Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2011-2012 από το Στέκι

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 05 Απρ 2012, 02:00:51 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NIKOS_KALYVAS

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΜΗΠΩΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Β2. ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑ 2. ΕΙΝΑΙ (2 ΚΑΙ ΟΧΙ 100;
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

manosteach

#91
Στο παρακάτω αναφέρεσαι;
Πάντως αν αναφέρεσαι στο παρακάτω, το σωστό είναι 100. Αφού ο αλγόριθμος υπολογίζει τον ΜΟ 100 μαθητών.
Σε μπερδεύει μάλλον το γεγονός οτι στο Β1 ζητάει να βγάλεις τον πίνακα τιμών για 2 μόνο μαθητές.
Στο Β2 όμως σου λέει να το συμπληρώσεις ώστε να επιτελεί την ίδια λειτουργία με το αρχικό
Αλγόριθμος Βαθμολογία
   (1)   
Για i από 1 μέχρι    (2)   
   (3)   
Για j από 1 μέχρι    (4)   
Διάβασε Χ
Α <-- Α + Χ
Τέλος_επανάληψης
   (5)   
Εμφάνισε "Ο ",    (6)    , "ος μαθητής έχει μέσο όρο ", Υ
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Βαθμολογία
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

NIKOS_KALYVAS

ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

nikolasmer

Παράθεση από: evry στις 06 Απρ 2012, 10:01:44 ΜΜ
Επίσης μια παρατήρηση για το θέμα Δ
Έχει ενδιαφέρον αφού το λύσει κάποιος με τον πρώτο τρόπο που θα του έρθει στο μυαλό, να προσπαθήσει να τα κάνει όλα χρησιμοποιώντας μια μόνο επανάληψη.
Δηλαδή να παραμετροποιήσει με κάποιον τρόπο την κατεύθυνση.
Απλοποίησα στην αίθουσα το πρόβλημα της μετακίνησης σε ένα πίνακα, οριζόντια ή κατακόρυφα, αριστερά ή δεξιά, πάνω ή κάτω.
Παρουσίασα τον παρακάτω κώδικα
Διάβασε α, β
Αν α < β τότε
  Για ι από α μέχρι β
    Εμφάνισε ι
  Τέλος_επανάληψης
αλλιώς_αν α > β τότε
  Για ι από α μέχρι β με_βήμα -1
    Εμφάνισε ι
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_αν

και ρωτάω μήπως θα μπορούσαμε να παραμετροποιήσουμε μια επανάληψη και αντί για δυο να χρησιμοποιήσουμε μόνο μια.
"Μα είναι εύκολο..." μου απάντησε μια μαθήτρια μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. "...Να... θα παραμετροποιήσουμε το βήμα."
Ορίστε ο κώδικάς της...
Διάβασε α, β
Για ι από α μέχρι β με_βήμα Α_Μ(Α_Τ(α - β)/(β - α)) 
  Εμφάνισε ι
Τέλος_επανάληψης

:D :D :D
ΝΑΙ... με αυτά τα μυαλά θα βαράω ενέσεις οι οποίες θα με κρατάν ζωντανό για ενα χρόνο ακόμα...
αλλά και ντρέπομαι....ντρέπομαι για τα 10 δευτερόλεπτα, γιατί όταν αναρωτήθηκα εγώ ο ίδιος για την παραπάνω παραμετροποίηση χρειάστηκα πολύ περισσότερα.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά μιάς και ζυγώνει περίοδος εξετάσεων.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

petrosp13

Κι εγώ φέτος έχω πάθει πλάκα με το τι θεωρούν κάποια παιδιά "προφανή λύση" σε ένα ερώτημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής