Αποστολέας Θέμα: MYSCHOOL:Εφαρμογή για "μαζικό upload" καταστάσεων με βαθμολογίες τριμήνου  (Αναγνώστηκε 18139 φορές)

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 350
ΟΚ, έγινε (δοκίμασέ το καλού-κακού, κατεβάζοντάς το από τα συνημμένα του αρχικού post).
Στο λέω όμως, θα μου κάνεις την βάρδια στο ψηφιακό φεστιβάλ.....

aspd

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 404
Όλα τέλεια!
Δοκίμασα την έκδοση Ginis_Gymnasio_Bathologies_Myschool_V_5_5.
Φτιάχνει xls της μορφής «ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ -Α Τετράμηνο- 2017- 2018» που είναι  ό,τι …ζήτησα εχθές το βράδυ!

Εννοείται να κάνω τη βάρδια σου στο ψηφιακό φεστιβάλ!!!!!!!

Φαντάσου είμαι σε σχολείο όπου κάθε βαθμολογική περίοδο πρέπει να ανέβουν με κάποιο τρόπο (~320 μαθητές) x (~15 βαθμοί ανά μαθητή) = ~ 4800 βαθμοί!

Δε με ρώτησε (και μπράβο του) για το σχολικό έτος, όπως περίμενα. Για να μου λυθεί η απορία είδα ότι το σχολικό έτος υπάρχει στο αρχείο των αναθέσεων (ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ_rptList) , οπότε φαντάζομαι το πήρες από εκεί.

Ευχαριστούμε!



aspd

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 404
Σήμερα ανεβάσαμε στο myschool τις βαθμολογίες του 2ου τετραμήνου στο Γυμνάσιο που υπηρετώ.

Τελικά όλα καλά, αλλά είχαμε το εξής πρόβλημα:
Ακολουθήσαμε τη διαδικασία όπως περιγράφεται στις οδηγίες και αφού συγκεντρώθηκαν οι συμπληρωμένες βαθμολογίες και πατώντας το κουμπί Β εμφάνιζε μήνυμα ότι δε βρίσκει την τάξη ή κάτι τέτοιο. Το δοκιμάσαμε πολλές φορές μήπως κάτι δεν κάναμε καλά, το δοκιμάσαμε με μία συμπληρωμένη κατάσταση κτλ κτλ, αλλά δεν δούλευε.
Κοιτάξαμε μετά τα αρχεία 186 και είδαμε ότι είχαν μέσα και τα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Στο δεύτερο τετράμηνο είχε έλθει οδηγία να δηλώνονται τα τμήματα της ενισχυτικής σαν κανονικά τμήματα του σχολείου.
Υποθέτοντας ότι εκεί ήταν το πρόβλημα και καθώς δεν θυμόμαστε κάποια αλλαγή σε άλλα τμήματα και μαθητές παρακάμψαμε το πρόβλημα χρησιμοποιώντας τα .186 του Α τετραμήνου με τους συμπληρωμένους βαθμούς του Β΄ τετραμήνου και τα 187 φτιάχτηκαν σωστά και ανέβηκαν στο myschool.

Συμπέρασμα
Στις οδηγίες για τη διαδικασία λέει για τα  186:
Από το Myschool,  από Αναφορές-> Αναφορές Μαθητών-> Βαθμοί-> Κατάσταση μαθημάτων ανά Τμήμα για μαζική εισαγωγή βαθμών. Επιλέγουμε την τάξη πχ Α, αφήνοντας κενές τις επιλογές στα άλλα 2 πεδία-> Προεπισκόπηση - > Αποθήκευση αρχείου πχ Α_186.xlsx

Νομίζω ότι δεν πρέπει να τα αφήσουμε κενές τις επιλογές στα άλλα 2 πεδία, τουλάχιστον στο πάνω. Πρέπει να επιλέγουμε Γενικής παιδείας και ξένων γλωσσών ώστε στο κάτω πλαίσιο να μην εμφανίζει τα τμήματα της ενισχυτικής.
Δεν το δοκίμασα γιατί όπως  λέω παραπάνω χρησιμοποιήσαμε τα 186 του Α΄ τετραμήνου. Όποιος το δοκιμάσει, ας επιβεβαιώσει ότι δουλεύει και αν είναι εντάξει, πρόσθεσέ το Δημήτρη, αν μπορείς, στις οδηγίες.
Ευχαριστούμε!
 

