Ανεμοσκορπίσματα στο ωρολόγιο της Β

Ξεκίνησε από aprekates, 08 Σεπ 2016, 09:30:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

aprekates

Αν και χάρηκα με την αλλαγή στα βιβλία δεν μπορώ να μην προβληματιστώ από κάποιες αλλαγές στο ωρολόγιο που δεν βγάζουν νόημα και δείχνουν προχειρότητα και ελαφρά τη καρδία αποφάσεις .

Αντιπαρέβαλα το φετινό με το περσυνό ωρολόγιο πρόγραμμα.
Στην ειδικότητα Εφαρμογών Υπολογιστή είχαμε 23 ώρες οσες και φετος.
Βγήκαν η Βάσεις 1Θ + 3Ε και μπήκαν 1 ωρα Αγγλικά Ειδικότητας και  το μάθημα
'Τεχνικά θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφών Υλικού και Λογισμικού'  1+2.

Όποιος διαβάσει το βιβλίο 'Τεχνικά θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφών Υλικού και Λογισμικού'  θα αναρωτηθεί αν άξιζε να θυσιαστούν οι βάσεις για ένα μάθημα που αναμασά βασικές γνώσεις υλικού και λογισμικού που υπάρχουν και στα μαθήματα 'Υλικό/Δίκτυα' 'ΕφαρμογέςΠληροφορικής' 'ΛΣ'  + μερικές σελίδες για το πως να συμπεριφέρεται ένας καλός πωλητής.

Βέβαια μια υποσημείωση είναι αναγκαία. Πέρυσι το μάθημα των βάσεων είχε γίνει και αυτό διπλό κάτι σαν Βάσεις/Wordpress !
Με πια λογική δεν ξέρω.. x-file νο2  . 
(συγνωμη,δεν ισχυει κατι τετοια ,ειχα μαλλον στο μυαλο μου το βιβλιο ΕΕτΗΥ ) Έστω και έτσι όμως δεν πετάς ένα μάθημα όπως οι βάσεις (εκτός αν δεν έχεις σχέση με το αντικείμενο) για ένα remix υλικού/λογισμικου που υπάρχει διάσπαρτο και σε άλλα βιβλία.

Και δεδομένου ότι πλεον δεν υπάρχει ειδικότητα από την Β τ Τάξης από φέτος οπόπε μιλάμε για ένα ΓΕΝΙΚΟ έτος στη  Β'ΕΠΑΛ
που κολλάει να μεταδώσεις γνώσεις πωλητή ;


ΥΓ-1 : Στην παράγραφο 4.4.1 : Απο που προκύπτει η κατήγορία των PC compatibleΛ.Σ. με ορισμό'  Εδώ βλέπουμε τις επιλογές που υπάρχουν στην Αγορά Πληροφορικής από πλευράς εμπορικού  λογισμικού  Λ.Σ.  (proprietary s/w)  για  τους  υπολογιστές  τα
tablet και  τα κινητά  τηλέφωνα.  Το  εμπορικό  λογισμικό  είναι  προϊόν  κλειστής
-ιδιόκτητης αρχιτεκτονικής  που  ανήκει  ως  πνευματική  ιδιοκτησία  στην  εταιρεία  που  τα δημιούργησε και τα ανέπτυξε. Οι χρήστες μαζί με την αγορά του προϊόντος πληρώνουν και  την  άδεια(ες)  χρήσης  (license)  για  την  επίσημη  χρήση  αυτών  των  λογισμικών  πακέτων από έναν ή περισσότερους χρήστες. ' 

seibei

Συμφωνώ απόλυτα με τον aprekates για τα Τεχνικά θέματα Πωλήσεων.
Ειδικά στη Β' και με 3 ώρες αποτελούν υπερβολή.

Θα ήθελα με αφορμή το σχόλιο αυτό να επαναλάβω κάποιες παρατηρήσεις για το πρόγραμμα σπουδών:

1. Θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη μαθημάτων τύπου ECDL (word, excel, κτλ). Τουλάχιστον για τον τομέα Πληροφορικής, μην πω πως το Επαγγελματικό Λύκειο θα έπρεπε να το προσφέρει σε όλους τους τομεις...
Κάνουν Excel οι της οικονομίας και δεν κάνουμε εμείς. Γιατί; Το ξέρουν οι μαθητές από το γυμνάσιο; Δεν είναι χρήσιμο;

2. 4 ώρες Βασικά θέματα πληροφορικής είναι πολλές.

3. Αστοχία η διδασκαλία αγγλικών ειδικότητας από μη καθηγητές ειδικότητας...

