Πιστοποίηση μαθητών στις ΤΠΕ

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 12 Αυγ 2013, 09:21:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

«Πιστοποίηση μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις ΤΠΕ»
του Επιχειρησιακού Προγράμματος
«Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013).



http://kpp.cti.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αυτό που αναφέρεις  Παναγιώτη, είναι η υλοποίηση της λεγόμενης "πιστοποίησης μετά τη Γ Γυμνασίου" ή είναι κάτι διαφορετικό;

Επίσης στο κείμενο αναφέρει για "πρώιμη πιλοτική διενέργεια πιστοποίησης σε μικρό αριθμό μαθητών εντός του 2011-2012)". Πραγματοποιήθηκε κάτι τέτοιο;


P.Tsiotakis

Δεν ξέρω κάτι περισσότερο, το ΙΤΥΕ ξέρει

lef

Δημιουργία Μητρώου Κέντρων Πιστοποίησης 

Δημοσιεύθηκε Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος που αφορά στη δημιουργία Μητρώου Κέντρων Πιστοποίησης για τις ανάγκες υλοποίησης της πράξης «Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ» η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων  είναι η Παρασκευή 27/03/2015  ενώ το Πληροφοριακό Σύστημα του έργου θα δέχεται τα αιτήματα από τη Δευτέρα 02/03/2015.

http://com2cert.cti.gr/images/pdf/prosklisiKEPIS_175_20150225.pdf



Καλή κίνηση για αρχή, με δύο παρατηρήσεις:
-Οι προδιαγραφές των Εργαστηρίων είναι απαγορευτικές για τη μεγάλη πλειοψηφία των σχολικων  εργαστηρίων...εδώ μιλάμε για thin client και οι προδιαγραφές ζητούν core2duo και όχι μόνο
-Δεν μπορεί να αμοίβεις τον τεχνικό που θα κάνει όλη τη δουλειά και έχει όλη την ευθύνη της καλής λειτουργίας με 70€ και τον επιτηρητή με 50€ τη στιγμή μάλιστα που σε άλλα πτυχία οι επιτηρητές παίρνουν πολύ λιγότερα.


alkisg

Τους έστειλα μήνυμα ως Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων, ότι έχουμε μεν πρόβλημα με τις προδιαγραφές των εργαστηρίων που ζητάνε, αλλά το κυριότερο από τα προβλήματα είναι το ότι δεν έχουμε μαθητές που να έχουν επιμορφωθεί σε Windows 7/Microsoft Office 2007, τουλάχιστον σε εμάς η πλειοψηφία επιμορφώνεται σε Ubuntu/LibreOffice. Οπότε θα δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα κατά την πιστοποίησή τους.
Σε αναμονή απάντησης...

thana$i$

Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πόσα ΣΕΠΕΗΥ θα μπορούσαν να πιστοποιηθούν ως ΚΕΠΙΣ αν ζητούσαν και τις άδειες χρήσης του λογισμικού το οποίο θέτουν ως ελάχιστη προϋπόθεση.
Δεν θα πόνταρα ότι ο αριθμός σε όλη την Ελλάδα είναι τριψήφιος.

fupat2

Απλή η λύση.
Βρίσκουμε ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ που έγραψε τις προδιαγραφές.
Και κινούμαστε συλλογικά μέσω των συνδικαλιστικών μας οργάνων, ζητώντας να αλλάξουν οι προδιαγραφές που έβαλαν.

Σε πρώτη φάση αυτός που υπογράφει τις προδιαγραφές είναι αυτός.
Έχει σχέση με τον γνωστό πολιτικό;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

α και να μην ξεχάσω να το πω και αυτό.

όποιος πιστοποηθεί σε Microsoft, να ξέρει ότι η εφορία και το gsis δεν παίζει με Internet explorer!!!

Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

odysseas

Παράθεση από: alkisg στις 02 Μαρ 2015, 11:03:13 ΠΜ
Τους έστειλα μήνυμα ως Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων, ότι έχουμε μεν πρόβλημα με τις προδιαγραφές των εργαστηρίων που ζητάνε, αλλά το κυριότερο από τα προβλήματα είναι το ότι δεν έχουμε μαθητές που να έχουν επιμορφωθεί σε Windows 7/Microsoft Office 2007, τουλάχιστον σε εμάς η πλειοψηφία επιμορφώνεται σε Ubuntu/LibreOffice. Οπότε θα δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα κατά την πιστοποίησή τους.
Σε αναμονή απάντησης...

