e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

στη θεση σου θα κρατουσα ενα πληρες backup του λειτουργικου αν ειναι ετσι ή εστω το αρχειο που εξαγει το eschool σε ενα ασφαλεστερο μερος...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Και τα νεώτερα ΕΔΩ (πηγή esos.gr)

Με τις υγείες μας ...

(ενημερωτικά: προσπάθησα στο σχολείο να διορθώσω τα στοιχεία ενός μαθητή και το σύστημα έβγαλε ένα error (σχετικό με τον SQL server) το κράτησα το screenshot και το έστειλα εχτές στην Ομάδα Υποστήριξης.... ελπίζω να μας .... υποστηρίξει) :)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

yerosh

Γεια σας, είμαι καθηγητής πληροφορικής σε Γυμνάσιο. Το eschool στο σχολείο μας το εγκατέστησε ο προηγούμενος συνάδελφος στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς και έκανε και τη μετάπτωση των δεδομένων. Επειδή έμαθα από άλλους συναδέλφους ότι η εφαρμογή είναι κάτι σαν το γεφύρι της Άρτας, όταν τοποθετήθηκα συνεννοήθηκα με τη διευθύντρια μου να μην περάσουμε τίποτα για το τρεχον σχολικό έτος μέχρι να φτιαχτούν κάποια bugs ή εγκαταλειφθεί το project με την αλλαγή κυβέρνηση (φρούδες ελπίδες). Μετά την τελευταία διαταγή συμφωνήσαμε να αρχίσουμε το πέρασμα των μαθητών της τρέχουσας σχολικής χρονιάς και τη βαθμολογία του πρώτου τριμήνου.

Απορίες:
1) Οι μαθητές της πρώτης τάξης που έχω να περάσω είναι 20 να το κάνω χειροκίνητα, με αρχείο excel από τη δ-βάση ή με κάποιο εργαλείο μετάπτωσης;
2) Πρέπει πρώτα να κάνω κάποια αυτόματη επανεγγραφή μαθητών από το προηγούμενο σχολικό έτος; Το νέο σχολικό έτος δεν έχει καθόλου μαθητές γιατί με τη νέα σχολική χρονία δεν έχουμε περάσει τίποτα. Να κάνω από την αρχή συνολικά μετάπτωση και για τις τρεις τάξεις σα να μην είχε περαστεί τίποτα;
3) Ίδιες απορίες και για τους βαθμούς

Παρακαλώ για τα φώτα σας.
Η ΠΕΚΑΠ ή κάποιος άλλος φορέας έχουν κάνει τίποτα για το θέμα;

Σούλας Βασίλης

#408
Εγκαταστήσαμε στο σχολείο μας το e-school.  :) Οι συνάδελφοι του ΠΛΗΝΕΤ έκαναν πάρα πολύ καλά δουλειά. Το σημαντικό κομμάτι της εγκατάστασης είναι η μετάπτωση από το δ-βάση, η οποία γίνεται εξάγοντας σε excel όλα τα στοιχεία των μαθητών και μάλιστα συγκεκριμένα πεδία τα οποία τα έχουν σημειωμένα. Δημιουργούν στο e-school τα ίδια τμήματα γενικής παιδείας. Κατόπιν κάνουν μια επεξεργασία στο excel η οποία έχει να κάνει με τον κωδικό των σχολείων προέλευσης για τους μαθητές της πρώτης, και με τον χαρακτηρισμό των σχολείων (ολοήμερο δημοτικό, δημοτικό). Έγινε η μετάπτωση με επιτυχία και ο συγχρονισμός. 3 σφάλματα βγάζει στους αλοδαπούς μαθητές που προέρχονται από σχολείο του εξωτερικού μιας και δεν έχουμε κωδικό σχολείου το οποίο στείλανε ερώτημα και 1 λάθος σε ένα μαθητή μας που μας βγάζει ότι υπάρχει δηλωμένος σε άλλο σχολείο  :D !!!! Πιστεύω ότι σύντομα θα λυθούν και αυτά με τα ερωτήματα που υπέβαλλαν από τον ΠΛΗΝΕΤ. Κατά τα άλλα το e-school μοιάζει αρκετά με το δ-βάση και είναι θέμα χρόνου να μάθουμε να το χειριζόμαστε γρήγορα.

