ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΕ 2008 - ΔΙΚΤΥΑ

Ξεκίνησε από nikosx, 14 Ιουν 2008, 10:35:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Καλημέρα σε όλους.

Μήπως ξέρει κανείς που θα βρώ τα σημερινά θέματα για τα δίκτυα;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

evry


  Τι να δεις τα κλασικά παπαγαλίστικα θέματα που βάζουν κάθε χρόνο. Αυτό φαίνεται και από τις απαντήσεις (αν τις βγάζει κανένας) που είναι του στυλ σελ.45, σελ.67 από "Δίκτυα" μέχρι το τέλος της παραγράφου.
Το παρακάτω link είναι από το υπουργείο παιδείας

http://www.ypepth.gr/docs/them_dikt_tee_c_hmer_no_0806.pdf
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikosx

Πραγματικά όπως κάθε χρόνο. Με τέτοιο βιβλίο όμως μην περιμένεις και πολλά.

Thanks.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

evry


Το πρόβλημα είναι ότι από ότι κατάλαβα το μάθημα θα συνεχίσει να είναι πανελλαδικό παρόλο που θα δίνουν και προγραμματισμό
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

_sleeper

πάλι Χ.25??? τί πάθος έχουν με αυτό το πρωτόκολλο οι κύριοι της επιτροπής? έχουν ξεζουμίσει αυτό το κεφάλαιο μέχρι τελευταία παράγραφο. κ από TCP/IP ίσα ίσα 6 μονάδες.

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2008, 11:13:23 ΠΜ

Το πρόβλημα είναι ότι από ότι κατάλαβα το μάθημα θα συνεχίσει να είναι πανελλαδικό παρόλο που θα δίνουν και προγραμματισμό

ναι, θα συνεχίσει, αλλά με καινούριο βιβλίο (προφανώς). ας ελπίσουμε οτι αυτό θα είναι σε αναγνώσιμη για τον άνθρωπο μορφή.
what better place than here, what better time than now!

evry

Στο βιβλίο υπάρχουν κομμάτια που ο μαθητής μπορεί να τα καταλάβει, δηλαδή να του το εξηγήσεις και να καταλαβαίνει τι μαθαίνει απέξω. Υπάρχουν όμως και κομμάτια τα οποία οα μαθητής είναι αναγκασμένος να τα μαθαίνει απέξω χωρίς να ξέρει τι σημαίνουν ακριβώς. Το άσχημο είναι ότι κάποιες φορές ζητάνε αυτά τα κομμάτια.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

taxata

#6
Το βιβλίο αυτό είναι από τις αμαρτίες των ΤΕΕ.. παιδευόμαστε εδώ και χρόνια με την διδασκαλία του στους μαθητές μας. Χωρίς συνοχή ύλης με κομμάτια που επαναλαμβάνονται σε διάφορα σημεία του βιβλίου, με κομμάτια που και εμείς οι ίδιοι πρέπει να μαντέψουμε τι εννοεί ο ποιητής, με λεπτομέρειες και ανούσιες εμβαθύνσεις σε θέματα μικρής σημασίας και απουσία εμβάθυνσης σε θέματα σημαντικά. Να μην πούμε για τα δεκάδες λάθη. Μαθαίνω τώρα ότι όπως στη Β ΕΠΑΛ όπου διδάχθηκε φέτος το βιβλίο του τομέα ηλεκτρονικών (με αναλυτικό πρόγραμμα που βασίζεται στο βιβλίο του τομέα πληροφορικής !!!) θα συνεχιστεί και στη Γ ΕΠΑΛ το ίδιο βιβλίο (δηλαδή το βιβλίο των ηλεκτρονικών). Κακή πρακτική να δανείζεσαι βιβλίο άλλου τομέα που φανερώνει όμως την προχειρότητα που σχεδιάστηκε το ΕΠΑΛ (να τανε μόνο αυτό ??) αλλά και το ότι το βιβλίο που υπήρχε μέχρι τώρα στον τομέα της Πληροφορικής στα δίκτυα ήταν ανεπαρκές τι να περιμένεις όμως από μία λογική που λέει: ας φτιάξουμε το ΕΠΑΛ να δείξουμε ότι κάτι κάνουμε και... μαθήματα, ύλη, βιβλία, τρόπο εισαγωγής στα ΤΕΙ, ΑΕΙ δε βαριέσαι ...τα βρίσκουμε στην πορεία.....
Το κακό είναι ότι οι αποφασίζοντες δεν δείχνουν να μαθαίνουν από τα λάθη του παρελθόντος και βέβαια είναι καταδικασμένοι να τα επαναλαμβάνουν, το χειρότερο είναι ότι δεν πληρώνουν τα λάθη τους οι ίδιοι αλλά οι μαθητές μας..
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

