Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Εξετάσεις 2017-2018 / Απ: Θέμα Β
« Τελευταίο μήνυμα από michaeljohn στις Σήμερα στις 11:14:31 μμ »
Εκείνο που τελικά αποδεικνύεται από τον τρόπο βαθμολόγησης του   Β2 για τον στοιχειωδώς διαβασμένο μαθητή είναι το
«Πάρε παιδί μου 8-9 /10 μονάδες bonus και αν είσαι λίγο προσεκτικός θα πάρεις και τις υπόλοιπες 1-2 μονάδες»..
2
Εξετάσεις 2017-2018 / Σε ποιά θέματα έγινε αντιγραφή - 2018
« Τελευταίο μήνυμα από dimitrios67 στις Σήμερα στις 10:40:40 μμ »
Στα φετινά θέματα παρατήρησα (ως βαθμολογητής) αντιγραφές στα πιο κάτω:

Α1: (Σωστό - Λάθος), αντέγραψε ο «πάσα» πικραμένος. (10 μονάδες)

Α4: όσο κι αν φαίνεται δύσκολη η αντιγραφή στο συγκεκριμένο θέμα, έγινε και με μεγάλη «επιτυχία».
       Πραγματικά απορώ πώς τα κατάφεραν! (10 μονάδες)

Β1: κι εδώ πανηγύρι!  (10 μονάδες)

Τελικά 10+10+10=30 μονάδες δηλ. το 6.0 στα 20.0 το έπιανε κάποιος με αντιγραφή.

Βέβαια τα γραπτά αυτά ΔΕΝ πήγαιναν πάνω από 8/20 στην καλύτερη περίπτωση,
αλλά υπήρχαν και γραπτά του 12 π.χ. που είχαν αντιγράψει κάποια (όχι όλα) από τα πιο πάνω θέματα.

Αυτά…
3
Ευχές / Απ: Χρόνια πολλά των πατεράδων
« Τελευταίο μήνυμα από bugman στις Σήμερα στις 10:10:58 μμ »
Φέτος πάω και για παππούς!
4
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ / Απ: Μάθημα Β Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από ntzios kostas στις Σήμερα στις 07:33:13 μμ »
Ηλία το υπουργείο έχει βάλει κάποιους στόχους. Αυτό που λέω είναι ότι εγώ δεν μπορώ να τους υλοποιήσω με μία ώρα την βδομάδα και 30 παιδιά διάφορων προσανατολισμών. Και όταν λέω δεν μπορώ εννοώ να τελειώσω αυτές τις εννοιες που λέει το υπουργείο με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην χρειάζεται στη Γ λυκείου πάνω από 2 μέ 4 ώρες να αναφερθώ πάλι σε αυτές. Δεν σημαίνει όμως επειδή δεν μπορώ εγώ ότι δεν γίνεται κιόλας.
5
Ευχές / Απ: Χρόνια πολλά των πατεράδων
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις Σήμερα στις 05:31:05 μμ »
Μερικές πολύχρωμες, ανάποδες μούντζες!!!  ;D Ευχαριστούμε Google!
6
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ / Απ: Μάθημα Β Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις Σήμερα στις 05:12:24 μμ »
Να ξεκαθαρίσουμε, πρώτα απ' όλα, κάτι σχετικά με την Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ (εφεξής ΕΑΕΗΥ).

Είναι εμφανές πως το μάθημα προέκυψε από τα 2 και κάτι πρώτα κεφάλαία της ΑΕΠΠ, που μαζί με λίγες προσθήκες θεωρίας, δημιούργησαν το βιβλίο του μαθήματος που διδάσκουμε. Οι ώρες προφανώς υπολογίστηκαν βάση τις ώρες που χρειαζόταν κάποιος να διδάξει τα 2 αυτά κεφάλαια της ΑΕΠΠ στα πλαίσια του 2ωρου μαθήματος. Έτσι πήραν ένα κομμάτι της ύλης ενός 2ωρου μαθήματος της Τεχνολογικής της Γ' τάξης ΓΕΛ, που έβγαινε σε 20-25 ώρες περίπου, και κάνοντας το 1ώρο, το "άπλωσαν" στη Β' τάξη ως μάθημα Γενικής Παιδείας. Το μόνο πρόβλημα με αυτό είναι πως κανείς δεν έλαβε υπόψη το ποιότικο χαρακτηριστικό της συχνότητας των μαθημάτων και την εξ' ορισμού υποβάθμιση οποιουδήποτε μαθήματος διδάσκεται μία ώρα την εβδομάδα.