Συμπέρασμα: Επικοινωνήστε με το ΠΛΗΝΕΤ της περιοχής σας. Έχουν αναλάβει την ευθύνη εγκατάστασης αυτοί.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: yerosh στις 12 Ιαν 2010, 05:47:29 ΜΜ
Επειδή έμαθα από άλλους συναδέλφους ότι η εφαρμογή είναι κάτι σαν το γεφύρι της Άρτας

Αγαπητέ yerosh,
έχω γράψει παλαιότερα κι εγώ και άλλοι στο ίδιο topic: το γεγονός ότι εμφάνισε κάποια bugs θεωρώ ότι είναι εντός προγράμματος και λογικής. Μην ακούς και δέχεσαι κάτι, πριν το δεις με τα μάτια σου. Συνήθως όσοι έχουν προβλήματα, αυτά οφείλονται σε κακό χειρισμό ή σε λανθασμένες ενέργειες, που έκανε κάποιος συνάδελφος.

Παράθεσηόταν τοποθετήθηκα συνεννοήθηκα με τη διευθύντρια μου να μην περάσουμε τίποτα για το τρεχον σχολικό έτος μέχρι να φτιαχτούν κάποια bugs ή εγκαταλειφθεί το project με την αλλαγή κυβέρνηση (φρούδες ελπίδες).

Γιατί τέτοια άρνηση και ηττοπάθεια;


Παράθεση
Απορίες:
1) Οι μαθητές της πρώτης τάξης που έχω να περάσω είναι 20 να το κάνω χειροκίνητα, με αρχείο excel από τη δ-βάση ή με κάποιο εργαλείο μετάπτωσης;
2) Πρέπει πρώτα να κάνω κάποια αυτόματη επανεγγραφή μαθητών από το προηγούμενο σχολικό έτος; Το νέο σχολικό έτος δεν έχει καθόλου μαθητές γιατί με τη νέα σχολική χρονία δεν έχουμε περάσει τίποτα. Να κάνω από την αρχή συνολικά μετάπτωση και για τις τρεις τάξεις σα να μην είχε περαστεί τίποτα;
3) Ίδιες απορίες και για τους βαθμούς

1) Για 20 μαθητές, σε συμφέρει να τους περάσεις χειροκίνητα. Αν θέλεις και είχες ήδη περασμένους τους 20 μαθητές στη δ-βάση, δοκίμασε τη μετάπτωση αν θέλεις την εμπειρία της δοκιμής και κυρίως αν θέλεις να περάσεις βαθμούς από το 1ο τρίμηνο. Αν δεν είχατε καταχωρίσει τα πρωτάκια σε δ-βάση ή κάτι ανάλογο, αλλά σε word (το έχω δει αυτό σε σχολείο), τότε μάλλον συμφέρει το χειροκίνητο.
2 & 3) Αν πρόκειται να περάσεις και τις 3 τάξεις στο e-school, τότε θα πρέπει να κάνεις μετάπτωση. Τότε θα περαστούν και τα τμήματα που είχες ορίσει στο παλαιό σύστημα και οι βαθμοί. Αν ΔΕΝ χρησιμοποιούσες παλαιότερα δ-βάση, excel ή αβάκιο, τότε θα περάσεις ΟΛΑ τα παιδιά σαν Α' γυμνασίου και όταν τελειώσεις, θα κάνεις διόρθωση εγγραφής, ώστε να αλλάξεις τις τάξεις στα παιδιά της β' και γ' γυμνασίου.
Μην ξεχάσεις να κάνεις συγχρονισμό όταν τελειώσεις. Επίσης να γνωρίζεις ότι η μετάπτωση είναι σχεδιασμένη για να τρέξει μια φορά. Θα πρέπει να διορθώσεις τα μαθήματα και τους τίτλους & κωδικούς των σχολείων, σύμφωνα με ένα εξελάκι που θα το βρεις στο φάκελο move2eschool, όταν εγκαταστήσεις το πρόγραμμα της μετάπτωσης. Αν χρειαστεί να γίνει η μετάπτωση και 2η φορά, τότε θα πρέπει να ακολουθηθούν άλλες διαδικασίες.


Παράθεση
Η ΠΕΚΑΠ ή κάποιος άλλος φορέας έχουν κάνει τίποτα για το θέμα;

Δε θέλω να γίνω κακός, αλλά νομίζω ότι η ΠΕΚΑΠ είναι ολίγον άφαντη εδώ και χρόνια...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

skoud

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 12 Ιαν 2010, 10:10:45 ΜΜ
Δε θέλω να γίνω κακός, αλλά νομίζω ότι η ΠΕΚΑΠ είναι ολίγον άφαντη εδώ και χρόνια...