lef

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 20
Καλημέρα,

ο Δημήτρης ο Γκίνης μου έφτιαξε μια έκδοση του προγραμματος η οποία τρέχει για Ενιαία  Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια Λύκεια που ακολουθούν πρόγραμμα Εσπερινού Γυμνασίου - Εσπερινού ΕΠΑΛ αντίστοιχα (4 τάξεις).  Δυστυχώς λόγω πίεσης χρόνου δεν την χρησιμοποιήσαμε ούτε εμείς, αλλά την έχω δοκιμάσει χωρίς να περάσω βαθμούς και δουλεύει άψογα. Απλά όσον αφορα το αρχεία αναθέσεων, το myschool βγάζει ένα συνολικό για το Γυμνάσιο και το Λύκειο οπότε αφού το βγάλετε από το myschool πρέπει να κάνετε δύο αντίγραφα του αρχείου, ένα για γυμνάσιο και ένα για το λύκειο και να σβήσετε με το χέρι όλες τις εγγραφές που δεν αφορούν το αντίστοιχο αρχείο. Έχει λίγη φασαρία αυτό και θέλει προσοχή αλλά δεν θα χρειαστεί πάνω απο 10-20 λεπτά.
Αν κάποιος συνάδελφος θέλει να το χρησιμοποιησει και χρειαστεί βοήθεια ευχαριστως να βοηθησω

Με την ευκαιρία να πω στο Δημήτρη οτι η καταπληκτική εφαρμογή του έχει γλυτώσει άπειρες εργατοώρες τόσο δικές μου όσο και των συναδέλφων. Η ανταπόκριση του υπήρξε άμεση και τον ευχαριστώ θερμά!

dimpapadop

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 51
Πρίν τις εξετάσεις των 4 (5 βασικά) μαθημάτων της Γ' ΓΕΛ Χρησιμοποίησα την έκδοση 5.6 και δημιούργησα τα κενά βαθμολόγια κλπ με επιτυχία.

Στη συνέχεια σήμερα δοκιμάζω να περάσω τους βαθμούς ώστε να βγάλω αποτελέσματα Γ' αύριο και εμφανίζεται το μύνημα " Δεν βρέθηκαν όλες οι τάξεις"
τι μπορεί να φταίει;

Τα αρχεία ΤΜΗΜΑΤΑ_ rptList.xls και ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ_ rptList.xls δημιουργήθηκαν νωρίτερα και τρέξαν κανονικά ώστε να δημιουργηθούν τα κενά βαθμολόγια, και για αυτόν τον λόγο μου φαίνεται πολύ περίεργο.

* το ευχαριστώ στο Δημήτρη είναι λίγο. :)


** Περίεργο είναι ότι με τα αρχεία που ήδη είχαν δημιουργηθεί ήδη επιτυχώς τα ΚΕΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (χωρίς να έχει αλλάξει τίποτε στον φάκελλο) αν δοκιμάσω να ξανακάνω τις ίδιες αρχικές λειτουργίες δημιουργίας ΚΕΝΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ξανά, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση δεν ολοκληρώνεται επιτυχώς με το ίδιο μύνημα σχετικά με τις τάξεις, ενώ η διαδικασία αυτή είχε πραγματοποιηθεί πρό 15 ημερών με τα ίδια ακριβώς αρχεία ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ και ΤΜΗΜΑΤΩΝ. Έχω κολλήσει. Δεν μου έρχεται κάτι
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Ιούν 2018, 11:34:37 πμ από dimpapadop »

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 350
Στείλε μου λίγο (στο dimginis [papaki] τζιμειλ )τα αρχεία που κατέβασες από το myschool και χρησιμοποίησες σαν input κατά τη δημιουργία των κενών βαθμολογίων να τους ρίξω μια ματιά.

dimpapadop

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 51
Άκου τι έγινε.
Μην βρίσκοντας άλλον τρόπο, απλά ξαναδημιούργησα τα πάντα από την αρχή σε άλλο φάκελλο. ΚΕΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ κλπ
ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ
αρχεία 187
κοκ
Φαντάζομαι κάποιο αρχείο για κάποιον λόγο θα χτύπησε, δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.

Φτιάχνοντας λοιπόν στην ουσία τα ίδια αρχεία απο την αρχή, κατάφερα να κάνω την δημιουργία εκ νέου των 187 μαζί με τους βαθμούς χρησιμοποιώντας τα παλιά ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΑ_ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ είσαι ΘΕΟΣ!

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 350
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά τα παραλές βρε συνάδελφε.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά κυκλοφορούν σε αυτό το φόρουμ και κάτι τύποι....α πα πα: έχουν γράψει χιλιάδες γραμμές κώδικα και έχουν αφιερώσει εκατοντάδες ώρες για να υποστηρίξουν  σχολεία και  συναδέλφους και μάλιστα χωρίς να ακούνε και όσα μπράβο τους αναλογούν και φυσικά χωρίς να κομπάζουν.

Αν ακολουθήσουμε το παράδειγμα τους (όσο μπορούμε ο καθένας, δεν έχουμε δα και όλοι τις ίδιες γνώσεις και ικανότητες) .......