Πανελλήνιες 2015 - Δομημένος Προγραμματισμός ΕΠΑΛ

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 04 Ιουν 2015, 09:52:28 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα σε  όλους

εδώ θα μπορέσουμε να συζητήσουμε και να σχολιάσουμε τα αυριανά θέματα του Δομημένου Προγραμματισμού, να προτίνουμε και να τσεκάρουμε λύσεις ... αυτό που θα έλεγα εγώ είναι μακάτι να δούμε όσο το δυνατόν λιγότερες ασάφειες ... καλη επιτυχία σε όλους αύριο

Καρκαμάνης Γεώργιος

Καλή επιτυχία στα παιδιά .

Ας ελπίσουμε τα θέματα να είναι πιο προσεχτικά διατυπωμένα

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

εν αναμονή για τα θέματα ...ξανάκαλή επιτυχία σε όλους μας


Γιάννης Αναγνωστάκης


Λαμπράκης Μανώλης

μέχρι το Γ που έλυσα, όντως πάρα πολύ εύκολα

Λαμπράκης Μανώλης

θα μπορέσουμε να τσεκάρουμε λύσεις τώρα ?? για μία επαλήθευση ??

Κατερίνα Μ

Όπως κάθε χρόνο πάρα πολύ εύκολα. Και φυσικά... ούτε φέτος αποφύγαμε την ερώτηση για το δομημένο προγραμματισμό, ούτε για το DIV.
Τα ίδια και τα ίδια! Μπορεί και να τα κάνουν copy paste. :p

Λαμπράκης Μανώλης

Α1 
Α. ΣΩΣΤΟ
Β. ΛΑΘΟΣ
Γ.ΛΑΘΟΣ
Δ. ΣΩΣΤΟ
Ε.  ΣΩΣΤΟ
ΣΤ. ΣΩΣΤΟ


συμφωνούμε ???

Γιάννης Αναγνωστάκης


Γιάννης Αναγνωστάκης


Λαμπράκης Μανώλης


Cardinall


Λαμπράκης Μανώλης

1)
(X<Y) OR(2*Y=X)
(20<10) OR (2*10=20)
FALSE OR TRUE
TRUE
2)
X-Y/5*2>18
20-10/5*2>18
20-2*2>18
20-4>18
16>18
FALSE
3)
NOT ( (X>Y) AND (X-10=Y))
NOT((20>10) AND (20-10=10))
NOT(TRUE AND TRUE)
NOT TRUE
FALSE

εδώ κανένα λάθος στις πράξεις ? ?    >:D

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: mkouv στις 05 Ιουν 2015, 11:00:30 ΠΜ
1)
(X<Y) OR(2*Y=X)
(20<10) OR (2*10=20)
FALSE OR TRUE
TRUE
2)
X-Y/5*2>18
20-10/5*2>18
20-2*2>18
20-4>18
16>18
FALSE
3)
NOT ( (X>Y) AND (X-10=Y))
NOT((20>10) AND (20-10=10))
NOT(TRUE AND TRUE)
NOT TRUE
FALSE

εδώ κανένα λάθος στις πράξεις ? ?    >:D

Σωστός!

Γιάννης Αναγνωστάκης

μς μικρές διορθώσεις σε σύμβολα, εισαγωγικά κτλ..

Λαμπράκης Μανώλης

Γιάννη εμφάνισε αν θες και το πλήθος στο τέλος στο Δ, ευχαριστούμε για το τσεκάρισμα

Γιάννης Αναγνωστάκης


Επαλίτης

Σε γενικές γραμμές πέσανε εύκολα θέματα,απότοκο αυτού θα είναι να ανέβουν οι βάσεις;Τι πιστεύετε;

Λαμπράκης Μανώλης

Από αυτα που λένε οι μαθητές οι μαθητές που ακούω, έκθεση και μαθηματικά δεν ήταν και τόσο εύκολο γενικά... έκθεση είναι πάντα μάθημα που δεν γνωρίζεις τι έγραψες, και μαθηματικά φέτος αρκετοί δεν έγραψαν καλά ... τώρα στα ειδικότητας - που μπορώ να εκφερω γνώμη - θεωρώ στο δίκτυα ήταν αναμενώμενα και σχετικά εύκολα, όμως όχι για να γράψουν όλοι 100 (το θέμα Γ που ήθελε το αρχικά πακέτο από το ΔΕΤ ήθελε σκέψη, εδώ αρκετές λύσεις φροντιστηρίων είναι λάθος και γενικά ήταν "κανονικά ευκολα θέματα" που ήθελαν την μελέτη τους) ... εμένα σήμερα παιδιά μου φάνηκαν -δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός- ΠΑΡΑ πολύ εύκολα .... για μαθητές μιλάμε πάρα πολύ εύκολα όχι για εμάς, μην πει κάποιος "ναι εσεις είστε καθηγητές" ... τελείως τυποποιημένα και απλά ....  άρα Προγραμματισμός εύκολα προς πολύ εύκολα, Δίκτυα ευκολα προς κανονικά, ¨Εκθεση ερωτηματικό και μαθηματικά μάλλον προς το σχετικά δύσκολα ... αυτό έχω καταλάβει εγώ, οπό οι βάσεις παίζεται τι θα γίνει ... αυτή είναι η δική μου βέβαια γνώμη

