ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

KB

#30
Καλημέρα συνάδελφοι.

Να ευχηθώ στους καθηγητές του δημοσίου «καλή σχολική χρονιά». Αυτή τη στιγμή ακούω τις φωνές των παιδιών και τον καθιερωμένο αγιασμό. Άλλη μια σχολική χρονιά ξεκινά με πολλά γιγάντια προβλήματα που όμως εξαφανίζονται στο μυαλό μου βλέποντας τους μαθητές στο προαύλιο του σχολείου και αναπολώντας τα δικά μου σχολικά χρόνια.

Στο θέμα μας. Χθες ζήσαμε μια ιστορική μέρα. Τη μέρα που θα γραφτεί στην ιστορία της Ελληνικής εκπαίδευσης ως «Η μέρα του ευνουχισμού της Πληροφορικής». Τι έφταιξε άραγε; Η ημιμάθεια των πολιτικών, η μη ουσιαστική συσπείρωση καθηγητών και ενώσεων, η δράση των συντεχνιών άλλων ειδικοτήτων, η πρόθεση της πολιτείας να προβεί σε απολύσεις, ο συνδυασμός όλων των παραπάνω; Είναι νωρίς να δώσουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις. Πρέπει όμως να δοθούν απαντήσεις γιατί μόνο έτσι θα καταλάβουμε τα λάθη μας (πιστεύω κάναμε πολλά) και θα μπορέσουμε να αποσαφηνίσουμε τα αίτια που φτάσαμε ως εδώ. Η όποια δράση αυτή τη στιγμή, απ' την μεριά μας θα οδηγήσει χωρίς δεύτερη σκέψη σε μια δεύτερη αποτυχία.

Συνάδελφοι, μπείτε στις τάξεις σας, δώστε τον καλύτερο σας εαυτό. Μεταλαμπαδεύστε τις γνώσεις σας, παρακινήστε τους μαθητές σας να αγαπήσουν την Επιστήμη μας. Ορθώστε το ανάστημά σας απέναντι στους άλλους. Η ΑΕΠΠ έχει άλλα δύο χρόνια ζωής. Θα αγωνιστούμε να το ανατρέψουμε. Είτε το καταφέρουμε είτε όχι, μπείτε στην τάξη σας και καινοτομήστε. Κάντε τους μαθητές σας να Προγραμματίσουν και να τους αφήσουν όλους άφωνους.
Κόκκαλης Βασίλειος
Πληροφορικός

control_data

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Σεπ 2013, 10:12:24 ΠΜΤο θέμα είναι να μάθουμε ακριβώς τι έγινε

Ως μέρος των δεδομένων παραθέτω τα εξής:

ΠαράθεσηΚουράκης: Μία δεύτερη λύση, αν δεν γίνει αυτό, είναι να υποσχεθείτε ότι σε ένα εύλογο διάστημα θα μπορούμε να συζητήσουμε το περιεχόμενο πολλών μαθημάτων που ο βιαστικός τους χαρακτήρας δεν αντιμετωπίστηκε όπως θα έπρεπε, όπως είναι τα παιδαγωγικά τμήματα, όπως είναι η πληροφορική

ΠαράθεσηΚεδίκογλου: Τη δεδομένη, λοιπόν, στιγμή υπήρχε αυτό το ενδεχόμενο να είναι [η Πληροφορική] πανελλαδικώς εξεταζόμενο το μάθημα, το οποίο, ωστόσο, τελικώς δεν προωθήθηκε λόγω δεύτερων σκέψεων που δεν έχω το χρόνο να σας αναφέρω

Πιστεύω οτι ένα χρήσιμο δεδομένο θα ήτανε η επιρροή της ΕΕΧ στο θέμα. Πιστεύω οτι ήτανε όχι απλά μηδαμινή αλλά μηδενική και οτι η ΕΕΧ χρησιμοποιήθηκε ως το "αμβλύ όργανο", "το αναλώσιμο πεζικό" του υπουργείου για το θέμα της κατάργησης της Πληροφορικής. Σε αυτά όμως θα επανέρθω αργότερα αφού διαβάσω μερικά σχόλια.

KB

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Σεπ 2013, 10:12:24 ΠΜ
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Πέτρο, την άληθεια την ξέρουμε. Θέλω να γράψω ένα άρθρο που θα δώσω τις δικές μου εξηγήσεις. Αρκεί να δει κανείς τα γεγονότα απ' την αρχή και θα καταλάβει.

