Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 01 Ιουν 2012, 10:04:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

twisted

Παράθεση από: argi στις 01 Ιουν 2012, 04:22:56 ΜΜ
Στην αρχη κανω μια αρχη_επαναληψης και υπολογιζω το πληθος.

Και πως το υπολογίζεις το πλήθος;;;

argi

μεσα στην αρχη επαναληψης εβαζα και εναν μετρητη να αυξανεται καθε φορα που το εργο παιρνει επιδοτηση

twisted

Δεν ξέρω πόσο θα σου κόψουν (γιατί σίγουρα θα σου κόψουν).
Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις πίνακα θα ήταν αν γνώριζες από την αρχή ποιο είναι το συνολικό ποσό που διατίθενται για επιχορηγήσεις.

argi

Μαλιστα :/
Παντως δεν μπορεις να πεις πως ειναι τελειως λαθος, αφου υπολογιζω τα εργα και ετσι ο αριθμος των επαναληψεων δεν ειναι αγνωστος.

petrosp13

Παράθεση από: argi στις 01 Ιουν 2012, 04:39:37 ΜΜ
Μαλιστα :/
Παντως δεν μπορεις να πεις πως ειναι τελειως λαθος, αφου υπολογιζω τα εργα και ετσι ο αριθμος των επαναληψεων δεν ειναι αγνωστος.

Απλά η διαφορά είναι πρέπει να είναι εκ των προτέρων γνωστός, εκ των υστέρων είναι πάντα γνωστός
Καλά αποτελέσματα να έχεις!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

twisted

Κοίτα το θέμα αυτό είχε εξαντληθεί πριν 2 χρόνια με την άλλη περιβόητη άσκηση του 3ου θέματος τότε.

Από τη στιγμή που δεν μπορούμε να ξέρουμε το άνω όριο και οι πίνακες είναι στατικοί δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας.

argi

Ευχαριστω!
Υπαρχει περιπτωσει να κοπει ολο το θεμα? και τα 25 μορια?

petrosp13

Αποκλείεται αν έχεις κομματια σωστού κώδικα, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς πίνακα
20 μόρια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

argi

20 μορια να χασω?
Μαλιστα παλι καλα..ευχαριστω πολυ και παλι!

petrosp13

20 πιάνει όλο το θέμα εννοώ ρε μικρέ!!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

twisted

Όχι 20 μόρια να χάσεις, 20 μόρια πιάνει όλο το θέμα Γ. ;)

argi

χαχαχα αα ναι? δν το ειχα προσεξει  :P :P

Stefevan

Ντροπή τους που δεν απάντησαν στην ερώτηση "τι είναι επιδότηση"...  γνωρίζουν τι μάθημα είναι η ΑΕΠΠ?

Όταν δώσει κάποιος σε έναν προγραμματιστή να φτιάξει ένα πρόγραμμα θα του ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ τι σημαίνει η λέξη επιδότηση αν δεν το γνωρίζει? Απίθανο αλλά έχουμε να κάνουμε με μαθητές.

ipoulis

Παράθεση από: drosi στις 01 Ιουν 2012, 04:20:06 ΜΜ
Απο την στιγμη που δεν ξερεις το πληθος των επαναληψεων και ουτε σου λεει η εκφωνηση να το ζητησεις δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις πινακα.
Αφού το συνολικό ποσό της επιδότησης δεν ξεπερνάει τα 5 μύρια και η κάθε επιδότηση είναι τουλάχιστον 120.000 άρα αυτοί που θα πάρουν την επιδότηση δεν είναι περισσότεροι από 40 περίπου άτομα. Οπότε θεωρώ ότι αν σε 2 μονοδ αποθηκεύεις τα ονόματα και την επένδυση ή την επιδότηση θα φτιάξεις 2 μισογεμάτους μονοδιάστατους, τότε η λύση δεν θα πρέπει να θεωρηθεί λάθος.
Θα πρέπει να προσέξεις να αποθηκεύεις μόνο όσους πάρουν επιδότηση και όχι όλους (διότι μπορεί να είναι πολλοί)
Μια πρόχειρη λύση σε 2 μον ΟΝ[50] και ΕΠ[50]
..........
α<-0
Διάβασε ΟΝΟΜΑ
Όσο ΟΝΟΜΑ <>'ΤΕΛΟΣ' και Υ>=120.000 επαν.
   Διάβασε ΠΟΣΟ
   Αν ΠΟΣΟ<300000 τότε
      ΕΠΙΔ<-......
    .......
    Τέλος_αν
    Αν ΕΠΙΔ>=Υ τότε
        α<-α+1
        Υ<-Υ-ΕΠΙΔ
        ΟΝ[α]<- ΟΝΟΜΑ
        ΕΠ[α] <- ΕΠΙΔ
     ........
    Τέλος_αν
Διάβασε ΟΝΟΜΑ
Τέλος_επ
και από εδώ και κάτω
Για ι από 1 μέχρι α
.............
    ΟΝ[

twisted

ipoulis αυτό είπα και πιο πάνω αν ξέραμε πόσο θα ήταν το συνολικό ποσό που θα δοθεί για επιδοτήσεις τότε ok για πίνακες.

Όμως η εκφώνηση έλεγε: "να διαβάζει το ποσό που διαθέτει ο οργανισμός για το πρόγραμμα επενδύσεων συνολικά, ελέγχοντας ότι το ποσό είναι μεγαλύτερο από 5.000.000€