Και τώρα ερχόμαστε στη σημερινή πραγματικότητα...

Θα διαφωνήσω μαζί σου ntzios kostas σχετικά με τη δυσκολία των θεμάτων γιατί, σύμφωνα με τον στόχο του μαθήματος τον οποίο έχει θέσει το ίδιο το υπουργείο και όχι εμείς, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να λύσουν τέτοιες ασκήσεις τελειώνοντας τη Β΄τάξη. Θεωρητικά τουλάχιστον, ο μαθητής μετά την ΕΑΕΗΥ της Β' λυκείου και μετά από μία ανασκόπηση 2 ή 4 ωρών, στην αρχή της Γ' τάξης, μπαίνει κανονικά στην ύλη του (πανελλαδικά εξεταζόμενου) μαθήματος της ΑΕΠΠ!!!
7
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ / Απ: Μάθημα Β Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από stam12 στις Σήμερα στις 02:42:55 μμ »
Το 2Β για παράδειγμα (με τα κενά), το κάναμε ως άσκηση, (όπως και τον αντίστοιχο αλγόριθμο που μετράει θετικούς κι αρνητικούς) κι η αλήθεια είναι πως ήταν απ' τις "δυσκολότερες" ασκήσεις που προφτάσαμε να κάνουμε! Αλλά αφού διδάχτηκε έστω σαν άσκηση κι αφού ήτανε θέμα (έστω δύσκολο) σε γραπτιή δοκιμασία του Β' τετραμήνου, θεώρησα πως μπορούσε να μπει και στις εξετάσεις! Αλλιώς, τι θα ρωτάγαμε; Τι κάνει "νιάου νιάου στα κεραμίδια"; Είπαμε, αν δε μπορούμε να φτάσουμε ούτε σ' αυτό το επίπεδο, τότε δεν έχει νόημα το στήσιμο του μαθήματος! Αποτυγχάνει στους βασικούς του στόχους.
8
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ / Απ: Μάθημα Β Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από ntzios kostas στις Σήμερα στις 11:41:26 πμ »
Δεν διαφωνώ. Έτσι ακριβώς πρέπει να είναι, αλλά αυτό πρέπει να γίνει εφόσον έχουμε κάνει και εμείς αντίστοιχο μάθημα. Προσωπικά με μια ώρα σε τέτοιο επίπεδο δε φτάνω με τίποτα.
9
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ / Απ: Μάθημα Β Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από stam12 στις Χθες στις 11:50:36 μμ »
Ναι, για τα δεδομένα του μαθήματος αποδεικνύεται τελικά πως είναι δύσκολα. Αλλά μη ξεχνάμε πως βασικός στόχος του μαθήματος είναι να μάθουν τα παιδιά να φτιάχνουν αλγόριθμους, χρησιμοποιώντας τις τρεις αλγοριθμικές δομές: ακολουθία, επιλογή και επανάληψη. Η δε θεωρία μάθησης που εφαρμόζεται στο μάθημα είναι ο εποικοδομητισμός. Άρα πέρα από το "τι είναι αλγόριθμος" θα πρέπει να μπουν και κάποια τέτοια θέματα.
10
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ / Απ: Μάθημα Β Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από ntzios kostas στις Χθες στις 11:21:02 μμ »
Φίλε Stam πιστεύω ότι τα θέματα σου είναι πολύ δύσκολα για αυτό το μάθημα.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10