Βιντεοπροβολεας ή οχι;

Ξεκίνησε από mitsospap, 30 Σεπ 2018, 02:25:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mitsospap

Παρελαβα ενα καινουργιο εργαστηριο με 7 θεσεις εργασιας σε μικρο σχολειο, και εχουν μια 32'' τηλεοραση αντι για βιντεοπροβολεα, με αποστασεις θεασης 3-5 μετρων. Νομιζω δεν καλυπτει αυτα που θελουμε. Ή θα την βαλω στο κεντρο με μια βαση τηλεορασης vesa mount βιδωτη στον τοιχο, ή θα παρω βιντεοπροβολεα και,οθονη προβολης 1024χ768.
Η τηλεοραση που υπαρχει ειναι καλη για βιντεο αλλα οχι για να κανω μαθημα.

Επειδη οι ποροι ειναι περιορισμενοι η ερωτηση ειναι αν χρειαζομαι βιντεοπροβολεα για να κανω μαθημα ή οχι. Θα μπορουσα να προβαλω το μαθημα κατευθειαν στις οθονες με καποιο λογισμικο. Τι λετε;

dski

Με ένα λογισμικό διαχείρισης τάξης θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου όσο αφορά την προβολή παρουσιάσεων, εγγράφων κτλ. Στα βίντεο πιθανώς να έχεις πρόβλημα αλλά για αυτό έχεις την τηλεόραση. Με το λογισμικό διαχείρισης τάξης έχεις το επιπλέον πλεονέκτημα ότι την ώρα της παρουσίασης/παράδοσης οι μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να ξεμυαλιστούν από το PC ενώ τα λογισμικά αυτά δίνουν και έξτρα δυνατότητες όπως αυτόματη διανομή αρχείων (π.χ. να στείλεις σε όλα τα PC ένα έγγραφο με μια άσκηση), επιτρέπουν απομακρυσμένο έλεγχο (βλέπεις τι κάνουν οι μαθητές χωρίς να χρειαστεί να είσαι από πάνω τους) ενώ επίσης μπορείς να περάσεις τον έλεγχο στο PC ενός μαθητή και να δείξει αυτός κάτι στους υπόλοιπους. Η προσωπική μου εμπειρία είναι αρκετά θετική και σε προτρέπω να δεις και αυτή τη δυνατότητα.

ilias_s

mitsospap Ο βιντεοπροβολέας ή έστω η τηλεόραση νομίζω πως βοηθάει.

Δεν ξέρω σε τι βαθμίδα διδάσκεις, αλλά θα σου πω πως εγώ που χρησιμοποιώ την προβολή στις οθόνες των μαθητών (λόγω μη σταθερά τοποθετημένου προτζέκτορα εδώ και χρόνια), χρειάζομαι πολλές φορές την προβολή σε δεύτερη οθόνη. Π.χ όταν φτιάχνουμε εφαρμογές στον AppInventor δεν είναι ιδιαίτερα βολικό, εκεί που δουλεύεις, να σε διακόπτουν για να σου τονίσουν μία ιδιότητα ενός αντικειμένου που ίσως δεν έχεις προσέξεις ή για να σου το interface της εφαρμογής ενώ εσύ παλεύεις να κάνεις κάτι άλλο.

Είναι πολύ βολικό εργαλείο η προβολή στις οθόνες των μαθητών + τις εξτρά δυνατότητες π.χ του epoptes αλλά ένας προτζέκτορας δεν πάει χαμένος.