4. Πολύ καλά τα νεα βιβλία αλλά θα πρέπει να γραφούν και ξεχωριστά βιβλία εργαστηρίου. Υπάρχουν, στα νεα βιβλία, δραστηριότητες που μπορούν να εκτελεστούν στο εργαστήριο  αλλά ένας εργαστηριακός οδηγός με συγκεκριμένες και καλά δομημένες εργαστηριακές ασκήσεις νομίζω είναι απαραίτητος.

Γνωρίζω τον κόπο και τις δυσκολίες που έχουν υποστεί οι συνάδελφοι για τα νέα βιβλία και τα νέα προγράμματα. Παραθέτω τις όποιες παρατηρήσεις μου ως αφορμή για συζήτηση προς κάτι ίσως καλύτερο. 



aprekates

Από τι ξέρω , στο μάθημα πληροφορικής γυμνασίου της Κύπρου διδάσκουν Βασεις,
Οπότε με αφορμή και το σχόλιο του seibei για τις γνωσεις βασικών εφαρμογών γραφείου,
φτάνουμε με την καταργηση των βάσεων στην εξής κατάσταση:

Μελλοντικός απόφοιτος της φετινής Β ΕΠΑΛ πιθανων να μην εχει καμοια επαφή με τις
βάσεις δεδομένων ενώ ένας καλος αποφοιτος γυμνασίου της Κυπρου να μπορε να σου φτιαξει
μια βαση σε access

dpa2006

#3
Παράθεση από: aprekates στις 14 Σεπ 2016, 10:04:05 ΠΜ
Από τι ξέρω , στο μάθημα πληροφορικής γυμνασίου της Κύπρου διδάσκουν Βασεις,
Οπότε με αφορμή και το σχόλιο του seibei για τις γνωσεις βασικών εφαρμογών γραφείου,
φτάνουμε με την καταργηση των βάσεων στην εξής κατάσταση:

Μελλοντικός απόφοιτος της φετινής Β ΕΠΑΛ πιθανων να μην εχει καμοια επαφή με τις
βάσεις δεδομένων ενώ ένας καλος αποφοιτος γυμνασίου της Κυπρου να μπορε να σου φτιαξει
μια βαση σε access

Ισχύει,κάνουν βάσεις Δεδομένων
Σελ 23
http://archeia.moec.gov.cy/mc/2/pliroforiki_epistimi_HY.pdf
http://archeia.moec.gov.cy/mc/1/dee_gym_pliroforiki.pdf
http://archeia.moec.gov.cy/mc/1/dee_lyk_pliroforiki.pdf


ΠαράθεσηΥλικό Πληροφορικής Α Γυμνασίου Κύπρος
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/pliroforiki/did_yliko_a_gym.html

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Διδακτικό Υλικό
Α'  Γυμνασίου

ΘέμαΑρχείοΗμερομηνία
Σημειώσεις Α' Γυμνασίου Β' Έκδοση (2016)01/09/2016
Τετράδιο (Φύλλα Εργασίας) Α' Γυμνασίου Β' Έκδοση (2016)01/09/2016
Υλικό για μαθητές/τριες (για τα δειγματικά φύλλα εργασίας για όλες τις ενότητες της Α' Γυμνασίου)19/12/2013
Υλικό Πληροφορικής Β Γυμνασίου Κύπρος
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/pliroforiki/did_yliko_b_gym.html

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Διδακτικό Υλικό
B' Γυμνασίου

Θέμα Αρχείο Ημερομηνία
Σημειώσεις Β' Γυμνασίου Β' Έκδοση (2016)01/09/2016
Τετράδιο (Φύλλα Εργασίας) Β' Γυμνασίου Β' Έκδοση (2016)01/09/2016
Υλικό για μαθητές/τριες (για τα δειγματικά φύλλα εργασίας για όλες τις ενότητες της Β' Γυμνασίου)19/12/2013

Υλικό Πληροφορικής Γ Γυμνασίου Κύπρος
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/pliroforiki/did_yliko_c_gym.html

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Διδακτικό Υλικό
Γ' Γυμνασίου

Θέμα
ΑρχείοΗμερομηνία
Σημειώσεις Γ' Γυμνασίου Α' Έκδοση (2016)01/09/2016
Τετράδιο (Φύλλα Εργασίας) Γ' Γυμνασίου Α' Έκδοση (2016)01/09/2016
Υλικό για μαθητές/τριες (για τα δειγματικά φύλλα εργασίας για όλες τις ενότητες της Γ' Γυμνασίου)19/12/2013

Υπάρχει υλικό και για Λύκειο
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/Themata/pliroforiki/index.html

Στη Β και Γ Λυκείου έχουν και CISCO...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science