Δεν ξέρω  ποιά τεκμήρια - αποδείξεις έχεις συνάδελφε για το ΑΦΑΝΤΟ της ΠΕΚΑΠ, ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο θέμα του e-school. Πολύ θα ήθελα να μου αναφέρεις μερικά, πριν αναφέρω και εγώ ορισμένες μου διαπιστώσεις σχετικά με το ρόλο ορισμένων συναδέλφων σε σχέση με το e-school....
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

skoud

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 12 Ιαν 2010, 08:20:42 ΜΜ
Συμπέρασμα: Επικοινωνήστε με το ΠΛΗΝΕΤ της περιοχής σας. Έχουν αναλάβει την ευθύνη εγκατάστασης αυτοί.

Συνάδελφε, μπορείς να μας ενημερώσεις αν υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο (και ποιό) που καθιστά τους ΠΛΗΝΕΤ υπεύθυνους για την εγκατάσταση του e-school; γιατί εμείς έχουμε άλλη ενημέρωση ...
Ευχαριστώ!
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Σούλας Βασίλης

#412
Γνωρίζω και είμαι σίγουρος γι αυτό που αναφέρω, ότι μετά από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν σε σχέση με το e-school το περασμένο Μάιο-Ιούνιο αποφασίστηκε να εμπλακούν στο θέμα τα ΠΛΗΝΕΤ. Έτσι συνάδελφοι από τα ΠΛΗΝΕΤ εκπαιδεύτηκαν και ενημερώθηκαν πάνω στο e-school ανεβαίνοντας στην Αθήνα. Έγγραφα δεν έχω να παρουσιάσω, αλλά πιστεύω ότι σίγουρα υπάρχουν έγγραφα που έχουν πάει στα ΠΛΗΝΕΤ όπου τους καλούσαν να συμμετάσχουν. Ο ΠΛΗΝΕΤ της περιοχής μου εγκατέστησε σχεδόν σε όλα τα Γυμνάσια το e-school.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Νίκος Αδαμόπουλος

Η εμπλοκή όσων από το προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ το επιθυμούσαν έγινε στα πλαίσια συγκεκριμένου έργου. Αφορούσε μόνο σε Γυμνάσια τα οποία δεν είχαν ήδη εγκαταστήσει μόνα τους την πλατφόρμα. Η ΚτΠ ΑΕ είχε στείλει τότε συγκεκριμένη λίστα σχολείων. Στη διαδικασία αυτή είχαν εμπλακεί και άλλοι που δεν είχαν καμία σχέση με τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ούτε καν ήταν εκπαιδευτικοί! Για όλους τους εμπλεκόμενους υπήρχε αμοιβή και το έργο αυτό έληξε στις 30 Νοεμβρίου 2009. Αν θυμάστε μάλιστα το έργο είχε έναν λίγο άσχετο τίτλο ο οποίος προκάλεσε κάποιες προφανείς αντιδράσεις.

Δεν θέλω να πω ότι τώρα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, όσα τέλος πάντων είχαν εμπλακεί, θα λένε δεν ξέρω - δεν απαντώ, αλλά προφανώς μέχρι του σημείου να λέμε ότι έχουμε αναλάβει την ευθύνη εγκατάστασης υπάρχει μεγάλη απόσταση.  :D  Εμείς εδώ π.χ. (ΔΔΕ Ηλείας / ας πούμε ο μισός νομός) είμαστε 2 άτομα (αντί για 3 που προβλέπονται) και έχουμε υπό την ευθύνη μας 188 σχολικές και 7 διοικητικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και δεν προλαβαίνουμε καλά καλά να κάνουμε τα τρέχοντα - τα καθημερινά. Πώς θα στήσουμε σε όλα αυτά το eschool; Εγώ προσωπικά τον περασμένο Νοέμβριο το έστησα σε 5 σχολεία και μου πήρε έναν ολόκληρο μήνα μέσα σε όλα τα άλλα που είχα να κάνω! Έγγραφο πάντως δεν υπάρχει!

toufeki

«....Για την εγκατάσταση της γραμματειακής εφαρμογής, οι Σχολικές Μονάδες θα πρέπει να διαθέσουν (όχι κατά ανάγκη αποκλειστικά), ένα σύγχρονο υπολογιστή με Windows ΧΡ με ελάχιστη μνήμη 1 GB ή, εναλλακτικά, Window Vista ή Windows 7 (32bit) με ελάχιστη μνήμη 2GB και ελεύθερο χώρο στο δίσκο του της τάξεως των 100 MB. Ο υπολογιστής θα πρέπει να διαθέτει πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
Στόχος του Υπουργείου είναι η εγκατάσταση και λειτουργία του λογισμικού της Γραμματειακής Υποστήριξης του e-School σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέχρι τις 30/6/2010.....»