Το λάθος το κατάλαβαν εδώ και μέρες όμως δεν μπορούσαν να το ανατρέψουν. Τους εγκλώβισε η εγκύκλιος των μετατάξεων. Νομίζω ότι αν δεν έκανε κανείς αίτηση για μετάταξη δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

Τις επόμενες μέρες θα πω πολλά. Τα κομμάτια του πάζλ είναι πλέον ξεκάθαρα, η τοποθέτησή τους πλέον είναι εύκολη υπόθεση.

Θα δώσουμε αγώνα, όμως η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Για να δούμε την Πληροφορική στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα πρέπει πρώτα να δούμε προσλήψεις. Ίσως να κάνω λάθος σε αυτό που λέω.   
Κόκκαλης Βασίλειος
Πληροφορικός

NiColas1957

Παράθεση από: KB στις 11 Σεπ 2013, 11:07:57 ΠΜ
.....  Για να δούμε την Πληροφορική στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα πρέπει πρώτα να δούμε προσλήψεις. Ίσως να κάνω λάθος σε αυτό που λέω.   


Υπήρξαν και προτάσεις για το πώς να λειτουργήσει με το υπάρχον προσωπικό.  Αλλά δεν ήθελαν να ακούσουν τίποτα.

stpdt

Το έχουμε πει 100 φορές.

Όσο δεν φτιάχνεται, με ψηφοφορία, μια λίστα με τα πρόσωπα που ευθύνονται για την απομάκρυνση της πληροφορικής από το λύκειο, μετά (με την βοήθεια ανώνυμων πληροφοριών) μια λίστα με πληροφορίες για το πού βρίσκονται τα πρόσωπα αυτά (διευθύνσεις και τηλέφωνα) και τέλος με μια δεύτερη ψηφοφορία, μια λίστα με τους προτεινόμενους τρόπους τιμωρίας των προσώπων αυτών, τόσο θα βυθίζεστε στην εξαθλίωση (εξαιτίας των προσώπων αυτών).


Τις ευθύνες για την απαξίωση της πληροφορικής τις έχουν συγκεκριμένα πρόσωπα
. Αυτά πρέπει να ορίσουμε ποιά είναι (με τον αντικειμενικό τρόπο της ψηφοφορίας), και σε αυτά πρέπει να στοχεύουμε (με τον αντικειμενικό τρόπο τιμωρίας που η ψηφοφορία θα ορίσει).


Η λίστα αυτή , ως τρόπος δράσης, διαγράφτηκε από τους λογοκριτές εδώ μέσα.


Μετά μην απορείτε για την κατάντια μας....

keep.accelerating

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Σεπ 2013, 10:12:24 ΠΜ
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Την αλήθεια την ξέρουμε. Θέλουν σχολείο με λιγότερους συναδέλφους, δεν τους ενδιαφέρουν οι ειδικότητες άρα και η όποια αλλαγή στα εφόδια που θα πάρουν οι μαθητές για τη ζωή τους, αλλά μόνο να τους βγουν τα νούμερα. Τρανή απόδειξη τούτου οι κωμικές αλλαγές που γίνονται κάθε μέρα σε διαθέσεις μαθημάτων και ειδικοτήτων. Μιλάμε για μεγάλο τσίρκο.

Το θέμα είναι ότι εμείς το ακολουθούμε πιστά σαν πρόβατα και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο (βλέπω συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων να τρέχουν να επιβιώσουν ψάχνοντας ώρες σε επιλογής και project).

Αυτοί θα κάνουν απεργία;

GEG

Ο κεδίκογλου χθες είπε συγκεκριμένα για την πληροφορική τα εξης:

Κυρίαρχο επιχείρημα κριτικής κατά τη διαβούλευση ήταν το μάθημα της πληροφορικής και η αύξηση των ωρών διδασκαλίας. Είναι ένα σημείο που με έβρισκε και εμένα εξαρχής σύμφωνο και πράγματι στο νομοσχέδιο που καταθέσαμε έχει περιληφθεί και στις τρεις τάξεις του λυκείου.
Θέλω να δώσω κάποιες εξηγήσεις εδώ. Το μάθημα της πληροφορικής στο αρχικό στάδιο αποτελούσε μάθημα επιλογής στην Α΄ Λυκείου δύο ωρών διδασκαλίας την εβδομάδα. Αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο. Καθώς, όμως, το νομοσχέδιο διαμορφώθηκε μέσα από διάλογο και μελετώντας και αξιολογώντας τα σχόλια της διαβούλευσης, επικράτησε η επιλογή να αποτελεί διδασκόμενο μάθημα και στις τρεις τάξεις του Λυκείου

