ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Ξεκίνησε από vav, 21 Οκτ 2008, 04:25:30 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vav

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
Κάθησα και μελέτησα λίγο το κεφ.4 και κατέληξα στα εξής:

1.   Ο αλγόριθμος θα ξεκινά με το Αρχή και θα τελειώνει με το Τέλος, χωρίς τη λέξη Αλγόριθμος (ακολουθούμενο με κάποιο όνομα όπως στην ΑΕΠΠ), αφού πουθενά δεν αναφέρει κάτι άλλο.
2.   Για την εισαγωγή των δεδομένων όπως αναφέρει το βιβλίο δηλαδή :
Διάβασε τα δεδομένα: μεταβλητή-1, μεταβλητή-2, …. κ.ο.κ
3.   Για την εντολή εκχώρησης θα χρησιμοποιήσω ή το = ή το ←, το τεκμηριώνω :
Σελ.24 στον αλγόριθμο αναφέρει : Άθροισμα Απουσιών = Δικαιολογημένες + Αδικαιολόγητες Απουσίες (άσχετα αν πριν δεν τα έχει διαβάσει με αυτά τα ονόματα – είναι για να κλαίμε).
Σελ. 27 στο λογικό διάγραμμα αναφέρει Φόρος=Καθαρές Αποδοχές*Ποσοστό κρατήσεων φόρου και Φόρος=0.
Σελ. 28 στο λογικό διάγραμμα Απουσίες=Δικαιολογημένες+Αδικαιολόγητες.
Σελ. 31 στο Λογικό διάγραμμα αναφέρει: Κ←1, Ν←5, Κ=Κ+1 αλλά και στον ψευδοκώδικα Κ=1, Ν=5, Κ=Κ+1.
Θα αναφέρω φυσικά και τα ρήματα Βάλε ή Αντικατέστησε.
4.   Για αριθμητικές πράξεις του τελεστές +, -, *, / και όχι τα ρήματα (μπέρδεμα) αφού τους χρησιμοποιεί στις Σελίδες 24, 27, 28, 31
5.   Στην εντολή ΑΝ θα χρησιμοποιήσω το Αρχή και Τέλος το τεκμηριώνω: Στη σελίδα 25 στη μέση αναφέρει Δηλώσεις ορίων-Αρχή, Τέλος-Λέξεις που δηλώνουν την αρχή και το τέλος μίας ομάδας εντολών. ʼρα θα έχουμε μία σύνταξη της μορφής :
Αν συνθήκη Τότε
   Αρχή
      Εντολές
   Τέλος
   Αλλιώς
   Αρχή
      Εντολές
   Τέλος
Για να το «δέσω» καλύτερα κοιτάξτε στον πίνακα σελ. 25 ακριβώς από κάτω που το χρησιμοποιεί στην Επανάλαβε εφόσον :
Επανάλαβε εφόσον
   Η συνθήκη είναι αληθής
   Αρχή
      Εντολή-1
         ….
         ….
      Εντολή-ν
   Τέλος
Αλλά και στην Για πιο κάτω.
6.   Για τις Εντολές Εμφάνισε / Εκτύπωσε (‘η Τύπωσε) θα χρησιμοποιήσω αντιστοίχως το πλάγιο παραλληλόγραμμο και το σχήμα για την εκτύπωσε που έχει στη σελίδα 26 αναλόγως τι θα ζητάει η εκφώνηση της άσκησης δηλ. αν θα εμφανίζουμε ή θα εκτυπώνουμε.
7.   Στα λογικά διαγράμματα Σελ. 27 και 28 θα παρατηρήσατε όταν διαβάζει ονόματα μεταβλητών ή υπολογίζει κάτι έχει τα ονόματα των μεταβλητών δεξιά από τα αντίστοιχα σχήματα. Πιστεύω ότι το κάνει επειδή δεν χωρούν μέσα. Εγώ θα τα βάζω μέσα στα σχήματα.
8.   Ο κύκλος που δηλώνει σημείο διακλάδωσης πρέπει να χρησιμοποιείται όπως το κάνει στη σελίδα 29, 31, 32 (άσχετα αν δεν το χρησιμοποιεί και αλλού).     