Να  ...σω τους στόχους σας εάν είναι τέτοιοι.

«...Επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά την σημασία που αποδίδουμε στην ολοκλήρωση του e-school και τις υπηρεσίες που αυτό προσφέρει και υπολογίζουμε στην συμβολή και συνεργασία κάθε Διεύθυνσης και σχολικής μονάδας.»

...Τελικά αυτή η ιστορία με το e-skroutz προκαλεί αρκετό άγχος .
Εγώ προσωπικά δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα να δώσω και την ψυχή μου γιαυτό αρκεί να ήμουν σίγουρος ότι δεν θα εκμεταλλεύονταν(κυρίως για να "τα πάρουν") κάποιοι τον κόπο μου.
Εάν για παράδειγμα και το υπουργείο ήταν στο πνεύμα αυτό(χρησιμοποιούσε ανοικτό κώδικα)για το e-school.
Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση να εκμεταλλεύονται το φιλότιμό μου για να "τα τσεπώσουν" κάποιες εταιρίες.
Δε λέω σίγουρα από τον κόπο μου θα έχει όφελος και το σχολείο.
Σίγουρα τα σχολεία χρειάζονται μηχανογράφηση, αλλά όχι έτσι ρε παιδιά. ΟΧΙ ΕΤΣΙ. 

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: skoud στις 13 Ιαν 2010, 12:16:32 ΠΜ
Δεν ξέρω  ποιά τεκμήρια - αποδείξεις έχεις συνάδελφε για το ΑΦΑΝΤΟ της ΠΕΚΑΠ, ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο θέμα του e-school. Πολύ θα ήθελα να μου αναφέρεις μερικά, πριν αναφέρω και εγώ ορισμένες μου διαπιστώσεις σχετικά με το ρόλο ορισμένων συναδέλφων σε σχέση με το e-school....

Άκου καλέ μου άνθρωπε και συνάδελφε,
συνήθως δεν τσιμπάω ούτε είναι στις προδιαγραφές μου να κοντράρομαι. Αν αρχίσουμε αυτό το παιχνίδι με οποιονδήποτε, τότε μάλλον θα βγάλουμε τα ματάκια μας μόνοι μας. Προτιμώ να λέω απλά τη γνώμη μου και δεν με ενδιαφέρει να γίνω διάσημος επειδή την είπα ούτε να δημιουργήσω εντυπώσεις. Και, επειδή ως ΠΕΚΑΠ συνήθως είστε σύμφωνοι με όσα μας αναφέρατε στις τελευταίες διημερίδες, υποθέτω ότι είστε σε θέση να ακούσετε και κάποια κριτική, πόσο μάλλον από άτομα που την ασκούν καλοπροαίρετα...

Η γνώμη μου λοιπόν - την οποία ποτέ δεν ντράπηκα να πω - είναι αυτή που ανέφερα. Καλώς ή κακώς, εγώ δεν αντιλήφθηκα κάτι ιδιαίτερο που να θυμίζει ΠΕΚΑΠ και eschool, που να στοχεύει στην επίλυση ορισμένων κενών σχετικά με το σχεδιασμό και τη λειτουργία του.  Ενδεχομένως να είναι δικό μου το πρόβλημα, να έχω κενό αντίληψης ή ελλειπή ενημέρωση. Θα φροντίσω να ανατρέξω στο αρχείο μου και αν χρειαστεί, θα επανέλθω. Και δεν κωλώνω να ζητήσω συγνώμη! To φραστικό λάθος μου, που έγινε από βιασύνη και το διορθώνω εδώ, είναι ότι έγραψα μεταφορικά το "εδώ και χρόνια", ενώ στην πραγματικότητα εννοούσα τα τελευταία 2 χρόνια που ασχολούμαστε με το eschool, από τις αρχικές του φήμες μέχρι την εγκατάστασή του σε σχολεία. Για το λόγο αυτό έγραψα τη λέξη "νομίζω", διαφορετικά θα μιλούσα με βεβαιότητα. Δε με ενδιαφέρει - ούτε είμαι αρμόδιος - να κρίνω το έργο της πεκάπ, της έπυ κ.λπ., ούτε με ενδιαφέρει να ακυρώσω όσα έχετε κάνει μέχρι σήμερα, ούτε γνωρίζω τις συνθήκες υπό τις οποίες λειτουργείτε.

