Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

zwoula

καηκε η τεχνολογικη! του χρονου αν ξαναεδινα θα επελεγα θεωρητικη σιγουρα!!!!!!!!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Loukritia

Παράθεση από: perastikos στις 31 Μαΐου 2010, 09:56:24 ΜΜ
Δες το λίγο καλύτερα Loukritia. Ως ρεκόρ αγώνων εννοείται η καλύτερη επίδοση που έχει γίνει μέχρι τώρα (πριν τους τρέχοντες αγώνες που διεξάγονται). Γι' αυτό και σου το ζητάει στην αρχή. Μετά σε βάζει να βρεις πόσοι αθλητές το έχουν σπάσει. Νομίζω πως στο σημείο αυτό δεν υπάρχει ασάφεια.
Δεν υπάρχει λόγος να έχεις ενοχές που το έλυσες με πίνακα.
Συμφωνώ, πως αρχικά το ρεκόρ πρέπει να το δεχτεί ως είσοδο, γιατί είναι η καλύτερη επίδοση μέχρι τώρα! Δεν καταλαβαίνω γιατί, αφού σπάει το ρεκόρ, δεν δημιουργείται νέο με την καινούρια καλύτερη επίδοση!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Loukritia

Παράθεση από: zwoula στις 31 Μαΐου 2010, 10:02:17 ΜΜ
καηκε η τεχνολογικη! του χρονου αν ξαναεδινα θα επελεγα θεωρητικη σιγουρα!!!!!!!!
Αμάν βρε Ζωούλα! Τι ηττοπάθεια είναι αυτή!!! Μια χαρούλα έχεις πάει στις εξετάσεις και τους ορίζοντες σου διεύρυνες και τις βάσεις σου σε προγραμματισμό έβαλες!!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

zwoula

καλα που περασα την εμπειρια των πανελληνιων και διευρυνα τους οριζοντες μου(ειρωνικα). τελικα τι θελετε,για να ξερουμε και εμεις, να τα μαθαινουμε απεξω η οχι????
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

d_bam

Συνάδελφοι, συγγνώμη αλλά λόγω υποχρεώσεων σήμερα δεν παρακολούθησα τη συζήτηση και έχω χάσει λίγο την μπάλα.  :D :D :D :D :D
Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στα παρακάτω;

1) δόθηκε σήμερα καινούρια οδηγία από την ΚΕΕ όσον αφορά το θέμα Γ;
2) έχει αποφασιστεί τελικά είτε από την ΚΕΕ είτε από τα βαθμολογικά κέντρα πόσα μόρια θα κοπούν;
3) αυτό το – 1 μόριο που διάβασα σε προηγούμενο post, είναι  για όλο το θέμα αν λύθηκε με πίνακες ή – 1 μόριο για καθένα ερώτημα του Γ θέματος

παρακαλώ κάποιος να ενημερώσει αν έχει την καλοσύνη

perastikos

Παράθεση από: Loukritia στις 31 Μαΐου 2010, 10:03:19 ΜΜ
Συμφωνώ, πως αρχικά το ρεκόρ πρέπει να το δεχτεί ως είσοδο, γιατί είναι η καλύτερη επίδοση μέχρι τώρα! Δεν καταλαβαίνω γιατί, αφού σπάει το ρεκόρ, δεν δημιουργείται νέο με την καινούρια καλύτερη επίδοση!

Δεν έχεις άδικο. Η αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή που σπάει αποτελεί πλέον νέο ρεκόρ αγώνων.
Αν δεις ξανά την εκφώνηση, νομίζω ότι υπονοεί ξεκάθαρα τη σύγκριση με αυτό που δόθηκε στην αρχή.

Loukritia

Παράθεση από: zwoula στις 31 Μαΐου 2010, 10:09:59 ΜΜ
καλα που περασα την εμπειρια των πανελληνιων και διευρυνα τους οριζοντες μου(ειρωνικα). τελικα τι θελετε,για να ξερουμε και εμεις, να τα μαθαινουμε απεξω η οχι????
καλά, δεν τους διεύρυνες με τις εξετάσεις, αλλά με το διάβασμα, με την επίλυση ασκήσεων, με τον προβληματισμό! Κρίμα που από "αγαπάμε προγραμματισμό", το έκανες " του χρόνου θα πήγαινα θεωρητική"...
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

P.Tsiotakis

Φίλε ανώνυμε,

εσύ που είσαι ανώνυμος γιατί ασχολήσε πολλά χρόνια με το μάθημα αλλά δεν επιζητάς την προβολή
διαβάζεις πολλά χρόνια το στεκι, αλλά δεν χρειαζόταν (δεν είχες την ανάγκη) να συμμετέχεις
[αμφώτερα μπορεί να αλλάξουν στο πέρασμα του χρόνου]
εσύ, που έπιασες την ηλεκτρονική γραφίδα και ήταν σαν να έπιασες τον ταύρο από τα κέρατα
που μπορείς να μειώνεις και να υποβιβάζεις τους άλλους  (πέραν του περιβόητου συγγραφέα)
που φυσικά δεν είσαι ένα άτομο, αλλά περισσότεροι