Αυτά προς το παρόν, θα ήθελα και τις δικές σας γνώμες. Υπομονή σε όλους.
Υ.Σ. : έχει κανείς υπόψη αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λογικούς τελεστές ???????

iliasthes

Συνάδελφε τα ίδια χρησιμοποίησα, αλλά ειδικά για το αρχή και τέλος, επειδή δεν δίνει κάποιο παράδειγμα, και μάλιστα όταν αναφέρει την εντολή επιλογής λέει:

Αν συνθήκη τότε
εντολή-1, -2....
Αλλιώς
Εντολή-1, -2

και φυσιολογικά αφού έχει περισσότερες από μία εντολές, τουλάχιστον στο Αλλιώς θα έπρεπε να δηλώνουμε που τελειώνει. Ωστόσο αυτός δεν δηλώνει τίποτα.Χρησιμοποίησα το αρχή και τέλος, αλλά έχω πάντα μια επιφύλαξη. Νομίζω πως οι πειρσσότεροι μπορέσαμε να βρούμε άκρη, αλλά το θέμα είναι πως πρόκειται για μάθημα πανελλαδικών και πρέπει όλα να είναι σαφή και να μην βασίζονται στην δική μας κρίση, γιατί τότε θα έχουμε προβλήματα στην βαθμολόγηση.

xryka

Συμφωνώ και γω με όσα αναφέρθηκαν. Μόνο που στον ψευδοκώδικα στο Διάβασε δε βάζω τα δεδομένα αλλα κατευθείαν τα ονόματα των μεταβλητών.
Εμένα η απορία μου είναι αυτοί που θα διορθώσουν θα ρίξουν καμια ματιά στο δικό μας βιβλίο ή θα διορθώσουν με βάση το ΑΕΠΠ ,γιατι έχουμε πολλές διαφορές και στα λογικά διαγράμματα....
Με την ύλη πωσ πάτε;;;;Μου φαίνεται πολυ δύσκολο να προλάβω γιατί έχουν δυσκολία να κατανοήσουν και να λύνουν εντελώα μόνοι τους πορβλήματα....

vav

Μην αγχώνεσε, θα προλάβεις και με το παραπάνω.
Εγώ έχω τελειώσει τα κεφ 1, 8 και 9.
Όπως καταλαβαίνεις ξεκίνησα από την PASCAL, περιμένοντας μήπως δοθούν οδηγίες από το ΥΠΕΠΘ για το κεφ.4, αλλά μάταια όπως διαπίστωσα. Έτσι αυτήν την βδομάδα ξεκίνησα και τελείωσα το κεφ.1  και από βδομάδα μπαίνω στο κεφ.2 και και ίσως στο κεφ.10. (θα κάνω πρώτα μερικές ασκήσεις στη δομή ακολουθίας του κεφ.9)

gedeon

Παράθεση από: xryka στις 22 Οκτ 2008, 08:34:26 ΜΜ
Συμφωνώ και γω με όσα αναφέρθηκαν. Μόνο που στον ψευδοκώδικα στο Διάβασε δε βάζω τα δεδομένα αλλα κατευθείαν τα ονόματα των μεταβλητών.
Εμένα η απορία μου είναι αυτοί που θα διορθώσουν θα ρίξουν καμια ματιά στο δικό μας βιβλίο ή θα διορθώσουν με βάση το ΑΕΠΠ ,γιατι έχουμε πολλές διαφορές και στα λογικά διαγράμματα....
Με την ύλη πωσ πάτε;;;;Μου φαίνεται πολυ δύσκολο να προλάβω γιατί έχουν δυσκολία να κατανοήσουν και να λύνουν εντελώα μόνοι τους πορβλήματα....

Οι βαθμολογητές των μαθημάτων είναι πάντοτε απο το ίδιο είδος λυκείου.
Δηλ. τα μαθήματα του ΕΠΑΛ διορθώνονται απο καθηγητές που διδάσκουν στα ΕΠΑΛ, το ίδιο και για τα Γεν.Λύκεια. Η μόνη περίπτωση να μην ισχύσει αυτό είναι όταν δεν υπάρχουν αρκετοί καθηγητές της ειδικότητας να καλύψουν το βαθμολογικό κέντρο(ολίγον τι... απίθανο). Υπάρχουν περιπτώσεις καθηγητών που δίδαξαν το μάθημα στο σχολείο αλλά δεν πήγαν σε βαθμολογικό κέντρο, τότε τους καλούν να πάνε υποχρεωτικά...(σε περίπτωση έλλειψης)