Επίσης, κατά την επεξεργασία του νομοσχεδίου εξετάστηκε και το ενδεχόμενο να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, όπως ανέφερα και δημόσια, για το οποίο ασκήθηκε κριτική ότι κάτι άλλο είχαμε πει και άλλο εφαρμόζουμε. Όμως, όταν ένα σχέδιο οριστικοποιείται μέσα από διάλογο με φορείς και επικοινωνία και επεξεργασία από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής είναι επιβεβλημένο να τροποποιείται και να βελτιώνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ανακόλουθοι ή ασυνεπείς. Με τη λογική αυτή η πολιτική ηγεσία θα έπρεπε να απαντά ή να συζητά μόνο όταν ένα σχέδιο ή ένα μέτρο είναι τελικό και οριστικό μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου.
Τη δεδομένη, λοιπόν, στιγμή υπήρχε αυτό το ενδεχόμενο να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο το μάθημα, το οποίο, ωστόσο, τελικώς δεν προωθήθηκε λόγω δεύτερων σκέψεων που δεν έχω το χρόνο να σας αναφέρω.


Τι συμπέρασμα μπορεί λοιπόν να βγεί απο τα λεγόμενα του (αν είναι αληθινά βέβαια και δεν τα είπε για να αποπροσανατολίσει )?
Οτι για το μη πανελλαδικά εξεταζόμενο φταίνε καποιοι ΦΟΡΕΙΣ ή η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
Αν θυμηθούμε και τα λόγια του ΑΛ "και χάρη να μου χρωστάτε που το έβαλα σε Β και Γ σαν γενικής παιδείας" εύκολα καταλαβαίνουμε οτι υπήρξε ΔΙΑΠΛΟΚΗ και ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ....
Hey! It compiles! Ship it! :-)

stpdt

Παράθεση από: GEG στις 11 Σεπ 2013, 12:10:20 ΜΜ
Οτι για το μη πανελλαδικά εξεταζόμενο φταίνε καποιοι ΦΟΡΕΙΣ ή η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ.
Αν θυμηθούμε και τα λόγια του ΑΛ "και χάρη να μου χρωστάτε που το έβαλα σε Β και Γ σαν γενικής παιδείας" εύκολα καταλαβαίνουμε οτι υπήρξε ΔΙΑΠΛΟΚΗ και ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ....

Το πρόβλημα είναι ότι ούτε ποιός είναι αυτός ο ΑΛ ξέρουμε, ούτε που μένει, ούτε καταγράφηκε με βίντεο η παραπάνω δήλωση του, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί ως πειστήριο για να ψηφιστεί ο συγκεκριμένος ΑΛ και να ενταχθεί στην λίστα με τα πρόσωπα που ευθύνονται για την κατάσταση που βιώνουμε.

ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ (ΜΕΣΩ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ) ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΓΥΑΛΙΑ ΓΟΥΓΛΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ.

GEG

Παράθεση από: stpdt στις 11 Σεπ 2013, 12:21:40 ΜΜ
Το πρόβλημα είναι ότι ούτε ποιός είναι αυτός ο ΑΛ ξέρουμε, ούτε που μένει, ούτε καταγράφηκε με βίντεο η παραπάνω δήλωση του, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί ως πειστήριο για να ψηφιστεί ο συγκεκριμένος και να ενταχθεί στην λίστα με τα πρόσωπα που ευθύνονται για την κατάσταση που βιώνουμε.