Ένα θέμα βέβαια είναι κατά πόσον οι μαθητές προβλέπεται να επιμορφώνονται για την πιστοποίηση αυτή εντός του (δημόσιου) σχολείου και του υπάρχοντος ωρολογίου προγράμματος.

Άλκη, υπάρχει κάποια λίστα ή άλλος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανά την Ελλάδα, μήπως και γίνει κάποια συντονισμένη κίνηση και διαμαρτυρηθούν και οι υπόλοιποι; Έχω μπουχτίσει πάντως κάθε φορά με αυτές τις ιστορίες...  >:(

fupat2

Παράθεση από: odysseas στις 02 Μαρ 2015, 09:18:34 ΜΜ
Έχω μπουχτίσει πάντως κάθε φορά με αυτές τις ιστορίες...  >:(

Εμείς μπουχτίζουμε, ο λαός πεινάει,  το ελληνικό κράτος καταρρέει από τα χρέη, κάποιοι πολιτικοί και κάποιοι καθηγητάδες πανεπιστημιων γλύφουν τα ξεροκόκκαλα που τους πετάνε τα αφεντικά τους που τους διόρισαν, και κάποιοι άλλοι πλουτίζουν.

http://www.kathimerini.gr/805654/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/forbes-ploysioteros-an8rwpos-ston-kosmo-o-mpil-gkeits

Πρώτος ο γκέιτς. Τυχαίο; δεν νομίζω!
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

dpa2006

Ένα σχολικό ECDL δηλαδή...;
Ενδιαφέρον ακούγεται
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

alkisg

Απάντηση:
Παράθεση
Καλημέρα σας

Κατανοούμε και γνωρίζουμε τα προβλήματα υποδομών στα σχολεία και στο σκεπτικό μας δεν είναι να αποκλείσουμε μια λύση (ελεύθερο λογισμικό) έναντι άλλης (εμπορικό λογισμικό).

Από την άλλη μπορεί μεν εντός του σχολικού εργαστηρίου να διδάσκονται σε περιβάλλον Ubuntu και LibreOffice οι μαθητές αλλά δεν είναι σίγουρο ότι το ίδιο συμβαίνει και στους υπολογιστές που χρησιμοποιούν εκτός σχολικού περιβάλλοντος.

Έχει διαπιστωθεί ότι δεν είναι εφικτό να φτιαχτεί ενιαίο υλικό πιστοποίησης που να είναι διαλειτουργικό και ανεξάρτητο πλατφόρμας (Ubuntu/Windows, LibreOffice/MS Office) ειδικά αν είναι επιθυμητό να υπάρχουν ερωτήματα ανοιχτού τύπου που αξιοποιούν scripting για τον έλεγχο ορθότητας της απάντησης την ώρα που ο εξεταζόμενος ενεργεί.

Το τρέχον διαθέσιμο υλικό πιστοποίησης έχει αναπτυχθεί και ελεγχθεί προς το παρόν στις αναφερόμενες στην πρόσκληση πλατφόρμες.

Πρόθεση μας είναι το υλικό αυτό να ελεγχθεί και προσαρμοστεί ώστε να εξυπηρετήσει εξετάσεις και για LibreOffice.

Σε κάθε περίπτωση η συγκεκριμένη πράξη δεν αποσκοπεί στην επιβολή κατευθύνσεων με σκοπό την προμήθεια κάποιων προϊόντων απλά διεξάγεται η πρώτη φάση της και εφόσον δοθεί η δυνατότητα εξέλιξης της θα επεκταθεί και σε λύσεις που θα καλύψουν ευρύτερες επιλογές.