θα ήθελα να σε ενημερώσω, πως όποιος χρησιμοποιεί και δουλεύει το βιβλίο του Τσιωτάκη
έχει διαβάσει τα ροζ πλαίσια στα κεφάλαια 39, 41 και 44
έχει δει πολύ περίεργες ασκήσεις στη δομή επανάληψης που δε λύθηκαν με πίνακα
έχει λύσει πολλές απο τις τις δεκάδες ασκήσεις στο εν λόγω βιβλίο και έχει καταλάβει ποια είναι η άποψη του συγγραφέα
αν συναντήσει κάτι που τον παραξενεύει επικοινωνεί με τον συγγραφέα και συζητάνε για κάποια άσηση (2 ασκήσεις) που αποκλίνουν
ξέρει πως το βιβλίο που έχει στα χέρια του δεν είναι αλάνθαστο
τελικά έχει καταλάβει πως αντίλαμβάνεται τους πίνακες ο συγγραφέας αυτός και πως τους χρησιμοποιεί στο βιβλίο αυτό

αντίθετα, όποιος χρησιμοποιεί το βιβλίο του Τσιωτάκη για να βγάλει φωτοτυπίες μεμονωμένες ασκήσεις, όπως κάνει και απο άλλα βιβλία πιθανώς να μην έχει μπει στο πνεύμα του βιβλίου.
βέβαια, μπορεί να μην έχει μπει καν στο πνεύμα της ΑΕΠΠ, αλλά αυτό δε με αφορά

Και βέβαια, μιας και αναφέρθηκε πρωτύτερα στις σελίδες που έχω χάσει, η βίβλος (όχι απο εμένα)
θα ήθελα να σου επισημάνω πως απομονώνοντας μεμονωμένες προτάσεις από τη βίβλο, θα βρεις και το κλασικό

"μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι", Ματθαίος 5:3

αλλά πρέπει να διαβάσει κανείς ολόκληρη την πρόταση για να καταλάβει τι γράφει ο Ευαγγελιστής.

Διαφορετικά, ο κανείς, θέλει απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις

Αθανάσιος Πέρδος

perastike kai loukritia.
από τα λίγα που ξέρω το ρεκόρ αγώνα κάθε φορά που καταρρίπτεται αλλάζει.
στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν νοείται τίποτα. πρέπει όπως διδάσκουμε στο μάθημα να είναι όλα διατυπωμένα με σαφήνεια. άρα όλες οι λύσεις που θεωρούν ότι το ρεκόρ αγώνα είναι το ίδιο θα πρέπει να θεωρηθούν ελλειπείς κάτι που δεν το κάνει η ΚΕΕ στις λύσεις που έδωσε αν δεν κάνω λάθος, επιφυλάσσομαι να ξαναδώ τη λύση.
loukritia αν σπάσει το ρεκόρ αγώνα δεν χρειάζεται να βρείς ποιοι το πλησίασαν σε απόσταση 50 εκ. Άρα από αυτή την άποψη δεν χρειάζεται πίνακας.
Το θέμα μπάζει από παντού και νομίζω ότι η συζήτηση δεν οδηγεί ποια πουθενά.
Κρίμα για το μάθημα και τον κλάδο μας. κρίμα γιατί στο πλαίσιο των πανελλαδικών και της αναζήτησης όσο μεγαλύτερης βαθμολογίας δεν θα μας προτιμήσουν άριστοι μαθητές η οποίοι θα στραφουν ποια στη χημεία όπου οι μονάδες είναι σίγουρες. Ένα λάθος δεν διορθώνεται με ένα άλλο. διορθώνεται με παραδοχή του ώστε να πάμε όλοι μπροστά.

zwoula

χμμμ με το διαβασμα....μπορω ακομη να σου πω δεκαδες σειρες που εμαθα παπαγαλια αλλα δε ξερω τι σημαινουν. οι ασκησεις οντως ηταν κατι το ωραιο,ισως και το μοναδικο ωραιο! αλλα πρωτη φορα ακουω να κοβουν μοναδες απο ενα σωστο θεμα,το θεωρω αδικο. το αεππ ειναι ενα πολυ ενδιαφερον μαθημα αλλα η δυσκολια του πλεον θα προσεγγιζει μονο τους καλους μαθητες.αγαπαμε προγραμματισμο αλλα οχι αυτον που αδικει και εχει ασαφειες! το κριμα δεν ειναι που το λεω εγω. κριμα θα ειναι να το λενε οι επομενες γενιες.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Loukritia