Υπάρχουν μάρτυρες γιαυτο μην ανησυχείς....το θέμα είναι οτι στο υπουργείο και επί εκπαιδευτικών θεμάτων κάνουν χάρες οι άτυποι σύμβουλοι του υπουργού.
Οποτε τι Πενταετής διάλογος και κουραφέξαλα, τουλάχιστον για τα μαθήματα των πανελλαδικών και ο Μπαμπινιώτης παραδέχθηκε οτι δεν είχαν συζητηθεί...πράγμα που σημαίνει οτι πρόσφατα οριστικοποιήθηκαν
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος φαίνεται να αποφασίζει μόνος του
http://www.egnomi.gr/article.php?id=35712&category_id=136
http://www.oiele.gr/poios-telika-nomothetei-sto-ypoyrgeio-paideias-minytiria-anafora-enantion-toy-ypoyrgoy-paideias-toy
Hey! It compiles! Ship it! :-)

stpdt

Παράθεση από: GEG στις 11 Σεπ 2013, 12:28:43 ΜΜ
Υπάρχουν μάρτυρες γιαυτο μην ανησυχείς....το θέμα είναι οτι στο υπουργείο και επί εκπαιδευτικών θεμάτων κάνουν χάρες οι άτυποι σύμβουλοι του υπουργού.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος φαίνεται να αποφασίζει μόνος του
http://www.egnomi.gr/article.php?id=35712&category_id=136
http://www.oiele.gr/poios-telika-nomothetei-sto-ypoyrgeio-paideias-minytiria-anafora-enantion-toy-ypoyrgoy-paideias-toy

Αν τελικά γίνει αποδεκτός εδώ μέσα ο τρόπος ψηφοφορίας για την δημιουργία της μαύρης λίστας με τους υπεύθυνους, και αν κάποιος ψηφιστεί και μπει στην μαύρη λίστα, τότε μένει ένα ακόμα βήμα.

Η δημιουργία ενός ιστοτόπου, στα πρότυπα του βικιλικς, όπου θα συγκεντρώνονται ανώνυμες πληροφορίες για άτομα που βρίσκονται στην μαύρη λίστα, και θα βοηθούν στον εντοπισμό τους. Υπό την προϋπόθεση φυσικά ότι ο ψηφισμένος τρόπος τιμωρίας των ατόμων αυτών της λίστας, απαιτεί τέτοιες πληροφορίες να διαρεύσουν για να υλοποιηθεί η τιμωρία.

Αυτό που πρέπει να έχουμε στο νου μας είναι ότι η τιμωρία είναι απαραίτητη, για συνετιστούν τα πρόσωπα αυτά. Μόνο η τιμωρία ή η απειλή τιμωρίας κάνει αυτούς που ευθύνονται να αλλάζουν τακτική.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: GEG στις 11 Σεπ 2013, 12:28:43 ΜΜ
Υπάρχουν μάρτυρες γιαυτο μην ανησυχείς....το θέμα είναι οτι στο υπουργείο και επί εκπαιδευτικών θεμάτων κάνουν χάρες οι άτυποι σύμβουλοι του υπουργού.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος φαίνεται να αποφασίζει μόνος του
http://www.egnomi.gr/article.php?id=35712&category_id=136
http://www.oiele.gr/poios-telika-nomothetei-sto-ypoyrgeio-paideias-minytiria-anafora-enantion-toy-ypoyrgoy-paideias-toy

Αυτό που πρέπει να κάτσουμε να σκεφτούμε και να το ξεκαθαρίσουμε είναι

1) Αν το αποτέλεσμα μέχρι την 10η Σεπτεμβρίου ήταν ένα καλοσχεδιασμένο κόλπο για να φτάσουμε στο 2-1-2 ή απλά μία σειρά από τυχαίες ενέργειες και προχειροδουλειές..: Ειλικρινά, μην μου πει κανείς ότι είχαν σχεδιάσει το 2ωρο γενικής παιδείας στη Γ' Λυκείου ή ότι αυτό το μάθημα έχει μέλλον στο σχολείο..(νύχτα θα καταργηθεί..ειδικά όταν ψάχνουν για τα επόμενα θύματα ..)

2) Αν πραγματικά η Ε.Ε.Χ έπαιξε κάποιο ουσιαστικό ρόλο ή διέδιδαν και άφηναν να αιωρείται στην ατμόσφαιρα ότι δέχονται τρομερές πιέσεις

Αν δεν στοχοποιήσουμε τον εχθρό, θα κυνηγάμε μάγισσες, όπως λέει ο Πέτρος..