Κατά τα άλλα, συγχωρήστε με, αλλά μερικές φορές εισπράττω ότι κάποιοι άνθρωποι των ενώσεων πληροφορικής (δεν αναφέρομαι προσωπικά) είναι περισσότερο συνάδελφοι  με τους διοικητικούς του υπουργείου. Έγραψα ότι αυτό εισπράττω, ίσως επειδή είμαι στη Φωκίδα... Και ένα τελευταίο αγαπητέ ΓΓ: γνωρίζεις πολύ καλά ότι η παιδεία μας έχει σαφώς περισσότερο σημαντικά προβλήματα, από το να ασχολείται κανείς με όσα λέει ο Μπουκουβάλας...

Συγχωρέστε με που με όσα έγραψα ξέφυγα από τον στόχο της συγκεκριμένης δημοσίευσης, που δεν είναι το eschool επί της θεωρίας αλλά είναι το eschool επί το έργον...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Ιαν 2010, 09:17:55 ΠΜ
Δεν θέλω να πω ότι τώρα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, όσα τέλος πάντων είχαν εμπλακεί, θα λένε δεν ξέρω - δεν απαντώ, αλλά προφανώς μέχρι του σημείου να λέμε ότι έχουμε αναλάβει την ευθύνη εγκατάστασης υπάρχει μεγάλη απόσταση.  :D  Εμείς εδώ π.χ. (ΔΔΕ Ηλείας / ας πούμε ο μισός νομός) είμαστε 2 άτομα (αντί για 3 που προβλέπονται) και έχουμε υπό την ευθύνη μας 188 σχολικές και 7 διοικητικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και δεν προλαβαίνουμε καλά καλά να κάνουμε τα τρέχοντα - τα καθημερινά.

γεια στο στομα σου (στο πληκτολογιο ή στα δάχτυλά σου) που λενε...... δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Παράθεση από: za√'ag στις 12 Ιαν 2010, 03:33:40 ΜΜ

(ενημερωτικά: προσπάθησα στο σχολείο να διορθώσω τα στοιχεία ενός μαθητή και το σύστημα έβγαλε ένα error (σχετικό με τον SQL server) το κράτησα το screenshot και το έστειλα εχτές στην Ομάδα Υποστήριξης.... ελπίζω να μας .... υποστηρίξει) :)

Ακόμα περιμένουμε απάντηση ... σας βάζω κι εσάς το screenshot μήπως και καταλάβετε κάτι
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Wizard

Σημερινή ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για την ψηφιακή τάξη και το e-school: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank13_1_10.0212.php

Ομολογώ ότι ξαφνιάστηκα ευχάριστα από την ανακοίνωση (περιέχει και μέρη από την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ), αρχίζουμε να έχουμε πιο έντονο πάτημα για τα θέματα που (δεν θα έπρεπε) μας απασχολούν.

toufeki

Τελικά καταντήσαμε να λέμε: "...ευτυχώς υπάρχει και η ΟΛΜΕ και μας υποστηρίζει".
Διότι αν περιμέναμε απο μας τους ίδιους, ...είμαστε (συγγνώμη που θα προκαλέσω) τρεις λαλούν και δυο χορεύουν(όχι όλοι φυσικά...).

Τέτοιο πάθος και άγχος για το e-skroutz(αν θα προμηθευτούμε τον Η/Υ, αν θα εγκατασταθεί-παραμετροποιηθεί σωστά, αν γίνεται ο συγχρονισμός κλπ) δεν έχω βιώσει από συναδέλφους σε άλλα πιο συμβατά με τον ρόλο μας θέματα. Θαρρείς και έχουμε πάρει το ζήτημα εργολαβία.

Αρκεί να σας πώ ότι στο ΣΤΕΚΙ των Πληροφορικών το θέμα του topic e-skroutz έχει τις περισσότερες(πάνω από 10000 διαφορά από τα υπόλοιπα) εμφανίσεις/απαντήσεις.
Από αυτές ούτε το 1/5 είναι απαντήσεις διαμαρτυρίας.

Ο νοών  νοεί τω...