Συμβουλές

Ξεκίνησε από ProCoder, 02 Μαΐου 2015, 09:14:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ProCoder

Γεια σας συνάδελφοι!

Είναι η πρώτη χρονιά που διδάσκω το μάθημα και έχω ένα πολύ καλό μαθητή all round.

Μέχρι στιγμής έχει μάθει τα πάντα σχετικά με το συντακτικό, δηλαδή δομές ακολουθίας, επιλογής, επανάληψης, μονοδιάστατοι πίνακες, δισδιάστατους πίνακες και συναρτήσεις/διαδικασίες.

Έχει επίσης διαβάσει τη θεωρεία του βιβλίου και γνωρίζει πως να φτιάχνει διαγράμματά ροής και να λύνει τις ασκήσεις "τι θα εμφανίσει ο παρακάτω κώδικας".

Θεωρώ τα παραπάνω είναι μόνο θέμα διαβάσματος και σχετικά εύκολο να τα μάθει κανείς.

Το δύσκολο κομμάτι του μαθήματος είναι ο τρόπος σκέψης του μαθητή. Έχουμε λύσει πολλές ασκήσεις μαζί, αλλά παρατηρώ πως κάνει λογικά λάθη σε κάποια θέματα πανελλαδικών.

Θέλω πραγματικά να τα καταφέρει και είμαι διατεθειμένος να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου. Είναι ο πρώτος μαθητής μου, after all.


Οπότε, υπάρχει κάποιο pdf/site που να χωρίζει τα πιθανά προβλήματα του ΑΕΠΠ (θέμα Γ και Δ) σε κατηγορίες; Έχετε να μου δώσετε κάποια συμβολή σαν ποιο έμπυροι καθηγητές;

Ευχαριστώ πολύ!

pstasinos

Βασικά γράφω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.
Σε οτι αφορά το φιλο παραπανω θα σου έλεγα να δεις στο φόρουμ εδώ μέσα τις σχετικές ενότητες που έχει και να ψάξεις για ασκήσεις. Έχει πολύ καλό υλικό. Αν θες στείλε μου προσωπικό μήνυμα να σε βοηθήσω.

Η δική μου ερώτηση είναι η εξής :
Ας πουμε πως έχει κάποιος έναν μαθητή που γράφει απλα και κατανοητά προγραμματα αλλά μεγάλα σε σχέση με  έναν άλλον μαθητή ο οποίος γράφει ναι μεν σωστούς αλλά πολύ συμπυκνωμένους αλγορίθμους προσπαθώντας παντα να γράψει όσο το δυνατόν γίνεται τις λιγότερες γραμμές αλγορίθμου. Αυτό οδηγει πολλές φορες σε δυσνόητα για το διορθωτή αλγορίθμους. Τι θα λεγατε στον δεύτερο; Τον αφήνεις να γράφει έτσι ή προσπαθείς να τον πεισεις να γράφει πιο απλά;

marvic

Καλησπέρα κ από εμένα..

Θεωρώ ότι είναι καλύτερο να γράφεις έναν σύντομο και ταυτόχρινα έξυπνο κώδικα αλλά επειδή μιλάμε για μαθητές και για πανελλήνιες ίσως θα ήταν καλύτερο να γράψει σωστά και όχι σύντομα. Αν ακολουθήσει κλάδο πληροφορικής θα του βγει και θα έχει χρόνο και λιγότερη πίεση για τον έξυπνο αλγόριθμο..

Πώς βλέπουμε τις εξετάσεις φέτος? Μπορούμε να μιλήσουμε για κάποια ΣΟΣ?