αναγκάζει κανένας να ακολουθήσεις.
3. Αν θες ήρεμα και μία άλλη γνώμη, οι μαθητές θα πρέπει (κατα την γνώμη μου) να προετοιμάζονται σε πιο δύσκολα θέματα απο τις πανελλήνιες, για να μπορούν να ανταπεξέρθουν με μεγαλύτερη άνεση σε μεν ευκολότερα θέματα αλλά σε συνθήκες στρες, κούρασης και άγχους.

Καλή Ανάσταση!
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

andreas_p

#41
karinakis

Θαμώνας

...  Μη ανακοινωθέν !

Α


lp

Παράθεση από: andreas_p στις 24 Απρ 2013, 11:13:45 ΜΜ
karinakis
Θαμώνας
Ξεφύτρωσες απ' το πουθενά και επιτίθεσαι απρόκλητα !!!!
Γιατί άραγε ;;;  Μπορείς να "πάρεις" το προβακατόρικο στυλάκι σου και να αποχωρήσεις !!!
Ας αφήσουμε τα ίδια τα παιδιά να σχολιάσουν τα θέματα ...  και πρωτίστως να προσπαθήσουν !!!!
Α

Όσο και αν επαίνεσα το διαγώνισμα παραπάνω οι δηλώσεις αυτού του τύπου μόνο κακό μπορούν να κάνουν.  Οσοι δεν μας αρέσουν παρακαλώ πολύ να φεύγουν...
Αφού αποφάσισε η ομάδα διαγωνισμάτων να βγάλει τέτοια θέματα σε κοινή θέα επόμενο είναι να γίνεται και ο σχετικός σχολιασμός. Διαφορετικά κρατήστε το για σας...
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

odysseas

Παιδιά, θα πρότεινα απλά να συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε, παραβλέποντας ορισμένες ατυχείς εκφράσεις, πριν μετατρέψουμε το νήμα σε προσωπική αντιπαράθεση. Προέχει ο γόνιμος σχολιασμός του διαγωνίσματος.

Θα επαναλάβω μόνο οτι επαναληπτικά θέματα μπορεί να βρει κανείς από πολλές πηγές, ξεκινώντας βέβαια από το μεγάλο εύρος θεμάτων των ίδιων των πανελλαδικών εξετάσεων. Το διαγώνισμα του Στεκιού έχει διαχρονικά συγκεκριμένη προσέγγιση, προσπαθώντας να δείξει στους μαθητές την ομορφιά και την πρόκληση που μπορεί να βρει κανείς στην κατασκευή αλγορίθμων. Αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί με τυποποιημένα θέματα. Από κει και πέρα ο καθένας από εμάς ξέρει καλύτερα τι έχει διδάξει και κατά πόσο αυτό ταιριάζει στην προσέγγιση που προτείνει το Στέκι. Είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε, ακόμα και να διαφωνήσουμε, αρκεί η αντιπαράθεση να είναι εποικοδομητική.

andreas_p

Οδυσσέα, αν είναι  ένα ... "πετραδάκι", κάποιοι να το μετατρέψουν σε κοτρόνα που θα αμαυρώσει και θα ακυρώσει την ανιδιοτελή προσπάθεια πολλών συναδέλφων ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να το ... κλωτσήσω !!!!

Α