Πρόταση για σωστή πορεία της διδαχθείσας ύλης

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 06 Ιαν 2020, 07:56:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Καλησπέρα  και καλή χρονιά
Είμαι καθηγητής σε σχολείο, θέλω μία  συμβουλή  - πρόταση, για την σειρά των κεφαλαίων που πρέπει  να ακολουθήσω.
Έχω διδάξει τα 1 , 2  3  (μαζι με τα βασικά στοίβα και ουρά) το 7 , το 8 μαζί με μετατροπές δομών επανάληψης  επίσης  έχω κάνει αναζήτηση,  ταξινόμηση , δυαδική αναζήτηση, πολλές ασκήσεις σε μονοδιάστατους και από αρχές Δεκεμβρίου μέχρι το τέλος του 2019 δισδιάστατους . ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 6 ΤΟ 10 και όλη  την νέα  ύλη. Με ποια πορεία πρέπει να συνεχίσω τα κεφάλαια   , λαμβάνοντας υπόψη,  ότι  η Γ ΛΥΚΕΙΟΥ στο σχολείο μου έχει την  πενθήμερη  μέσα στο Μάρτη ; θα προλάβω;
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

tdrivas

Παράθεση από: ΣΧΟΙΝΑΣ  ΚΩΣΤΑΣ στις 06 Ιαν 2020, 07:56:47 ΜΜ
Καλησπέρα  και καλή χρονιά
Είμαι καθηγητής σε σχολείο, θέλω μία  συμβουλή  - πρόταση, για την σειρά των κεφαλαίων που πρέπει  να ακολουθήσω.
Έχω διδάξει τα 1 , 2  3  (μαζι με τα βασικά στοίβα και ουρά) το 7 , το 8 μαζί με μετατροπές δομών επανάληψης  επίσης  έχω κάνει αναζήτηση,  ταξινόμηση , δυαδική αναζήτηση, πολλές ασκήσεις σε μονοδιάστατους και από αρχές Δεκεμβρίου μέχρι το τέλος του 2019 δισδιάστατους . ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 6 ΤΟ 10 και όλη  την νέα  ύλη. Με ποια πορεία πρέπει να συνεχίσω τα κεφάλαια   , λαμβάνοντας υπόψη,  ότι  η Γ ΛΥΚΕΙΟΥ στο σχολείο μου έχει την  πενθήμερη  μέσα στο Μάρτη ; θα προλάβω;

Το 6 είναι μια καλή εισαγωγή για το μάθημα γενικότερα. Απαξ και δεν έχει πρακτικό κομμάτι, μπορεί να διδαχθεί και μόνο του σαν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις κατά κάποιο τρόπο.

σχετικά με τη νέα ύλη θα πρότεινα:
1. Δυναμικές Δομές (αφού έχεις κάνει τις στατικές)
2. Κεφάλαιο 6
3. Εκσφαλμάτωση για να το συνδέσεις με τα λάθη που αναφέρονται στο 6
4. Υποπρογράμματα
5. Κλάσεις (καθώς χρειάζεται γνώση των υποπρογραμμάτων για τις μεθόδους, έστω και θεωρητικά)