Παρακαλούμε για την ενημέρωση σας




-----------------------------------------
Είμαστε στη διάθεσή σας,

Η Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης

Στοιχεία Αιτήματος
===================
Κωδικός Αιτήματος: STZ-xxx
Κατάσταση Αιτήματος: Open

Παράθεση από: odysseas στις 02 Μαρ 2015, 09:18:34 ΜΜ
Άλκη, υπάρχει κάποια λίστα ή άλλος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανά την Ελλάδα, μήπως και γίνει κάποια συντονισμένη κίνηση και διαμαρτυρηθούν και οι υπόλοιποι; Έχω μπουχτίσει πάντως κάθε φορά με αυτές τις ιστορίες...  >:(

Έχουμε εδώ στο στέκι έναν κρυφό πίνακα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αλλά νομίζω ότι οποιοσδήποτε μπορεί να πάει στο http://com2cert.cti.gr/kppCertMis/support και να το αναφέρει απευθείας εκεί, και οι συνάδελφοι στα σχολεία επηρεάζονται άμεσα, δεν είναι απαραίτητο να μεσολαβήσει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ τους... και ίσως όσοι περισσότεροι το αναφέρουν άμεσα, τόσο καλύτερα θα είναι;

fupat2

#12
ΠαράθεσηΈχει διαπιστωθεί ότι δεν είναι εφικτό να φτιαχτεί ενιαίο υλικό πιστοποίησης που να είναι διαλειτουργικό και ανεξάρτητο πλατφόρμας (Ubuntu/Windows, LibreOffice/MS Office) ειδικά αν είναι επιθυμητό να υπάρχουν ερωτήματα ανοιχτού τύπου που αξιοποιούν scripting για τον έλεγχο ορθότητας της απάντησης την ώρα που ο εξεταζόμενος ενεργεί.

Το τρέχον διαθέσιμο υλικό πιστοποίησης έχει αναπτυχθεί και ελεγχθεί προς το παρόν στις αναφερόμενες στην πρόσκληση πλατφόρμες.

Πρόθεση μας είναι το υλικό αυτό να ελεγχθεί και προσαρμοστεί ώστε να εξυπηρετήσει εξετάσεις και για LibreOffice.

Μα τι λέει !!! Τι λέει!!!;;;;;;;;;;

Η πιστοποίηση στις ΤΠΕ σημαίνει να μπορεί κάποιος να προσαρμόζεται με το συγκεκριμένο πρόγρσμμα που φτιάξανε αυτοί;;;;;;
Από που και ως που;;; Οι τύποι είναι οι ορισμός της παροιμίας : "Αφού δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό πάει το βουνό στο Μωάμεθ!!"

Εγώ φαντάζομαι ως πιστοποίηση στα ΤΠΕ να δίνουν ένα ζητούμενο κείμενο, και ο καθένας να το γράφει με όποιο εργαλείο θέλει. Να δίνουν μια εικόνα, και πως θέλουν να επεξεργαστεί, και ο καθένας να φτάνει στο αποτέλεσμα της εξεξεργασίας όπως θέλει και με όποιο εργαλείο θέλει. Να δίνουν μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, και ο καθένας να το βρίσκει όπως θέλει και με όποιον browser θέλει.

Τι πάνε να κάνουν οι άνθρωποι στους μαθητές μας;;; Μαϊμούδες της μικρομαλακής πάνε να τους κάνουν;;;;

Όσον αφορά τα εργαστήρια, το εργαστήριο με τις χαμηλότερες προδιαγραφές που καταφέρει να κάνει αυτό που θα ορίζουν τα cases και τα σενάρια των εξετάσεων πιστοποίησης στις ΤΠΕ, βραβείο πρέπει να του δίνουν και όχι να το αποκλείουν!!!!

Εγώ θέλω να έχω εργαστήριο με Tiny SliTaz. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

thana$i$

Προς:      info@ellak.gr ; pekap@pekap.gr; epy@epy.gr ; kourakis@parliament.gr ; info.cti@cti.grinfo@stauroulaxoulidou.gr , g.mavrotas@parliament.grcomm-rep-athens@ec.europa.eu