MaZz

Γεια χαρά και από μένα. Έδωσα και εγώ πανελλήνιες φέτος και έγραψα άριστα στα δίκτυα. Αν όχι καθαρό 20, 19.9. Ο καθηγητής μας κατάλαβε τι παίζει με τις πανελλήνιες και ό,τι ο μόνος τρόπος να περάσουμε στα ΤΕΙ είναι να τα μάθουμε παπαγαλία. Την πρώτη μέρα που κάναμε μάθημα μας είπε το εξής "Δίκτυα φέτος δεν πρόκειται να μάθετε. Αν θέλετε να περάσετε σε TEI προσπαθήστε να τα μάθετε όπως τα λέει μέσα". Η μέθοδος που ακολούθησε είναι η εξής: χώρισε όλη την ύλη σε ερωτήσεις και στην ενισχυτική διδασκαλία μας έβαζε να γράφουμε συνέχεια διαγωνίσματα... σύνολο 53 όλο το χρόνο.
Πραγματικά δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να τα μάθω όπως τα λέει στο βιβλίο, ειδικά στην αρχή της χρονιάς. Αλλά με πολύ κόπο και υπομονή έμαθα όλη την ύλη απ' έξω. Ήμουν δηλαδή προετοιμασμένος για οποιαδήποτε θέματα και αν έπεφταν. Ωστόσο πιστεύω ότι τα θέματα φέτος είχαν ουσία. Δηλαδή οι ερωτήσεις ήταν καθαρά των δικτύων. Όχι όπως άλλες χρονιές που έβαζαν κάτι δομημένες καλωδιώσεις και διαμοιρασμούς στα τοπικά δίκτυα που ήταν καθαρά του κλάδου των ηλεκτρονικών. Όσον αφορά το επίπεδο των θεμάτων από πολλούς άκουσα ό,τι ήταν δύσκολα και ότι αναμένεται να πέσουν και άλλο οι βάσεις φέτος. Επίσης εξίσου δύσκολα ήταν τα θέματα των μαθηματικών. Τώρα περιμένουμε τα αποτελέσματα και το πως θα διαμορφωθούν οι βάσεις.  :D

nikosx

Η δομημένη καλωδίωση έχει πολύ μεγάλη σχέση με τα δίκτυα!
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

MaZz

Ναι αλλά είναι περισσότερο των ηλεκτρονικών. Οι σωστές ερωτήσεις των δικτύων έχουν να κάνουν με πρότυπα, πρωτόκολλα και προγραμματισμό δικτύων. Οι δομημένες καλωδιώσεις δεν έχουν νόημα στο βιβλίο του τμήματος της πληροφορικής - η τουλάχιστον για τις εξετάσεις. Απλά είναι εύκολες για τον μαθητή να τις ξεχωρίσει και να τις γράψει.  :o

kostas

Ρε παίδες που σας ήρθε ότι τα δίκτυα είναι πολύ δύσκολο μάθημα ?
:DΚαθώς και ότι έχει στοιχεία ηλεκτρονικών … ‘ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ’ είναι ο τίτλος που γράφει το πτυχίο μας …αν δεν έχουμε και λίγο γνώσεις για τα πρότυπα και ειδικά για δομημένη καλωδίωση πως θα πάμε για να δουλέψουμε???   Με τι γνώσεις θα εισαχθούμε στην τριτοβάθμια ? και ειδικά όσοι  θέλουν ΤΕΙ πληροφορικής ….
Τώρα όσον αφορά το βιβλίο των δικτύων είναι κακογραμμένο σε μερικά σημεία ..ειδικά έχει που λέει για τις θύρες πρωτοκόλλου , αλλά σε σχέση με το περσινό διαβάζεται …και όσοι διάβασαν το περσινό βιβλίο σίγουρα δεν θα είχαν πρόβλημα φέτος …..
Εγώ βασικά έγραψα κάπου στο 16-17 /20   ,την πάτησα με το σχήμα στο δακτύλιο και στο 4ο θέμα με το TCP/IP δεν θυμώνουν τις υπηρεσίες βασικά…Τα μαθηματικά ήταν πάλι περίεργα ειδικά το 3ο θέμα .....Ήθελα αστυφυλάκων :police:, αλλά με το 9-10 στα μαθηματικά ούτε τα φανάρια δεν μπορώ να πάω να καθαρίσω….
;D ;D ;D ;D ;D
:-[ :-[ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ  :-[ :-[