Και συμπληρώνω: Αν δεν καταλάβουμε γιατί έγινε, δεν μπορούμε να αποφασίσουμε για το τι στάση πρέπει να κρατήσουμε...

stpdt

Παράθεση από: janag79 στις 11 Σεπ 2013, 12:39:02 ΜΜ
Αν δεν στοχοποιήσουμε τον εχθρό, θα κυνηγάμε μάγισσες, όπως λέει ο Πέτρος..

Και συμπληρώνω: Αν δεν καταλάβουμε γιατί έγινε, δεν μπορούμε να αποφασίσουμε για το τι στάση πρέπει να κρατήσουμε...

Πως θα στοχοποιήσεις τον εχθρό, αν δεν ξέρεις ποιός είναι (ονοματεπώνυμο) και που βρίσκεται (διεύθυνση) ;

Έχω προτείνει μέθοδο για να στοχοποιηθούν συγκεκριμένα πρόσωπα, που ευθύνονται για την κατάσταση.
Η ψηφοφορία. Να μπουν όλοι εκεί μέσα, και οι 10 πρώτοι να θεωρηθούν υπεύθυνοι.

Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις; Υπάρχει η βούληση να ορίσουμε ποιός πραγματικά φταίει, ή θα συνεχίσουμε τις αερολογίες και τις αοριστολογίες;




Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: stpdt στις 11 Σεπ 2013, 12:48:20 ΜΜ
Πως θα στοχοποιήσεις τον εχθρό, αν δεν ξέρεις ποιός είναι (ονοματεπώνυμο) και που βρίσκεται (διεύθυνση) ;

Έχω προτείνει μέθοδο για να στοχοποιηθούν συγκεκριμένα πρόσωπα, που ευθύνονται για την κατάσταση.
Η ψηφοφορία. Να μπουν όλοι εκεί μέσα, και οι 10 πρώτοι να θεωρηθούν υπεύθυνοι.

Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις;

Για να ψηφίσεις για αυτό το θέμα (δεν διαφωνώ με την ψηφοφορία) πρέπει να έχεις πληροφορίες.

Τέτοιες υπάρχουν, αλλά είναι διάσπαρτες και συγκεχυμένες..

Ναι προτείνω, μία ανοιχτή συγκέντρωση, με πρωτοβουλία των ενώσεων μας για συζήτηση,οπου υπεύθυνα ο καθένας, θα πει τι ξέρει, τι έμαθε και τι πληροφορίες έχει..

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: janag79 στις 11 Σεπ 2013, 12:51:59 ΜΜ
Για να ψηφίσεις για αυτό το θέμα (δεν διαφωνώ με την ψηφοφορία) πρέπει να έχεις πληροφορίες.

Τέτοιες υπάρχουν, αλλά είναι διάσπαρτες και συγκεχυμένες..

Ναι προτείνω, μία ανοιχτή συγκέντρωση, με πρωτοβουλία των ενώσεων μας για συζήτηση,οπου υπεύθυνα ο καθένας, θα πει τι ξέρει, τι έμαθε και τι πληροφορίες έχει..
++++++++++++
ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ!!!(όχι σε εμάς τους ιδιωτικούς αλλά σε αυτούς που τους ψήφισαν - εδώ οφείλετε συνάδελφοι που διδάσκετε το μάθημα στα λύκεια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΤΕ απολογιμό και ενημέρωση)

stpdt

Παράθεση από: janag79 στις 11 Σεπ 2013, 12:51:59 ΜΜ
Για να ψηφίσεις για αυτό το θέμα (δεν διαφωνώ με την ψηφοφορία) πρέπει να έχεις πληροφορίες.

Τέτοιες υπάρχουν, αλλά είναι διάσπαρτες και συγκεχυμένες..

Ναι προτείνω, μία ανοιχτή συγκέντρωση, με πρωτοβουλία των ενώσεων μας για συζήτηση,οπου υπεύθυνα ο καθένας, θα πει τι ξέρει, τι έμαθε και τι πληροφορίες έχει..

Πρέπει να γίνει ανοικτή συγκέντρωση, όχι για να πει ο καθένας τι ξέρει.
Αλλά για να μοιραστούν μυστικοί κωδικοί, έτσι ώστε να ξανασυναντηθούμε στο ιντερνετ και εκεί να βγάλουμε τα άπλυτα στην φόρα.
Με την βοήθεια των μυστικών αυτών κωδικών, θα γνωρίζουμε ότι αυτός που μιλάει και ψηφίζει , είναι συνάδελφος και όχι τρολλ.