Θέμα:      Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ
Αγαπητοί κύριοι/κυρίες,
Δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος που αφορά στη δημιουργία Μητρώου Κέντρων Πιστοποίησης για τις ανάγκες υλοποίησης της πράξης «Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ» η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους.
http://com2cert.cti.gr/images/pdf/prosklisiKEPIS_175_20150225.pdf
Όπως μπορείτε να δείτε στο κείμενο της πρόσκλησης, στις απαιτήσεις που πρέπει να πληρεί ένα Εργαστήριο Πληροφορικής για να πιστοποιηθεί ως ΚΕΠΙΣ είναι απαραίτητη η ύπαρξη ιδιόκτητων κλειστών λειτουργικών συστημάτων και οι αντίστοιχες εφαρμογές γραφείου συγκεκριμένης εταιρείας.
Ως δημόσιος λειτουργός και καθηγητής πληροφορικής θεωρώ απαράδεκτο τον αποκλεισμό των εργαστηρίων που λειτουργούν νόμιμα με Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
http://ts.sch.gr/wiki/Linux/LTSP/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1/%CE%A7%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82
και θεωρώ ότι αυτό συνιστά προώθηση μονοπωλιακών πρακτικών, γεγονός ασύμβατο με την Δημόσια Εκπαίδευση.
Για αυτό σας καλώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε ο φορέας υλοποίησης του έργου (ΙΤΥE Διόφαντος) να υποχρεωθεί να αλλάξει τόσο τις απαιτήσεις σε ότι αφορά το απαραίτητο λογισμικό, ώστε να περιλαμβάνεται λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ ( GNU Linux/ Libre Office) αλλά και να ελέγχεται η νόμιμη χρήση ιδιόκτητου λογισμικού με την συμπερίληψη στα δικαιολογητικά πιστοποίησης αντιγράφων των νόμιμων αδειών χρήσης, όσο και τις ελάχιστες απαιτήσεις στο υλικό των υπολογιστών, μια και τα περισσότερα εργαστήρια λόγω παλαιότητας δεν ικανοποιούν τις ελάχιστες απαιτήσεις όπως αυτές περιγράφονται στην πρόσκληση.

Με σεβασμό,


Αυτό είναι το e-mail που έστειλα στους πρώτους φορείς που μου ήρθαν στο μυαλό. Νομίζω ότι όπως αποδείχτηκε και στο πρόσφατο παρελθόν όσο περισσότερα τέτοια e-mail λάβουν τόσο το καλύτερο.

fupat2

#14
Καλό είναι να γραφτεί ένα κείμενο template, το οποίο να το υπογράφει από κάτω ο καθένας που θέλει και να το στέλνει στους αρμόδιους.

Κάποια βασικά στοιχεία επιχειρηματολογίας είναι:

1) Να τονιστεί ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης στα ΤΠΕ είναι μια πολύ θετική εξέλιξη στα πλαίσια του πληροφορικού αλφαβητισμού.
2) Να μην υπάρχει όμως συμπεριφοριστική εξέταση που να ελέγχει κινήσεις των μαθητών, αλλά να εξετάζονται οι μαθητές εκ του αποτελέσματος, με σενάρια cases (π.χ. θέλουμε το τάδε κείμενο με τις τάδε προδιαγραφές, φτιάχτε το όπως θέλετε και με όποιο εργαλείο νομίζετε)
3) Να τονιστεί το οικονομικό κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό και την ελληνική οικονομία που συνεπάγεται η επιλογή μιας συγκεκριμένης εταιρίας, τόσο το βραχυπρόθεσμο όσο κυρίως το μακροπρόθεσμο, όταν θα φτάσουμε να έχουμε εκπαιδευμένη μια ελληνική γενιά σε προϊόντα μιας και μόνο εταιρίας.
4) να εμφανιστεί ο χάρτης με τα σχολεία που τρέχουν ανοικτό λογισμικό.
5) στις προϋποθέσεις ένταξης των εργαστηρίων να είναι να κατατεθούν οι αγορασμένες άδειες λογισμικού.
6) να γνωστοποιηθούν τα ονοματεπώνυμα όσων έτρεξαν το συγκεκριμένο πρόγραμμα ευνοόντας μια συγκεκριμένη εταιρία και να μην είναι ανώνυμοι σαν τον fupat2.
7) να ενημερωθούν ότι το gsis δεν τρέχει με Microsoft οπότε οι πιστοποιημένοι σε ΤΠΕ δεν θα μπορούν να κάνουν την φορολογική τους δήλωση!!!

8).......κάτι άλλο;

Μπορεί κάποιος να το γράψει με ωραία λόγια, γιατί αν το γράψω εγώ μπορεί να μην είναι και τόσο ευγενικό...
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).