_sleeper

Παράθεση από: MaZz στις 17 Ιουν 2008, 10:22:02 ΠΜ
Ναι αλλά είναι περισσότερο των ηλεκτρονικών. Οι σωστές ερωτήσεις των δικτύων έχουν να κάνουν με πρότυπα, πρωτόκολλα και προγραμματισμό δικτύων. Οι δομημένες καλωδιώσεις δεν έχουν νόημα στο βιβλίο του τμήματος της πληροφορικής - η τουλάχιστον για τις εξετάσεις. Απλά είναι εύκολες για τον μαθητή να τις ξεχωρίσει και να τις γράψει.  :o

προς όσους θέλουν να περάσουν τει πληροφορικής να ξέρουν οτι η δομημένη καλωδίωση είναι σαφέστατα (βασική) ύλη των δικτύων, οι ηλεκτρονικοί μικρή σχέση έχουν με τα δίκτυα γενικώς! σίγουρα δίνεται έμφαση σε ανώτερα πρωτόκολλα κ κυρίως στο tcp/ip, το οποίο μονίμως θάβει η επιτροπή θεμάτων, αλλά δίνεται έμφαση κ σε πρώτου επιπέδου θέματα, όπως καλωδίωση, διαμόρφωση σήματος (αναλογικού, ψηφιακού), κτλ! τουλάχιστον στο τμήμα πληροφορικής θεσσαλονίκης αυτά είναι standard.

τώρα, όσον αφορά το βιβλίο, θα είμαι χειμαρώδης κ ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για τους συγγραφείς, είναι οτι είτε α) δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με το αντικείμενο, β) είχαν ελάχιστο χρόνο να το γράψουν, γ) κ τα 2. είναι αρκετά τα σημεία, όπου ο καθηγητής πρέπει να ψάξει να δει τί εννοεί στο βιβλίο ο συγγραφεύς, πόσο μάλλον ο μαθητής.. οι κλάσεις των ip διευθύνσεων είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ λάθος (ακόμα κ στο copy-paste μπερδεύτηκαν), το snmp είναι σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες κ μέσα σε όλα αυτά αναπτύσουν τα Χ.25 κ FR, κάτι που ούτε καν στα πανεπιστήμια δεν γίνεται καλά καλά! (ούτως ή άλλως το Χ.25 αργοπεθαίνει) αναλύονται μέχρι βαθμού γελοιότητας οι επαναλήπτες κ οι γέφυρες, σε αντίθεση με τους δρομολογήτες, που είναι κ η σημαντικότερη δικτυακή συσκευή (στα εντός ύλης εν πάσει περιπτώσει) κ αναφέρει εντελώς λαθεμένα κ αυθαίρετα οτι η γέφυρα χωρίζει ένα τοπικό δίκτυο, σε 2 υποδίκτυα. κ όμως, είναι γνωστό τοις πάσι οτι συσκευές 2ου επιπέδου δεν έχουν καμία σχέση με υποδικτύωση (subnetting). εν πάσει περιπτώσει ας σταματήσω το μονόλογο μου κάπου εδώ, γιατί έχω αρχίσει να γίνομαι κουραστικός.

ας ελπίσουμε οτι το βιβλίο των ηλεκτρονικών θα είναι καλύτερο.(δεν το έχω δει ακόμη)
what better place than here, what better time than now!

idikos

ΟΝΤΩΣ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΒΑΡΕΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
ΑΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ 20 ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ! ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΗΓΑ ΟΚ......ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΠΟΚΛΗΣΕΙ ΟΛΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ 2006-2007 ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ! ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ...ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΝΗΡΙΑ(3ο ΘΕΜΑ)....:p ΤΕΣΠΑ!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΠΩ ΑΘΗΝΑ.... :D :D

MaZz

Παράθεση από: idikos στις 23 Ιουν 2008, 04:03:54 ΠΜ
ΟΝΤΩΣ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΒΑΡΕΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
ΑΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ 20 ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ! ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΗΓΑ ΟΚ......ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΠΟΚΛΗΣΕΙ ΟΛΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ 2006-2007 ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ! ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ...ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΝΗΡΙΑ(3ο ΘΕΜΑ)....:p ΤΕΣΠΑ!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΠΩ ΑΘΗΝΑ.... :D :D

Στις μεγάλες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) λίγο δύσκολο να δεις μεγάλες αλλαγές στις βάσεις. Στην περιφέρεια θα υπάρχει μεγαλύτερη πτώση πιστεύω...