Παράθεση από: aperdos στις 31 Μαΐου 2010, 10:26:08 ΜΜ
perastike kai loukritia.
από τα λίγα που ξέρω το ρεκόρ αγώνα κάθε φορά που καταρρίπτεται αλλάζει.
στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν νοείται τίποτα. πρέπει όπως διδάσκουμε στο μάθημα να είναι όλα διατυπωμένα με σαφήνεια. άρα όλες οι λύσεις που θεωρούν ότι το ρεκόρ αγώνα είναι το ίδιο θα πρέπει να θεωρηθούν ελλειπείς κάτι που δεν το κάνει η ΚΕΕ στις λύσεις που έδωσε αν δεν κάνω λάθος, επιφυλάσσομαι να ξαναδώ τη λύση.
loukritia αν σπάσει το ρεκόρ αγώνα δεν χρειάζεται να βρείς ποιοι το πλησίασαν σε απόσταση 50 εκ. Άρα από αυτή την άποψη δεν χρειάζεται πίνακας.

@aperdos Ήταν ερώτημα (Γ3).
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

michaeljohn

Παράθεση από: zwoula στις 31 Μαΐου 2010, 10:31:10 ΜΜ
χμμμ με το διαβασμα....μπορω ακομη να σου πω δεκαδες σειρες που εμαθα παπαγαλια αλλα δε ξερω τι σημαινουν.

Λογικό ! που να καθόσουνα να έψαχνες για παράδειγμα για :
Τεχνολογίες των βάσεων δεδομένων
Μοντελοποίηση δεδομένων και για
αναπαράσταση γνώσης.....

mour

Παράθεση από: Loukritia στις 31 Μαΐου 2010, 09:50:08 ΜΜ
Γιατί έλυσα την άσκηση με πίνακες

Ζητώ συγγνώμη αν έχει γραφεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιο από τα εκατοντάδες ποστς της  συζήτησης, αλλά μου είναι αδύνατον να την παρακολουθήσω.
Πρόλογος: Δεν είμαι ειδήμων στα αθλητικά, αλλά από κάτι ολυμπιακούς κλπ που έχω δει, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως όταν ένα ρεκόρ καταρρίπτεται, "γεννιέται" ένα καινούριο ρεκόρ, δηλ.
Αν επίδοση> ρεκόρ τότε
  ρεκόρ <-- επίδοση
τέλος_αν
Στο ζουμί: Άρα, έπρεπε να ελέγξω μία- μία όλες τις επιδόσεις (Ν) και την τιμή ρεκόρ που δόθηκε στην αρχή, να βρω την καλύτερη η οποία θα είναι το ρεκόρ (ΟΚ, αυτό γίνεται χωρίς πίνακα) .Μετά να συγκρίνω την επίδοση-ρεκόρ με όλες τις προηγούμενες που δόθηκαν (Ν στον αριθμό) για να βρω πόσες (ή ποιες δεν θυμάμαι) είναι αυτές που απέχουν 0.5 μέτρο από την επίδοση-ρεκόρ (Αφού την επίδοση-ρεκόρ δεν την ήξερα εξ αρχής) (άρα, χρειάζομαι πίνακα!!!)
Ερώτημα 1: Είμαι πόντια που σκέφτηκα έτσι;
Διευκρίνηση : Είμαι καθηγήτρια και αγαπάω πολύ το στέκι, αλλά με λυπεί, που η συζήτηση έχει λάβει τέτοια διάσταση, όπου εκτοξεύονται κατηγορίες κατά καθηγητών και μαθητών!

Δεν ισχύει η σκέψη αυτή γιατί σύμφωνα με την εκφώνηση το μέχρι 0,5 μέτρα ζητηται ΜΟΝΟ αν ΔΕΝ σπασει το ρεκορ

Aesmade

Παράθεση από: Loukritia στις 31 Μαΐου 2010, 10:03:19 ΜΜ
Συμφωνώ, πως αρχικά το ρεκόρ πρέπει να το δεχτεί ως είσοδο, γιατί είναι η καλύτερη επίδοση μέχρι τώρα! Δεν καταλαβαίνω γιατί, αφού σπάει το ρεκόρ, δεν δημιουργείται νέο με την καινούρια καλύτερη επίδοση!
Μα σου ζητάει πόσες πλησίασαν το ρεκόρ κατά 0.5 μόνο στην περίπτωση που δεν κατέρριψε κανείς το ρεκόρ, οπότε και πάλι το ρεκόρ θα είναι αυτό που διαβάζεις στην αρχή.
By the way, εγώ απ'τη βιασύνη έγραψα τα ονόματα αυτών που το πλησίασαν και όχι τον αριθμό τους, πόσο λέτε να κόψουν;

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: zwoula στις 31 Μαΐου 2010, 09:28:41 ΜΜ
εγω και αλλοι 80 συμμαθητες μου τουλαχιστον, ελυσαν το θεμα 3 με πινακες. περιμενω ποσοστο μαθητων που την ελυσαν χωρις πινακες!!!!!!!!

Γεια σου zwoula! Πέρα από το επίμαχο ζήτημα των πινάκων, πώς τα πήγες κατά τ' άλλα;