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: mkouv στις 05 Ιουν 2015, 04:03:09 ΜΜ
Από αυτα που λένε οι μαθητές οι μαθητές που ακούω, έκθεση και μαθηματικά δεν ήταν και τόσο εύκολο γενικά... έκθεση είναι πάντα μάθημα που δεν γνωρίζεις τι έγραψες, και μαθηματικά φέτος αρκετοί δεν έγραψαν καλά ... τώρα στα ειδικότητας - που μπορώ να εκφερω γνώμη - θεωρώ στο δίκτυα ήταν αναμενώμενα και σχετικά εύκολα, όμως όχι για να γράψουν όλοι 100 (το θέμα Γ που ήθελε το αρχικά πακέτο από το ΔΕΤ ήθελε σκέψη, εδώ αρκετές λύσεις φροντιστηρίων είναι λάθος και γενικά ήταν "κανονικά ευκολα θέματα" που ήθελαν την μελέτη τους) ... εμένα σήμερα παιδιά μου φάνηκαν -δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός- ΠΑΡΑ πολύ εύκολα .... για μαθητές μιλάμε πάρα πολύ εύκολα όχι για εμάς, μην πει κάποιος "ναι εσεις είστε καθηγητές" ... τελείως τυποποιημένα και απλά ....  άρα Προγραμματισμός εύκολα προς πολύ εύκολα, Δίκτυα ευκολα προς κανονικά, ¨Εκθεση ερωτηματικό και μαθηματικά μάλλον προς το σχετικά δύσκολα ... αυτό έχω καταλάβει εγώ, οπό οι βάσεις παίζεται τι θα γίνει ... αυτή είναι η δική μου βέβαια γνώμη

Με κάλυψες απόλυτα

Άρης Κεσογλίδης

#21
Είναι δυνατόν να βάζουν τόσο εύκολα;
Πώς θα ξεχωρίσουν οι καλοί από τους μέτριους;...  :-\

Περίμενα κι εγώ να βάλουν καμιά Συνάρτηση, καμιά Διαδικασία, καμιά διπλή επανάληψη... (!)

Εδώ είναι και οι δικές μου λύσεις.
Καλά αποτελέσματα στους μαθητές σας συνάδελφοι.  :)
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Γεώργιος Ατματσίδης

Κοιτα να δεις που μονο το True False εκανα λαθος....εκανα πρωτη τον πολ/σμο και μετα τα υπολοιπα και εβγαλα True.....Αρα παω στα 98 ?

Επαλίτης

Στο Δ γίνεται να χρησιμοποιήσουμε αλφαριθμητική μεταβλητή .Π.χ if timhru<2 then epipedo='Φυσιολογικό' else..........Και μετά να το εμφανίσει μετά την if και μετά Writeln('Την',i,'η ημέρα το επίπεδο μόλυνσης ήταν ', epipedo);
Και αυτός ο τρόπος το ίδιο αποτέλεσμα δεν έχει;

Κατερίνα Μ

Γενικά τα θέματα στο Δομημένο Προγραμματισμό είναι κατά παράδοση εύκολα. Τα σημερινά νομίζω πως ήταν τα ευκολότερα. Γύρισαν στο 2009.
Όχι μόνο ήταν απλά, αλλά εξεταζόταν και πολύ μικρό εύρος της ύλης.

Στα Δίκτυα ΙΙ ήταν η χαρά όσων δε μπορούσαν να μάθουν τη θεωρία. Σε σχέση με άλλες χρονιές νομίζω πως οι ερωτήσεις ανάπτυξης ήταν πιο λίγες. Παρόλα αυτά απ'ότι έχω καταλάβει, από μαθητές, έκαναν αρκετά λάθη.

Αυτό για τα Μαθηματικά το έχω ακούσω από πολλούς, αλλά δε νομίζω πως θα επηρεασει τις βάσεις λόγω του μικρού συντελεστή βαρύτητας.

Έχω την εντύπωση πως οι βάσεις θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με μικρές αυξομειώσεις.

Κατερίνα Μ

Παράθεση από: Επαλίτης στις 05 Ιουν 2015, 08:23:43 ΜΜ
Στο Δ γίνεται να χρησιμοποιήσουμε αλφαριθμητική μεταβλητή .Π.χ if timhru<2 then epipedo='Φυσιολογικό' else..........Και μετά να το εμφανίσει μετά την if και μετά Writeln('Την',i,'η ημέρα το επίπεδο μόλυνσης ήταν ', epipedo);
Και αυτός ο τρόπος το ίδιο αποτέλεσμα δεν έχει;

Φαντάζομαι ρωτάς σε σχέση με τις δημοσιευμένες ενδεικτικές απαντήσεις. Αν έχεις κάνει σωστά τη δήλωση της μεταβλητής είναι σωστό.